0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εγω γενικα θεωρώ αρρωστημένο να μεταφέρουμε όλη τη ρουτίνα των παιδιών στον υπολογιστή. κατακαβαινω την επαφή με τον διδάσκοντα κ την εξάσκηση σε μαθήματα που υπάρχει μια αλυσίδα γνώσεων, όμως δεν θα ηθελα το παιδί μου αν ήταν σε περιοριστικά μέτρα να έχει άγχος για όλα τα μαθήματα του σχολείου συν τις γλώσσες συν τη μουσική συν ο,τι άλλο σκεφτόταν ο κάθε πικραμένος να κάνει διαδικτυακά. Δεν θα ήθελα να είναι εξαφανισμένοι οι εκπαιδευτικοί, αλλά σε κάποιους θα μου αρκούσε να δώσουν κάποιες ήπιες δραστηριότητες, κάποια βίντεο ή εικαστικές πηγές, κάτι πιο χαλαρό. κ δεν το λέω κ για αλκές ειδικότητες, κ εγω η ίδια άλλη βαρύτητα δίνω στον ρυθμό της τηλεκπαίδευσης στη Γλώσσα ή την Ιστορθα κ άλλη στα Κείμενα, όχι γιατί το τελευταίο το θεωρώ υποδεέστερο, αλλά γιατί είναι η φύση του πιο ελεύθερη οπότε θα έβρισκα την ευκαιρία να κάνω κάτι εναλλακτικό σε χαλαρό ρυθμό. οπότε αν ο γυμναστής του παιδιού μ έκανε μια εικοσάλεπτη συζήτηση για τη σημασία της αερόβιας άσκησης ή τη σωστή διατροφή, δεν θα έλεγα ότι λουφάρει όπως έχω ακούσει γονείς να λενε. πιο φυσιολογικό θα το θεωρούσα από το να κάνει ον-λάιν γυμναστική.
Μπράβο και στη ΝΔ που τους οδήγησε ατη δικαιοσύνη.
Κοίτα, οι καταλήψεις είναι ακραία μορφή αντίδρασης και ως εκ τούτου είναι απευκταίες. Και σίγουρα, όταν έχουν γελοία αιτήματα, δεν έχουν και καμία δικαιολογία. Όμως, αν οι μαθητές έχουν σοβαρά αιτήματα, τα θέτουν κατ' επανάληψη και πέφτουν σε "τοίχο", πώς μπορεί να πει κάποιος ότι είναι αδικαιολόγητοι; Πόσες εναλλακτικές έχουν, για να αντιδράσουν; Ή είναι πιο δημοκρατική συμπεριφορά να μην αντιδράσουν καθόλου σε υπαρκτό πρόβλημα και να αποδεχθούν ότι δεν τους πέφτει λόγος;Εμένα ούτε κι αυτό μου φαίνεται υγιές στο πλαίσιο της δημοκρατίας. Το καλύτερο είναι να βρίσκεται λύση, πριν φτάσουν στα άκρα τα πράγματα.
Εκφράζω και εγώ τη δική μου άποψη:1. Ότι όσο δίκαιο αν έχεις, αν δεν το διεκδικήσεις με το σωστό δημοκρατικό τρόπο, κάποτε θα χάσεις το παιχνίδι. 2. Προσπαθώντας να τις καταστείλει, έπραξε εκδικητικά σε πολλά επίπεδα και πέτυχε το αντίθετο (να οξύνει τα πνεύματα).3. Δεν τις έκαναν οι εκπαιδευτικοί για να αισθάνονται ηττημένοι.
Πάντως ως φυσικός να επισημάνω ότι το μάθημά μου εξ αποστάσεως δε διδάσκεται. Εξυπακούεται πως ούτε τα μαθηματικά διδάσκονται.
Κι εγω τις θεωρώ ήττα των εκπαιδευτικών. Γιατί η Κεραμεως αντί να εφαρμόσει τον νόμο κ να επέμβουν εισαγγελείς, αφού είναι παράνομο, πέταξε σ εμάς το μπαλάκι, με την εξαποστασεως. Επίσης για άλλη μια φορά προσπαθει να νομιμοποιήσει το μάθημα μέσω webex με εμμονικο τρόπο, λες κ είναι το φάρμακο δια πασαν νοσον κ μαλακιαν. λες κ παίρνει μίζα από τη cisco για κάθε τηλεμαθα που γίνεται στη χώρα.
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΩΡΙΑ!!!! Όποιος εκπαιδευτικός το βλέπει έτσι, να παραιτηθεί. ΧΘΕΣ. Γιατί κάνει αυτή την δουλειά; Όποιος μαθητής το εκλαμβάνει έτσι, ας μείνει σπίτι του, ας παραμείνει στην τάξη που είναι. ΜΠΡΑΒΟ στην Υπουργό που διασώζει ό,τι απέμεινε από την αξιοπρέπεια και την αξιοπιστία του ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ (δεν της το είχα...)!!!!! Δικοί μου άνθρωποι που μπορούν, πήραν τα παιδιά τους και τα μετέγγραψαν σε ιδιωτικό σχολείο. Να έχουν την εκπαίδευσή τους σταθερή... ΕΣΕΙΣ μιλάτε για εμμονές και τιμωρίες.... εμμονικοί είναι κάποιοι με την ΤΕΜΠΕΛΙΑ, ΤΗΝ ΑΕΡΓΙΑ ΠΟΥ ΒΑΦΤΙΖΟΥΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟΤΗΤΑ!!!!ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ!!! ΝΑΙ!!! ΣΗΜΕΡΑ ΝΙΩΘΟΥΜΕ ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ!!!! Ας ορθωθούν και οι εκπαιδευτικοί στο ύψος των περιστάσεων. Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΠΟΥΔΑΙΑ!!!!
Εγώ πάλι πιστεύω ότι αν εφάρμοζε τον νόμο και είχαν επέμβει οι εισαγγελείς, όπως θα γινόταν σε οποιαδήποτε σοβαρή χώρα δηλαδή, τώρα θα διαβάζαμε από όλους τους συνδικαλιστές μας (και βάζω μέσα και τη ΔΑΚΕ) πύρινα κείμενα για τη χούντα Μητσοτάκη που επιτίθεται στους αγωνιζόμενους μαθητές. Αυτό ακριβώς επιδιώκουν και όσοι σιγοντάρουν τις καταλήψεις και τους υπαγορεύουν και τα αιτήματα (όχι στην αγορά των γαλλικών Rafale λέει... γελάει ο κόσμος). Η συνέχεια γνωστή. Πολλαπλασιασμός των καταλήψεων ως απάντηση στη κρατική καταστολή με τους εκπαιδευτικούς να στηρίζουν με στάσεις εργασίας και πορείες τον "αγώνα" των μαθητών. Δυστυχώς γι' αυτούς η Κεραμέως δεν πάτησε την μπανανόφλουδα και ξεγλίστρησε με την εξ αποστάσεως. Δεν πειράζει σύντροφοι. Την επόμενη φορά.