*

Αποστολέας Θέμα: Μια δίκαιη κατανομή για τους ...καλύτερους.  (Αναγνώστηκε 40562 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος anpapath86

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 430
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μια δίκαιη κατανομή για τους ...καλύτερους.
« Απάντηση #70 στις: Δεκέμβριος 28, 2020, 03:27:51 μμ »
Είναι κρίμα καθηγητές με τέτοια ακαδημαικά προσόντα να μην μπορουν να εργαστουν στα πανεπιστήμια αλλά είναι και κρίμα για τους άλλους πτυχιούχους που πρέπει να τους ανταγωνιστουν για μια θέση αναπληρωτή!

Και οι δύο κατηγορίες έχουν κάνει λανθασμένη επιλογή πρώτου πτυχίου. Κορεσμένα τμήματα που δεν θα έπρεπε να τα δηλώνει κάνεις, γεμίζουν με φοιτητές κάθε χρόνο.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μια δίκαιη κατανομή για τους ...καλύτερους.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:00:27 »

kelif

  • Επισκέπτης
Απ: Μια δίκαιη κατανομή για τους ...καλύτερους.
« Απάντηση #71 στις: Δεκέμβριος 28, 2020, 03:31:56 μμ »
Είναι κρίμα καθηγητές με τέτοια ακαδημαικά προσόντα να μην μπορουν να εργαστουν στα πανεπιστήμια αλλά είναι και κρίμα για τους άλλους πτυχιούχους που πρέπει να τους ανταγωνιστουν για μια θέση αναπληρωτή!


  Καθολου κριμα ..ειναι ανταγωνιστικη η κοινωνια....οταν καποιοι το κωλοβαρανε -με το συμπαθειο- και μολις τελειωσουν τη διδασκαλια τους στο σχολειο τρεχουν σε εκδρομες , καφετεριες κλπ ,αλλοι βγαζουν τα ματια τους στο διαβασμα και το πιθανοτερο στερουνται κοινωνικης και προσωπικης ζωης..Φυσικα αναφερομαι στις περπτωσεις των σοβαρων σπουδων κι οχι των περισσοτερων των τελευταιων χρονων που απλα ακουμπανε το τσεκ στο γκισε των τραπεζων καποιων πανεπιστημιων και μετα μου το παιζουν και πανεπιστημονες.. Το ιδιο ισχυε και με τον διαγωνισμο ΑΣΕΠ..Αλλοι διαβαζαν για να περασουν κι αλλοι καλοπερνουσαν και εμπαιναν απο παραθυρακια..Να πω για τους δευτερους κριμα αλλα δεν μπορουσαν να συναγωνιστουν οσους εγραψαν καλυτερα;;Κι αν οσοι εχουν διδακτορικο δεν καταφερουν να μπουν ποτε σε πανεπιστημιο γιατι καλως ή κακως ουτε εκει χωρανε ολοι, καποιοι δυστυχως θα μεινουν εκτος , γιατι να μην ασχοληθουν στην πρωτοβαθμια ή δευτεροβαθμια εκαπιδευση;; θα πρεπει να μεινουν ανεργοι γιατι ειναι κριμα οσοι δεν εχουν τα προσοντα τους;;προφανως κατι αλλο ηθελες να πεις..

kelif

  • Επισκέπτης
Απ: Μια δίκαιη κατανομή για τους ...καλύτερους.
« Απάντηση #72 στις: Δεκέμβριος 28, 2020, 03:44:40 μμ »
Και οι δύο κατηγορίες έχουν κάνει λανθασμένη επιλογή πρώτου πτυχίου. Κορεσμένα τμήματα που δεν θα έπρεπε να τα δηλώνει κάνεις, γεμίζουν με φοιτητές κάθε χρόνο.

