*

Αποστολέας Θέμα: Ανάλυση-συμπεράσματα-προοπτικές πινάκων κατάταξης με νόμο Γαβρόγλου  (Αναγνώστηκε 24628 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος johnd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 369
  • Φύλο: Άντρας
  • 1+1=3,14 + ΦΠΑ (ΠΕ03)
    • Προφίλ
Το νημα δεν ειναι μονο για την 2ΓΕ αλλα και την 1ΓΕ οπου οι μισοί και πλέον δάσκαλοι πέρνουν 9,9883 με το καλημερα!


Οι μισοί και πλέον, όχι όλοι. Και από την στιγμή που το νήμα δεν είναι μόνο για δασκάλους, οι περιπτώσεις αυτές είναι κάτω του 50%. Άρα η εν λόγω γενίκευση είναι λάθος. Και γίνεται συχνά.
Οι καθηγητές ζητάνε από τους μαθητές τους να κατανοήσουν αυτά που τους διδάσκουν.

Εδώ μέσα βέβαια μερικοί αρνούνται πεισματικά να κατανοήσουν αυτά που διαβάζουν.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος jops

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 155
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Από τον Νασο...που έμεινε στον Άσσο... :-X

Παράθεση

ΒΓΗΚΑΝ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΓΙΑ  ΤΗΝ  ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΜΑΣ 88.02    ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΣΗ 97 ΜΕ ΕΒΑΛΑΝ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ 505
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ  ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΟΥ ΜΕ ΕΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΑΠΟΛΥΣΕΙ  ΤΟ 40% ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ
ΠΕΡΙΣΥ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ 35 ΧΙΛΙΑΔΕς ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕς ΑΝ  ΗΤΑΝ ΜΟΝΙΜΟΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ 70 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥς ΜΙΣΘΟΥς ΙΟΥΛΙΟΥ και ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ
ΤΟ 40% ΤΩΝ 35 ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΕΙΝΑΙ 14000
ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 10ΕΤΙΑ ΠΗΡΑΝ ΣΥΝΤΑΞΗ 23 ΧΙΛΙΑΔΕς  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ  ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥς 14 ΧΙΛΙΑΔΕς ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕς ΠΟΥ ΑΠΟΛΥΟΥΝ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ 37.000
ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΩΝ 37 ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΠΟΣΟΥς ΘΑ ΠΡΟΣΛΑΒΟΥΝ
ΟΤΑΝ ΑΠΟΛΥΕΙς 14 ΧΙΛΙΑΔΕς ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥς ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΣΥΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΥΤΟΙ ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΕΣΤΗΡΙΞΑΝ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΞΗ ΑΝΤΙ-ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ
ΑΥΤΗ Η ΠΡΑΞΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟς ΠΟΛΙΤΙΣΜΟς ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΞΗ ΜΕ ΜΕΤΡΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ
ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ
ΟΤΑΝ ΔΙΝΕΙς ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥς ΑΠΟΛΥΟΝΤΑς ΚΑΠΟΙΟΥς ΑΛΛΟΥς ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΣΥΝΤΑΞΗ  ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ
ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΟΤΑΝ ΔΙΔΑΣΚΕΙς ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ
ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΑΚΟΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΠΑΣΗ

ΧΑΡΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ και ΣΦΑΓΗ των ΑΜΝΩΝ
ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΟΙ ΕΧΟΝΤΕς ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ
ΟΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ ΚΑΤΑΠΟΝΤΙΣΤΗΚΑΝ, ΑΝΑΤΡΕΠΟΝΤΑΣ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ!
1) Χ.Φ., Μουσικός (ΠΕ79)
ήταν στην 17η θέση το 2019 και φέτος στην 569η!
2) Νηπιαγωγός από τη 38η θέση, στην 4800η!
3) Κ.Μ. Φιλόλογος Ειδικής Αγωγής από την 841η θέση, στην 1137η!
4) Β.Σ. Νηπιαγωγός από την 9η θέση, στην 1172η θέση.
5) Σ.Γ. Νηπιαγωγός από την 39η θέση, στην 1334η θέση.
ΕΧΟΥΜΕ  ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΕΧΑΜΕ ΣΕ ΚΑΘΕ ΓΩΝΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑς
ΚΑΙ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΒΑΣΙΜΑ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟΣ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΣΔΟΚΙΑ
ΚΑΙ ΑΥΤΟΔΙΚΑΙΗ ΕΛΠΙΔΑ ΟΤΙ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΙΓΟΥΡΗ
ΜΟΥ ΑΦΑΙΡΕΣΑΝ ΤΑ 12 ΜΟΡΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΟΥ 2008
ΚΑΙ ΜΕ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑς ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΒΛΕΠΩ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΘΕΣΗ
ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ στους ΥΠΕΥΘΥΝΟΥς ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑς ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΗς ΑΝΑΠΤΥΞΗς
ΚΑΤΑΡΓΗΣΑΝ ΤΟΝ ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΑΣΕΠ
ΤΗΝ ΕΠΕΤΗΡΙΔΑ
ΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ Της ΕΛΛΑΔΑΣ
ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΕΧΕΙ Η ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΜΕ ΤΑ 4 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ
ΕΝΩ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ

« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 08, 2020, 02:55:49 μμ από jops »

Αποσυνδεδεμένος jops

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 155
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Καμια Υπουργος δεν σε εβγαλε απο την εκπαιδευση...Σε εβγαλαν ολοι αυτοι που πιεζαν για τον νομο Γαβρογλου...δηλαδη οι "συναδελφοι" σου αναπληρωτες με μεγαλη προυπηρεσια και καμια γραπτη αξιολογηση...Ητοι ΠΕΑΔ...Για να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους... :-X

Από τον Νασο...που έμεινε στον Άσσο... :-X

Αποσυνδεδεμένος pp1970

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 703
    • Προφίλ
Από τον Νασο...που έμεινε στον Άσσο... :-X
Ο καθένας έχει τη δική του οπτική. Εσύ που αναπαράγεις των άλλων τι καταλαβαίνεις? Δεν κουράστηκες?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος kgiannis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 651
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ακριβώς. Μη βιώσιμο. Σε βάθος χρόνου οι "υποψήφιοι" θα ξεχωρίζουν βάσει του πλήθους των παιδιων και της αναπηρίας. Όλα τα άλλα μπορεί να τα καλύψει κανείς με τον α ή β τρόπο. Το να απαιτείται, από την άλλη, διδακτορικό για να διδάξεις στη ββαθμια είναι τρελό! Το να πριμοδοτείται εφόσον υπάρχει λογικό. Συμπέρασμα: μόνο ο γραπτός ξεχωρίζει τους πιο καλούς στην εκπαίδευση, αφού τους αξιολογεί αποκλειστικά σε ό.τι χρειάζεται να κατέχει κανείς για να ναι ικανός και επαρκής να διδάσκει (αν βλέπαμε τα θέματα των μεταπτυχιακών.κ των διδακτορικών μερικών θα τραβούσαμε μαλλί!!!) και προσφέρει ισοτιμία... Νέοι υπήρξαμε κι εμεις και χωρίς τον γραπτό δεν θα είχαμε καμία ευκαιρία.
Στην Κύπρο μάλιστα εξετάζονται όλοι (ακόμη και οι φιλόλογοι) και στη γλώσσα. Το υποστηρίζω δυνατά! Απαράδεκτο να υπάρχουν εκπαιδευτικοί και να μη ξέρουν να γράφουν και να διαβάζουν!!
Δεν προκύπτει από πουθενά το συμπέρασμα ότι αν γράψεις καλά σε μια γραπτή εξέταση, είσαι καλός εκπαιδευτικός.
Έχει γίνει κάποια έρευνα; Βασίζεται αυτό που λες σε κάποια λογική έστω;
Τώρα σχετικά με τα διδακτορικά που αναφέρεις.
Στον πίνακα μου επειδή τυχαίνει να γνωρίζω τους διδακτορικούς (με όλους έχω συνεργαστεί) δεν δέχομαι ότι αυτοί οι συνάδελφοι κρίνονται κάθε χρόνο επιστημονικά από ανώτερα ιδρύματα (προέδρους τμημάτων ΤΕΙ, ΑΕΙ κλπ) ως κατάλληλοι να διδάξουν σε φοιτητές (πρώην μαθητές ΕΠΑΛ), έχουν δεκάδες δημοσιεύσεις σε περιοδικά με κριτές και έρχεσαι εσύ να πεις ότι ένας γραπτός διαγωνισμός ειναι κατάλληλοτερος να τους κρίνει ως εκπαιδευτικούς.
Δηλαδή για να καταλάβω θεωρείς σημαντικότερο τον γραπτό διαγωνισμό από το Διαχρονικό Επιστημονικό Έργο (που έχει κριθεί από την επιστημονική κοινότητα);;;;;;
Επίσης τι είναι σημαντικότερο να έχω προσφέρει έργο δημοσιευμένο σε συνέδρια με θέματα διδακτικής ως διδακτορικός φοιτητης η ως ερευνητής η να γράψω σε έναν διαγωνισμό. Δηλαδή τη λέξη "διαχρονικότητα" την αντιλαμβάνεσαι;

Αποσυνδεδεμένος Rapsodos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 394
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο τρελός που επιμένει στην τρέλα του ειναι σοφός..
    • Προφίλ
Δεν προκύπτει από πουθενά το συμπέρασμα ότι αν γράψεις καλά σε μια γραπτή εξέταση, είσαι καλός εκπαιδευτικός.
Έχει γίνει κάποια έρευνα; Βασίζεται αυτό που λες σε κάποια λογική έστω;
Τώρα σχετικά με τα διδακτορικά που αναφέρεις.
Στον πίνακα μου επειδή τυχαίνει να γνωρίζω τους διδακτορικούς (με όλους έχω συνεργαστεί) δεν δέχομαι ότι αυτοί οι συνάδελφοι κρίνονται κάθε χρόνο επιστημονικά από ανώτερα ιδρύματα (προέδρους τμημάτων ΤΕΙ, ΑΕΙ κλπ) ως κατάλληλοι να διδάξουν σε φοιτητές (πρώην μαθητές ΕΠΑΛ), έχουν δεκάδες δημοσιεύσεις σε περιοδικά με κριτές και έρχεσαι εσύ να πεις ότι ένας γραπτός διαγωνισμός ειναι κατάλληλοτερος να τους κρίνει ως εκπαιδευτικούς.
Δηλαδή για να καταλάβω θεωρείς σημαντικότερο τον γραπτό διαγωνισμό από το Διαχρονικό Επιστημονικό Έργο (που έχει κριθεί από την επιστημονική κοινότητα);;;;;;
Επίσης τι είναι σημαντικότερο να έχω προσφέρει έργο δημοσιευμένο σε συνέδρια με θέματα διδακτικής ως διδακτορικός φοιτητης η ως ερευνητής η να γράψω σε έναν διαγωνισμό. Δηλαδή τη λέξη "διαχρονικότητα" την αντιλαμβάνεσαι;

