*

Τελευταία νέα

  • Προσλήψεις επιπλέον 222 εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ05 Γαλλικής και ΠΕ07 Γερμανικής, στη Γενική Εκπαίδευση, ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου για το διδακτικό έτος 2021-2022
  • Προσλήψεις 24.806 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, στη Γενική Εκπαίδευση και στα Μουσικά Σχολεία και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου για το διδακτικό έτος 2021-2022
  • ΑΝΑΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ στο ορθό Πρόσκλησης ενδιαφέροντος για αποσπάσεις σε Πρότυπα- Πειραματικά σχολεία
  • Πρόσκληση υποψήφιων μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για υποβολή αίτησης-δήλωσης προτίμησης για πρόσληψη ως προσωρινών αναπληρωτών το διδακτικό έτος 2021-2022
  • Πρόσκληση υποψήφιων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για υποβολή αίτησης-δήλωσης προτίμησης περιοχών για πρόσληψη ως προσωρινών αναπληρωτών ή/και ωρομισθίων το σχολικό έτος 2021-2022
  • Αποστολέας Θέμα: Ανάλυση-συμπεράσματα-προοπτικές πινάκων κατάταξης με νόμο Γαβρόγλου  (Αναγνώστηκε 19253 φορές)

    0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

    Αποσυνδεδεμένος kgiannis

    • Έμπειρο μέλος
    • ****
    • Μηνύματα: 536
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Όσοι θεωρείτε ότι το διδακτορικό και οι επιστημονικές δημοσιεύσεις είναι κάποιο μαγικό φίλτρο που εξασφαλίζει μεταδοτικότητα, εύχομαι να αστειεύεστε. Αλλιώς θα πάθετε γερό σοκ όταν θα μπείτε σε μια χαλαρωμένη τάξη με παιδιά που κοιτάνε τον πίνακα και σκέφτονται το instagram.

    1. Αν αναφέρεσαι σε μένα, μιλάς σε άνθρωπο που μπαίνει πολλά χρόνια σε  σχολική τάξη.
    2. Δεν είπα κάτι τέτοιο. Εννοείται πως το διδακτορικό δεν σου εξασφαλίζει μεταδοτικότητα. Το αντίθετο μάλιστα. Οι διδακτορικές σπουδές δεν στοχεύουν σε μεταδοτικότητα.
    3. Η έννοια της μεταδοτικότητας είναι από τους επιστήμονες παιδαγωγικής ψυχολογίας μια λέξη άνευ νοήματος. Δίνει μια εικόνα ότι ο μαθητής είναι παθητικός δέκτης. Έχει αλλάξει αυτό.
    4. Θα ήταν καλύτερο να διαβάζεις πιο σωστά αυτά που γράφω.

    Οι επιστημονικές δημοσιεύσεις και το διδακτορικό δείχνουν άνθρωπο με επιστημονικό υπόβαθρο με προσφορά στην επιστημονική κοινότητα. Αυτό και μόνο. Υπάρχει αντίρρηση και σε αυτό;;;;

    Δηλαδή για να καταλάβω, εσείς λέτε ότι "Ο γραπτός διαγωνισμός δείχνει αν κάποιος ξέρει το αντικείμενο, το διδακτορικό όχι."
    Δηλαδή αν ένας συμβασιούχος επιστημονικός συνεργάτης στο πολυτεχνείο πάρει παιδαγωγική κατάρτιση και αποφασίσει να πάει σε σχολείο εσύ θα του πεις "Φίλε δώσε γραπτό ΑΣΕΠ, αλλιώς δεν είμαι σίγουρος ότι τα ξέρεις"... Αστεία πράγματα. Πάντως στον πίνακά μου υπάρχουν άνθρωποι που έχουν διδάξει επί χρόνια σε τριτοβάθμια. Αυτοί θεωρώ εφόσον έχουν παιδαγωγική κατάρτιση, είναι καταλληλότατοι να διδάξουν. Το ξέρουν το αντικείμενο και ας μην έδωσαν ΑΣΕΠ.

    Να τους βάλουμε να δώσουν γραπτό διαγωνισμό για να δεις εσύ αν ξέρουν αυτοί που διδάσκουν στο πανεπιστήμιο;;; Έλεος...πόσο συντεχνεία!!!

