*

Αποστολέας Θέμα: Σύμβουλος Σχολικής Ζωής  (Αναγνώστηκε 16119 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4072
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Σύμβουλος Σχολικής Ζωής
« στις: Οκτώβριος 28, 2020, 01:14:06 μμ »
ορίσατε σύμβουλο σχολικής στο σχολείο σας;
Εμείς επειδή σπεύδουμε να εφαρμόζουμε τα πάντα, ορίσαμε.
Ένας συνάδελφος είχε τα τυπικα προσόντα (μεταπτυχιακό), ο διευθυντής απευθύνθηκε κ στους παλιούς, που δεν ήθελαν, κ μετά ορίστηκα εγω λόγω παλαιότερες ενασχόλησης με ένα πρόγραμμα διαμεσολάβησης. Δεν μπορώ να πω ότι το ήθελα, ας πούμε όμως ότι δεν είχα περιθώρια να αρνηθώ.

Σ αυτή τη φάση ο διευθυντής μου πασάρει οποιοδήποτε θέμα τσακωμού μαθητών, θεωρώντας ότι εμπίπτει στις αρμοδιότητες του συμβούλου. Ατυχώς συμβαίνουν στα τμήματα που διάλεξα εγω να είμαι υπεύθυνη. Εγω θεωρώ ότι δεν είναι δουλειά του συμβούλου να ασχολείται με το ποιος παίζει ενοχλητικά παιχνίδια ή πειράζει πράγματα συμμαθητών (σημειώνω ότι είμαστε Γυμνάσιο, όχι προνήπιο). Ούτε μια βδομάδα δεν έχω αναλάβει κ ήδη έχω περάσει τρία κενά ασχολούμενη καταστάσεις όπως ποιος έσπρωξε ποιον κ ποιος κατάβρεξε ποιον κ έχω εκνευριστεί απίστευτα. Κι ο άλλος συνάδελφος θεωρεί ότι δεν είναι αυτή η αρμοδιότητα μας, αλλά σοβαρα περιστατικά εκφοβισμού ή βίας.

Έχω αρχίσει να εκνευρίζομαι κ θα του πω μάλλον ότι δεν είναι δυνατόν όλα αυτά τα καθημερινά να παραπέμπονται έτσι σ εμένα, κάποια είναι βλακωδη, αλλά είναι θέμα εφημερίας κ αλλά θέμα υπευθύνου τμήματος.

Αναρωτθεμαι τι έχουν κάνει άλλα σχολεία για το θέμα αυτό.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σύμβουλος Σχολικής Ζωής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:51:57 »

Αποσυνδεδεμένος demeb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 948
    • Προφίλ
Απ: Σύμβουλος Σχολικής Ζωής
« Απάντηση #1 στις: Οκτώβριος 28, 2020, 03:06:19 μμ »

Σ αυτή τη φάση ο διευθυντής μου πασάρει οποιοδήποτε θέμα τσακωμού μαθητών, θεωρώντας ότι εμπίπτει στις αρμοδιότητες του συμβούλου. Ατυχώς συμβαίνουν στα τμήματα που διάλεξα εγω να είμαι υπεύθυνη. Εγω θεωρώ ότι δεν είναι δουλειά του συμβούλου να ασχολείται με το ποιος

Έχω αρχίσει να εκνευρίζομαι κ θα του πω μάλλον ότι δεν είναι δυνατόν όλα αυτά τα καθημερινά να παραπέμπονται έτσι σ εμένα, κάποια είναι βλακωδη, αλλά είναι θέμα εφημερίας κ αλλά θέμα υπευθύνου τμήματος.
Νομίζω ότι όλα αυτά είναι ευθύνη του διευθυντή! Δεν κατάλαβα πότε ο διευθυντής έπαψε να είναι υπεύθυνος για τη σχολική ζωή του σχολείου του! Για ποιο λόγο παίρνει τα επιδόματα ευθύνης;

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4072
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σύμβουλος Σχολικής Ζωής
« Απάντηση #2 στις: Οκτώβριος 28, 2020, 03:37:22 μμ »
Ουυε του διευθυντή ευθύνη τα θεωρώ. Είναι δυνατόν ένας διευθυντής σχολείου να ασχολείται με εφήβους που παίζουν σαν προνήπια; είναι δυνατόν βασικά ένας μαθητής να θεωρεί λογικό να απασχολεί τον διευθυντή επειδή δεν μπορεί να τα βρει με έναν συμμαθητή του; Δηκαδη αν ασχολούμαστε με αυτά, δεν θα έχουμε χρόνο για να χειριστούμε κάποιο σοβαρό περιστατικό.