Μα απο τη στιγμη που πλεον ολοι σπουδαζουν ειτε εδω ειτε στο εξωτερικο αν δεν περασουν εδω ,ολοι οι κλλαδοι ειναι πλεον κορεσμενοι..ασε που απο τη στιγμη που καποιος μπαινει σε μια σχολη-γενικα οχι ντε και καλα εκπαιδευτικου- μεχρι να τελειωσει πολλα μπορουν να αλλαξουν..πχ καποιος μπηκε πριν δεκα χροναι με καλες προοπτικες σε πολυτεχνειο και μεχρι να βγει επιασε η κριση παγωσαν ολα, αν οχι τα περισσοτερα, κι αναγκαστηκε ή να κανει αλλη δουλεια ή να φυγει εξω που μπορει να μην ηταν στο αρχικο του πλανο...ασε που οταν μπαινεις σε μια διαδικασια εισαι πιο αγαθος μεχρι να τα δεις τελειως απο μεσα τα πραγματα....μπορει καποιος στην αγνοια του ή στην ρομαντικη του διαθεση να σκεφτεται "εχω ικανοτητες , θα δουλεψω σκληρα και θα εκτιμηθει" καλα κρασια δηλαδη..κι εμεις δηλαδη οταν μπαιναμε στη σχολη με το σημερα που εχουν δει τοσα τα ματια μας κι εχουμε περασει αλλα τοσα,τα ιδια πραγματα γνωριζαμε;;εγω τουλαχιστον οχι..

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Μια δίκαιη κατανομή για τους ...καλύτερους.
« Απάντηση #73 στις: Δεκέμβριος 28, 2020, 04:46:36 μμ »
Επειδή διαβάζω το νήμα και έχω έρθει μέχρι το λαιμό για όλους τους άσχετους που ρίχνουν δηλητήριο στους Διδάκτορες πρέπει να μιλήσω!! Η τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι ένας κλειστός κύκλος που δεν μπαίνεις με τίποτα χωρίς γνωστό. Πιο βρωμιά πεθαινεις. Ξέρετε τι είναι να γράφεις συνεχώς paper για επιστημονικα περιοδικα; Φτύνεις αίμα για να δημοσιευθεί. Αντε να βγάλεις 1 το χρονο. Επίσης δεν είναι όλα τα phd επί πληρωμή όπως λένε μερικοι. Ούτε είναι light όπως τα Διδακτορικά της εκπαίδευσης ή της ειδικής!!!  Πρέπει Να στέλνεις πρόταση ερευνητική για να χρηματοδοτηθεις και η πιθανότητα να την πάρεις δεν είναι ούτε 0.1%; Και αν τελικά πάρεις το πρόγραμμα για 1 ή 2 χρόνια μετά πάλι από την αρχή; Και τα περισσότερα χωρις ασφάλιση!!! Προσωπικά είμαι Διδάκτορας του Μετσόβιου με μάστερ στη Χημική μηχανικη, κλάδος Φυσικών στο σχολείο, Dr. μηχανικός Υλικών όμως. Και ναι παρά το γεγονός ότι ξεκίνησα τη διδασκαλία στη ΔΕ μόλις άρχισα το Διδακτορικό μου, θέλω να μεταβώ στην Τριτοβάθμια και να γίνω ΕΔΙΠ. Και από εκεί Επικουρος. Πέρσι που έκανα αίτηση για επίκουρος και εκλεχθηκε αλλοσ υποψήφιος με ελλιπή προσοντα με απειλησαν ότι αν στείλω ένσταση στο υπουργείο δεν θα βρω θέση σε κανένα πανεπιστήμιο!!!! Έχω εργαστεί 4 χρόνια στο εξωτερικό αλλά τελικά με σταμάτησαν λόγω της πανδημίας και δεν υπάρχει καμία προοπτική στο μελλον. Έτσι γύρισα και είμαι αναπληρωτής για φέτος!!!


Συναδελφε, θα συμφωνησω σε ολα πλην αυτων με bold.....
Εχοντας κανει το διδακτορικο μου στην κοινωνιολογια της εκπαιδευσης, μπορω να σου πω οτι δεν ηταν καθολου light! Το αντιθετο μαλιστα!
Αντιθετα γνωστοι μου που εκανα τα διδακτορικα τους σε αντικειμενα απο αυτα που θεωρεις ως μη light περασαν πολυ πιο ευκολα απο μενα! Και διακοπες εκαναν, και ταξιδακια και δεν εριχναν 15 ωρα μπροστα σε εναν υπολογιστη σε σχεδον καθημερινη βαση!
Αυτο που θελω να πω ειναι πως καθε διδακτορικη διατριβη, σε καθε κλαδο, μπορει να εχει τις ευκολιες και τις δυσκολιες της....Επισης, αναλογα με το επιλεχθεν θεμα, μπορει να απαιτησει περισσοτερηή λιγοτερη δουλεια και επισης στο τελος της να εχει αποφερει περισσοτερες ή λιγοτερες δημοσιευσεις (εγω οταν ολοκληρωσα τη δδ ειχα 4 δημοσιευσεις δικιες μου και 12 εισηγησεις σε διεθνη συνεδρια, αρα κατι καλο ειχε η δδ μου)
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μια δίκαιη κατανομή για τους ...καλύτερους.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:00:27 »