    Αποσυνδεδεμένος PDE ads

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 4006
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • E-mail
      • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

    Αποσυνδεδεμένος JURE

    • Έμπειρο μέλος
    • ****
    • Μηνύματα: 865
      • Προφίλ
    4. Η γνώση του αντικειμένου που θα διδάξεις δεν αποδεικνύεται από την αρθρογραφία σε περιοδικά με κριτές;;;;; Φαντάζομαι θα γνωρίζεις ότι για να διδάξεις σε ΤΕΙ ή σε Πανεπιστήμιο θα πρέπει να έχεις δημοσιεύσεις. Αναρρωτήθηκες γιατί τα ΔΣ των σχολών  έχουν βάλει αυτό το κριτήριο;  Τι μπορεί να δείχνει κάτι τέτοιο; Δηλαδή το γραπτό του ΑΣΕΠ δηλώνει σημαντικότερο επιστημονικό έργο και ότι ο εκπαιδευτικός είναι κατάλληλος γνωστικά ενώ οι δημοσιεύσεις όχι;;;; Επίσης πρέπει να σου πω ότι ως εκπαιδευτικοί μπορούμε να έχουμε και δημοσιευμένο έργο και στα παιδαγωγικά. Θεωρώ την επιστημονική κατάρτιση (ειδικά ενός διδακτορικού) πολύ σημαντικότερη από ένα γραπτό διαγωγισμό ακόμα και αν ο διδάκτορας πάτωνε στον γραπτό. Το ότι δεν θα πάει καλά δεν σημαίνει απολύτως τίποτα. Και πρέπει να σου πω ότι παιδαγωγική ψυχολογία εφόσον έχει παιδαγωγική κατάρτιση ο διδάκτορας μπορεί να έχει διαβάσει...έχει κριθεί από την παιδαγωγική του κατάρτιση.

    Κρίμα που δεν μπορούμε να ρίξουμε μια ματιά στα θέματα των διατριβών των διδακτόρων που επιδιώκουν να μπουν στο δημόσιο σχολείο. Δεν ήταν απαραίτητη η συνάφεια, σωστά; Γνωστός μου με διατριβή στον αυλό, θα διδάσκει καλύτερα από κάποιον με επιτυχία στον γραπτό στο γνωστικό αντικείμενο της πολιτικής παιδείας πχ;
    Η εξειδίκευση ενός φιλολόγου ή ενός ιστορικού τον καθιστά ικανό να διδάξει όποιο άλλο αντικείμενο του κλάδου του; Το διδακτορικό στην κβαντική φυσική; Στη φυτολογία και τόσα άλλα; Άλλο το επιστημονικό έργο, άλλο το διδακτικό έργο! Είναι πολλά τα δεδομένα...η πολιτεία οφείλει να σχεδιάσει ένα βιώσιμο σύστημα προσλήψεων, δίκαιο και αξιοκρατικό.
    Συμφωνώ με τον ΜΑΡΚΟ σε όλα. Καλό απόγευμα να έχουμε!

    Αποσυνδεδεμένος MARKOS

    • Moderator
    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 8044
    • Φύλο: Άντρας
    • Ο ΡΟΜΠΕΝ
      • Προφίλ
    Δεν αναφερόμουν προσωπικά,
    Πιστεύω, το έργο ενός πανεπιστημιακού, με όλη την προσπάθεια και τον αγώνα που έχει κάνει για να αποκτήσει τον τίτλο, υποτιμάτε και από τον ίδιο όταν επιδιώκει τον διορισμό στην Δημοτική ή Μέση Εκπαιδευση, συμφωνεις φαντάζομαι. Γιατί η θέση του πλέον είναι σε έδρα πανεπιστημίου, άξιος να συνεχίσει το έργο του, και όχι δημοτικού σχολείου. Δεν κατακρίνω την επιλογή σε σχολείο, που ίσως είναι και από ανάγκη, απολύτως σεβαστή.

    Επίσης, τα πτυχία δεν τα υποτιμάμε εμεις οι ίδιοι αλλά το σύστημα που ζητάει τα πάντα λες και θα διδάξουμε στο Χάρβαρντ ή στην Οξφόρδη.
    Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

    Αποσυνδεδεμένος nikolopol

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 2958
    • ΠΕ 4.01
      • Προφίλ
    Δεν αναφερόμουν προσωπικά,
    Πιστεύω, το έργο ενός πανεπιστημιακού, με όλη την προσπάθεια και τον αγώνα που έχει κάνει για να αποκτήσει τον τίτλο, υποτιμάτε και από τον ίδιο όταν επιδιώκει τον διορισμό στην Δημοτική ή Μέση Εκπαιδευση, συμφωνεις φαντάζομαι. Γιατί η θέση του πλέον είναι σε έδρα πανεπιστημίου, άξιος να συνεχίσει το έργο του, και όχι δημοτικού σχολείου. Δεν κατακρίνω την επιλογή σε σχολείο, που ίσως είναι και από ανάγκη, απολύτως σεβαστή.