Αποσυνδεδεμένος asta napane

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 953
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σύμβουλος Σχολικής Ζωής
« Απάντηση #3 στις: Οκτώβριος 28, 2020, 03:39:18 μμ »
Νομίζω ότι όλα αυτά είναι ευθύνη του διευθυντή! Δεν κατάλαβα πότε ο διευθυντής έπαψε να είναι υπεύθυνος για τη σχολική ζωή του σχολείου του! Για ποιο λόγο παίρνει τα επιδόματα ευθύνης;
τα είπες όλα έστω και με ερώτηση. το θέμα είναι γιατί χαϊδεύει τόσο τους διευθυντές (σχολείων , εκπαίδευσης κλπ) η ηγεσία; (ρητορικό φυσικά). μπλέξατε - οι μόνιμοι κυρίως...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σύμβουλος Σχολικής Ζωής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:51:57 »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4072
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σύμβουλος Σχολικής Ζωής
« Απάντηση #4 στις: Οκτώβριος 28, 2020, 03:55:53 μμ »
Εγω δεν θεωρώ κακό τον θεσμό. Ο διευθυντής δεν μπορεί μα τρέχει πίσω απ όλα γιατί μετά δεν ασχολείται με τα ουσιώδη, έχουμε τέτοιο διευθυντή κ το ξέρω καλά.

Απλώς θα ήθελα να είναι σαφώς καθορισμένες οι αρμοδιότητες κ το πεδίο δράσης κ φυσικά οποίος το αναλάβει να έχει σοβαρή μείωση ωραρίου.
Πολλά απ αυτά βέβαια θα μπορούσαν να τα κάνουν οι υπεύθυνοι τμήματος.

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1200
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Σύμβουλος Σχολικής Ζωής
« Απάντηση #5 στις: Οκτώβριος 28, 2020, 07:45:31 μμ »

Σ αυτή τη φάση ο διευθυντής μου πασάρει οποιοδήποτε θέμα τσακωμού μαθητών, θεωρώντας ότι εμπίπτει στις αρμοδιότητες του συμβούλου. Ατυχώς συμβαίνουν στα τμήματα που διάλεξα εγω να είμαι υπεύθυνη. Εγω θεωρώ ότι δεν είναι δουλειά του συμβούλου να ασχολείται με το ποιος παίζει ενοχλητικά παιχνίδια ή πειράζει πράγματα συμμαθητών (σημειώνω ότι είμαστε Γυμνάσιο, όχι προνήπιο).

 


Απλώς θα ήθελα να είναι σαφώς καθορισμένες οι αρμοδιότητες κ το πεδίο δράσης κ φυσικά οποίος το αναλάβει να έχει σοβαρή μείωση ωραρίου.
Πολλά απ αυτά βέβαια θα μπορούσαν να τα κάνουν οι υπεύθυνοι τμήματος.

Μείωση ωραρίου δεν προβλέπεται παρά μόνο απαλλαγή από τις εφημερίες.
Όσο για το έργο του συμβούλου σχολικής ζωής, αντιγράφω από το σχετικό φεκ

