*

Αποστολέας Θέμα: ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΡΙΝΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ (1ΓΕ,2ΓΕ/2019) - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΑΣΕΠ  (Αναγνώστηκε 39763 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Επισης υπήρχαν ειδικότητες που η βάση για διορισμό μεσω ΑΣΕΠ ήταν κοντά στο 80 και κάποιοι έπιασαν 79 και έμειναν εκτος.Ειναι δεδομένο οτι εαν επανέλθει ο ΑΣΕΠ θα δούμε πάλι νέους στο εκπαιδευτικό πεδίο συναδελφους να παίρνουν θέσεις ακομη και απο αυτούς με μεταπτυχιακά, ξένες γλώσσες και αλλα.Τοτε τι θα πουν οι δεύτεροι έναντι των πρώτων;
Αν  έχεις όλα τα προσόντα ξεκινάς να μαζεύεις προϋπηρεσία ενώ αν έχεις 120 μήνες προϋπηρεσία  συμπληρώνεις τα ακαδημαϊκά προσόντα και περιμένεις να διοριστείς…
Το αν θα δουλέψει νέος δεν είναι πρόβλημα.  Είναι οικονομικά και ψυχολογικά ασύμφορο το σημερινό σύστημα, υποχρεώνει όλους τους 30+ να αποκτήσουν ΄΄προσόντα΄΄ και ταυτόχρονα καλπάζει η προϋπηρεσία.
 Έγιναν 21.065 προσλήψεις αναπληρωτών στην πρώτη φάση από αυτούς περίπου το 50% θα διοριστεί εως το 2023. Όσοι δεν διοριστούν το 21  θα ξανά προσληφθούν ως αναπληρωτές (με τους οριστικούς πίνακες) Όπως φαίνεται αν γίνουν όλοι οι διορισμοί που υποσχεθήκαν οι μισοί δεν θα διοριστούν... Φέτος λογικά δεν θα παραιτηθεί κανείς αλλά και πάλι θα υπάρξουν επόμενες φάσεις αναπληρωτών όσοι δουλέψουν ως αμω ή αργότερα θα πέσουν θέσεις.
Καλύτερα θα ήταν σε αυτό το θέμα να γράφουν μόνο άτομα που έχουν νομικό πάτημα και έχουν προσφύγει νομικά κατά του υπουργείου. Και μόνο η ύπαρξη σχολίων από άτομα που φοβούνται προφανώς τις δικαστικές αποφάσεις λέει πολλά....ας κάνουμε όλοι λίγο υπομονή για να ακούσουμε και τη Δικαιοσύνη.
Τώρα σωθήκαμε, περιμένουμε απάντηση για μόρια  ασεπ πριν 2008? προϋπηρεσία? κοινωνικά κριτήρια? και διορισμούς μόνο με προσόντα?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος lvc

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 267
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Το '15 ήσουν ήδη μέλος του pde κι έγραφες (από χρόνια μάλιστα) και μηνύματα. Δεν πήρες είδηση τι έγινε εκείνην τη χρονιά με την 527; Την έχεις ακουστά την απόφαση; Από ποιους βγήκε, πώς προέκυψε, τι αφορούσε; Τότε το pde κατακλυζόταν απ' τα σχετικά νήματα. Είχε μονοπωλήσει τις συζητήσεις επί μήνες. Κι επί χρόνια θα 'λεγα. Μέχρι κι ο Γαβρόγλου που 'φτιαξε το νέο σύστημα το '19 την επικαλούνταν πως του δέσμευε τα χέρια να μη μετρήσει μόνον την προϋπηρεσία. Έχεις εικόνα τι συνέβη στην εκπαίδευση τη δεκαετία του 2000 με τους νόμους Γιαννάκου και Στυλιανίδη; Πραγματικά απορώ με συναδέλφους που μοιάζει να ζουν κάπου αλλού. :o


