0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σ αυτή τη φάση ο διευθυντής μου πασάρει οποιοδήποτε θέμα τσακωμού μαθητών, θεωρώντας ότι εμπίπτει στις αρμοδιότητες του συμβούλου. Ατυχώς συμβαίνουν στα τμήματα που διάλεξα εγω να είμαι υπεύθυνη. Εγω θεωρώ ότι δεν είναι δουλειά του συμβούλου να ασχολείται με το ποιος Έχω αρχίσει να εκνευρίζομαι κ θα του πω μάλλον ότι δεν είναι δυνατόν όλα αυτά τα καθημερινά να παραπέμπονται έτσι σ εμένα, κάποια είναι βλακωδη, αλλά είναι θέμα εφημερίας κ αλλά θέμα υπευθύνου τμήματος.
Νομίζω ότι όλα αυτά είναι ευθύνη του διευθυντή! Δεν κατάλαβα πότε ο διευθυντής έπαψε να είναι υπεύθυνος για τη σχολική ζωή του σχολείου του! Για ποιο λόγο παίρνει τα επιδόματα ευθύνης;
Σ αυτή τη φάση ο διευθυντής μου πασάρει οποιοδήποτε θέμα τσακωμού μαθητών, θεωρώντας ότι εμπίπτει στις αρμοδιότητες του συμβούλου. Ατυχώς συμβαίνουν στα τμήματα που διάλεξα εγω να είμαι υπεύθυνη. Εγω θεωρώ ότι δεν είναι δουλειά του συμβούλου να ασχολείται με το ποιος παίζει ενοχλητικά παιχνίδια ή πειράζει πράγματα συμμαθητών (σημειώνω ότι είμαστε Γυμνάσιο, όχι προνήπιο).
Απλώς θα ήθελα να είναι σαφώς καθορισμένες οι αρμοδιότητες κ το πεδίο δράσης κ φυσικά οποίος το αναλάβει να έχει σοβαρή μείωση ωραρίου. Πολλά απ αυτά βέβαια θα μπορούσαν να τα κάνουν οι υπεύθυνοι τμήματος.
Φυσικά υπάρχει απίστευτη ασάφεια στις αρμοδιότητες. Είδατε ποσα επι πληρωμή σεμινάρια διαφημίζονται; αναρωτιέμαι αν αυτό εισήχθη μόνο κ μόνο για να φτιάξουν κάποιοι βιογραφικά...
Ουυε του διευθυντή ευθύνη τα θεωρώ. Είναι δυνατόν ένας διευθυντής σχολείου να ασχολείται με εφήβους που παίζουν σαν προνήπια; είναι δυνατόν βασικά ένας μαθητής να θεωρεί λογικό να απασχολεί τον διευθυντή επειδή δεν μπορεί να τα βρει με έναν συμμαθητή του; Δηκαδη αν ασχολούμαστε με αυτά, δεν θα έχουμε χρόνο για να χειριστούμε κάποιο σοβαρό περιστατικό.
Από την περιγραφή νομίζω ότι όντως μπορείς να πατήσεις πάνω στο "πρόληψη ακραίων συμπεριφορών" για να διώχνεις τα "ελαφριά" περιστατικά. Εάν δεν πιάσει αυτό, εφάρμοσε άλλη τεχνική. Κάνεις λογίδριο σχετικά με τις προϋποθέσεις εξεύρεσης λύσης (ενσυναίσθηση, λύση αποδεκτή από όλους, συμβιβασμός κτλ) και ύστερα "Παιδιά μπείτε σε αυτή την άδεια αίθουσα και βρείτε λύση και ελάτε μετά να μου την ανακοινώσετε. (και εάν υποψιάζεσαι ότι θα κωλοβαρέσουν για να χάνουν μάθημα) Έχετε 30', ύστερα θα φάτε καμπάνα και οι δύο". Και έτσι προάγεις την ικανότητα συνεργασίας των μαθητών και τους αποθαρρύνεις από το να φέρνουν στο γραφείο θέματα που μπορούν να λύσουν.
Εμείς στο σύλλογο παίξαμε την κολοκυθιά μέχρι να βρεθεί με το ζόρι κάποιος ντόπιος "που ξέρει τα παιδιά και τις οικογένειες" για να αναλάβει την αρμοδιότητα.Κυριολεκτικά, χωρίς καμία προηγούμενη προετοιμασία και εκπαίδευση στο αντικείμενο της συμβουλευτικής, είναι σαν να πηγαίνεις ξυπόλητος στα αγκάθια.
Από την μικρή μου εμπειρία από επαρχία, είμαι σχεδόν σίγουρη ότι ο ντόπιος "ανειδίκευτος" καθηγητής χαίρει της γενικής εκτιμήσεως των γονέων, πολύ περισσότερο από οποιονδήποτε ξένο καθηγητή με μεταπτυχιακό στη συμβουλευτική!!!!!!! Οπότε καλά κάνατε και τον ορίσατε, ώστε να πιάνει τον γονιό στο καφενείο ή στην εκκλησία και να τα λένε για το βλαστάρι τους.