Αποσυνδεδεμένος nick1981

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
    • Προφίλ
Απ: Μια δίκαιη κατανομή για τους ...καλύτερους.
« Απάντηση #74 στις: Δεκέμβριος 28, 2020, 04:51:29 μμ »
Όπως είπε κάποιος συνάδελφος πιο πάνω δεν θα μείνω άνεργος για κάποιον αναπληρωτή που δουλεύει χρόνια και του πήρα τη θέση στους πίνακες λόγω προσόντων. Ειδικά όταν πολλοί μπήκαν από το παράθυρο..κατανοώ τις ανάγκες και τις οικονομικές δυσκολίες του κάθενος αλλά όταν αυτός έβγαινε έξω και πήγαινε ταξίδια και πιθανόν έφτιαξε και μια ευτυχισμένη οικογένεια εγώ διάβαζα και δεν μπόρεσα να αποκτήσω ακομα. Και δεν είναι κατάντια η εκπαίδευση για έναν Δοκτωρα. Με τα τυπικά μου προσόντα και την προϋπηρεσία είμαι ΜΚ8 αναγνωρίζοντας μου επί της ουσίας 12 χρόνια υπηρεσίας. Ανέλιξη μπορείς και μέσα από την εκπαίδευση εάν είσαι ενεργός και προσπαθείς.  Προτού πάρω το Διδακτορικο νόμιζα ότι στην τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι διαφορετικα από τους υπόλοιπους τομείς, υπάρχει αξιοκρατία κτλ. ΠΛΕΟΝ ΟΜΩΣ ΤΟΥΣ ΒΑΡΕΘΗΚΑ. Μόνο εκμετάλλευση όσο κανείς τις δουλειές τους και να σε ταπεινώνουν
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 28, 2020, 04:58:24 μμ από nick1981 »

Αποσυνδεδεμένος nick1981

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
    • Προφίλ
Απ: Μια δίκαιη κατανομή για τους ...καλύτερους.
« Απάντηση #75 στις: Δεκέμβριος 28, 2020, 04:55:27 μμ »
EMMAKI το σχόλιο μου δεν ήταν γενικευμένο και συγγνώμη αν σε προσέβαλα. Στο μυαλό μου είχα περιπτώσεις γνωστων μου στους συγκεκριμένους τομείς που έκαναν διατριβή μετά από διάβασμα καμία 20αρια άρθρων. Σίγουρα εξαρτάται από την ιδιοσυγκρασία του καθενός η δουλειά που θα κάνει αλλά και εδώ μέσα πόσοι συζητουν πλέον να κάνουν phd για τα μόρια στους πίνακες;... Πιστεύεις ότι αυτοί έχουν το μικρόβιο της έρευνας;......