Αν δεις την αλληλουχία των μηνυμάτων θα δεις πως τώρα ξανάρχισα να ασχολούμαι. Επειδή δε μπορώ να περιμένω κάθε χρόνο αν και πότε θα με καλέσουν, παράλληλα ασχολούμαι επαγγελματικά και με άλλα πράγματα. Όπως φαίνεται έχω χάσει πολλά επεισόδια από εκείνη την περίοδο...
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 26, 2020, 07:07:15 μμ από lvc »

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

Να ρωτήσω κάτι. Πως λες ότι τους έφαγαν το διορισμό; Υπάρχουν διοριστέοι που τελικά έμειναν εκτός; Ή μιλάμε απλά για επιτυχόντες;

Παρεμπιπτόντως θα με βόλευε αυτό που λες γιατί στον τελευταίο ΑΣΕΠ έγραψα πάνω από 75 και για λίγο δε διορίστηκα. Αλλά δε νομίζω πως από τη στιγμή που ήμουν απλά επιτυχών να δικαιούμαι διορισμό.

Επί μία τουλάχιστον δεκαετία, οι επιτυχόντες του διαγωνισμού έβρισκαν μπροστά τους άλλους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι αποκτούσαν προϋπηρεσία με αδιαφανείς διαδικασίες με πρώτη και καλύτερη την ΠΔΣ και όσους απολύονταν από τα ιδιωτικά. Αναπληρωτές χωρίς επιτυχία στο ΑΣΕΠ!
Η δικαιοσύνη εθελοτυφλουσε.
Όλοι αυτοί βρέθηκαν με τεράστια προϋπηρεσία και κάποιοι διορίστηκαν.
Τώρα φυσικά και απαιτούμε να μπουν στους πίνακες αναπληρωτών τα μόρια που θα μας έδιναν προβάδισμα στους παλαιούς πίνακες. Θα είχαμε συγκεντρώσει τεράστια προϋπηρεσία και τώρα θα προηγουμαστε στους πίνακες.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 26, 2020, 08:31:23 μμ από ΡΕΑ.Τ »

Αποσυνδεδεμένος ΚΠ

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 553
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Επί μία τουλάχιστον δεκαετία, οι επιτυχόντες του διαγωνισμού έβρισκαν μπροστά τους άλλους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι αποκτούσαν προϋπηρεσία με αδιαφανείς διαδικασίες με πρώτη και καλύτερη την ΠΔΣ και όσους απολύονταν από τα ιδιωτικά. Αναπληρωτές χωρίς επιτυχία στο ΑΣΕΠ!
Η δικαιοσύνη εθελοτυφλουσε.
Όλοι αυτοί βρέθηκαν με τεράστια προϋπηρεσία και κάποιοι διορίστηκαν.
Τώρα φυσικά και απαιτούμε να μπουν στους πίνακες αναπληρωτών τα μόρια που θα μας έδιναν προβάδισμα στους παλαιούς πίνακες. Θα είχαμε συγκεντρώσει τεράστια προϋπηρεσία και τώρα θα προηγουμαστε στους πίνακες.
   Αυτό ακριβώς, τι δεν καταλαβαίνετε ορισμένοι και αναμασατε τα ίδια περι διοριστέων και επιτυχοντων;  Εκτός και αν όσοι απορείτε είστε νεαροί στην ηλικία και όταν συνέβαιναν οι αδικίες μετά το 2000 ακόμα πηγαίνατε στο δημοτικό

