*

Αποστολέας Θέμα: Μια δίκαιη κατανομή για τους ...καλύτερους.  (Αναγνώστηκε 40505 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2884
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Μια δίκαιη κατανομή για τους ...καλύτερους.
« Απάντηση #14 στις: Δεκέμβριος 20, 2020, 10:03:31 μμ »
Άμα κάποιος υπουργός θέλει να διορίσει τους... καλύτερους τότε διεξάγει γραπτό στο γνωστικό του καθενός κι επιλέγει τους πιο δυνατούς με τη σειρά. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Ο τωρινός αφορά κριτήρια ψηφοθηρικά (αυτά που θεν οι συνδικαλιστές) κι όχι αξιοκρατικά.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μια δίκαιη κατανομή για τους ...καλύτερους.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:41:05 »

Αποσυνδεδεμένος ΚΠ

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 553
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μια δίκαιη κατανομή για τους ...καλύτερους.
« Απάντηση #15 στις: Δεκέμβριος 21, 2020, 12:28:11 μμ »
Άμα κάποιος υπουργός θέλει να διορίσει τους... καλύτερους τότε διεξάγει γραπτό στο γνωστικό του καθενός κι επιλέγει τους πιο δυνατούς με τη σειρά. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Ο τωρινός αφορά κριτήρια ψηφοθηρικά (αυτά που θεν οι συνδικαλιστές) κι όχι αξιοκρατικά.

Γειά στο στόμα σου πέστα, για τι θα τρελαθούμε τελείως. Το σύστημα αυτό το ζήτησαν και το προώθησαν οι συνδικαλιστές για τους γνωστούς λόγους....

dimi94

  • Επισκέπτης
Απ: Μια δίκαιη κατανομή για τους ...καλύτερους.
« Απάντηση #16 στις: Δεκέμβριος 22, 2020, 01:29:27 πμ »
Άμα κάποιος υπουργός θέλει να διορίσει τους... καλύτερους τότε διεξάγει γραπτό στο γνωστικό του καθενός κι επιλέγει τους πιο δυνατούς με τη σειρά. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Ο τωρινός αφορά κριτήρια ψηφοθηρικά (αυτά που θεν οι συνδικαλιστές) κι όχι αξιοκρατικά.
Το θέμα είναι να είναι και από τους καλύτερους στο αντικείμενο διδασκαλίας του- μετά την επιτυχία του στον όποιο γραπτό διαγωνισμό και συνεπώς και μετά τον διορισμό του-γιατί τα μάτια μας έχουν δει πολλά.
Και στο λέω ως επιτυχούσα στον ΑΣΕΠ του 2002.(και με πολύ καλή σειρά μάλιστα).
Τώρα βέβαια, πάει αλλού η συζήτηση και δε θέλω να παρεκτραπώ, χρονιάρες μέρες..

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2884
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Μια δίκαιη κατανομή για τους ...καλύτερους.
« Απάντηση #17 στις: Δεκέμβριος 22, 2020, 02:29:17 μμ »
Το θέμα είναι να είναι και από τους καλύτερους στο αντικείμενο διδασκαλίας του- μετά την επιτυχία του στον όποιο γραπτό διαγωνισμό και συνεπώς και μετά τον διορισμό του-γιατί τα μάτια μας έχουν δει πολλά.
Και στο λέω ως επιτυχούσα στον ΑΣΕΠ του 2002.(και με πολύ καλή σειρά μάλιστα).
Τώρα βέβαια, πάει αλλού η συζήτηση και δε θέλω να παρεκτραπώ, χρονιάρες μέρες..
Το μετά δε μπορεί να τ' αξιολογήσει κανείς πλην των μαθητών. Το πριν αφορά την επιλογή. Τους ΠΕ70 τους έπαιρναν όλους με μια βάση. Και τους υπόλοιπους με το 40%. Οι δάσκαλοι δε γνωρίζουν κι ούτε ποτέ γνώρισαν τι εστί γραπτός. Ρωτήστε φιλολόγους και φυσικομαθηματικούς να σας είπουν. Χρονιάρες μέρες.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μια δίκαιη κατανομή για τους ...καλύτερους.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:41:05 »