Ο Σύμβουλος Σχολικής Ζωής συμβουλεύει, καθοδηγεί και ενημερώνει μαθητές, γονείς και κηδεμόνες σε θέματα παιδαγωγικής αντιμετώπισης ζητημάτων σε τομείς που
απασχολούν τη σχολική μονάδα, όπως ενδεικτικά, η διαχείριση κρίσεων και πρόληψη ακραίων συμπεριφορών, μαθησιακές δυσκολίες, συμπερίληψη και ενσωμάτωση,
μαθητές με ιδιαίτερες δυνατότητες, κλίσεις και ταλέντα, μετάβαση σε άλλες βαθμίδες, σχολική κινητικότητα, συμβουλευτική και ομάδες γονέων και παράλληλα συμβάλλει
στην καλλιέργεια σχέσεων εμπιστοσύνης μεταξύ των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας. Ασκεί τα καθήκοντά του και λειτουργεί συμπληρωματικά και ενισχυτικά προς
τους υφιστάμενους θεσμούς υποστήριξης των σχολικών μονάδων, χωρίς να υποκαθιστά τις αρμοδιότητες του συλλόγου διδασκόντων, του Διευθυντή και του Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας ή τις αρμοδιότητες υποστηρικτικών δομών της εκπαίδευσης.

Ο Σύμβουλος Σχολικής Ζωής βρίσκεται σε άμεση και διαρκή επικοινωνία με τους μαθητές ευθύνης του, τον σύλλογο διδασκόντων και λοιπό εκπαιδευτικό προσωπικό, όπως επίσης τους γονείς και κηδεμόνες. Ενεργεί όποτε αυτό του ζητηθεί, αλλά και με δική του πρωτοβουλία, εφόσον υποπέσει στην αντίληψή του κατάσταση, η οποία χρήζει ιδιαίτερης αντιμετώπισης. Στο πλαίσιο επιτέλεσης του έργου του, συνεργάζεται με τις υποστηρικτικές δομές και δύναται να ζητήσει τη συνδρομή τους για την αντιμετώπιση μεμονωμένων περιστατικών ή ειδικών περιπτώσεων, όπως και να παραπέμψει τον χειρισμό τους αρμοδίως σε αυτές ή στον σύλλογο διδασκόντων, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων τους.

Ο Σύμβουλος Σχολικής Ζωής αντιμετωπίζει τα ζητήματα που απασχολούν τη σχολική μονάδα και τη σχολική κοινότητα που εκτείνονται και στην κοινωνία, μέσα από
οργανωμένες κοινωνικές και παιδαγωγικές προσεγγίσεις, επιδιώκει να στηρίξει και να βελτιώσει τους εκπαιδευτικούς και τους κοινωνικούς μηχανισμούς, αναλαμβάνοντας ένα έργο προληπτικού και συμβουλευτικού χαρακτήρα στην αντιμετώπιση και καταπολέμηση πολλών κοινωνικών και παιδαγωγικών προβλημάτων, που ανακύπτουν στη σχολική τάξη, στη ζωή της σχολικής και ευρύτερης κοινότητας και επηρεάζουν τη ζωή των μαθητών


Για τα καθήκοντα του συμβούλου:

Κύριες αρμοδιότητες και καθήκοντα του Συμβούλου
Σχολικής Ζωής είναι:

Η συμβουλευτική καθοδήγηση, η ενημέρωση και η υποστήριξη μαθητών, γονέων και κηδεμόνων σε θέματα
παιδαγωγικής, αντιμετώπισης ζητημάτων σε τομείς που απασχολούν τη σχολική μονάδα, όπως ενδεικτικά, η διευθέτηση κρίσεων, η πρόληψη ακραίων συμπεριφορών,
και η διαχείριση μαθησιακών δυσκολιών.

Η ενθάρρυνση και η ενίσχυση της επικοινωνίας του σχολείου με την οικογένεια και την ευρύτερη κοινότητα.

Η υποστήριξη μέσα από κοινωνικοπαιδαγωγικά προγράμματα, μεθόδους και πρακτικές για τη δημιουργική σύνδεση σχολείου, οικογένειας και κοινότητας και την συνεργασία τους, με στόχο τη διαχείριση κρίσεων, δηλαδή την πρόληψη κάθε τύπου αντικοινωνικών συμπεριφορών, την ενίσχυση μαθητών με ιδιαίτερες μαθησιακές ή συναισθηματικές δυσκολίες, την υποστήριξη αυτών και των οικογενειών τους κ.ά.

Η κοινωνική ένταξη, η συμπερίληψη και ενσωμάτωση μαθητών με ιδιαίτερες ικανότητες, κλίσεις και ταλέντα και η αξιοποίηση αυτών στον χώρο της σχολικής κοινότητας.

