*

Αποστολέας Θέμα: Προσφυγές κατά του συστήματος διορισμών-ν.4589/2019  (Αναγνώστηκε 41068 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος yannismath

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 295
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προσφυγές κατά του συστήματος διορισμών-ν.4589/2019
« Απάντηση #56 στις: Ιούλιος 09, 2020, 09:38:20 μμ »
Συγνωμη αλλα δεν θα κανω διαλογο για τα αυτονοητα. Ειμαστε καθηγητες ποσα χρονια και δουλευουμε σε ταξη. Υπαρχει γραπτος για μηχανικους, δεητζηδες, πυροσβεστες, βοηθεια στο σπιτι, κτλ στον ΑΣΕΠ; Οταν καποιος εχει αφιερωθει σε εναν τομεα, ειναι επαγγελματιας του τομεα και το κρατος οφειλει να τον διορισει, οταν περασει ενα συγκεκριμενο οριο προυπηρεσιας. Τα υπολοιπα ειναι κουτοπονηριες αριστειας οσον εχουν τα φραγκα να εμφανιζουν καποια δηθεν προσοντα.

Εδώ συνάδελφε δεν ειναι η τάξη σου που θα λες οτι θελεις και θα κατέχεις την απολυτη αλήθεια, εδω θα μιλάς σοβαρα και με επιχειρήματα. Το τι επαγγελματίας εισαι ασε να το ξέρουν οι μαθητές σου, για το οτι φοβάσαι γραπτο διαγωνισμό φανερώνει και την αξία σου. Για να αφήσεις λοιπόν τις κουτοπονηριές αν ενας συνάδελφος εχει ακαδημαϊκά προσόντα και ενας συνάδελφος εχει χρόνια διδασκαλίας ο δεύτερος ειναι που ευνοείται απο ενα γραπτό διαγωνισμό επειδή τα θέματα ειναι η διδακτέα ύλη! Στο ξαναλέω οτι φοβάσαι δείχνεις την αξία σου.
Τέλος εσυ τοσα χρόνια ειχες δουλειά και κάποιος άλλος ηταν ανεργος η λύση δεν ειναι εσυ να συνεχίσεις να δουλεύεις αλλα εσυ να γινεις ανεργος και ο αλλος να εχει δουλεια για να έχουμε μια ισορροπία!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Προσφυγές κατά του συστήματος διορισμών-ν.4589/2019
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:03:00 »

Αποσυνδεδεμένος θάvος

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
    • Προφίλ
Απ: Προσφυγές κατά του συστήματος διορισμών-ν.4589/2019
« Απάντηση #57 στις: Ιούλιος 09, 2020, 09:42:31 μμ »
Εδώ συνάδελφε δεν ειναι η τάξη σου που θα λες οτι θελεις και θα κατέχεις την απολυτη αλήθεια, εδω θα μιλάς σοβαρα και με επιχειρήματα. Το τι επαγγελματίας εισαι ασε να το ξέρουν οι μαθητές σου, για το οτι φοβάσαι γραπτο διαγωνισμό φανερώνει και την αξία σου. Για να αφήσεις λοιπόν τις κουτοπονηριές αν ενας συνάδελφος εχει ακαδημαϊκά προσόντα και ενας συνάδελφος εχει χρόνια διδασκαλίας ο δεύτερος ειναι που ευνοείται απο ενα γραπτό διαγωνισμό επειδή τα θέματα ειναι η διδακτέα ύλη! Στο ξαναλέω οτι φοβάσαι δείχνεις την αξία σου.
Τέλος εσυ τοσα χρόνια ειχες δουλειά και κάποιος άλλος ηταν ανεργος η λύση δεν ειναι εσυ να συνεχίσεις να δουλεύεις αλλα εσυ να γινεις ανεργος και ο αλλος να εχει δουλεια για να έχουμε μια ισορροπία!