dimi94

  • Επισκέπτης
Απ: Μια δίκαιη κατανομή για τους ...καλύτερους.
« Απάντηση #18 στις: Δεκέμβριος 22, 2020, 10:57:57 μμ »
Το μετά δε μπορεί να τ' αξιολογήσει κανείς πλην των μαθητών. Το πριν αφορά την επιλογή. Τους ΠΕ70 τους έπαιρναν όλους με μια βάση. Και τους υπόλοιπους με το 40%. Οι δάσκαλοι δε γνωρίζουν κι ούτε ποτέ γνώρισαν τι εστί γραπτός. Ρωτήστε φιλολόγους και φυσικομαθηματικούς να σας είπουν. Χρονιάρες μέρες.
Εν μέρει έχεις κάποιο δίκιο, αλλά δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα και στα λέω ως ΠΕ70 που "κατάπια" αμάσητη τη διαδικασία του γραπτού(και όχι μόνο εγώ).
Όταν αποφοίτησα εγώ στα μέσα της δεκαετίας του 90, δεν είχαν απορροφηθεί ακόμα στην εκπαίδευση ούτε όλοι οι διετείς απόφοιτοι των ακαδημιών.(αν εξαιρέσουμε κάποιους πονηρούς απόφοιτους της Πρίστινα).
Αργότερα, με ρύθμιση του Αρσένη, άλλαξε το ποσοστό προσλήψεων αναπληρωτών αρχικά από 1-9 (ένας απο τεταρτοετή τμήματα, εννέα από όσους δεν είχαν διοριστεί από ακαδημίες και είχαν γυρίσει όλη την Ελλάδα, όπως αυτό γίνεται και τώρα. Ταυτόχρονα, έβγαιναν πάρα πολλοί νέοι απόφοιτοι όχι μόνο από τα Παιδαγωγικά τμήματα, αλλά και από τις υπόλοιπες-όπως είθισται να ονομάζονται- καθηγητικές σχολές.
Και μετά ήρθαν οι μέλισσες..κοινώς η κατάργηση της επετηρίδας κι η αντικατάστασή της από τον ΑΣΕΠ. Το 98 συμμετείχαν ελάχιστοι και αν θυμάσαι καλά, είχαν διαδραματιστεί σκηνές απείρου κάλλους στα εξεταστικά κέντρα ανά την επικράτεια και το αλληλοφάγωμα ξεκίνησε, ταυτόχρονα με την εμφάνιση δύο, τριών πινάκων απορρόφησης υποψήφιων αναπληρωτών, μέχρι που φτάσαμε στον επονομαζόμενο ενιαίο.
Το 2000 βάλαμε τότε πολλοί νερό στο κρασί μας, ήταν και η χαρά των περιβόητων ΑΣΕΠάδικων φροντιστηρίων και δώσαμε. Όντως τότε είχαν περάσει από τη δική μου ειδικότητα πάρα πολλοί με βάση το 60.Εξαιρούνται ίσως τα "πιτσιρίκια" -και σημερινοί μου συνάδελφοι και δεν το λέω καθόλου απαξιωτικά- που ήταν αρτι αποφοιτήσαντες από τα ΑΕΙ και φυσικά, αρκετοί  από αυτούς δεν αποκλείεται να έγραψαν καλύτερα και υπήρχαν τέτοια παραδείγματα.
Εγώ - όπως και άλλοι- συμμετείχα στον επόμενο διαγωνισμό του 2002 ενώ παράλληλα αυξήθηκε το ποσοστό των αναπληρωτών, οι οποίοι είχαν τη δυνατότητα να απορροφηθούν άμεσα στα σχολεία, ακόμα και με τη βεβαίωση σπουδών.Εγώ είχα αποφοιτήσει το 94 και αναπληρώτρια με κάλεσαν μόλις στα τέλη του 2000!! Σίγουρα οι όροι ζήτηση- προσφορά δεν ήταν μάλλον  ίσοι  για όλους και επιπλέον, αρκετά τότε νέα παιδιά αργότερα- τουλάχιστον μέχρι το 2009-10 μπορούσαν να διοριστούν και άνευ διαγωνισμού, λόγω προϋπηρεσίας. Σαφώς και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση τα πράγματα ήταν πολύ χειρότερα, όπου ναι μεν ήσουν επιτυχών, ακόμα κι αν είχες γράψει πάνω από 70, αλλά όχι διοριστέος.
Χωρίς να επεκταθώ παραπάνω και να κουράσω, ούσα σε σχολεία εδώ και είκοσι χρόνια, οι ανισότητες συνεχίζονται, όπως και το δούλεμα από τον εκάστοτε πολιτικό ταγό. Μια ζωή κι εγώ κι εσύ και άλλοι δάσκαλοι, μαθηματικοί, φιλόλογοι κλπ, ήμασταν το target group για τους πειραματισμούς του κάθε πολιτικού "ειδήμονα" και κατ επέκταση  το μαθητικό δυναμικό. Δεν ήταν, ας πούμε, ούτε οι εφοριακοί, ούτε οι απόφοιτοι άλλων ΑΕΙ. Ο Θεοδωρικάκος κι ο κάθε Θεοδωρικάκος, ανεξάρτητα από την πολιτική του τοποθέτηση, πλασάρει πολύ έξυπνα το ιδεολογικό του μότο περί αριστείας και επιλογής των καλύτερων στον δημόσιο τομέα, άλλωστε αυτό όμως  δεν έκανε παλιότερα  και ο Αρσένης, ο Ευθυμίου ή η Διαμαντοπούλου;