Η υποστήριξη των μαθητών μέσα από προληπτικές αλλά και συμβουλευτικές κοινωνικοπαιδαγωγικές δράσεις, προκειμένου οι μαθητές να αποκτήσουν εμπιστοσύνη στον εαυτό τους και αυτοεκτίμηση ώστε να συμμετέχουν ενεργά και αποτελεσματικά στην σχολική ζωή.

Η συνεργασία και η υποστήριξη των οικογενειών των μαθητών θα πραγματοποιηθεί συμπεριλαμβάνοντας και αξιοποιώντας τις κοινωνικοπαιδαγωγικές δράσεις, τη συμβουλευτική γονέων και τη δημιουργία ομάδων γονέων με κοινά ενδιαφέροντα και ανάγκες.

H δημιουργία και η καλλιέργεια θετικών σχέσεων αλληλεπίδρασης και συνεργασίας μεταξύ των μελών της σχολικής μονάδας και της ευρύτερης εκπαιδευτικής κοινότητας. Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση επιμορφωτικών δράσεων, σε συνεργασία με τα ΚΕΣΥ προς όφελος των μελών της σχολικής κοινότητας.

Η άσκηση των καθηκόντων του λαμβάνει χώρα συμπληρωματικά και ενισχυτικά προς τους υφιστάμενους θεσμούς υποστήριξης των σχολικών μονάδων, χωρίς να
υποκαθιστά τις αρμοδιότητες του συλλόγου διδασκόντων, του Διευθυντή και του Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας ή τις αρμοδιότητες υποστηρικτικών δομών της εκπαίδευσης.


Μιλάμε για την επιτομή της δημιουργικής ασάφειας..
Προσωπικά θα το απέφευγα όπως ο διάολος το λιβάνι!

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2490
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σύμβουλος Σχολικής Ζωής
« Απάντηση #6 στις: Οκτώβριος 28, 2020, 07:53:52 μμ »
Εμείς στο σύλλογο παίξαμε την κολοκυθιά μέχρι να βρεθεί με το ζόρι κάποιος ντόπιος "που ξέρει τα παιδιά και τις οικογένειες" για να αναλάβει την αρμοδιότητα.
Κυριολεκτικά, χωρίς καμία προηγούμενη προετοιμασία και εκπαίδευση στο αντικείμενο της συμβουλευτικής,  είναι σαν να πηγαίνεις ξυπόλητος στα αγκάθια.  :-\
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 28, 2020, 07:56:14 μμ από harac »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4072
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σύμβουλος Σχολικής Ζωής
« Απάντηση #7 στις: Οκτώβριος 28, 2020, 09:35:31 μμ »
Ναι το ξέρω ότι δεν προβλέπεται μείωση ωραρίου, αλλά θεωρώ ότι θα έπρεπε.

Σ εμάς ο διευθυντής τα σοβαρα τα παίρνει πάνω του, καλό σαν πρόθεση, κακό το αποτέλεσμα συνήθως. Αλλά μάλλον βρήκε ευκαιρία να ξεφορτωθεί τα σαχλά, που βέβαια ο ίδιος έδωσε το θάρρος στα παιδιά να τα μεταφέρουν στο γραφείο.

Φυσικά υπάρχει απίστευτη ασάφεια στις αρμοδιότητες.
Είδατε ποσα επι πληρωμή σεμινάρια διαφημίζονται; αναρωτιέμαι αν αυτό εισήχθη μόνο κ μόνο για να φτιάξουν κάποιοι βιογραφικά...

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2490
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σύμβουλος Σχολικής Ζωής
« Απάντηση #8 στις: Οκτώβριος 28, 2020, 10:26:11 μμ »

Φυσικά υπάρχει απίστευτη ασάφεια στις αρμοδιότητες.
Είδατε ποσα επι πληρωμή σεμινάρια διαφημίζονται; αναρωτιέμαι αν αυτό εισήχθη μόνο κ μόνο για να φτιάξουν κάποιοι βιογραφικά...

Και για να πουλήσουν σεμινάρια. Κάθε λίγο και λιγάκι ανακαλύπτουν και κάτι καινούργιο, έτσι για να τονωθεί η αγορά.