    Επίσης, τα πτυχία δεν τα υποτιμάμε εμεις οι ίδιοι αλλά το σύστημα που ζητάει τα πάντα λες και θα διδάξουμε στο Χάρβαρντ ή στην Οξφόρδη.

    Συμφωνω 100% .
    Δυστυχως εκει εχουμε φτασει . Ανθρωποι με τοσα προσοντα για να δουλεψουν σε μια εργασια που στο εξωτερικο παει ο οποιοσδηποτε στην χωρα μας να θελει διδακτορικο.

    Αποσυνδεδεμένος PDE ads

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 4006
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • E-mail
      • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

    Αποσυνδεδεμένος MARKOS

    • Moderator
    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 8044
    • Φύλο: Άντρας
    • Ο ΡΟΜΠΕΝ
      • Προφίλ
    και ας μη μιλήσουμε και για το επίπεδο των μαθητών!!! (ελάχιστα παιδιά μελετούν πραγματικά) συνεπώς και το πτυχίο που έχουμε φτάνει και περισσεύει! Φαντάσου τον Διδάκτορα σε μια τετοια τάξη,...
    Γιατί δυστυχώς ο εκπαιδευτικός αν δεν έχουν γνώσεις οι μαθητές, το έργο του δυσκολεύει και δεν εξελίσσεται.
    Για την κατάντια αυτή φταίει βέβαια το σύστημα και πολλά άλλα.
    Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

    Αποσυνδεδεμένος nipiagogos1988

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 1213
    • Φύλο: Γυναίκα
    • μαζί με την οικονομική κρίση ήρθε και το πτυχίο,
      • Προφίλ
    *Για την ραγδαία αύξηση των αναπήρων με 35 μόρια+...κάποιο σχόλιο?

    Τι εννοείς; Περνάνε ΚΕΠΑ
    Η ζωή είναι μικρή για να'ναι θλιβερή μωρό μου!!  8/2011

    https://www.youtube.com/watch?v=3J2eeyOaYlY

    Αποσυνδεδεμένος Giplak

    • Νέο μέλος
    • *
    • Μηνύματα: 37
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Λίγο (άντεξα) να διαβάσω και κατάλαβα το εξής:

    Η κυβέρνηση αποφάσισε τελικά να απολύσει τους εργαζόμενους ...αναπληρωτές!
    Και ποιοι τα λένε αυτά; Οι πιο ευνοημένοι του συστήματος...!

    Που είναι ο Αρκάς να φτιάξει εγκυκλοπαίδεια με αυτά που γράφονται εδώ μέσα.


    Αποσυνδεδεμένος nikolopol

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 2958
    • ΠΕ 4.01
      • Προφίλ
    1. Αν αναφέρεσαι σε μένα, μιλάς σε άνθρωπο που μπαίνει πολλά χρόνια σε  σχολική τάξη.
    2. Δεν είπα κάτι τέτοιο. Εννοείται πως το διδακτορικό δεν σου εξασφαλίζει μεταδοτικότητα. Το αντίθετο μάλιστα. Οι διδακτορικές σπουδές δεν στοχεύουν σε μεταδοτικότητα.
    3. Η έννοια της μεταδοτικότητας είναι από τους επιστήμονες παιδαγωγικής ψυχολογίας μια λέξη άνευ νοήματος. Δίνει μια εικόνα ότι ο μαθητής είναι παθητικός δέκτης. Έχει αλλάξει αυτό.
    4. Θα ήταν καλύτερο να διαβάζεις πιο σωστά αυτά που γράφω.