Το ποιος είναι ικανός για να ανταπεξέλθει σε ένα συγκεκριμένο επάγγελμα, πόσο μάλλον όταν αυτό απαιτεί πολύ συγκεκριμένες δεξιότητες όπως αυτό του εκπαιδευτικού, δεν είναι θέμα κυρίως  μίας γραπτής δοκιμασίας, όπως και στις πανελλήνιες. Ο κάθε διαγωνισμός ουσιαστικά  αφορά την κατάταξη ενός υποψήφιου, είτε φοιτητή, είτε δημόσιου υπάλληλου.  Η δίκαιη κατανομή για τους καλύτερους- σχήμα οξύμωρο μεν, αλλά το παρακάμπτω-  θα πρέπει να λαμβάνει  και άλλες παραμέτρους αναφορικά με τις δεξιότητες που απαιτούνται να διαθέτει ένας υπάλληλος στο αντικείμενο εργασίας του καλείται να διεκπεραιώσει, ίσως κάποια άλλα στανταρντς πέρα από τα τυπικά προσόντα και φυσικά τα ακαδημαϊκά, τα οποία, όσοι  είναι πολιτικοί εκπρόσωποι με συγκεκριμένο στόχο μπορούν να τα εφαρμόσουν, όχι το μπάχαλο που ανακυκλώνεται εδώ και δεκαετίες στο Ελάντα με τα τραγελαφικά  αποτελέσματα που έχουμε.
Εν πάση περιπτώσει, είπα τη γνώμη μου ξάστερα, μακριά από ιδεολογικά προσχήματα και ροζ συννεφάκια.
Καλές γιορτές και να ελπίσουμε κάτι πραγματικά καλύτερο για τους καλύτερους!!
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 22, 2020, 11:07:40 μμ από dimi94 »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2884
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Μια δίκαιη κατανομή για τους ...καλύτερους.
« Απάντηση #19 στις: Δεκέμβριος 23, 2020, 12:53:03 πμ »
Εν μέρει έχεις κάποιο δίκιο, αλλά δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα και στα λέω ως ΠΕ70 που "κατάπια" αμάσητη τη διαδικασία του γραπτού(και όχι μόνο εγώ).
Όταν αποφοίτησα εγώ στα μέσα της δεκαετίας του 90, δεν είχαν απορροφηθεί ακόμα στην εκπαίδευση ούτε όλοι οι διετείς απόφοιτοι των ακαδημιών.(αν εξαιρέσουμε κάποιους πονηρούς απόφοιτους της Πρίστινα).
Αργότερα, με ρύθμιση του Αρσένη, άλλαξε το ποσοστό προσλήψεων αναπληρωτών αρχικά από 1-9 (ένας απο τεταρτοετή τμήματα, εννέα από όσους δεν είχαν διοριστεί από ακαδημίες και είχαν γυρίσει όλη την Ελλάδα, όπως αυτό γίνεται και τώρα. Ταυτόχρονα, έβγαιναν πάρα πολλοί νέοι απόφοιτοι όχι μόνο από τα Παιδαγωγικά τμήματα, αλλά και από τις υπόλοιπες-όπως είθισται να ονομάζονται- καθηγητικές σχολές.
Και μετά ήρθαν οι μέλισσες..κοινώς η κατάργηση της επετηρίδας κι η αντικατάστασή της από τον ΑΣΕΠ. Το 98 συμμετείχαν ελάχιστοι και αν θυμάσαι καλά, είχαν διαδραματιστεί σκηνές απείρου κάλλους στα εξεταστικά κέντρα ανά την επικράτεια και το αλληλοφάγωμα ξεκίνησε, ταυτόχρονα με την εμφάνιση δύο, τριών πινάκων απορρόφησης υποψήφιων αναπληρωτών, μέχρι που φτάσαμε στον επονομαζόμενο ενιαίο.
Το 2000 βάλαμε τότε πολλοί νερό στο κρασί μας, ήταν και η χαρά των περιβόητων ΑΣΕΠάδικων φροντιστηρίων και δώσαμε. Όντως τότε είχαν περάσει από τη δική μου ειδικότητα πάρα πολλοί με βάση το 60.Εξαιρούνται ίσως τα "πιτσιρίκια" -και σημερινοί μου συνάδελφοι και δεν το λέω καθόλου απαξιωτικά- που ήταν αρτι αποφοιτήσαντες από τα ΑΕΙ και φυσικά, αρκετοί  από αυτούς δεν αποκλείεται να έγραψαν καλύτερα και υπήρχαν τέτοια παραδείγματα.