ποιος φοβαται τον γραπτο; αυτο καταλαβες; φερε μας το γραπτο σου ευχαριστως, αλλα δεν θα κανω και τον πονηρο να μην αναγνωριζω οτι η προυπηρεσια ειναι δικαιοτατο προσον διορισμου εργαζομενων. σου ειπα και πιο πριν το σκεπτικο μου. αν δεν σου αρεσει, βρες ενα σπορ να ξεδινεις και τις προσβολες αλλου.
ποιος ηταν ανεργος; αυτος που οταν εγω δουλευα, ηταν στη σχολη, μη σου πω στο λυκειο;
πολλες φαντασιες εχετε για τον χωρο της εκπαιδευσης.  ;D

Αποσυνδεδεμένος ioudas

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 81
  • εις εκ των αρίστων
    • Προφίλ
Απ: Προσφυγές κατά του συστήματος διορισμών-ν.4589/2019
« Απάντηση #58 στις: Ιούλιος 09, 2020, 09:55:07 μμ »
ρε παιδιά κάπου έλεος δηλαδή , μπαίνετε σε κάθε άσχετο θέμα κι αρχίζετε τα ίδια και τα ίδια
τα χιλιοειπωμένα για γραπτό κλπ , έχει γίνει πολύ κουραστικό και ενοχλητικό

Αποσυνδεδεμένος velvet

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 250
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προσφυγές κατά του συστήματος διορισμών-ν.4589/2019
« Απάντηση #59 στις: Ιούλιος 09, 2020, 10:22:00 μμ »
Προσφυγή μπορεί να κάνει και να επικαλεστεί ότι πιστεύει, το θέμα όμως είναι τί λέει το Σύνταγμα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Προσφυγές κατά του συστήματος διορισμών-ν.4589/2019
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:03:00 »

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: Προσφυγές κατά του συστήματος διορισμών-ν.4589/2019
« Απάντηση #60 στις: Ιούλιος 09, 2020, 10:29:10 μμ »
Υπαρχει γραπτος για μηχανικους, δεητζηδες, πυροσβεστες, βοηθεια στο σπιτι, κτλ στον ΑΣΕΠ; Οταν καποιος εχει αφιερωθει σε εναν τομεα, ειναι επαγγελματιας του τομεα και το κρατος οφειλει να τον διορισει, οταν περασει ενα συγκεκριμενο οριο προυπηρεσιας. Τα υπολοιπα ειναι κουτοπονηριες αριστειας οσον εχουν τα φραγκα να εμφανιζουν καποια δηθεν προσοντα.
Υπάρχει για το δικαστικό σώμα και το υπουργείο οικονομικών. Αλλά όταν κάποιοι υποτιμούν το ίδιο τους το επάγγελμα τι περιμένεις από την κοινωνία; Πώς να μη μας περιφρονούν! Λίγοι, οι αξιότεροι και καλύτερα αμειβόμενοι θα έπρεπε να είναι το αίτημα για τους εκπαιδευτικούς που αναλαμβάνουν τη μόρφωση των παιδιών μας! Αν εσύ βλέπεις τον εαυτό σου σαν χειρώνακτα που μαθαίνεις εξασκώντας το, λες και απλώνεις πλακάκια καθημερινά, ας είναι. Δοκίμασε κάπου αλλού την τύχη σου. Επαγγελματίες θέλει το σχολείο τελικά ή ολοκληρωμένους παιδευτικά και γνωστικά λειτουργούς;
Οι αποφάσεις αργούν και σίγουρα θα προχωρήσει η κατάσταση με το νέο σύστημα μέχρι να ξαναμπλοκάρει και να ψάχνουμε για άλλο. Οι αδικίες είναι ενσωματωμένες πια στα συστήματα. Δεν μπορείς να γλιτώσεις.