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος alex1977

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 211
    • Προφίλ
Ευτυχώς που μετά την κατάργηση της επεκράτησε αξιοκρατία.
Διορισμοί εκπαιδευτικών μέσω "παραθύρων" παντός είδους, πολλοί από τους οποίους δεν είχαν περάσει ούτε απέξω από εξεταστικό κέντρο.
Όλη σχεδόν η εκπαιδευτική κοινότητα βρίσκεται στα δικαστήρια.
Τώρα βέβαια έχουμε και την "ευλογία" του υπουργείου παιδείας. Είναι και αυτό μια πρόοδος.
Εγώ θεωρώ ότι ήταν "αξιοκρατική" υπό την έννοια ότι επειδή υπήρχε επετηρίδα, άρα και σίγουρη επαγγελματική αποκατάσταση, η βάση εισαγωγής στα Πανεπιστήμια ήταν υψηλή. Δεν έμπαινες ούτε καν στις περιφεριεακές σχολές φιλόλογος με κάτω από 15-16. Τώρα στα περιφερειακά πανεπιστήμια μπαίνεις φιλόλογος ακόμα και με βαθμό κάτω από τη βάση. Αν υποθέσουμε ότι αυτός ο υποψήφιος καθηγητής πάρει κουτσά στραβά το πτυχίο και μετά πάρει πληρωμενο μεταπτυχιακό και έχει και παιδιά, γλώσσες, κτλ μπορεί και να δουλέψει και οι άλλοι όχι.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 09, 2020, 01:01:24 πμ από alex1977 »

Αποσυνδεδεμένος alex1977

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 211
    • Προφίλ
H  επετηρίδα δεν ήταν αξιοκρατική
αρθρο του Κάτσικα το 199  για την κατάργηση της επετηρίδας

https://www.tanea.gr/1997/08/04/greece/i-katargisi-tis-epetiridas/

Ακολουθώντας την πεπατημένη, η σημερινή ηγεσία του υπουργείου Παιδείας
αρνήθηκε τον απογαλακτισμό της από τις «μεθοδεύσεις του καλοκαιριού» και
παρουσίασε το πρόγραμμά της για το «σχολείο του 2000».ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ μας αυτό
κριτικό σημείωμα θα αναφερθούμε αποκλειστικά στο ζήτημα της επετηρίδας των
εκπαιδευτικών, που η κατάργησή της περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα του ΥΠΕΠΘ.


Δεν υπάρχει άλλος θεσμός στην εκπαίδευση που να έχει δεχθεί περισσότερες
αρνητικές κριτικές, από τη μια, και σταθερή επιχειρηματολογία και πρακτική
υπεράσπισης, από την άλλη, όσο η επετηρίδα των εκπαιδευτικών.


Πραγματικά, η επετηρίδα διορισμού των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και
δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στη χώρα μας έχει συγκεντρώσει, ιδιαίτερα τα
τελευταία δέκα περίπου χρόνια, τα συντονισμένα πυρά δεκάδων ­ σχετικών ή
άσχετων με το σχολείο και την εκπαιδευτική διαδικασία ­ προσώπων ή φορέων,
εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων, δημοσιογράφων, υπουργών Παιδείας όλων των
μεταπολιτευτικών κυβερνήσεων, κ.λπ.








Το 1990, ο τότε υπουργός Παιδείας Β. Κοντογιαννόπουλος ήταν ο πρώτος που
προέβαλε τον θεσμό της επετηρίδας ως το «υπ' αριθμόν ένα πρόβλημα της
εκπαίδευσης» και προσπάθησε να προωθήσει την κατάργησή της. Στα ίδια περίπου
πλαίσια κινήθηκε και ο αμέσως επόμενος υπουργός Παιδείας Γ. Σουφλιάς και
αργότερα ο Γ. Παπανδρέου ο οποίος υποστήριξε σε λόγο του στη Βουλή (20-3-1995)
ότι η επετηρίδα «δεν προωθεί την αξιοκρατία, δεν θεραπεύει την ανεργία, δεν
τιμά το επάγγελμα του εκπαιδευτικού».


Την ίδια περίπου περίοδο, ο σημερινός πρόεδρος του Κέντρου Εκπαιδευτικής
Έρευνας του ΥΠΕΠΘ Μ. Κασσωτάκης υποστήριζε ότι «ο διορισμός με βάση την
επετηρίδα είναι αναχρονιστικό μέτρο και αποτελεί σημαντική τροχοπέδη για την
ανανέωση του ανθρώπινου δυναμικού των σχολείων».