Αν έχεις διδακτορικό λογικά θα γράψεις καλά και σε ένα διαγωνισμό ΑΣΕΠ. Επίσης αν έχεις διδακτορικό δεν φοβάσαι να κριθείς κ να αξιολογηθεί ξανά και με γραπτό διαγωνισμό έτσι κι αλλιώς κατά τα λεγόμενα σου κρίνεσαι καθημερινά. Από την άλλη αυτά που διαβάζω εδώ για πληρωμένα διδακτορικα κλπ θεωρώ ότι είναι αστειοτητες αλλά ακόμα και αν είναι έτσι ας πάνε να τα αγοράσει οποίος θελει, απλά νομίζω πως τα λένε με ζήλεια απέναντι σας(στους διδάκτορες).
Μια γαρδένια η καρδιά μου κι όμως άντεξε,
φλόγα αγάπης η χαρά μου, μα δεν βάσταξε..

Αποσυνδεδεμένος mts.ag

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4094
    • Προφίλ
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 08, 2020, 03:55:08 μμ από mtsag »

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Δεν προκύπτει από πουθενά το συμπέρασμα ότι αν γράψεις καλά σε μια γραπτή εξέταση, είσαι καλός εκπαιδευτικός.
Έχει γίνει κάποια έρευνα; Βασίζεται αυτό που λες σε κάποια λογική έστω;
Τώρα σχετικά με τα διδακτορικά που αναφέρεις.
Στον πίνακα μου επειδή τυχαίνει να γνωρίζω τους διδακτορικούς (με όλους έχω συνεργαστεί) δεν δέχομαι ότι αυτοί οι συνάδελφοι κρίνονται κάθε χρόνο επιστημονικά από ανώτερα ιδρύματα (προέδρους τμημάτων ΤΕΙ, ΑΕΙ κλπ) ως κατάλληλοι να διδάξουν σε φοιτητές (πρώην μαθητές ΕΠΑΛ), έχουν δεκάδες δημοσιεύσεις σε περιοδικά με κριτές και έρχεσαι εσύ να πεις ότι ένας γραπτός διαγωνισμός ειναι κατάλληλοτερος να τους κρίνει ως εκπαιδευτικούς.
Δηλαδή για να καταλάβω θεωρείς σημαντικότερο τον γραπτό διαγωνισμό από το Διαχρονικό Επιστημονικό Έργο (που έχει κριθεί από την επιστημονική κοινότητα);;;;;;
Επίσης τι είναι σημαντικότερο να έχω προσφέρει έργο δημοσιευμένο σε συνέδρια με θέματα διδακτικής ως διδακτορικός φοιτητης η ως ερευνητής η να γράψω σε έναν διαγωνισμό. Δηλαδή τη λέξη "διαχρονικότητα" την αντιλαμβάνεσαι;
Ας πέσουν οι τόνοι. Αγνοείς αν έχω ή δεν έχω διδακτορικό για να ξεκινήσω από κάπου. Αν έχω ή δεν έχω δημοσιεύσεις ή ό,τι άλλο ανέφερες. Φυσικά και η εξειδίκευση σε επιστημονικό επίπεδο, σε βοηθά, αλλά δεν σε καθιστά από μόνη της άξιο για να διδάξεις. Μπορείς να δεις εξάλλου τους βαθμούς διδακτόρων στους τελευταίους δύο γραπτούς 2008 και 2006. Δεν αποτελεί το μοναδικό κριτήριο: όποιος έχει διδακτορικό είναι άριστος για την εκπαίδευση! Σε γνωστικό και παιδαγωγικό επίπεδο εξετάζεται κανείς μονάχα μέσω ενός γραπτού διαγωνισμού. Κατόπιν, ορθώς ΠΡΕΠΕΙ να προσμετρώνται τα προσόντα και μόνο αυτά (τα κοινωνικά κριτήρια τα θεωρώ απαράδεκτα!), καθώς και η προϋπηρεσία κάποιου.
Σίγουρα αυτός ο νόμος θεραπεύει κάποιες αδικίες: την πρόταξη πολυτέκνων, ειδικών κατηγοριών, την απουσία μοριοδότησης αυξημένων προσόντων, αλλά όλα αυτά υπήρχαν και στον ανεφάρμοστο προηγούμενο νόμο Διαμαντοπούλου, ο οποίος ήταν δικαιότερος, αφού τους έβαζε όλους σε μια κοινή διαδικασία διεκδίκησης διορισμού επί ίσοις όροις.
Αυτοί που είχαν 120 μόρια προϋπηρεσίας τους προσέξατε; Πόσοι με μηδενική προϋπηρεσία βρέθηκαν σε θέση που θα τους οδηγήσει σε διορισμό ή πρόσληψη; Δυο τρεις το πολύ στις βασικές ειδικότητες στις οποίες έριξα μια πρόχειρη ματιά. Αν κάποιος έχει άλλα δεδομένα, ας μας ενημερώσει.
Οι πρώην μαθητές μας, φοιτητές "καθηγητικών" σχολών και υποψήφιοι για θέση στο δημόσιο σχολείο με αυτό το σύστημα αποκλείονται εντελώς. Ακόμη κι αν ξεκινήσουν αύριο το διδακτορικό τους. Είναι παράλογο όμως να χρειάζεται κανείς διδακτορικό, για να εργαστεί ως νηπιαγωγός στο δημόσιο νηπιαγωγείο, δεν το καταλαβαίνεις, συνάδελφε; 