    Οι επιστημονικές δημοσιεύσεις και το διδακτορικό δείχνουν άνθρωπο με επιστημονικό υπόβαθρο με προσφορά στην επιστημονική κοινότητα. Αυτό και μόνο. Υπάρχει αντίρρηση και σε αυτό;;;;

    Δηλαδή για να καταλάβω, εσείς λέτε ότι "Ο γραπτός διαγωνισμός δείχνει αν κάποιος ξέρει το αντικείμενο, το διδακτορικό όχι."
    Δηλαδή αν ένας συμβασιούχος επιστημονικός συνεργάτης στο πολυτεχνείο πάρει παιδαγωγική κατάρτιση και αποφασίσει να πάει σε σχολείο εσύ θα του πεις "Φίλε δώσε γραπτό ΑΣΕΠ, αλλιώς δεν είμαι σίγουρος ότι τα ξέρεις"... Αστεία πράγματα. Πάντως στον πίνακά μου υπάρχουν άνθρωποι που έχουν διδάξει επί χρόνια σε τριτοβάθμια. Αυτοί θεωρώ εφόσον έχουν παιδαγωγική κατάρτιση, είναι καταλληλότατοι να διδάξουν. Το ξέρουν το αντικείμενο και ας μην έδωσαν ΑΣΕΠ.

    Να τους βάλουμε να δώσουν γραπτό διαγωνισμό για να δεις εσύ αν ξέρουν αυτοί που διδάσκουν στο πανεπιστήμιο;;; Έλεος...πόσο συντεχνεία!!!

    Αγαπητε συναδελφε πραγματικα δεν ξερω αν πρεπει να ειρωνευτω ή οχι.
    Ο διδακτορας που αναφερεις γνωριζει που παει να διδαξει αρα αν χρειαζοταν θα επρεπε να δωσει εξετασεις .
    Αν θελει την αντιμετωπιση που του αρμοζει τοτε θα επρεπε να αιτηθει στην τριτοβαθμια.

    Οι δημοσιευσεις και το ποσο καλος.ειναι καποιος σε καποιο εξειδικευμενο αντικειμενο ειναι ασχετες με πρωτοβαθμια δευτεροβαθμια.



    Αποσυνδεδεμένος Rapsodos

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 393
    • Φύλο: Άντρας
    • Ο τρελός που επιμένει στην τρέλα του ειναι σοφός..
      • Προφίλ
    Δεν αναφερόμουν προσωπικά,
    Πιστεύω, το έργο ενός πανεπιστημιακού, με όλη την προσπάθεια και τον αγώνα που έχει κάνει για να αποκτήσει τον τίτλο, υποτιμάτε και από τον ίδιο όταν επιδιώκει τον διορισμό στην Δημοτική ή Μέση Εκπαιδευση, συμφωνεις φαντάζομαι. Γιατί η θέση του πλέον είναι σε έδρα πανεπιστημίου, άξιος να συνεχίσει το έργο του, και όχι δημοτικού σχολείου. Δεν κατακρίνω την επιλογή σε σχολείο, που ίσως είναι και από ανάγκη, απολύτως σεβαστή.

    Επίσης, τα πτυχία δεν τα υποτιμάμε εμεις οι ίδιοι αλλά το σύστημα που ζητάει τα πάντα λες και θα διδάξουμε στο Χάρβαρντ ή στην Οξφόρδη.

    Συνάδελφε τα πράγματα ειναι απλά στην Ελλάδα υπάρχουν περίπου 40000 κάτοιχοι διδακτορικού τιτλου. Απο αυτούς οι μισοί ειναι στις Φυσικές Επιστήμες και Κοινωνικές Επιστήμες, το 30% σε επιστημες υγειας κλπ κλπ. Δηλαδή μιλάμε για 19000-20000 διδάκτορες που μπορουσαν να κάνουν αίτηση στην 1ΓΕ και 2ΓΕ πόσοι έκαναν; Αντε να ειναι χίλιοι στο σύνολο δηλαδή μιλάμε για λιγότερο απο 5%! Απο αυτούς το 80-90% κάνανε τα χαρτιά τους μονο για διορισμο και οχι για αναπλήρωση και αν πανε αναπληρωτές θα πάνε καπου κοντα στο σπιτι τους! Απλά χτυπάνε στο μάτι επειδή με το καλημερα παίρνουν πολλα μορια.
    Μια γαρδένια η καρδιά μου κι όμως άντεξε,
    φλόγα αγάπης η χαρά μου, μα δεν βάσταξε..

    Αποσυνδεδεμένος Νησάκι

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 255
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Τα 530 διδακτορικά στους πε02 βρίσκονται όλα σχεδόν στις 2000 πρώτες θέσεις. Από αυτούς πάλι 88 μόλις άτομα έχουν πάνω από 10 μόρια προϋπηρεσία.