Στην ίδια πάντα κατεύθυνση, στις αρχές του 1996, η Έκθεση των Εμπειρογνωμόνων
του ΟΟΣΑ υπογράμμιζε ότι «η γήρανση του σώματος των εκπαιδευτικών είναι
συνέπεια του συστήματος της επετηρίδας», ενώ στις 30 του περασμένου Μαΐου η
εφημερίδα «Εξουσία» πανηγύριζε «για την δικαίωση της πρωτοβουλίας που είχε
αναλάβει για την κατάργηση της επετηρίδας» καθώς, όπως σημείωνε στο κεντρικό
της άρθρο, ο πρόεδρος της Ν.Δ. Κ. Καραμανλής «θα καταθέσει πρόταση νόμου με
την οποία θα ζητείται η κατάργηση της επετηρίδας».


Δύο περίπου μήνες αργότερα, ο γνωστός φιλόλογος και κριτικός θεάτρου Κώστας
Γεωργουσόπουλος σε άρθρο του στα «ΝΕΑ» (22/7/1997) δηλώνει ότι «αξίζει η
κυβέρνηση να δώσει τη μάχη μέχρις εσχάτων με τα συντεχνιακά συμφέροντα για την
κατάργηση της επετηρίδας».


Τι συμβαίνει λοιπόν; Γιατί στην κατάργηση του θεσμού της επετηρίδας πρόσληψης
των εκπαιδευτικών συναινούν τόσο απροκάλυπτα διαφορετικοί (;) πολιτικοί και
ιδεολογικοί φορείς και πρόσωπα;


Η «ανίχνευση» των «πυρομαχικών» που χρησιμοποιούνται για να κατακεραυνωθεί η
επετηρίδα διορισμού των εκπαιδευτικών φέρνει στην επιφάνεια μια δοκιμασμένη
ρητορική, σύμφωνα με τα οποία η επετηρίδα ευθύνεται:


* για την αδιοριστία


* για τη γήρανση του εκπαιδευτικού σώματος


* για την έλλειψη παιδαγωγικής κατάρτισης των εκπαιδευτικών


Η ανάγνωση του πίνακα 1 φανερώνει ότι οι αριθμοί της αδιοριστίας των
εκπαιδευτικών ευημερούν...


Περίπου 120 χιλιάδες νηπιαγωγοί, δάσκαλοι και καθηγητές βρίσκονται
εγγεγραμμένοι στην επετηρίδα διορισμών του ΥΠΕΠΘ και η κατάσταση αυτή
αναδεικνύει με σαφήνεια την έκταση και την ένταση του προβλήματος. Πρόκειται,
βέβαια, για μια εξέλιξη που με αριστοτεχνικό τρόπο συνδέεται συνήθως και με τη
συζήτηση για την «κρίση του σχολείου», με όρους και προϋποθέσεις που ευνοούν
την ανάπτυξη μιας λογικής, η οποία οριοθετεί την ίδια την ύπαρξη της
επετηρίδας ως αιτία ή μία από τις κύριες αιτίες της κρίσης.


Το θέμα είναι, λοιπόν, από ποια πλευρά βλέπει κανείς το ζήτημα της επετηρίδας
διορισμού των εκπαιδευτικών:


* από την πλευρά της αδιοριστίας;


* από την πλευρά των πραγματικών αναγκών της κοινωνίας και της εκπαίδευσης;


Γιατί τι άλλο είναι η αδιοριστία των εκπαιδευτικών, αν όχι η μορφή που παίρνει
η μάστιγα της ανεργίας στο χώρο της εκπαίδευσης; Υπήρχε μήπως περίπτωση στην
κοινωνία του κέρδους και της απαξίωσης της εργασίας, στην εποχή της διόγκωσης
της ανεργίας, οι εκπαιδευτικοί χώροι να αποτελέσουν όαση;


Μήπως η καταδίκη στην ανεργία δεκάδων χιλιάδων επιστημόνων δεν είναι το τίμημα
που πρέπει να πληρωθεί για να φυσάει ούριος άνεμος στην συγκάλυψη της χρόνιας
πολιτικής των ελάχιστων διορισμών (πίνακας 2), κοντολογίς της πολιτικής
υποχρηματοδότησης της εκπαίδευσης;