Αποσυνδεδεμένος pp1970

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 703
    • Προφίλ
Απ: Προσφυγές κατά του συστήματος διορισμών-ν.4589/2019
« Απάντηση #61 στις: Ιούλιος 09, 2020, 11:20:46 μμ »
Υπάρχει για το δικαστικό σώμα και το υπουργείο οικονομικών. Αλλά όταν κάποιοι υποτιμούν το ίδιο τους το επάγγελμα τι περιμένεις από την κοινωνία; Πώς να μη μας περιφρονούν! Λίγοι, οι αξιότεροι και καλύτερα αμειβόμενοι θα έπρεπε να είναι το αίτημα για τους εκπαιδευτικούς που αναλαμβάνουν τη μόρφωση των παιδιών μας! Αν εσύ βλέπεις τον εαυτό σου σαν χειρώνακτα που μαθαίνεις εξασκώντας το, λες και απλώνεις πλακάκια καθημερινά, ας είναι. Δοκίμασε κάπου αλλού την τύχη σου. Επαγγελματίες θέλει το σχολείο τελικά ή ολοκληρωμένους παιδευτικά και γνωστικά λειτουργούς;
Οι αποφάσεις αργούν και σίγουρα θα προχωρήσει η κατάσταση με το νέο σύστημα μέχρι να ξαναμπλοκάρει και να ψάχνουμε για άλλο. Οι αδικίες είναι ενσωματωμένες πια στα συστήματα. Δεν μπορείς να γλιτώσεις.
Θα σου το πω απλά. Αν μας έδιναν όσα παίρνουν οι δικαστές ας έδινα γραπτό και κάθε χρόνο. Μη κοροιδευομαστε αυτό δεν πρόκειται να γίνει. Και προφανώς δεν πρόκειται να δίνω γραπτό κάθε 2 χρόνια για να δουλεύω αναπληρωτής στην Κάτω Ραχούλα. Η απόφαση του ΣτΕ για ενιαίο πίνακα έβαλε τα πράγματα στη θέση τους. Δεν υπάρχει γραπτός. Ξεχάσατε τον. Ασχοληθείτε με κάτι άλλο.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 09, 2020, 11:28:41 μμ από pp1970 »

Αποσυνδεδεμένος Giplak

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προσφυγές κατά του συστήματος διορισμών-ν.4589/2019
« Απάντηση #62 στις: Ιούλιος 09, 2020, 11:25:43 μμ »
Συγνωμη αλλα δεν θα κανω διαλογο για τα αυτονοητα. Ειμαστε καθηγητες ποσα χρονια και δουλευουμε σε ταξη. Υπαρχει γραπτος για μηχανικους, δεητζηδες, πυροσβεστες, βοηθεια στο σπιτι, κτλ στον ΑΣΕΠ; Οταν καποιος εχει αφιερωθει σε εναν τομεα, ειναι επαγγελματιας του τομεα και το κρατος οφειλει να τον διορισει, οταν περασει ενα συγκεκριμενο οριο προυπηρεσιας. Τα υπολοιπα ειναι κουτοπονηριες αριστειας οσον εχουν τα φραγκα να εμφανιζουν καποια δηθεν προσοντα.

Κάθε καλοκαίρι πηδάει την μάντρα ένας τύπος και μου κλέβει τα βερίκοκα. Κάθε καλοκαίρι.
Φέτος, σύμφωνα με το σκεπτικό σου, μπορεί να μου φέρει χαρτί απο το κράτος που θα λεει πως η βερικοκιά του ανήκει.
Τι, όχι?

dimi94

  • Επισκέπτης
Απ: Προσφυγές κατά του συστήματος διορισμών-ν.4589/2019
« Απάντηση #63 στις: Ιούλιος 10, 2020, 12:28:08 πμ »
ποιος φοβαται τον γραπτο; αυτο καταλαβες; φερε μας το γραπτο σου ευχαριστως, αλλα δεν θα κανω και τον πονηρο να μην αναγνωριζω οτι η προυπηρεσια ειναι δικαιοτατο προσον διορισμου εργαζομενων. σου ειπα και πιο πριν το σκεπτικο μου. αν δεν σου αρεσει, βρες ενα σπορ να ξεδινεις και τις προσβολες αλλου.
ποιος ηταν ανεργος; αυτος που οταν εγω δουλευα, ηταν στη σχολη, μη σου πω στο λυκειο;
πολλες φαντασιες εχετε για τον χωρο της εκπαιδευσης.  ;D