    Επειδή διδακτορικό σημαίνει συνήθως και μεταπτυχιακό δηλαδή 60 μόρια, αυτό σημαίνει πως όσοι είχαν κάτω από 60 μόρια προϋπηρεσία χωρίς μεταπτυχιακό και διδακτορικό μένουν πίσω  530 θέσεις μόνο από τους έχοντες διδακτ + μεταπτ!!!!  :o

    « Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 08, 2020, 08:12:52 μμ από Νησάκι »

    Αποσυνδεδεμένος jops

    • Προχωρημένο μέλος
    • **
    • Μηνύματα: 155
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Οσοι συναδελφοι βρισκονται σε φρακαρισμενους κλαδους πχ..ΠΕ01, ΠΕ02 ας σκεφτουν σοβαρα η αλλο πτυχιο η αλλαγη επαγγελματικου βιου εντελως...Κλαδος σαν και τον παραπανω δεν εχει τιποτα να περιμενει ειτε απο διδακτορικο η οτιδηποτε αλλο...Ασφαλεστερα συμπεραμστα μετα την ΚΑΤΑΝΟΜΗ...αλλα πλεον ορισμενοι κλαδοι εχουν τελειωσει... :-X

    Αποσυνδεδεμένος Rapsodos

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 393
    • Φύλο: Άντρας
    • Ο τρελός που επιμένει στην τρέλα του ειναι σοφός..
      • Προφίλ
    Οσοι συναδελφοι βρισκονται σε φρακαρισμενους κλαδους πχ..ΠΕ01, ΠΕ02 ας σκεφτουν σοβαρα η αλλο πτυχιο η αλλαγη επαγγελματικου βιου εντελως...Κλαδος σαν και τον παραπανω δεν εχει τιποτα να περιμενει ειτε απο διδακτορικο η οτιδηποτε αλλο...Ασφαλεστερα συμπεραμστα μετα την ΚΑΤΑΝΟΜΗ...αλλα πλεον ορισμενοι κλαδοι εχουν τελειωσει... :-X

    Ολοι οι κλάδοι έχουν θεματα!
    Μια γαρδένια η καρδιά μου κι όμως άντεξε,
    φλόγα αγάπης η χαρά μου, μα δεν βάσταξε..

    Αποσυνδεδεμένος Νησάκι

    • Πλήρες μέλος
    • ***
    • Μηνύματα: 255
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Έστω ότι διοριστούν οι 500 πρώτοι πε02.
    Οι 400 από αυτούς έχουν μεταπτυχικό και οι 33 περίπου και διδακτορικό.

    Επίσης από αυτά τα 500 άτομα οι 460 έχουν τουλάχιστον 80 μόρια προϋπηρεσία!

    Επίσης σε αυτούς τους  500 πρώτους υπάρχουν 12 περίπου πολύτεκνοι και 48 περίπου τρίτεκνοι!
    « Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 08, 2020, 08:26:47 μμ από Νησάκι »

    Αποσυνδεδεμένος nikolas_pat

    • Νέο μέλος
    • *
    • Μηνύματα: 67
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Θέλει προσοχή και ψυχραιμία συνάδελφοι...!!!! Ειδικά από αυτούς που κατέχουν και δεύτερο πτυχίο.   Να θυμάστε πως στην επόμενη προκήρυξη η προυπηρεσία θα μετρά μόνο στο πτυχίο που αποκτήθηκε...!!!!! Προσοχή λοιπόν (εσείς με το δεύτερο πτυχίο) μην πάει χαμένη η προυπηρεσία...

     

    Pde.gr, © 2005 - 2021

    Το pde σε αριθμούς

    Στατιστικά

    μέλη
    • Σύνολο μελών: 30684
    • Τελευταία: kosmos2021
    Στατιστικά
    • Σύνολο μηνυμάτων: 1085401
    • Σύνολο θεμάτων: 18212
    • Σε σύνδεση σήμερα: 342
    • Σε σύνδεση έως τώρα: 1773
    • (Αύγουστος 02, 2021, 03:07:35 μμ)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 10
    Επισκέπτες: 249
    Σύνολο: 259

    Πληροφορίες

    Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

    Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

    Επικοινωνία >

    Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
    TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

    Δημιουργία σελίδας σε 0.114 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.