Αποσυνδεδεμένος kgiannis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 651
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ας πέσουν οι τόνοι. Αγνοείς αν έχω ή δεν έχω διδακτορικό για να ξεκινήσω από κάπου. Αν έχω ή δεν έχω δημοσιεύσεις ή ό,τι άλλο ανέφερες. Φυσικά και η εξειδίκευση σε επιστημονικό επίπεδο, σε βοηθά, αλλά δεν σε καθιστά από μόνη της άξιο για να διδάξεις. Μπορείς να δεις εξάλλου τους βαθμούς διδακτόρων στους τελευταίους δύο γραπτούς 2008 και 2006. Δεν αποτελεί το μοναδικό κριτήριο: όποιος έχει διδακτορικό είναι άριστος για την εκπαίδευση! Σε γνωστικό και παιδαγωγικό επίπεδο εξετάζεται κανείς μονάχα μέσω ενός γραπτού διαγωνισμού. Κατόπιν, ορθώς ΠΡΕΠΕΙ να προσμετρώνται τα προσόντα και μόνο αυτά (τα κοινωνικά κριτήρια τα θεωρώ απαράδεκτα!), καθώς και η προϋπηρεσία κάποιου.
Σίγουρα αυτός ο νόμος θεραπεύει κάποιες αδικίες: την πρόταξη πολυτέκνων, ειδικών κατηγοριών, την απουσία μοριοδότησης αυξημένων προσόντων, αλλά όλα αυτά υπήρχαν και στον ανεφάρμοστο προηγούμενο νόμο Διαμαντοπούλου, ο οποίος ήταν δικαιότερος, αφού τους έβαζε όλους σε μια κοινή διαδικασία διεκδίκησης διορισμού επί ίσοις όροις.
Αυτοί που είχαν 120 μόρια προϋπηρεσίας τους προσέξατε; Πόσοι με μηδενική προϋπηρεσία βρέθηκαν σε θέση που θα τους οδηγήσει σε διορισμό ή πρόσληψη; Δυο τρεις το πολύ στις βασικές ειδικότητες στις οποίες έριξα μια πρόχειρη ματιά. Αν κάποιος έχει άλλα δεδομένα, ας μας ενημερώσει.
Οι πρώην μαθητές μας, φοιτητές "καθηγητικών" σχολών και υποψήφιοι για θέση στο δημόσιο σχολείο με αυτό το σύστημα αποκλείονται εντελώς. Ακόμη κι αν ξεκινήσουν αύριο το διδακτορικό τους. Είναι παράλογο όμως να χρειάζεται κανείς διδακτορικό, για να εργαστεί ως νηπιαγωγός στο δημόσιο νηπιαγωγείο, δεν το καταλαβαίνεις, συνάδελφε; 