Επειδή έχει χυθεί πολύ μελάνι και έχουν ποσταριστεί πολλά πικρόχολα σχόλια για την επιτυχία στον γραπτό ΑΣΕΠ ως κυρίαρχο συστατικό αξιολόγησης των υποψήφιων για διορισμό, θέλω κι εγώ να μοιραστώ κάποιες απόψεις.
Το 1997 ήταν μία καθοριστική  χρονιά για την εκπαίδευση, αφού καταργήθηκε η επετηρίδα- την οποία υποστηρίζαμε  όλοι και μέχρι πρότινος ήταν σίγουρα ο πιο διαφανής τρόπος πρόσληψης, ασχέτως αν ήσουν στο "αναμείνατε στο ακουστικό σας'. Όταν καταργήθηκε και στη θέση της μπήκε ο γραπτός ΑΣΕΠ, στο πλαίσιο της διαφάνειας και της "εξυγίανσης" στο στενό και ευρύτερο Δημόσιο τομέα, άρχισαν και τα προβλήματα. Βέβαια, μία σημαντική παράμετρος ενίσχυσης του εν λόγω θεσμού ήταν και η δυσκολία απορρόφησης πολύ περισσότερων εκπαιδευτικών Α/βάθμιας και Β/βάθμιας εκπαίδευσης, εφόσον τα παιδαγωγικά τμήματα και οι καθηγητικές σχολές των διαφόρων ΑΕΙ είχαν πλέον πολύ περισσότερους εισακτέους από προηγούμενες δεκαετίες, κάτι που κανένας πολιτικάντης τότε δεν είχε προβλέψει.
Τα πρώτα χρόνια, ειδικά με τους εκπαιδευτικούς της Α/βάθμιας - κυρίως τους δασκάλους- όσοι έπιαναν έστω και τη βάση διορίζονταν, στις υπόλοιπες όμως δυστυχώς ειδικότητες υπήρχαν -και υπάρχουν- επιτυχόντες μεν, με καλή βαθμολογία, αλλά όχι διοριστέοι. Και φτάνουμε στο ανοσιούργημα του 2008, το οποίο πληρώνουν και θα πληρώνουν για μεγάλο διάστημα ένα μεγάλο ποσοστό αδιόριστων εκπαιδευτικών.
Το πρόβλημα για μένα δεν είναι η εγκυρότητα του  διαγωνισμού αυτού ως μέσο πρόσληψης  στο Δημόιο(σε πολλές προκηρύξεις για θέσεις στον ευρύτερο δημόσιο τομέα έπρεπε να είχε μπει από χρόνια και όχι μία ίσως αμφισβητούμενη μοριοδότηση), αλλά όλα τα υπόλοιπα προβλήματα που δημιούργησε στην πορεία και κυρίως τις τεράστιες αδικίες που προκάλεσε σε μεγάλη μερίδα συναδέλφων, οι οποίοι εξακολουθούν μετά από 12 χρόνια να είναι άνεργοι ή να προσφεύγουν κατά του υπάρχοντος συστήματος, έχοντας ξοδέψει χιλιάδες εργατοώρες από τη μία άκρη της Ελλάδας στην άλλη και δουλεύοντας διά βίου αναπληρωτές- πρώην ωρομίσθιοι. Επιπλέον, δημιουργήθηκαν και τροποποιήθηκαν διατάξεις επί διατάξεων και παραθυράκια-χαραμάδες στην ισχύουσα νομοθεσία,  ενισχύοντας περισσότερο τις παραπάνω αδικίες και, φυσικά, οι υπέρμαχοι του ΑΣΕΠ να τρώγονται με τους έχοντες προϋπηρεσία ετών,σίγουρα και πάνω από δεκαπενταετία.Τουλάχιστον από την πρόσφατη  απόφαση του ΣτΕ βγαίνει κάτι, υπάρχει κάποιος εξορθολογισμός.
Και τελειώνω, όσοι επίσης συνεχίζουν και επιμένουν να  ταυτίζουν την επιτυχία σε γραπτό διαγωνισμό με την επαγγελματική ικανότητα και δεινότητα του υποψηφίου εκπαιδευτικού, το τραγούδι αυτό το έχουμε ξανακούσει και το έχουμε βαρεθεί, είναι last year, μην πω δεκαετίας.
Αυτά από μία διορισθείσα από παλιότερο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ (και μάλιστα με αρκετά καλή σειρά).
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 10, 2020, 12:32:22 πμ από dimi94 »

