0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αν ποτέ τεθεί ξανά θέμα γραπτού ασεπ, θεωρώ πως θα φροντίσει η κυβέρνηση πιο πριν για πολλούς λόγους να καλύψει κενά με προσοντολογιο πριν κάνει τη μετάβαση στο νέο σύστημα. Έχει ακουστεί μια φήμη για 5000 νέους διορισμούς και του χρόνου από τους πίνακες που ισχύουν τώρα. Αν ισχύει δεν το γνωρίζω.
Καταρχας ελεος πια με τους δασκαλους ..δεν μπορει να αποτελουν μονιμως σημειο αναφορας..οκ ηταν τυχεροι ανοιξε η ειδικοτητα τους και τους επαιρναν ολους ..λετε καποιοι οτι δεν αποτελουν το κεντρο της εκπαιδευσης αλλα τους κανετε εσεις να ειναι το επικεντρο μια ζωη..περα απο τους δασκαλους υπηρχαν νηπιαγωγοι φυσικοι, χημικοι, μαθηματικοι, αγγλικοι, της γερμανικης φιλολογιας και τοσες αλλαες ειδικοτητες που εδιναν ασεπ χωρις να πρεπει απλως να πιανουν τη βαση..αρα ο ασεπ ηταν για ολους δυσκολη υποθεση..οκ εκτος των δασκαλων το εμπεδωσαμε.επισης κανεις δεν ειπε οτι αν επαιρναν 100 ο 101 και κατω ηταν αχρηστοι αλλα εγραψαν λιγοτερο καλα πως να το κανουμε;;η προσφορα ειναι μεγαλυτερη της ζητησης ..στις πανελληνιες δηλαδη ειναι κακος βαθμος το 18, 5;;οχι βεβαια αλλα ιατρικη ο τελευταιος θελει 18, 6 αρα ο 18, 5 μενει εκτος ιατρικης τι να κανουμε;;του λετε τι πας και δινεις πανελληνιες;;;
Παραμύθι μύθι μύθι,το κουκί και το ρεβύθι,εμαλώνανε στη βρύση.
Aς μη γίνει γραπτός. Αλλά να μοριοδοτεί αυτό που ΚΑΝΟΥΜΕ και όχι αυτο που ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ. Προυπηρεσία άντε και κοινωνικά κριτήρια. Τα μόνα που δεν μπορούν να πληρώσουν είναι αυτή τη στιγμή. Ας δώσει μοριοδοτηση παραπάνω για δυσπροσιτα αν θέλει να βοηθήσει τους νέους. Άλλο να πηγαίνει ο άλλος να κάνει μάθημα στους Λειψους και άλλο να του αγοράζει ο μπαπμπας του χαρτιά .
Ε, και στις πανελλήνιες έναν βαθμό τον κρατάς!
Μα τι σχέση έχει ο γραπτός ΑΣΕΠ με την αύρα που εκπέμπεις στους μαθητές και στις μαθήτριες.. με την μεταδοτικότητα που έχεις, με τον τρόπο διαχείρισης δύσκολων καταστάσεων τόσο μέσα στην σχολική αίθουσα, όσο και μέσα στο σχολικό κτίριο, με την προσωπικότητα που έχεις και αν αυτή είναι ικανή να κάνει τους μαθητές να σε θαυμάζουν ή να σε έχουν στο ψιλό.. Ο γραπτός μπορεί ως ένα σημείο να αξιολογήσει το γνωστικό αντικείμενο αλλά αυτό έχει αξιολογηθεί από το πανεπιστήμιο που πήραμε πτυχίο. Δεν χρειάζεται πάλι.. Όσο για τον δρομέα στους ολυμπιακούς.. αυτός προετοιμάζεται 4 χρόνια, τρέχει 10 δεύτερα και τελειώνει η δουλειά του εκεί. Εντελώς άστοχο παράδειγμα.Γραπτός για κανέναν/καμία ή για όλους (μόνιμους και αναπληρωτές)---> Εκεί να σε δω!
Όταν κάποιος πεθαίνει, δεν τον αποκαλούν κύριο πια, αν δεν κάνω λάθος.Είχε φάει και άδικο κράξιμο στην εποχή του ο Γεράσιμος, αλλά είχε την τόλμη να ξεκινήσει τον γραπτό ΑΣΕΠ στην εκπαίδευση, άσχετα αν οι επόμενοι θέσπισαν ένα σωρό παραθυράκια και μπαλκονόπορτες για να διορίζονται με άλλους τρόπους τελικά οι περισσότεροι.
Ρε τι ζουμε σε αυτη την χωρα...Θα τους περασει απο εξεταση στην γλωσσα που εχουν πχ το διδακτορικο τους...Γιατι ομως αυτο κυρια Νικη...ακουσες τιποτα...? Και γιατι να μην ισχυσει για το συστημα Γαβρογλου...?https://www.esos.gr/arthra/73757/kriseis-stelehon-ekpaideysis-proforikes-exetaseis-sti-xeni-glossa-gia-osoys?
κ καλα θα κάνει, πού ειναι το πρόβλημα, εκτος κ το διδακτορικό ειναι του 5χιλιαορυ ηρθε με κανα κουριερ πακετο με το Γ2 στα
Δεν είναι άπλα τα πράγματα...Όσοι πήρανε θέσεις και μισθούς με τέτοιους τίτλους τι θα κάνουν θα τα επιστρέψουν...? Και φυσικά τι θα γίνει με την "επετηρίδα" Γαβρογλου...και τα παραγόμενα της ? Και μου πείτε οτι έχω εμπάθεια το Υπουργείο είναι αυτό που αφήνει υπόνοιες...
Τι σχεση εχει ο γιαβροβλου με τα στελεχη εκπαιδευσης;Πολυ καλα κανει το υπουργειο φυσικά και κανει ελεγχους γιατι πολλα λενε δεξια και αριστερα.. Οποιος φυσικά το πήρε αξια δεν εχει κανενα θεμα με την συνεντευξη και σε κονγκολεζικα!