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Σύμβουλος Σχολικής Ζωής
« Απάντηση #9 στις: Οκτώβριος 30, 2020, 07:15:58 μμ »
Ουυε του διευθυντή ευθύνη τα θεωρώ. Είναι δυνατόν ένας διευθυντής σχολείου να ασχολείται με εφήβους που παίζουν σαν προνήπια; είναι δυνατόν βασικά ένας μαθητής να θεωρεί λογικό να απασχολεί τον διευθυντή επειδή δεν μπορεί να τα βρει με έναν συμμαθητή του; Δηκαδη αν ασχολούμαστε με αυτά, δεν θα έχουμε χρόνο για να χειριστούμε κάποιο σοβαρό περιστατικό.
Από την περιγραφή νομίζω ότι όντως μπορείς να πατήσεις πάνω στο "πρόληψη ακραίων συμπεριφορών" για να διώχνεις τα "ελαφριά" περιστατικά. Εάν δεν πιάσει αυτό, εφάρμοσε άλλη τεχνική. Κάνεις λογίδριο σχετικά με τις προϋποθέσεις εξεύρεσης λύσης (ενσυναίσθηση, λύση αποδεκτή από όλους, συμβιβασμός κτλ) και ύστερα "Παιδιά μπείτε σε αυτή την άδεια αίθουσα και βρείτε λύση και ελάτε μετά να μου την ανακοινώσετε. (και εάν υποψιάζεσαι ότι θα κωλοβαρέσουν για να χάνουν μάθημα) Έχετε 30', ύστερα θα φάτε καμπάνα και οι δύο". Και έτσι προάγεις την ικανότητα συνεργασίας των μαθητών και τους αποθαρρύνεις από το να φέρνουν στο γραφείο θέματα που μπορούν να λύσουν.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4072
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σύμβουλος Σχολικής Ζωής
« Απάντηση #10 στις: Οκτώβριος 30, 2020, 07:59:15 μμ »
Από την περιγραφή νομίζω ότι όντως μπορείς να πατήσεις πάνω στο "πρόληψη ακραίων συμπεριφορών" για να διώχνεις τα "ελαφριά" περιστατικά. Εάν δεν πιάσει αυτό, εφάρμοσε άλλη τεχνική. Κάνεις λογίδριο σχετικά με τις προϋποθέσεις εξεύρεσης λύσης (ενσυναίσθηση, λύση αποδεκτή από όλους, συμβιβασμός κτλ) και ύστερα "Παιδιά μπείτε σε αυτή την άδεια αίθουσα και βρείτε λύση και ελάτε μετά να μου την ανακοινώσετε. (και εάν υποψιάζεσαι ότι θα κωλοβαρέσουν για να χάνουν μάθημα) Έχετε 30', ύστερα θα φάτε καμπάνα και οι δύο". Και έτσι προάγεις την ικανότητα συνεργασίας των μαθητών και τους αποθαρρύνεις από το να φέρνουν στο γραφείο θέματα που μπορούν να λύσουν.

Περίπου έτσι είπα, δεν τους έβαλα να τα βρουν αλλά εξήγησα ότι αυτά που μου περιγράφουν μάλλον χαζό κόντρες είναι κ καλό θα ήταν να τις σταματήσουν για να μην θεωρήσουμε ότι όντως είναι σοβαρα περιστατικά εκφοβισμού κ πάει πιο μακριά το πράγμα. Ένας απ ο,τι κατάλαβα δυνητικά μπορεί να εξελιχθεί σε παιδί που ενοχλεί συστηματικά κ προκαλεί μαθητες κ καθηγητές, κ θα τον παρατηρώ πιο στενά. Είναι κ δύσκολο μη φορτωθεί εκ των προτέρων η ταμπέλα του νταή σε κάποιον...

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3349
    • Προφίλ
Απ: Σύμβουλος Σχολικής Ζωής
« Απάντηση #11 στις: Οκτώβριος 30, 2020, 08:17:18 μμ »
Παράθεση
Εμείς στο σύλλογο παίξαμε την κολοκυθιά μέχρι να βρεθεί με το ζόρι κάποιος ντόπιος "που ξέρει τα παιδιά και τις οικογένειες" για να αναλάβει την αρμοδιότητα.
Κυριολεκτικά, χωρίς καμία προηγούμενη προετοιμασία και εκπαίδευση στο αντικείμενο της συμβουλευτικής,  είναι σαν να πηγαίνεις ξυπόλητος στα αγκάθια.