Αποσυνδεδεμένος Kostas 21

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 119
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προσφυγές κατά του συστήματος διορισμών-ν.4589/2019
« Απάντηση #64 στις: Ιούλιος 10, 2020, 01:14:21 πμ »
Ουτε όμως και τα phD  ή τα master  που  είναι  και άσχετα με τη διδακτική τα πιο πολλα ειναι εγγύηση  μεταδοτικότητας   ενος καθηγητή .Να μην αναφέρω τι εχω ακουσει απο μαθητές που πανε πρότυπα ή πειραματικά για καποιους   προσοντουχους καθηγητες . " Κανει μονος του μάθημα " " Δεν μπορώ να  τον παρακολουθήσω "   " Βαρετός "  κλπ  Ειναι μεγάλη κουβέντα πως μπορεί να αξιολογηθεί  ένας  καθηγητής,  αφού   η   οντισιόν - δοκιμαστικό μαθήμα  σε ταξη  ειναι  αδύνατη σε 140000 άτομα . Ο ΑΣΕΠ  κοστιζει Οποτε αντικειμενικά κριτήρια - point system και   καθαρίσαμε .

Αποσυνδεδεμένος tiel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 947
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Προσφυγές κατά του συστήματος διορισμών-ν.4589/2019
« Απάντηση #65 στις: Ιούλιος 10, 2020, 08:14:53 πμ »
Επειδή έχει χυθεί πολύ μελάνι και έχουν ποσταριστεί πολλά πικρόχολα σχόλια για την επιτυχία στον γραπτό ΑΣΕΠ ως κυρίαρχο συστατικό αξιολόγησης των υποψήφιων για διορισμό, θέλω κι εγώ να μοιραστώ κάποιες απόψεις.
Το 1997 ήταν μία καθοριστική  χρονιά για την εκπαίδευση, αφού καταργήθηκε η επετηρίδα- την οποία υποστηρίζαμε  όλοι και μέχρι πρότινος ήταν σίγουρα ο πιο διαφανής τρόπος πρόσληψης, ασχέτως αν ήσουν στο "αναμείνατε στο ακουστικό σας'. Όταν καταργήθηκε και στη θέση της μπήκε ο γραπτός ΑΣΕΠ, στο πλαίσιο της διαφάνειας και της "εξυγίανσης" στο στενό και ευρύτερο Δημόσιο τομέα, άρχισαν και τα προβλήματα. Βέβαια, μία σημαντική παράμετρος ενίσχυσης του εν λόγω θεσμού ήταν και η δυσκολία απορρόφησης πολύ περισσότερων εκπαιδευτικών Α/βάθμιας και Β/βάθμιας εκπαίδευσης, εφόσον τα παιδαγωγικά τμήματα και οι καθηγητικές σχολές των διαφόρων ΑΕΙ είχαν πλέον πολύ περισσότερους εισακτέους από προηγούμενες δεκαετίες, κάτι που κανένας πολιτικάντης τότε δεν είχε προβλέψει.
Τα πρώτα χρόνια, ειδικά με τους εκπαιδευτικούς της Α/βάθμιας - κυρίως τους δασκάλους- όσοι έπιαναν έστω και τη βάση διορίζονταν, στις υπόλοιπες όμως δυστυχώς ειδικότητες υπήρχαν -και υπάρχουν- επιτυχόντες μεν, με καλή βαθμολογία, αλλά όχι διοριστέοι. Και φτάνουμε στο ανοσιούργημα του 2008, το οποίο πληρώνουν και θα πληρώνουν για μεγάλο διάστημα ένα μεγάλο ποσοστό αδιόριστων εκπαιδευτικών.