1. Δεν ανέβασα τους τόνους. Δεν έχω καθόλου διάθεση και η πρόθεσή μου είναι η ανταλλαγή απόψεων.
2. Από πουθενά σε αυτά που έγραψα δεν προκύπτει ότι υπέθεσα ότι δεν έχεις διδακτορικό και δημοσιεύσεις. Δηλαδή η άποψη μου είναι αυτή είτε εσύ έχεις διδακτορικό και δημοσιεύσεις είτε δεν έχεις. Δεν κρίνω ανάλογα με το τι έχει ο άλλος. Και δεν σε κρίνω.
3. Δεν είπα εγώ ότι όποιος έχει διδακτορικό είναι άριστος για την εκπαίδευση. Είπα ότι αυτός που έχει διδακτορικό και έχει προσφέρει στην επιστημονική κοινότητα, έχει κριθεί από συναδέλφους του επιστήμονες με κάποιο κύρος. Αν θεωρούσα ότι είναι άριστος για εκπαίδευση, θα έλεγα να προτάσσεται. Δεν είπα αυτό.
4.: Γράφεις ότι σε γνωστικό και παιδαγωγικό επίπεδο εξετάζεται κανείς μέσω ενός γραπτού διαγωνισμού. Όχι σε γνωστικό επίπεδο έχω χιλιοεξεταστεί (πτυχία,  μεταπτυχιακά και όχι πληρωμένα όπως συχνά ακούγεται για άλλους) και σε παιδαγωγικό επίπεδο έχω επίσης έντιμα και σωστά (άλλοι μπορεί όχι, αλλά αυτό είναι συζήτηση, εδώ μιλάω για εμένα) κάνει οτιδήποτε το κράτος έχει πει για παιδαγωγική κατάρτιση. Έχω δηλαδή εξεταστεί. Είναι άλλη συζήτηση αν θα έπρεπε να είναι πιο αυστηρή η παιδαγωγική κατάρτιση. Εγώ θεωρώ ότι θα έπρεπε να είναι πολύ πολύ πολύ πιο αυστηρή. Ο γραπτός διαγωνισμός δεν μου δείχνει τίποτα. Οι μικροδιδασκαλίες μου δείχνουν πολλά, πάρα πολλά. Δεν θα υποβαθμίσω άλλο την προσπάθεια που έχω κάνει, επειδή κάποιος μπορεί να θεωρεί "Μην κάνουμε πιο αυστηρές τις μικροδιδασκαλίες, καλύτερα να κάνουμε γραπτό διαγωνισμό και να γράψουμε σε ένα χαρτι το σχέδιο μαθήματος". Τι να το κάνω το σχέδιο μαθήματος σε ένα χαρτί, αν ο άλλος δεν ξέρει να κινείται μέσα στην αίθουσα;;;;;; Αυτό φαίνεται σε 10-15-20 μικροδιδασκαλίες (αυτό πρέπει να ζητούμε...να κρινόμαστε αυστηρότατα πριν μπούμε στην εκπαίδευση και όχι να παρακαλάμε να μας περάσει). Ποιος τολμάει να τα ζητήσει αυτά;
   
5.: Συμφωνώ ότι αυτός ο νόμος θεραπεύει τις αδικίες που έγραψες. Συμφωνώ σε όλα αυτά που γράφεις για τις αδικίες
 
6.: Στον δικό μου κλάδο θα μπει αναπληρωτής όπου θέλει (και αργότερα θα μονιμοποιηθεί) ένας με διδακτορικό χωρίς προϋπηρεσία. Επειδή έχει πολλά προσόντα. Στην ειδική αγωγή δεν κατάφερε (με μεγάλη μου χαρά) να διοριστεί ο διδάκτορας και τον προσπέρασε μια συνάδελφος που πηγαίνει χρόνια στο ειδικό σχολείο (δικαίωση για μένα αυτό, πολύ το χάρηκα).

7. Όπως κατάλαβες δεν έχω διάθεση για υψηλούς τόνους. Δεν υπάρχει λόγος. Αυτό όμως που θέλω να καταλάβω είναι γιατί ένα γραπτός διαγωνισμό μπορεί να κρίνει έναν άνθρωπο όταν γνωστικά έχει κριθεί κατάλληλος να διδάσκει στην τριτοβάθμια (σε πρώην μαθητές ΕΠΑΛ) και παιδαγωγικά πήγε και πήρε παιδαγωγική κατάρτιση (όπου εκεί κρίθηκε πάλι σε καμιά δεκαριά μαθήματα και έκανε πολλές μικροδιδασκαλίες). Γιατί να τον κρίνω αυτόν ξανά σε γραπτό;

8. Είναι πολύ παράλογο να χρειάζεσαι διδακτορικό για να διδάξεις....Συμφωνώ 10000000%. Το ίδιο παράλογο είναι για μένα να βάλεις έναν άνθρωπο που έχει αυτή τη στιγμή διδακτορικό, κατάφερε να πάει αναπληρωτής επί μια 10 ετια (παράδειγμα), έχει δημοσιευμένο έργο κλπ, τον έχει χρησιμοποιήσει το ΙΕΠ για θέματα συμβουλευτικής ή γνωστικού αντικειμένου και μετά να του πεις "Αλλάξαμε το νόμο και για να έχει δυνατότητα και ο καινούριος, κάτσε να γράψεις διαγώνισμα για να σε κρίνω". Έχει κριθεί. Για αυτό για εμένα είναι παράλογο. Όσο παράλογο είναι κάποιος με διδακτορικό να διδάσκει σε ΕΠΑΛ, τόσο παράλογο για εμένα είναι να ζητάτε κάποιοι γραπτό διαγωνισμό με το επιχείρημα (Μόνο ο γραπτός διαγωνισμός κρίνει ποιος είναι καταλληλότερος εκπαιδευτικός).

Όχι συνάδελφε, ο γραπτός διαγωνισμός μπορεί να κρίνει για εκείνη την ημέρα τι έχεις γράψει. Το εκπαιδευτικό έργο πρέπει να έχει διαχρονικότητα και σίγουρα δεν κρίνεται σε ένα κομμάτι χαρτί. Είμαι 100000% σίγουρος ότι στους τελευταίους γραπτούς του 2008 και του 2006 (που δεν τους πρόλαβα) οι διδάκτορες δεν θα γράψανε καλά αλλά αυτοί που έγραψαν δεν σημαίνει ότι είναι καταλληλότεροι για εκπαιδευτικοί. Ίσα ίσα αυτό είναι επιχείρημά μου. Ο συνάδελφος με το διδακτορικό ξέρω ότι γνωρίζει το αντικείμενο του, ξέρω ότι έχει πάρει παιδαγωγική κατάρτιση....Εάν δεν γράψει για μένα δεν σημαίνει ότι δεν αξίζει. Σημαίνει ότι εκείνη την ημέρα δεν απέδωσε. Τίποτα παραπάνω δεν σημαίνει.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
οπα, οπα,...μισό λεπτό, να πάρουμε το πράγμα απ την αρχή,
Κάποιος με διδακτορικό ή μεταπτυχιακό δεν σημαίνει απαραιτήτως πως σε γραπτό διαγωνισμό θα "πιάσει" τη βάση (το έχουμε δει)
Επίσης, κάποιος που έχει μόνο το πτυχίο της σχολής του σε γραπτό διαγωνισμό αν μελετήσει "πιάνει" τη βάση ( και μάλιστα έχουμε δει να διορίζεται κιόλας)
Συνεπώς, διδακτορικό / μεταπτυχιακό δεν εξασφαλίζουν τον καλό ως προς το γνωστικό αντικείμενο εκπαιδευτικό.

