0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Νομος Γαβρόγλου ήτανε, ΑΛΛΑ Ο ΓΑ
Αν μετραει μονο η προυπηρεσια θα μιλανε οσοι δεν εχουν οτι πετανε τους νεους αποφοιτους στον καιαδα και θα παιρνανε μονο οσοι ειχαν τα λεφτα για να τους στηριξουν οι δικοι τους στην αλλη ακρη της ελλαδας που θα πανε για να μαζεψουν μορια.
Περνάει ο καιρός και ξαφνικά 5η χρονια αναπληρώτρια. Ας μην μιλήσω για όσους -ες κοντευουν να συμπληρώσουν δεκαετία. Απορώ για ποιο λόγο υπάρχουν τόσες σχολές, δεν χρειάζονται ουτε για ιδιωτικό ουτε για δημόσιο τομέα
Νομίζω θέτεις τη σωστή διάσταση. Το πρόβλημα ξεκινά από την πληθώρα των σχολών . Δεν υπάρχει πουθενά η υποχρέωση να δοθεί ίση ευκαιρία σε όλους τους αποφοίτους. Ειδικά όταν υπάρχουν πολλοί αναπληρωτές που εργάζονται 4-5 και πάνω χρόνια. Αν πιστέψουμε ότι αυτοί δεν αξίζουν να διοριστούν ή πρέπει να αποδείξουν την αξία τους με γραπτό τότε ανοίγουμε το παράθυρο να συμβεί ακριβώς το ίδιο σε όλους τους μόνιμους που μπήκανε στην εκπαίδευση με διάφορα σύστηματα.
Ωραία άρα συμφωνείς με την άρση της μονιμότητας και διαγωνισμός για όλους κάθε πέντε χρόνια ?
Δεν είναι τόσο απλό, νομίζω, αυτό με την προϋπηρεσία. Είναι βαθύτερη η αδικία για πολλούς που δεν έχουν.Κάποιος που δεν πρόλαβε το γραπτό ΑΣΕΠ του 2008, πώς θα μπορούσε να αποκτήσει προϋπηρεσία και άρα να ξεφύγει από τους πίνακες μηδενικής καθ΄ όλη τη δεκαετία του 2010;Δεν μπορούσε.Άρα έχασε επί μια δεκαετία την ευκαιρία να μαζέψει μόρια προϋπηρεσίας.Και το ίδιο παθαίνει και τώρα, εκτός και αν έχει 2 μεταπτυχιακά ή διδακτορικό, ώστε να αντισταθμίσει τη συσσωρευμένη προϋπηρεσία άλλων και να ελπίζει σε αναπλήρωση.Στην ουσία, η περίοδος 2010-2019, όπως και το υπάρχον σύστημα Γαβρόγλου, έχουν αποκλείσει από την εκπαίδευση την πλειοψηφία των αποφοίτων μετά το 2008.Μιλάμε δηλαδή για χιλιάδες επί χιλιάδων πτυχιούχων.Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα με την προϋπηρεσία λοιπόν...
Δεν κατάλαβες δεν λέω ότι το ένα σύστημα είναι πιο δίκαιο από το άλλο, αλλά λέω ότι σε όλα θα ακούμε γκρίνιες και το θεωρώ λογικό. Δίκαιο είναι ότι μας συμφέρει και βάζω και εμένα μέσα σε αυτό.Πρέπει όμως όλοι να συνεννοηθούν για το τι θα γίνει όχι κάθε χρόνο άλλο σύστημα..
Δεν υπάρχει καμία αδικία. Τα τελευταία χρόνια πολλοί της μηδενικής προϋπηρεσίας έχουν αποκτήσει προϋπηρεσία. Και δεν χρειάστηκε διδακτορικό για να συμβεί αυτό. Οι απόφοιτοι για παράδειγμα του 18 και 19 ή του 21 γιατί να έχουν πρόσβαση σε θέσεις που έχουν δημιουργηθεί την τελευταία δεκαετία όταν οι ίδιοι δεν είχαν ακόμη αποφοιτήσει? Αν όλα αυτά τα χρόνια γίνονταν σταθερά διαγωνισμοί για να καλύπτονται τα οργανικά κενά που προκύπτουν αυτή τη στιγμή δεν θα είχαμε όλα αυτά τα οργανικά κενά. Οπότε είναι εντελώς άδικο για τους ανθρώπους που αυτή τη στιγμή έχουν προϋπηρεσία και έχουν υπηρετήσει πάνω σε αυτά τα οργανικά κενά που θυμίζω ότι δημιουργήθηκαν την προηγούμενη δεκαετία να πρέπει να ανταγωνιστούν νέους αποφοίτους επί ίσοις όροις χωρίς κανένα πλεονέκτημα. Και θα το θέσω και αλλιώς. Αρκετοί μπορεί αν γνώριζαν ότι θα πρέπει να διαγωνιστούν χωρίς να μετράει καθόλου η προϋπηρεσία μπορεί να επέλεγα να κάνουν μία άλλη δουλειά να μην επιλέξουν να ξενιτευτούν από τον τόπο τους και να περιμένουν απλά το γραπτό διαγωνισμό διαβάζοντας και κάνοντας κάποια άλλη δουλειά. Είμαι εντελώς ανήθικο από όλες τις πλευρές να θέλουμε να παρακάμψουμε τον κόπο και την προσπάθεια τόσων ανθρώπων. Το παράδειγμα που σου φέρνω δεν είναι τόσο ακραίο γιατί πίστεψέ με με τόσους αποφοίτους που αυτή τη στιγμή είναι απελπισμένοι και θα θέλανε μία ευκαιρία στον ήλιο δεν είναι δύσκολο να φέρεις το επιχείρημα της απόλυσης όσων εκπαιδευτικών δεν αποδίδουν ώστε να δοθεί η ευκαιρία σε νεότερους. Κοινώς μόνοι μας βάζουμε τα χεράκια μας και βγάζουμε τα ματάκια μας .