Το πρόβλημα για μένα δεν είναι η εγκυρότητα του  διαγωνισμού αυτού ως μέσο πρόσληψης  στο Δημόιο(σε πολλές προκηρύξεις για θέσεις στον ευρύτερο δημόσιο τομέα έπρεπε να είχε μπει από χρόνια και όχι μία ίσως αμφισβητούμενη μοριοδότηση), αλλά όλα τα υπόλοιπα προβλήματα που δημιούργησε στην πορεία και κυρίως τις τεράστιες αδικίες που προκάλεσε σε μεγάλη μερίδα συναδέλφων, οι οποίοι εξακολουθούν μετά από 12 χρόνια να είναι άνεργοι ή να προσφεύγουν κατά του υπάρχοντος συστήματος, έχοντας ξοδέψει χιλιάδες εργατοώρες από τη μία άκρη της Ελλάδας στην άλλη και δουλεύοντας διά βίου αναπληρωτές- πρώην ωρομίσθιοι. Επιπλέον, δημιουργήθηκαν και τροποποιήθηκαν διατάξεις επί διατάξεων και παραθυράκια-χαραμάδες στην ισχύουσα νομοθεσία,  ενισχύοντας περισσότερο τις παραπάνω αδικίες και, φυσικά, οι υπέρμαχοι του ΑΣΕΠ να τρώγονται με τους έχοντες προϋπηρεσία ετών,σίγουρα και πάνω από δεκαπενταετία.Τουλάχιστον από την πρόσφατη  απόφαση του ΣτΕ βγαίνει κάτι, υπάρχει κάποιος εξορθολογισμός.
Και τελειώνω, όσοι επίσης συνεχίζουν και επιμένουν να  ταυτίζουν την επιτυχία σε γραπτό διαγωνισμό με την επαγγελματική ικανότητα και δεινότητα του υποψηφίου εκπαιδευτικού, το τραγούδι αυτό το έχουμε ξανακούσει και το έχουμε βαρεθεί, είναι last year, μην πω δεκαετίας.
Αυτά από μία διορισθείσα από παλιότερο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ (και μάλιστα με αρκετά καλή σειρά).
Την επετηρίδα δεν την υποστήριζαν όλοι, πάντως. Ούτε ήταν το πιο αξιοκρατικο κριτήριο ο χρόνος κτήσης πτυχίου.
Το πρόβλημα με τους διορισμούς από το παράθυρο δε δημιουργήθηκε το 2008, αλλά πολύ νωρίτερα με τα 24 μήνα, τα 30μηνα, τις ωρομισθιες στους ημέτερους χωρίς πίνακες, τον διορισμό των πολυτέκνων μόνο κ μόνο λόγω του αριθμού τέκνων κλπ.
Το πρόβλημα μετά το 2008, οπότε έγινε κ ο τελευταίος γραπτός διαγωνισμός για διορισμούς, δεν ήταν ο νόμος Διαμαντοπούλου καθ αυτος, όσο η μη εφαρμογή του που πάγωσε τους μόνιμους διορισμούς κ δημιούργησε ένα κλειστό λόμπυ αναπληρωτών ( με το κλείδωμα των πινάκων) διογκώνοντας την προϋπηρεσία τους κ μη δίνοντας καμία δυνατότητα για αναπλήρωση σε κανέναν άλλον.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 10, 2020, 10:22:20 πμ από tiel »