Η προσμέτρηση τους -που κακώς το δεχτήκαμε- εξυπηρετεί μια καλοστημένη βιομηχανία με σκοπό τον πλούτο.
Ακυρώνει το πτυχίο και είναι έξω και μακριά από την αρχή των ίσων ευκαιριών (δεν έχουν όλοι την οικονομική δυνατότητα, ούτε την όποια δυνατότητα για να αρχίσουν το κυνήγι των πτυχίων)
Μη μας διαφεύγει πως όλα ξεκίνησαν από την ανάγκη για διορισμό και ελάχιστοι θα έμπαιναν σε αυτή τη διαδικασία.

Να μη κάνουμε, λοιπόν? Και βάβαια να κάνουμε αλλά να μετράνε σε τοποθετήσεις, μεταθέσεις, μισθό, εξέλιξη.
Πιστεύω πως κάτι τέτοιο καλό θα ηταν να το εφάρμοζαν στην επιλογή διευθυντών και όχι δασκάλων-καθηγητών.

Γιατί εκπαιδευτικός σημαίνει 2 πράγματα: 1ο γνώση του αντικειμένου που θα διδάξει- και όχι απαραίτητα να αρθρογραφεί σε επιστημονικα περιοδικά- και 2ο διδακτική ικανότητα και γνώσεις παιδοψυχολογίας.  Εδω είναι που θα κριθεί ο κατάλληλος.

Η Κύπρος εφαρμόζει μικτό σύστημα - που κατα τη γνώμη μου είναι σωστό. Οι δε ερωτήσεις του γνωστικού δείχνουν παράλληλα με την απάντηση που ζητούν και την διδακτική ικανότητα.

και έρχονται τώρα και μιλούν για αξιολόγηση γιατί   δεν υπάρχει το ένα και βασικό, και αρκετό θα έλεγα, που είναι η σωστή επιλογή του εκπαιδευτικού.

Εχεις διδακτορικό κλπ ? εμ, τότε "τράβα στην αίθουσα και θα σου στείλουμε και τον επιθεωρητή να δούμε αν κάνεις"

Κατακριτέο το σύστημα επιλογής Γαβρόγλου, πλην όμως η ΝΔ που ενώ το καταψήφισε, το εφάρμοσε κατά γράμμα!! Η Κεραμέως 4 μήνες ασχολήθηκε με το "Ασυλο", αργότερα με τις μάσκες και τώρα με την αξιολόγηση.
Ο,τι "φανεί του λολοστεφανή" 
Οι δε συνδικαλιστές απλώς να τρέχει ο μισθός....
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 08, 2020, 06:28:02 μμ από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος johnd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 369
  • Φύλο: Άντρας
  • 1+1=3,14 + ΦΠΑ (ΠΕ03)
    • Προφίλ
Ο καθένας θα πει μια άποψη βολική προς τον ίδιο

-------------------------------

Έχω 10 χρόνια εμπειρίας, άρα ξέρω την δουλειά, ξέρω και τις δυσκολίες της

Έχω διδακτορικό, άρα ξέρω το αντικείμενο και άρα ξέρω πως να το μεταδώσω

Έγραψα στον διαγωνισμό καλά που είναι το μόνο αξιόπιστο κριτήριο, τα άλλα ελέγχονται

----------------------------------------------

Άνθρωποι που είχαν επενδύσει δεκαετίες στην εκπαίδευση ξαφνικά πετάγονται έξω. Οικογένειες θα καταστραφούν ή θα ζήσουν μια πολύ δύσκολη περίοδο. Μέχρι να βρεθεί κάποια άλλη εργασία για τον εκπαιδευτικό που ξαφνικά πετάγεται έξω από το δημόσιο σχολείο. Και είναι ωραία περίοδος για να βρει εργασία ένας 40ρης-50άρης οικογενειάρχης.

Είναι ένα πράγμα να είσαι 25 χρονών, να ξέρεις ότι δύσκολα θα βρεις θέση στην δημόσια εκπαίδευση και να σχεδιάζεις την ζωή σου πάνω σε αυτή την βάση, είναι κάτι το εντελώς πιο διαφορετικό και βάρβαρο(ταιριάζει ο χαρακτηρισμός που διάβασα αλλού) να είσαι 40+ με οικογένεια, υποχρεώσεις που τρέχουν και ξαφνικά να διαλύεται η ζωή σου και να πρέπει να βρεις άμεσα λύση.