Σε αυτά τα πλαίσια, η επετηρίδα, η μονιμότητα, η ακώλυτη υπηρεσιακή και
μισθολογική εξέλιξη, τα ενιαία εργασιακά δικαιώματα, ό,τι με μια φράση μπορεί
να χαρακτηριστεί σταθερή και αξιοπρεπής εργασιακή σχέση, παρουσιάζονται σαν «αναχρονισμός»!


Δύο ακόμη βασικά επιχειρήματα συναρμολογούν τα «πήλινα πόδια» της
επιχειρηματολογίας υπέρ της κατάργησης της επετηρίδας. Κατηγορείται για τη
γήρανση του εκπαιδευτικού σώματος, αν και είναι γνωστό ότι αυτή λιπαίνεται
άριστα στο έδαφος της αναγκαστικής παραμονής των λειτουργών του με βάση τους
τελευταίους ασφαλιστικούς - συνταξιοδοτικούς νόμους που θέλουν τον
εκπαιδευτικό να διδάσκει μέχρι και το 65ο έτος της ηλικίας του για να μπορεί
να κατοχυρώνει πλήρη συνταξιοδοτικά δικαιώματα.


Παράλληλα, είναι φανερό ότι οι αδυναμίες και οι χρόνιες ελλείψεις των
ελληνικών πανεπιστημίων θα χρησιμοποιηθούν και θα αξιοποιηθούν μια ακόμη φορά
για την «θυματοποίηση των θυμάτων», αφού οι αδιόριστοι εκπαιδευτικοί
κατηγορούνται για έλλειψη παιδαγωγικής κατάρτισης που δεν περιλαμβάνεται στα
προγράμματα σπουδών τους!


«ΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ»


Οφείλουμε, όμως, στο σημείο τούτο να ανασύρουμε από την αφάνεια αυτό που άμεσα
υπονοεί, χωρίς να το δηλώνει, ο λόγος που υπερασπίζεται την κατάργηση της επετηρίδας.


Στον υπουργικό λόγο για την κατάργηση της επετηρίδας δεν είναι λίγοι εκείνοι
που θα «διαβάσουν» την αναπτέρωση των ελπίδων τους για διορισμό. Πατώντας,
ακριβώς, πάνω στις ανοιχτές ανάγκες, αγωνίες και ελπίδες χιλιάδων νέων για
διορισμό, προβάλλοντας μια πλαστή ανταπόκριση στο βασικότερο αίτημά τους,
λιπαίνοντας τις πιο καθυστερημένες συνειδήσεις του τύπου «να βολευτώ εγώ και
ό,τι θέλει ας γίνει», το ΥΠΕΠΘ επιδιώκει την υφαρπαγή της συναίνεσής τους για
την κατάργηση της επετηρίδας, δημιουργώντας έτσι δύο μέτωπα υποψηφίων
εργαζομένων, που θα βρίσκονται σε αντιπαράθεση χωρίς να ωφελείται κανένα από
τα δύο, αφού η πολιτική των ελάχιστων διορισμών όχι μόνο θα συνεχίζεται αλλά
θα μένει και στο απυρόβλητο!


Είναι φανερό ότι πίσω από τις βεβαιότητες και τα αυτονόητα της
επιχειρηματολογίας κατάργησης της επετηρίδας απλώνεται το μαύρο φόντο της
νεκρολογίας του πιο αντικειμενικού και αδιάβλητου τρόπου πρόσληψης των εκπαιδευτικών.