Από την μικρή μου εμπειρία από επαρχία, είμαι σχεδόν σίγουρη ότι ο ντόπιος "ανειδίκευτος" καθηγητής χαίρει της γενικής εκτιμήσεως των γονέων, πολύ περισσότερο από οποιονδήποτε ξένο καθηγητή με μεταπτυχιακό στη συμβουλευτική!!!!!!! Οπότε καλά κάνατε και τον ορίσατε, ώστε να πιάνει τον γονιό στο καφενείο ή στην εκκλησία και να τα λένε για το βλαστάρι τους.

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1200
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Σύμβουλος Σχολικής Ζωής
« Απάντηση #12 στις: Οκτώβριος 30, 2020, 08:54:48 μμ »
Από την μικρή μου εμπειρία από επαρχία, είμαι σχεδόν σίγουρη ότι ο ντόπιος "ανειδίκευτος" καθηγητής χαίρει της γενικής εκτιμήσεως των γονέων, πολύ περισσότερο από οποιονδήποτε ξένο καθηγητή με μεταπτυχιακό στη συμβουλευτική!!!!!!! Οπότε καλά κάνατε και τον ορίσατε, ώστε να πιάνει τον γονιό στο καφενείο ή στην εκκλησία και να τα λένε για το βλαστάρι τους.

Για την πλήρωση των θέσεων του Συμβούλου Σχολικής Ζωής λαμβάνεται υπόψη η παιδαγωγική γνώση και επάρκεια του εκπαιδευτικού η οποία πιστοποιείται από πτυχίο Παιδαγωγικού Τμήματος ή Τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης ή από Μεταπτυχιακό δίπλωμα με αντικείμενο την Παιδαγωγική ή την Κοινωνική Παιδαγωγική ή τις Επιστήμες Εκπαίδευσης ή τις Επιστήμες της Αγωγής ή από διδακτορικό τίτλο σπουδών με αντικείμενο την Παιδαγωγική ή την Κοινωνική Παιδαγωγική ή τις Επιστήμες Εκπαίδευσης ή τις Επιστήμες της Αγωγής. Εναλλακτικά και στην περίπτωση απουσίας των προαναφερόμενων προσόντων, συνυπολογίζεται η πιστοποιημένη συμμετοχή σε επιμορφωτικά σεμινάρια και εκπαιδευτικά προγράμματα τουλάχιστον 300 ωρών σε αντίστοιχα αντικείμενα με τα προαναφερόμενα. Συνεκτιμώμενα προσόντα αποτελούν η αποδεδειγμένη συμμετοχή σε προγράμματα που έχουν αναπτυχθεί σε διάφορους τομείς κοινωνικοπαιδαγωγικής δράσης και σχετίζονται με τις επιμέρους αρμοδιότητες του Συμβούλου Σχολικής Ζωής.

Επομένως, αν υπάρχει κάποιος με τα σχετικά προσόντα τότε δύσκολα να υποσκελιστεί από ντόπιο "ανειδίκευτο" όπως λες.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4072
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σύμβουλος Σχολικής Ζωής
« Απάντηση #13 στις: Οκτώβριος 30, 2020, 10:38:44 μμ »
Δεν είναι απαραίτητο ότι θέλει οποίος έχει τα προσόντα. Ούτε ότι γνωρίζουν ακριβώς στο σχολείο τι μεταπτυχιακό έχει ο καθένας.

 σ εμάς ο άλλος συνάδελφος έχει μεταπτυχιακό συναφές. Δεν ασχολήθηκε κανεις. Η όλη φάση ήταν να βρούμε το κορόιδο που θα δεχτεί κ μετά να τον σχολιάσουμε που όντως ζήτησε απαλλαγή από εφημερία κ μας επιβαρύνει.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158560
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 597
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 504
Σύνολο: 518

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.121 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.