Αποσυνδεδεμένος English

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1440
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μια δίκαιη κατανομή για τους ...καλύτερους.
« Απάντηση #76 στις: Δεκέμβριος 28, 2020, 05:04:30 μμ »
Όπως είπε κάποιος συνάδελφος πιο πάνω δεν θα μείνω άνεργος για κάποιον αναπληρωτή που δουλεύει χρόνια και του πήρα τη θέση στους πίνακες λόγω προσόντων. Ειδικά όταν πολλοί μπήκαν από το παράθυρο..κατανοώ τις ανάγκες και τις οικονομικές δυσκολίες του κάθενος αλλά όταν αυτός έβγαινε έξω και πήγαινε ταξίδια και πιθανόν έφτιαξε και μια ευτυχισμένη οικογένεια εγώ διάβαζα και δεν μπόρεσα να αποκτήσω ακομα. Και δεν είναι κατάντια η εκπαίδευση για έναν Δοκτωρα. Με τα τυπικά μου προσόντα και την προϋπηρεσία είμαι ΜΚ8 αναγνωρίζοντας μου επί της ουσίας 12 χρόνια υπηρεσίας. Ανέλιξη μπορείς και μέσα από την εκπαίδευση εάν είσαι ενεργός και προσπαθείς.  Προτού πάρω το Διδακτορικο νόμιζα ότι στην τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι διαφορετικα από τους υπόλοιπους τομείς, υπάρχει αξιοκρατία κτλ. ΠΛΕΟΝ ΟΜΩΣ ΤΟΥΣ ΒΑΡΕΘΗΚΑ. Μόνο εκμετάλλευση όσο κανείς τις δουλειές τους και να σε ταπεινώνουν
Σαφέστατα δε χρειάζεται να απολογηθείς σε κανέναν, κανένας μας δηλ. Ο καθένας από εμάς πολεμάει με τα όπλα που έχει στη φαρέτρα του και παίρνει αποφάσεις είτε γιατί αυτό θα διάλεγε ούτως ή άλλως είτε γιατί οι συνθήκες τον ανάγκασαν. Η ζήλια πάντα θα υπάρχει από κάποιους, πίστεψέ με θα πέταγαν τη σκούφια τους να είναι στη θέση αυτού που σχολιάζουν κακόβουλα. Όσο για τον χώρο των ελληνικών πανεπιστημίων, έτσι είναι δυστυχώς στην πλειοψηφία των περιπτώσεων.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Μια δίκαιη κατανομή για τους ...καλύτερους.
« Απάντηση #77 στις: Δεκέμβριος 28, 2020, 05:39:05 μμ »
EMMAKI το σχόλιο μου δεν ήταν γενικευμένο και συγγνώμη αν σε προσέβαλα. Στο μυαλό μου είχα περιπτώσεις γνωστων μου στους συγκεκριμένους τομείς που έκαναν διατριβή μετά από διάβασμα καμία 20αρια άρθρων. Σίγουρα εξαρτάται από την ιδιοσυγκρασία του καθενός η δουλειά που θα κάνει αλλά και εδώ μέσα πόσοι συζητουν πλέον να κάνουν phd για τα μόρια στους πίνακες;... Πιστεύεις ότι αυτοί έχουν το μικρόβιο της έρευνας;......


Ο τροπος που το γραφεις δειχνει ενα «τσουβαλιασμα» ολης της ερευνας στην εκπαιδευση και την ειδικη αγωγη ως «ευκολων» αντικειμενων, και ενα επισης «τσουβαλιασμα» των υπολοιπων κλαδων ως «απαιτητικων».

Οσο για τα «διδακτορικα», οταν πηγα το δικο μου στο δοαταπ για αναγνωριση (ναι! Το εκανα εξω, γιατι στην Ελλαδα δεν υπηρχε κανενας που να ασχολιοταν με το αντικειμενο) με ρωτησαν αν εχω τη διατριβη μαζι μου. Οταν τους εδωσα τον τομο (πολλες σελιδες!!!!!) μου ειπε η υπαλληλος «σιγουρα θα αναγνωριστει! Δες τι κατεθεσε ο προηγουμενος!» Και μου εδειξε μια διατριβη που ζητημα να ηταν 70 σελιδες (το υποκογιζω με βαση τον ογκο των διπλωματικων μου), απο πανεπιστημιο των Βαλκανιων.....

Κακως μου το εδειξε και κακως εκανε τη συγκριση, φυσικα..... Αλλα αποδεικνυεται οτι οντως υπαρχουν διδακτορικα κυριολεκτικα της πλακας
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2380
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Μια δίκαιη κατανομή για τους ...καλύτερους.
« Απάντηση #78 στις: Δεκέμβριος 28, 2020, 05:45:33 μμ »

Ο τροπος που το γραφεις δειχνει ενα «τσουβαλιασμα» ολης της ερευνας στην εκπαιδευση και την ειδικη αγωγη ως «ευκολων» αντικειμενων, και ενα επισης «τσουβαλιασμα» των υπολοιπων κλαδων ως «απαιτητικων».