Γιατί η επετηρίδα είναι το μόνο αδιάβλητο και δίκαιο σύστημα που προάγει
σταθερές και αξιοπρεπείς εργασιακές σχέσεις απαραίτητες για τον ευαίσθητο χώρο
της εκπαίδευσης. Είναι γνωστό στους εκπαιδευτικούς κύκλους ότι όπου την
επετηρίδα διορισμών αντικατέστησε η ατομική διαπραγμάτευση με βάση τα
«ιδιαίτερα προσόντα», όπως π.χ. μουσικά σχολεία, Προγράμματα Δημιουργικής
Απασχόλησης, ΟΑΕΔ, ΙΕΚ κ.λπ., τα σύνορα της αντικειμενικότητας και του
αδιάβλητου της πρόσληψης δεν ξεπέρασαν την έκταση των γραφείων του «μέσου»!


ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ


Στη «Διακήρυξη αρχών για την προσχολική εκπαίδευση» του Συμβουλίου της Ευρώπης
έχει επισημανθεί η αναγκαιότητα της καθολικότητας της προσχολικής αγωγής. Παρ'
όλα αυτά, στη χώρα μας χιλιάδες είναι τα νήπια που δεν εξασφαλίζουν θέση λόγω
ανεπάρκειας νηπιαγωγείων και διορισμένων νηπιαγωγών, και είναι χαρακτηριστικό
ότι σε 10 νομούς της χώρας δεν υπάρχει ούτε ένας βρεφονηπιακός σταθμός, σε 17
νομούς υπάρχει ένας και σε 10 νομούς δύο!


Μία στοιχειώδης κάλυψη των παραπάνω αναγκών σε εκπαιδευτικό προσωπικό απαιτεί
το διορισμό περίπου 3-3,5 χιλιάδων νηπιαγωγών.


Παράλληλα, η θεσμοθέτηση της 12χρονης υποχρεωτικής εκπαίδευσης δεν είναι
αίτημα του μέλλοντος. Είκοσι περίπου χρόνια μετά τη συνταγματική κατοχύρωση
της 9χρονης υποχρεωτικής εκπαίδευσης, το μέτρο αυτό θα φέρει σιγά - σιγά
περίπου 60.000 μαθητές στο Λύκειο.


Ακόμη, δεν πρέπει κανείς να ξεχνά ότι μια ανάσα πριν από το 2000, περίπου
15.000 παιδιά εγκαταλείπουν το υποχρεωτικό σχολείο, κυρίως από τις
υποβαθμισμένες και φτωχές δυτικές συνοικίες της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης, τον
Πειραιά, καθώς και από τις περιθωριοποιημένες περιοχές της ελληνικής επαρχίας.
Ένα πρόγραμμα που θα κήρυσσε τις περιοχές αυτές Ζώνες Εκπαιδευτικής
Προτεραιότητας, θα μείωνε τους μαθητές ανά τμήμα σε 20, θα αύξανε το
εκπαιδευτικό προσωπικό, θα δυνάμωνε τις προϋποθέσεις της υποχρεωτικής σχολικής
φοίτησης και θα έβαζε δυναμίτη στη διόγκωση του λειτουργικού αναλφαβητισμού
και του κοινωνικού αποκλεισμού. Τρεις χιλιάδες εκπαιδευτικοί, με ανάλογη
εκπαίδευση και επιμόρφωση απαιτούνται ως πρώτο βήμα για τα 30.000
Τσιγγανόπουλα που δεν πάνε σχολείο και για τα τμήματα υποδοχής των χιλιάδων
Ποντίων προσφύγων, των μεταναστών και των αλλοδαπών, που είτε βρίσκονται έξω
από τους εκπαιδευτικούς χώρους είτε εξοστρακίζονται βίαια από ένα σχολείο το
οποίο δεν είναι ανεκτικό στους «απροετοίμαστους»...


Ο κατάλογος είναι μακρύς και φωτίζει το δρόμο των προτεραιοτήτων...