Επίσης αυτή εδώ θα είναι μια ιδιαίτερη χρονιά. Τα παιδιά θα προσέλθουν σε ένα σχολείο όπου από την μία θα υπάρχει το θέμα του κοροναιού και από την άλλη θα έχουν καθηγητές που στην καλύτερη των περιπτώσεων θα έχουν διδάξει σε μια τάξη φροντιστηρίου των 3-7 ατόμων. Να διευκρινίσω εδώ ότι όλοι από εκεί ξεκινήσαμε, αλλά είναι ίσως η πρώτη χρονιά τα τελευταία πόσα χρόνια, που πλέον ένα πολύ μεγάλο ποσοστό αναπληρωτών θα είναι με ελάχιστη έως μηδενική εμπειρία πρωινού μαθήματος σε μια τάξη των 20 και πλέον ατόμων.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 08, 2020, 06:34:09 μμ από johnd »
Οι καθηγητές ζητάνε από τους μαθητές τους να κατανοήσουν αυτά που τους διδάσκουν.

Εδώ μέσα βέβαια μερικοί αρνούνται πεισματικά να κατανοήσουν αυτά που διαβάζουν.

Αποσυνδεδεμένος jops

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 155
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Οταν σχεδον ολοι θα εχουν μεταπτυχιακο, διδακτορικο και προυπηρεσια θα περιμενεις ολους αυτους να διοριστουν...? Η θα πηγαινεις μεχρι τα 67 αναπληρωτης...? Για να διακριθεις πρεπει να υπαρχει ενας μηχανισμος που δεν σε χαντακωνει με τους υπολοιπους και αυτος ειναι ο Γραπτος Διαγωνισμος...

Προσεξτε διοτι υπαρχει κινδυνος και διεύρυνσης των ακαδημαϊκών προσόντων να μετράνε τα πάντα δηλαδή
 και των κοινωνικών κριτηρίων...μεγαλες ομαδες θα πιεσουν σιγουρα για αυτο...τα επόμενα χρονια...σε βαρος της προυπηρεσιας ... 8)

Αποσυνδεδεμένος kgiannis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 651
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Οταν σχεδον ολοι θα εχουν μεταπτυχιακο, διδακτορικο και προυπηρεσια θα περιμενεις ολους αυτους να διοριστουν...? Η θα πηγαινεις μεχρι τα 67 αναπληρωτης...? Για να διακριθεις πρεπει να υπαρχει ενας μηχανισμος που δεν σε χαντακωνει με τους υπολοιπους και αυτος ειναι ο Γραπτος Διαγωνισμος...

Προσεξτε διοτι υπαρχει κινδυνος και διεύρυνσης των ακαδημαϊκών προσόντων να μετράνε τα πάντα δηλαδή
 και των κοινωνικών κριτηρίων...μεγαλες ομαδες θα πιεσουν σιγουρα για αυτο...τα επόμενα χρονια...σε βαρος της προυπηρεσιας ... 8)

Τώρα μιλάς ειλικρινά. Το σημαντικό για σένα είναι να διακριθείς. Ε, ας βάλουμε "άλμα εις ύψος".....τι γραπτός;;;; Να βάλουμε γραπτό αν πραγματικά σε διακρίνει. Και ξαναλέω ότι σημαντικό στην εκπαίδευση είναι να έχεις επιστημονικό έργο σε μια περίοδο σημαντική και όχι "έγραψα ένα διαγώνισμα στο ΑΣΕΠ ---άρα αξίζω".



οπα, οπα,...μισό λεπτό, να πάρουμε το πράγμα απ την αρχή,
Κάποιος με διδακτορικό ή μεταπτυχιακό δεν σημαίνει απαραιτήτως πως σε γραπτό διαγωνισμό θα "πιάσει" τη βάση (το έχουμε δει)
Επίσης, κάποιος που έχει μόνο το πτυχίο της σχολής του σε γραπτό διαγωνισμό αν μελετήσει "πιάνει" τη βάση ( και μάλιστα έχουμε δει να διορίζεται κιόλας)
Συνεπώς, διδακτορικό / μεταπτυχιακό δεν εξασφαλίζουν τον καλό ως προς το γνωστικό αντικείμενο εκπαιδευτικό.

Η προσμέτρηση τους -που κακώς το δεχτήκαμε- εξυπηρετεί μια καλοστημένη βιομηχανία με σκοπό τον πλούτο.
Ακυρώνει το πτυχίο και είναι έξω και μακριά από την αρχή των ίσων ευκαιριών (δεν έχουν όλοι την οικονομική δυνατότητα, ούτε την όποια δυνατότητα για να αρχίσουν το κυνήγι των πτυχίων)
Μη μας διαφεύγει πως όλα ξεκίνησαν από την ανάγκη για διορισμό και ελάχιστοι θα έμπαιναν σε αυτή τη διαδικασία.

Να μη κάνουμε, λοιπόν? Και βάβαια να κάνουμε αλλά να μετράνε σε τοποθετήσεις, μεταθέσεις, μισθό, εξέλιξη.
Πιστεύω πως κάτι τέτοιο καλό θα ηταν να το εφάρμοζαν στην επιλογή διευθυντών και όχι δασκάλων-καθηγητών.