Οσο για τα «διδακτορικα», οταν πηγα το δικο μου στο δοαταπ για αναγνωριση (ναι! Το εκανα εξω, γιατι στην Ελλαδα δεν υπηρχε κανενας που να ασχολιοταν με το αντικειμενο) με ρωτησαν αν εχω τη διατριβη μαζι μου. Οταν τους εδωσα τον τομο (πολλες σελιδες!!!!!) μου ειπε η υπαλληλος «σιγουρα θα αναγνωριστει! Δες τι κατεθεσε ο προηγουμενος!» Και μου εδειξε μια διατριβη που ζητημα να ηταν 70 σελιδες (το υποκογιζω με βαση τον ογκο των διπλωματικων μου), απο πανεπιστημιο των Βαλκανιων.....

Κακως μου το εδειξε και κακως εκανε τη συγκριση, φυσικα..... Αλλα αποδεικνυεται οτι οντως υπαρχουν διδακτορικα κυριολεκτικα της πλακας

Μπορεί σε αυτές τις 70 σελίδες να συμπυκνώνονταν δεκάδες τόμοι γνώσης και το απόσταγμα μιας ζωής.;)
Πάντως κατά τη ρήση "τα ράσα δεν κάνουν τον παπά", οι σελίδες ή / και τα πτυχία δεν κάνουν τον εκπαιδευτικό.
Φυσικά δεν αναφέρομαι σε σένα. Ένα γενικό σχόλιο κάνω κατά την προσφιλή μου συνήθεια.
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος English

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1440
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μια δίκαιη κατανομή για τους ...καλύτερους.
« Απάντηση #79 στις: Δεκέμβριος 28, 2020, 05:47:11 μμ »
Ναι, φυσικά υπάρχουν διδακτορικά της πλάκας. Πρόσφατα άκουσα συζήτηση για διδακτορικό που θα γίνει σε γειτονική χώρα λόγω του ότι θα είναι πολύ light. Και φυσικά η συγκεκριμένη διδάκτωρ θα το παίζει πανεπιστήμων και θα έχει τα ίδια μόρια και τυπικά προσόντα με άτομα που μόχθησαν για να ολοκληρώσουν το διδακτορικό τους.

Αποσυνδεδεμένος Serraios

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1555
  • Φύλο: Άντρας
  • Όνειρα κόντρα στην φθορά..
    • Προφίλ
Απ: Μια δίκαιη κατανομή για τους ...καλύτερους.
« Απάντηση #80 στις: Δεκέμβριος 28, 2020, 05:52:01 μμ »

Ο τροπος που το γραφεις δειχνει ενα «τσουβαλιασμα» ολης της ερευνας στην εκπαιδευση και την ειδικη αγωγη ως «ευκολων» αντικειμενων, και ενα επισης «τσουβαλιασμα» των υπολοιπων κλαδων ως «απαιτητικων».

Οσο για τα «διδακτορικα», οταν πηγα το δικο μου στο δοαταπ για αναγνωριση (ναι! Το εκανα εξω, γιατι στην Ελλαδα δεν υπηρχε κανενας που να ασχολιοταν με το αντικειμενο) με ρωτησαν αν εχω τη διατριβη μαζι μου. Οταν τους εδωσα τον τομο (πολλες σελιδες!!!!!) μου ειπε η υπαλληλος «σιγουρα θα αναγνωριστει! Δες τι κατεθεσε ο προηγουμενος!» Και μου εδειξε μια διατριβη που ζητημα να ηταν 70 σελιδες (το υποκογιζω με βαση τον ογκο των διπλωματικων μου), απο πανεπιστημιο των Βαλκανιων.....