Αποσυνδεδεμένος yannismath

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 295
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προσφυγές κατά του συστήματος διορισμών-ν.4589/2019
« Απάντηση #66 στις: Ιούλιος 10, 2020, 09:12:51 πμ »
Ουτε όμως και τα phD  ή τα master  που  είναι  και άσχετα με τη διδακτική τα πιο πολλα ειναι εγγύηση  μεταδοτικότητας   ενος καθηγητή .Να μην αναφέρω τι εχω ακουσει απο μαθητές που πανε πρότυπα ή πειραματικά για καποιους   προσοντουχους καθηγητες . " Κανει μονος του μάθημα " " Δεν μπορώ να  τον παρακολουθήσω "   " Βαρετός "  κλπ  Ειναι μεγάλη κουβέντα πως μπορεί να αξιολογηθεί  ένας  καθηγητής,  αφού   η   οντισιόν - δοκιμαστικό μαθήμα  σε ταξη  ειναι  αδύνατη σε 140000 άτομα . Ο ΑΣΕΠ  κοστιζει Οποτε αντικειμενικά κριτήρια - point system και   καθαρίσαμε .

Ποια ειναι τα αντικειμενικά κριτήρια - point system ?

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προσφυγές κατά του συστήματος διορισμών-ν.4589/2019
« Απάντηση #67 στις: Ιούλιος 10, 2020, 10:37:29 πμ »
Δλδ επδ έτυχε να εισαι 5,10,15 χρονια μεγαλύτερος απο κάποιον αλλο θα πρέπει να θεωρησε και πιο άξιος; Τι σου ειπε ο συνάδελφος; Γραπτό διαγωνισμό! Αφου τόσα χρόνια εισαι αναπληρωτής τι εχεις να φοβηθεις; Τα θεματα στους γραπτους διαγωνισμούς ειναι η θεωρία που εσυ διδάσκεις αλλα φοβάσαι να εξεταστείς σε αυτή!
Μη ρωτάς συνάδελφε. Είναι προφανές ότι δεν έχει δώσει γραπτό διαγωνισμό. Και εννοείται ότι δεν έχει καμία απολύτως διάθεση να δώσει τώρα.
Εκτός από τα "παράθυρα" τόσων χρόνων ο νόμος Γαβρογλου/Κεραμεως δίνει την ευκαιρία με τόσους λίγους διορισμούς που θα γίνουν (αν γίνουν) να διοριστούν όσοι διαθέτουν τεράστια προϋπηρεσία ,ακόμα και αν δεν έχουν καμία επιτυχία στο ΑΣΕΠ ή τυπικά προσόντα.
Υπάρχουν και ΑΣΕΠΙΤΕΣ σε δύσκολους κλάδους που έχουν μικρή προϋπηρεσία.
Δε χρειάζεται να θυμηθούμε , ιδιαιτέρως στους ΠΕ02, πώς ακριβώς αποκτήθηκε σε πλείστες περιπτώσεις η τεράστια προϋπηρεσία.
Τέλος όποιος δουλεύει χρόνια σε τάξη είναι de facto "άξιος"!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 10, 2020, 10:49:58 πμ από ΡΕΑ.Τ »

Αποσυνδεδεμένος Kostas 21

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 119
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προσφυγές κατά του συστήματος διορισμών-ν.4589/2019
« Απάντηση #68 στις: Ιούλιος 10, 2020, 10:55:15 πμ »
yiannismath. Εννοώ  συμφωνά με Γαβρόγλου  και Κεραμέως  που τελικά το υιοθέτησε, αν και είχε  υποσχεθεί άλλα , θεωρείται  "αντικειμενικό" point system  τα  20  μόρια στο  master, τα  3  μόρια  ανά παιδί ,τα 40 στο διδακτορικό, 7 ξένη γλώσσα κλπ  και δεδομένο πως αυτός  που  έχει  πιο πολλά πτυχία ή  120 μόρια  προϋπηρεσία   είναι  άριστος καθηγητής .  Οπότε  η διαφωνία πλέον  πάει  στο  πως θα μοριοδοτείται πια το κάθε προσόν  και αν  πρέπει  η προυπηρεσία να πιάνει λιγότερο    ή τα παιδιά περισσότερο , ή  οι υπολογιστές  καθόλου και παρόμοια. Τον γραπτό  ΑΣΕΠ  δεν τον θέλουν λόγω κόστους  μάλλον.

Αποσυνδεδεμένος pp1970

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 703
    • Προφίλ
Απ: Προσφυγές κατά του συστήματος διορισμών-ν.4589/2019
« Απάντηση #69 στις: Ιούλιος 10, 2020, 11:21:29 πμ »
Κάθε καλοκαίρι πηδάει την μάντρα ένας τύπος και μου κλέβει τα βερίκοκα. Κάθε καλοκαίρι.
Φέτος, σύμφωνα με το σκεπτικό σου, μπορεί να μου φέρει χαρτί απο το κράτος που θα λεει πως η βερικοκιά του ανήκει.
Τι, όχι?
Αυτή η απλούστευση είναι χαρακτηριστικό της ηλικία σου? Μέχρι εκεί φτάνει η συνθετική  σου ικανότητα?. Το παράδειγμα έχει ελλειπή δεδομένα.
Ποιός έβαλε εκεί την μάντρα? Είναι εκεί η θέση της? Γιατί κάποιος να κλέψει βερίκοκα? Η βερικοκιά είναι σίγουρα δική σου? Και άλλα πολλά μπορώ να γράψω αλλά δεν θα σου ανοίξω τα μάτια. Μάλλον το όριο σου είναι εκεί. Τα παιδάκια του νηπιαγωγείου...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159432
  • Σύνολο θεμάτων: 19210
  • Σε σύνδεση σήμερα: 362
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 333
Σύνολο: 351

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.108 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.