0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Κύριε, φυσικός είμαι και δεν βρίσκω 20 μαθήματα που να έχουν σχέση με το πρόγραμμα σπουδών στα σχολεία. Αντίθετα τα δυο μεταπτυχιακά στη διδακτική κ τα παιδαγωγικά με έδωσαν τα φώτα για διδασκαλία στην τάξη. Η διδακτική έχει σχέση με το επιστημονικό αντικείμενο και είναι πιο πολύτιμη από όσο το ίδιο το αντικείμενο.
Σκέφτηκες όμως πως το λάθος βρίσκεται στο πρόγραμμα σπουδών π.χ. των θετικών σχολών που δεν υπάρχει διαχωρισμός και κατεύθυνση για παιδαγωγούς, ώστε πέρα από τα Μαθηματικά ή τη Φυσική να διδάσκονται παιδαγωγικά (και κοινωνιολογία, ψυχολογία) και διδακτική αντί μία σειρά μαθημάτων που δεν είναι απαραίτητα;
Όταν ήμουν στο φυσικό της Αθήνας υπήρχε κατεύθυνση παιδαγωγικής. Αυτήν είχα διαλέξει. Για να πάρω γρήγορα πτυχίο. Να μη δυσκολευτώ. Απ' το ΦΠΨ έρχονταν κι έκαναν τα μαθήματα. Κι ήσαν αρκετά σε αριθμό. Σεβαστό ποσοστό του συνόλου.
Κοίτα το φυσικό να βάλει 20 μαθήματα παιδαγωγικά; Κ μετά αυτός που θα ασχοληθεί με πυρινικη ιατρική, αυτός που θα κάνει υπολογιστική φυσική, αυτός που θα μελετάει τσιπακια και αντοχή υλικών κλπ κλπ θα μυρίζει τα νύχια του; Η σχολή Φυσικής σε προετοιμάζει για όλα αυτά αν θέλεις μετά εξειδίκευση κάνεις μεταπτυχιακό. Για αυτό μιλάμε για πρώτο και δεύτερο κύκλο σπουδών!
Συγγνωμη θα μαζεψει καποιος τον Rapsodos ;;;Προσβάλλει τους πάντες επειδή είναι εμμονικός με τους δασκάλους;;Μιλάμε έχει μεγάλο θέμα
Τουλάχιστον οι νηπιαγωγοί και τα δασκαλάκια από ό,τι έχουμε διαπιστώσει μέχρι στιγμής γνωρίζουν από ορθογραφία... Πυρηνική vs πυρινική... Είδες πόσο εύκολες είναι οι προσβολές;;;
Και πάλι δεν έχω καταλάβει γιατί να υπάρχουν διαφορετικά ωράρια; Επειδή ο ένας έκανε πιο "δύσκολες" σπουδές απο τον αλλον; Πού κολλάει αυτό με το ωράριο; Ολα τα ίδια για ολους. Στο σχολείο είσαι εκπαιδευτικός οπως ολοι.