Κακως μου το εδειξε και κακως εκανε τη συγκριση, φυσικα..... Αλλα αποδεικνυεται οτι οντως υπαρχουν διδακτορικα κυριολεκτικα της πλακας

Συγνώμη αλλα το διδακτορικο παει με το κιλο; Το βαζεις σε ζυγαριά και αν ειναι πανω απο δυο κιλα στο δίνουν; Λογικά ο υπάλληλος δεν θα ειχε ακούσει για Νευτωνα, Αινσταιν κλπ κλπ Επίσης μην με σκανδαλίζεις να δω τι γραφει ο καθενας μεσα στις σελίδες του π.χ. αν εχει 50σελίδες διαγράμματα ευκολα θα φτάσει τις 200σελιδες! Αν εχει ομως 50σελίδες με αποδείξεις; το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν, τελικά η οχι; :P
Χαμογέλα ρε.. τι σου ζητάνε;

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μια δίκαιη κατανομή για τους ...καλύτερους.
« Απάντηση #81 στις: Δεκέμβριος 28, 2020, 06:33:13 μμ »
[...]Και δεν είναι κατάντια η εκπαίδευση για έναν Δοκτωρα. Με τα τυπικά μου προσόντα και την προϋπηρεσία είμαι ΜΚ8 αναγνωρίζοντας μου επί της ουσίας 12 χρόνια υπηρεσίας. Ανέλιξη μπορείς και μέσα από την εκπαίδευση εάν είσαι ενεργός και προσπαθείς[...]. 

+++

Αποσυνδεδεμένος xrpap

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 63
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μια δίκαιη κατανομή για τους ...καλύτερους.
« Απάντηση #82 στις: Δεκέμβριος 28, 2020, 06:33:48 μμ »
Ενώ τα διδακτορικά που μοιράζει το εγχώριο ΕΑΠ είναι.."ασήκωτα"... 8)

Ναι, φυσικά υπάρχουν διδακτορικά της πλάκας. Πρόσφατα άκουσα συζήτηση για διδακτορικό που θα γίνει σε γειτονική χώρα λόγω του ότι θα είναι πολύ light. Και φυσικά η συγκεκριμένη διδάκτωρ θα το παίζει πανεπιστήμων και θα έχει τα ίδια μόρια και τυπικά προσόντα με άτομα που μόχθησαν για να ολοκληρώσουν το διδακτορικό τους.

Αποσυνδεδεμένος Serraios

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1555
  • Φύλο: Άντρας
  • Όνειρα κόντρα στην φθορά..
    • Προφίλ
Απ: Μια δίκαιη κατανομή για τους ...καλύτερους.
« Απάντηση #83 στις: Δεκέμβριος 28, 2020, 07:04:07 μμ »
Παντως για να τελειωνει το θεμα, οποιος εχει σημερα διδακτορικο δεν το εκανε για να ειναι στους πίνακες εκπαιδευτικών επειδη οταν το ξεκίνησε δεν υπήρχε ο νομος Γιαβρογλου! Απο την αλλη οποιος το ξεκινάει για να μπει στους πίνακες, οταν το τελειώσει μετα απο 3+χρονια δεν θα μπει παλι στους πίνακες επειδη μεχρι τότε δεν θα ισχύει ο νομος Γιαβρογλου. Παρόλα αυτα οποιος νομίζει οτι εινα μια απλη διαδικασία, ας το κανει! Επίσης δεν με ενδιαφέρει τι διδακτορικά έχει ο καθενας και αν το παιζει καποιος πανεπιστήμονας η οτιδηποτε.. Αλλα επειδη το ποστ εδω ειναι για μια δικαιη κατανομη η μονη δικαιη κατανομη ειναι να μπει γραπτός ΑΣΕΠ μονο στο γνωστικό αντικείμενο!
Να ξεκινάνε ολοι απο την μηδενική βάση σε μορια και οποιος γράψει καλύτερα να πάρει την θέση.

Με λίγα λόγια αυτο που λεω ειναι αν υπάρχουν 100 θέσεις ΠΕ02 και δώσουν εξετασεις 1000 συναδελφοι, να πάρουμε τους 100 με τον καλυτερο σκορ! Σε δεύτερη φαση για το πως θα κατανεμηθουν στην επικράτεια εκει να υπάρχει μοριοδοτηση σε προυπηρεσία, πτυχια, μεταπτυχιακα, διδακτορικα, παιδια και οτι αλλο θελεις! Αλλα αυτα τα προσοντα να εχουν νοημα αν και μονο αν εισαι μεσα στους καλύτερους του γραπτού ΑΣΕΠ στο γνωστικό!


Χαμογέλα ρε.. τι σου ζητάνε;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159817
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 385
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 338
Σύνολο: 346

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.097 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.