Γιατί εκπαιδευτικός σημαίνει 2 πράγματα: 1ο γνώση του αντικειμένου που θα διδάξει- και όχι απαραίτητα να αρθρογραφεί σε επιστημονικα περιοδικά- και 2ο διδακτική ικανότητα και γνώσεις παιδοψυχολογίας.  Εδω είναι που θα κριθεί ο κατάλληλος.

Η Κύπρος εφαρμόζει μικτό σύστημα - που κατα τη γνώμη μου είναι σωστό. Οι δε ερωτήσεις του γνωστικού δείχνουν παράλληλα με την απάντηση που ζητούν και την διδακτική ικανότητα.

και έρχονται τώρα και μιλούν για αξιολόγηση γιατί   δεν υπάρχει το ένα και βασικό, και αρκετό θα έλεγα, που είναι η σωστή επιλογή του εκπαιδευτικού.

Εχεις διδακτορικό κλπ ? εμ, τότε "τράβα στην αίθουσα και θα σου στείλουμε και τον επιθεωρητή να δούμε αν κάνεις"

Κατακριτέο το σύστημα επιλογής Γαβρόγλου, πλην όμως η ΝΔ που ενώ το καταψήφισε, το εφάρμοσε κατά γράμμα!! Η Κεραμέως 4 μήνες ασχολήθηκε με το "Ασυλο", αργότερα με τις μάσκες και τώρα με την αξιολόγηση.
Ο,τι "φανεί του λολοστεφανή" 
Οι δε συνδικαλιστές απλώς να τρέχει ο μισθός....

1. Έγραψα πουθενά ότι ο διδακτορικός θα γράψει σίγουρα καλά; Το αντίθετο έχω γράψει.
2. Έγραψα πουθενά ότι το μεταπτυχιακό/διδακτορικό ξεχωρίζει τον καλό εκπαιδευτικό;
3. Πτυχία, Μεταπτυχιακά και Διδακτορικά μπορεί κανείς να κάνει και δωρεάν. Σε αντίθεση με τις ξένες γλώσσες που δεν γίνεται αν δεν πληρώσεις.
4. Η γνώση του αντικειμένου που θα διδάξεις δεν αποδεικνύεται από την αρθρογραφία σε περιοδικά με κριτές;;;;; Φαντάζομαι θα γνωρίζεις ότι για να διδάξεις σε ΤΕΙ ή σε Πανεπιστήμιο θα πρέπει να έχεις δημοσιεύσεις. Αναρρωτήθηκες γιατί τα ΔΣ των σχολών  έχουν βάλει αυτό το κριτήριο;  Τι μπορεί να δείχνει κάτι τέτοιο; Δηλαδή το γραπτό του ΑΣΕΠ δηλώνει σημαντικότερο επιστημονικό έργο και ότι ο εκπαιδευτικός είναι κατάλληλος γνωστικά ενώ οι δημοσιεύσεις όχι;;;; Επίσης πρέπει να σου πω ότι ως εκπαιδευτικοί μπορούμε να έχουμε και δημοσιευμένο έργο και στα παιδαγωγικά. Θεωρώ την επιστημονική κατάρτιση (ειδικά ενός διδακτορικού) πολύ σημαντικότερη από ένα γραπτό διαγωγισμό ακόμα και αν ο διδάκτορας πάτωνε στον γραπτό. Το ότι δεν θα πάει καλά δεν σημαίνει απολύτως τίποτα. Και πρέπει να σου πω ότι παιδαγωγική ψυχολογία εφόσον έχει παιδαγωγική κατάρτιση ο διδάκτορας μπορεί να έχει διαβάσει...έχει κριθεί από την παιδαγωγική του κατάρτιση.
5. Οι συνδικαλιστές είναι σαν τους πολιτικούς η εικόνα μας. Αν εμείς μιλάμε για γραπτό διαγωνισμό και με αυτό τον τρόπο υποτιμούμε από μόνοι μας τα πτυχία μας, δεν μας φταίνε ούτε οι πολιτικοί ούτε οι συνδικαλιστές. Φταίει το κεφάλι μας το ίδιο.

« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 08, 2020, 06:47:18 μμ από kgiannis »

Αποσυνδεδεμένος johnd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 369
  • Φύλο: Άντρας
  • 1+1=3,14 + ΦΠΑ (ΠΕ03)
    • Προφίλ
Όσοι θεωρείτε ότι το διδακτορικό και οι επιστημονικές δημοσιεύσεις είναι κάποιο μαγικό φίλτρο που εξασφαλίζει μεταδοτικότητα, εύχομαι να αστειεύεστε. Αλλιώς θα πάθετε γερό σοκ όταν θα μπείτε σε μια χαλαρωμένη τάξη με παιδιά που κοιτάνε τον πίνακα και σκέφτονται το instagram.
Οι καθηγητές ζητάνε από τους μαθητές τους να κατανοήσουν αυτά που τους διδάσκουν.

Εδώ μέσα βέβαια μερικοί αρνούνται πεισματικά να κατανοήσουν αυτά που διαβάζουν.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158552
  • Σύνολο θεμάτων: 19199
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 495
Σύνολο: 511

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.1 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.