Στον πίνακα 3 μπορούμε να διαπιστώσουμε ότι μια γενναία εκπαιδευτική
μεταρρύθμιση πρέπει να ξεκινήσει από την κάλυψη των υπαρκτών αναγκών της
εκπαίδευσης, που πρώτο της βήμα είναι ο διορισμός 40.000 εκπαιδευτικών, βασική
προϋπόθεση για την επιστροφή στο σχολείο, στην κοινωνία και στις πραγματικές
τους ανάγκες.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 26, 2020, 06:35:18 μμ από alex1977 »

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Υπάρχει καμία εξέλιξη? Φέτος θα διορίσουν ένα μικρό ποσοστό από τους χιλιάδες αναπληρωτές, οι υπόλοιποι θα συνεχίσουν να μαζεύουν προϋπηρεσία και προσόντα ελπίζοντας πως την επόμενη φορά θα καταφέρουν να διοριστούν.
Τελικά με 11.700 ολοκληρώνονται οι διορισμοί σε μια φάση? Όσοι βρεθούν λίγες θέσεις παρακάτω θα περιμένουν να γίνουν νέοι διορισμοί από την επόμενη κυβέρνηση και με νέους πίνακες για το 2023-24?


Αποσυνδεδεμένος Sphinx2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 451
    • Προφίλ
Επανέρχομαι στο "αγαπημένο" μου περσινό θέμα για να "ολοκληρώσω" κατά κάποιο τρόπο την συμμετοχή μου μιας και πλησιάζει η ώρα που θα βγουν οι οριστικοί πίνακες.  :)

Έχουν περάσει έντεκα μήνες από τότε που κάποιοι από μας αδικηθήκαμε στους προσωρινούς πίνακες και αναγκαστήκαμε να μπούμε στην ψυχοφθόρα διαδικασία της διεκδίκησης των δικαιωμάτων μας.

Απ' όσα γνωρίζω, 60 μέρες είναι το χρονικό περιθώριο που μια δημόσια υπηρεσία υποχρεούται να εξετάσει και να απαντήσει σε αιτήσεις των πολιτών ωστόσο κάποιοι από μας, ακόμα και σήμερα, δεν έχουμε πάρει απαντήσεις στις ενστάσεις μας. Ναι, ήταν χιλιάδες οι ενστάσεις - πολλοί μπήκαν στην διαδικασία  "μπας και " ενώ ήξεραν ότι έχουν κάνει οι ίδιοι κάποιο λάθος. Ναι, τα γνωρίζω όλα αυτά. Αλλά έχουν περάσει έντεκα μήνες!

Θα μου πει κανείς "αφού δεν έχεις κάνει λάθος, μην αγχώνεσαι, θα δικαιωθείς, κάνε υπομονή μέχρι την Παρασκευή που θα βγουν οι πίνακες!". Αλλά εγώ δεν εμπιστεύομαι καθόλου. Ένα δίκαιο υποτίθεται "σύστημα" δεν δίστασε να κάνει προσλήψεις από έναν πίνακα με πιθανά σοβαρά λάθη.
Επειδή "φώναζα" εδώ και πέρυσι και λίγοι ανταποκρινόταν, κατάλαβα ότι μάλλον δεν είμαστε πολλές περιπτώσεις που έχουν γίνει κραυγαλέα λάθη. Οπότε δεν μετράμε για το "σύστημα" το οποίο ενσαρκωμένο σε κάποιον βαριεστημένο υπάλληλο σου απαντάει "δεν ξέρω τι έγινε, περιμένετε  απάντηση  (σε κάνα χρόνο)."

Ο χρόνος πέρασε λοιπόν και το "σύστημα" που δημιουργήθηκε για να διαφυλαχθεί η δικαιοσύνη, έχει τόσο πολύ μπλεχθεί σε δικαιολογητικά, κανόνες, νόμους και τροπολογίες που ο αρχικός στόχος (και εμείς μαζί) κινδυνεύει να χαθεί κάτω από τόνους χαρτιά.   


Για να δούμε τι θα δούμε! (την Παρασκευή μάλλον- όπως γράφουν κάποιοι)



 


Αποσυνδεδεμένος spetses01

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 31
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
το ποτάμι δεν γυρνάει πίσω πια........

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159635
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 492
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 429
Σύνολο: 447

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.141 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.