triffid και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η διαδικασία που περιγράφεις g.t είναι η πιο σωστή. Παρόλα αυτά όντως κάθε ΠΥΣΔΕ κάνει ότι θέλει. Στο δικό μας πέρυσι στην αρχή έστειλε τους εκπαιδευτικούς να συμπληρώσουν σε διάφορα σχολεία τις με ώρες Α αναθέσης αγνοώντας εντελώς τις
Όπως φαινεται με μια απλη περιήγηση στις δδε ανα την ελλαδα ακολουθειται διαφορετικη μεθοδολογια τόσο σε σχεση με τις οργανικες/λειτουργικες τοποθετησεις, όσο και με ένα σωρό άλλα ζητήματα.Οποτε μπορω να παραθεσω την εμπειρια μου μόνο από το πυσδε που υπηρετω (+ από άλλα 2 πυσδε με βαση αυτά που ειδα αναρτημενα στις ιστοσελίδες τους) σε σχεση με τα παρακατω:Στο πυσδε της περιοχης μου το Υ.Σ- αυτές τις μερες- κατάρτισε τον πινακα λειτουργικων κενων. Ως προς τα δυο συστεγαζομενα γυμνασια της πρωτευουσας της δδε σε οποιον κλαδο/ειδικοτητα εμφανιζόταν πλεονασμα αυτό καταγραφονταν στον πινακα κενων/πλεονασματων της δδε, ασχέτως εάν υπηρχε ελλειμμα στο ετερο συστεγαζομενο γυμνασιο δηλ το ΥΣ δεν «εκλεινε» το ελλειμμα του δευτερου συστεγαζομενου με το πλεονασμα του πρωτου και δεν θα μπορουσε να κανει κι αλλιως εφοσον στην παρ 7 του αρ 14 πδ 50/96 λεει ότι « Οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να είναι υπεράριθμοι μετά τις παραπάνω ρυθμίσεις παραμένουν στο σχολείο όπου κρίθηκαν ως υπεράριθμοι και διατίθενται σε άλλες σχολικές μονάδες για συμπλήρωση του ωραρίου τους σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 14 του Ν. 1566/1985. Για το σκοπό αυτό ανακοινώνονται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις τα σχολεία στα οποία υπάρχουν ανάγκες και καλούνται οι εκπαιδευτικοί με αίτησή τους να δηλώσουν κατά σειρά προτίμησης όλα τα παραπάνω σχολεία. Η διάθεση αυτών γίνεται με τη σειρά προτίμησης και το σύνολο των μονάδων μετάθεσής τους» δηλ στο εν λογω πδ αναφερεται ότι οι λειτουργικα υπεραριθμοι εκπκοι θα κανουν δηλωση προτιμησης και θα διατεθουν σε συνδυασμο με τα μορια τους. Επομένως το συμβουλιο οφειλει πρωτα να ελεγξει τη δηλωση τοποθετησης του εκπκου που πλεονάζει σε ένα από τα δυο συστεγαζομενα και εάν και εφοσον δηλωνει (ο συγκεκριμενος εκπκος) οτι επιθυμει να συμπληρωσει στο συστεγαζομενο, τοτε με βαση την προαναφερομενη 85980 εχει προτεραιοτητα συμπλήρωσης στο συστεγαζομενο ΑΣΧΕΤΩΣ ΕΑΝ ΑΛΛΟΣ ΕΚΠΚΟΣ ΜΗ ΣΥΣΤΕΓΑΖΟΜΕΝΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΤΟ ίδιο κενό και τυχαινει να εχει περισσοτερα μορια. ΑΡΑ το ΥΣ πρωτα τσεκαρει τις δηλωσεις των εκπκων και μετα εφαρμοζει την 85980. Ειδαλλως θα καταπατουσε το δικαιωμα του εκπκου να επιλεγει σχολεια. Στο παραδειγμα που προανεφερα εάν ο εκπκος του συστεγαζομενου ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΕΓΑΖΟΜΕΝΟ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ Ε
Η δική μου διεύθυνση ΔΕΝ βγάζει ποτέ λειτουργικά κενά για διαθέσεις
"Με δεδομένο ότι τα λειτουργικά κενά κατά το διάστημα που ακολουθεί μέχρι και την έναρξη των μαθημάτων στα σχολεία, παρουσιάζουν συνεχείς μεταβολές θα πρέπει όλα τα σχολεία να θεωρούνται κενά"
Εκπαιδευτικός ειδικής κατηγορίας (πολύτεκνος) κρίνεται λειτουργικά υπεράριθμος;
Μόνο άμα το θελήσει.
Το ΠΔ50/96 αναφέρεται σε μεταθέσεις και οργανικές υπεραριθμιεςΔεν βρίσκω κάτι αντίστοιχο για λειτουργικές υπεραριθμιεςΑς μας ενημερώσει κάποιος αν ήταν σε τέτοια περίπτωση
Κάπου είχα πετύχει πως στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης είναι και όσοι έχουν παιδί με π.α. 67% ή οι ίδιοι έχουν π.α. 75% ανεξάρτητα από την πάθηση. Μετά όμως δε μπόρεσα να το βρώ. Τελικά οι παραπάνω περιπτώσεις ανήκουν σε ειδική κατηγορία; Γνωρίζει κανείς;
Το παιδί με 67% ναι. Το 75% για τον ίδιο τον εκπαιδευτικό δεν ισχύει για μεταθέσεις, αλλά για αποσπάσεις.
A, OK για αυτό δε μπορούσα να το βρω. Και για να μη βγούμε εκτός νήματος, αν ένας εκπαιδευτικός έχει παιδι με π.α. 67% ως ειδική κατηγορία προηγείται στις αναθέσεις μαθημάτων και έτσι δε βγαίνει υπεράριθμος, σωστά;Ενώ αν ο ίδιος έχει π.α. 75% δεν έχει κάποια ιδιαίτερη μεταχείρηση;
Οσο παράδοξο και να φαίνεται αυτό ναι. Για να ενταχθεί ο ίδιος ο εκπαιδευτικός σε ειδική κατηγορία χρειάζεται να έχει κάποιες συγκεκριμένες παθήσεις.Απλά να πω ότι δεν είναι τόσο οτι προηγείται στις αναθέσεις (ο αρχαιότερος τοποθετηθείς προηγείται σε αυτό) όσο δεν βγαίνει υπεράριθμος.
Στις αναθέσεις δεν προηγείται ο/η ειδικής κατηγορίας?