0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Όσοι θεωρείτε ότι το διδακτορικό και οι επιστημονικές δημοσιεύσεις είναι κάποιο μαγικό φίλτρο που εξασφαλίζει μεταδοτικότητα, εύχομαι να αστειεύεστε. Αλλιώς θα πάθετε γερό σοκ όταν θα μπείτε σε μια χαλαρωμένη τάξη με παιδιά που κοιτάνε τον πίνακα και σκέφτονται το instagram.
4. Η γνώση του αντικειμένου που θα διδάξεις δεν αποδεικνύεται από την αρθρογραφία σε περιοδικά με κριτές;;;;; Φαντάζομαι θα γνωρίζεις ότι για να διδάξεις σε ΤΕΙ ή σε Πανεπιστήμιο θα πρέπει να έχεις δημοσιεύσεις. Αναρρωτήθηκες γιατί τα ΔΣ των σχολών έχουν βάλει αυτό το κριτήριο; Τι μπορεί να δείχνει κάτι τέτοιο; Δηλαδή το γραπτό του ΑΣΕΠ δηλώνει σημαντικότερο επιστημονικό έργο και ότι ο εκπαιδευτικός είναι κατάλληλος γνωστικά ενώ οι δημοσιεύσεις όχι;;;; Επίσης πρέπει να σου πω ότι ως εκπαιδευτικοί μπορούμε να έχουμε και δημοσιευμένο έργο και στα παιδαγωγικά. Θεωρώ την επιστημονική κατάρτιση (ειδικά ενός διδακτορικού) πολύ σημαντικότερη από ένα γραπτό διαγωγισμό ακόμα και αν ο διδάκτορας πάτωνε στον γραπτό. Το ότι δεν θα πάει καλά δεν σημαίνει απολύτως τίποτα. Και πρέπει να σου πω ότι παιδαγωγική ψυχολογία εφόσον έχει παιδαγωγική κατάρτιση ο διδάκτορας μπορεί να έχει διαβάσει...έχει κριθεί από την παιδαγωγική του κατάρτιση.
Δεν αναφερόμουν προσωπικά,Πιστεύω, το έργο ενός πανεπιστημιακού, με όλη την προσπάθεια και τον αγώνα που έχει κάνει για να αποκτήσει τον τίτλο, υποτιμάτε και από τον ίδιο όταν επιδιώκει τον διορισμό στην Δημοτική ή Μέση Εκπαιδευση, συμφωνεις φαντάζομαι. Γιατί η θέση του πλέον είναι σε έδρα πανεπιστημίου, άξιος να συνεχίσει το έργο του, και όχι δημοτικού σχολείου. Δεν κατακρίνω την επιλογή σε σχολείο, που ίσως είναι και από ανάγκη, απολύτως σεβαστή.Επίσης, τα πτυχία δεν τα υποτιμάμε εμεις οι ίδιοι αλλά το σύστημα που ζητάει τα πάντα λες και θα διδάξουμε στο Χάρβαρντ ή στην Οξφόρδη.
*Για την ραγδαία αύξηση των αναπήρων με 35 μόρια+...κάποιο σχόλιο?
1. Αν αναφέρεσαι σε μένα, μιλάς σε άνθρωπο που μπαίνει πολλά χρόνια σε σχολική τάξη. 2. Δεν είπα κάτι τέτοιο. Εννοείται πως το διδακτορικό δεν σου εξασφαλίζει μεταδοτικότητα. Το αντίθετο μάλιστα. Οι διδακτορικές σπουδές δεν στοχεύουν σε μεταδοτικότητα. 3. Η έννοια της μεταδοτικότητας είναι από τους επιστήμονες παιδαγωγικής ψυχολογίας μια λέξη άνευ νοήματος. Δίνει μια εικόνα ότι ο μαθητής είναι παθητικός δέκτης. Έχει αλλάξει αυτό.4. Θα ήταν καλύτερο να διαβάζεις πιο σωστά αυτά που γράφω.Οι επιστημονικές δημοσιεύσεις και το διδακτορικό δείχνουν άνθρωπο με επιστημονικό υπόβαθρο με προσφορά στην επιστημονική κοινότητα. Αυτό και μόνο. Υπάρχει αντίρρηση και σε αυτό;;;;Δηλαδή για να καταλάβω, εσείς λέτε ότι "Ο γραπτός διαγωνισμός δείχνει αν κάποιος ξέρει το αντικείμενο, το διδακτορικό όχι."Δηλαδή αν ένας συμβασιούχος επιστημονικός συνεργάτης στο πολυτεχνείο πάρει παιδαγωγική κατάρτιση και αποφασίσει να πάει σε σχολείο εσύ θα του πεις "Φίλε δώσε γραπτό ΑΣΕΠ, αλλιώς δεν είμαι σίγουρος ότι τα ξέρεις"... Αστεία πράγματα. Πάντως στον πίνακά μου υπάρχουν άνθρωποι που έχουν διδάξει επί χρόνια σε τριτοβάθμια. Αυτοί θεωρώ εφόσον έχουν παιδαγωγική κατάρτιση, είναι καταλληλότατοι να διδάξουν. Το ξέρουν το αντικείμενο και ας μην έδωσαν ΑΣΕΠ. Να τους βάλουμε να δώσουν γραπτό διαγωνισμό για να δεις εσύ αν ξέρουν αυτοί που διδάσκουν στο πανεπιστήμιο;;; Έλεος...πόσο συντεχνεία!!!
Οσοι συναδελφοι βρισκονται σε φρακαρισμενους κλαδους πχ..ΠΕ01, ΠΕ02 ας σκεφτουν σοβαρα η αλλο πτυχιο η αλλαγη επαγγελματικου βιου εντελως...Κλαδος σαν και τον παραπανω δεν εχει τιποτα να περιμενει ειτε απο διδακτορικο η οτιδηποτε αλλο...Ασφαλεστερα συμπεραμστα μετα την ΚΑΤΑΝΟΜΗ...αλλα πλεον ορισμενοι κλαδοι εχουν τελειωσει...