Εγώ - όπως και άλλοι- συμμετείχα στον επόμενο διαγωνισμό του 2002 ενώ παράλληλα αυξήθηκε το ποσοστό των αναπληρωτών, οι οποίοι είχαν τη δυνατότητα να απορροφηθούν άμεσα στα σχολεία, ακόμα και με τη βεβαίωση σπουδών.Εγώ είχα αποφοιτήσει το 94 και αναπληρώτρια με κάλεσαν μόλις στα τέλη του 2000!! Σίγουρα οι όροι ζήτηση- προσφορά δεν ήταν μάλλον  ίσοι  για όλους και επιπλέον, αρκετά τότε νέα παιδιά αργότερα- τουλάχιστον μέχρι το 2009-10 μπορούσαν να διοριστούν και άνευ διαγωνισμού, λόγω προϋπηρεσίας. Σαφώς και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση τα πράγματα ήταν πολύ χειρότερα, όπου ναι μεν ήσουν επιτυχών, ακόμα κι αν είχες γράψει πάνω από 70, αλλά όχι διοριστέος.
Χωρίς να επεκταθώ παραπάνω και να κουράσω, ούσα σε σχολεία εδώ και είκοσι χρόνια, οι ανισότητες συνεχίζονται, όπως και το δούλεμα από τον εκάστοτε πολιτικό ταγό. Μια ζωή κι εγώ κι εσύ και άλλοι δάσκαλοι, μαθηματικοί, φιλόλογοι κλπ, ήμασταν το target group για τους πειραματισμούς του κάθε πολιτικού "ειδήμονα" και κατ επέκταση  το μαθητικό δυναμικό. Δεν ήταν, ας πούμε, ούτε οι εφοριακοί, ούτε οι απόφοιτοι άλλων ΑΕΙ. Ο Θεοδωρικάκος κι ο κάθε Θεοδωρικάκος, ανεξάρτητα από την πολιτική του τοποθέτηση, πλασάρει πολύ έξυπνα το ιδεολογικό του μότο περί αριστείας και επιλογής των καλύτερων στον δημόσιο τομέα, άλλωστε αυτό όμως  δεν έκανε παλιότερα  και ο Αρσένης, ο Ευθυμίου ή η Διαμαντοπούλου;
Το ποιος είναι ικανός για να ανταπεξέλθει σε ένα συγκεκριμένο επάγγελμα, πόσο μάλλον όταν αυτό απαιτεί πολύ συγκεκριμένες δεξιότητες όπως αυτό του εκπαιδευτικού, δεν είναι θέμα κυρίως  μίας γραπτής δοκιμασίας, όπως και στις πανελλήνιες. Ο κάθε διαγωνισμός ουσιαστικά  αφορά την κατάταξη ενός υποψήφιου, είτε φοιτητή, είτε δημόσιου υπάλληλου.  Η δίκαιη κατανομή για τους καλύτερους- σχήμα οξύμωρο μεν, αλλά το παρακάμπτω-  θα πρέπει να λαμβάνει  και άλλες παραμέτρους αναφορικά με τις δεξιότητες που απαιτούνται να διαθέτει ένας υπάλληλος στο αντικείμενο εργασίας του καλείται να διεκπεραιώσει, ίσως κάποια άλλα στανταρντς πέρα από τα τυπικά προσόντα και φυσικά τα ακαδημαϊκά, τα οποία, όσοι  είναι πολιτικοί εκπρόσωποι με συγκεκριμένο στόχο μπορούν να τα εφαρμόσουν, όχι το μπάχαλο που ανακυκλώνεται εδώ και δεκαετίες στο Ελάντα με τα τραγελαφικά  αποτελέσματα που έχουμε.
Εν πάση περιπτώσει, είπα τη γνώμη μου ξάστερα, μακριά από ιδεολογικά προσχήματα και ροζ συννεφάκια.
Καλές γιορτές και να ελπίσουμε κάτι πραγματικά καλύτερο για τους καλύτερους!!
Δε διαφωνώ με την εκτενή τοποθέτησή σου. Η λύση θα ήτο κάθε χρόνο να παίρνουν τόσους φοιτητές οι παιδαγωγικές και καθηγητικές σχολές όσους ημπορούν ν' απορροφηθούν στα σχολεία. Τότε ούτε ΑΣΕΠ θα χρειαζόταν ούτε ανεργία θα υπήρχε κι ο διορισμός των δασκάλων και καθηγητών θα ήτο άμεσος με την αποφοίτησή τους. Αλλά προτιμώνται απ' τις κυβερνήσεις οι στρατιές ανέργων πτυχιούχων όπου θα μετατρέπονται σε πελάτες βουλευτών και σε φτηνούς εργαζόμενους στις γαλέρες της ιδιωτικής παιδείας.

Συνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1689
    • Προφίλ
Απ: Μια δίκαιη κατανομή για τους ...καλύτερους.
« Απάντηση #20 στις: Δεκέμβριος 23, 2020, 09:29:28 πμ »
Οι «καθηγητικές» σχολές έχουν κι άλλες διεξόδους. Δεν εισάγονται άπαντες με σκοπό να διοριστούν ως καθηγητές στο δημοσιο

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: Μια δίκαιη κατανομή για τους ...καλύτερους.
« Απάντηση #21 στις: Δεκέμβριος 23, 2020, 09:36:17 πμ »
Το ποιος είναι ικανός για να ανταπεξέλθει σε ένα συγκεκριμένο επάγγελμα, πόσο μάλλον όταν αυτό απαιτεί πολύ συγκεκριμένες δεξιότητες όπως αυτό του εκπαιδευτικού, δεν είναι θέμα κυρίως  μίας γραπτής δοκιμασίας, όπως και στις πανελλήνιες. Ο κάθε διαγωνισμός ουσιαστικά  αφορά την κατάταξη ενός υποψήφιου, είτε φοιτητή, είτε δημόσιου υπάλληλου.  Η δίκαιη κατανομή για τους καλύτερους- σχήμα οξύμωρο μεν, αλλά το παρακάμπτω-  θα πρέπει να λαμβάνει  και άλλες παραμέτρους αναφορικά με τις δεξιότητες που απαιτούνται να διαθέτει ένας υπάλληλος στο αντικείμενο εργασίας του καλείται να διεκπεραιώσει, ίσως κάποια άλλα στανταρντς πέρα από τα τυπικά προσόντα και φυσικά τα ακαδημαϊκά, τα οποία, όσοι  είναι πολιτικοί εκπρόσωποι με συγκεκριμένο στόχο μπορούν να τα εφαρμόσουν, όχι το μπάχαλο που ανακυκλώνεται εδώ και δεκαετίες στο Ελάντα με τα τραγελαφικά  αποτελέσματα που έχουμε.
Εν πάση περιπτώσει, είπα τη γνώμη μου ξάστερα, μακριά από ιδεολογικά προσχήματα και ροζ συννεφάκια.
Καλές γιορτές και να ελπίσουμε κάτι πραγματικά καλύτερο για τους καλύτερους!!
Είναι ζήτημα αξιοκρατίας. Όταν οι υποψήφιοι για μια θέση είναι πολλοί πρέπει η διαλογή να γίνεται με τον πιο αδιάβλητο τρόπο: εξετάσεις!!! Σίγουρα είναι και άλλα ποιοτικά χαρακτηριστικά που καθορίζουν την αξία ενός δασκάλου, αλλά δεν είναι αντικειμενικά μετρήσιμα. Μια καλή ιδέα όμως δίνεται στην εξέταση των Παιδαγωγικών. Το χάλι το μαύρο που έχουμε ζήσει όλα αυτά τα χρόνια με τους ευνοούμενους πότε του ενός και πότε του άλλου, πονά! Είναι θετικό που δημιουργήθηκε ο ένας ενιαίος πίνακας επιτέλους. Το επόμενο βήμα είναι ο γραπτός διαγωνισμός στο 100% για όλους να υπάρχει ισοτιμία στις ευκαιρίες. Εξαιρετικά μυαλά και ταλεντάκια αποφοιτούν τα τελευταία χρόνια από καθηγητικές σχολές και είναι κρίμα να μην μπορούν να δουλέψουν για το δημόσιο σχολείο. Αντιθέτως, δόθηκε προβάδισμα σε όσους κέρδισαν προϋπηρεσία γλείφοντας...όχι όλοι, αλλά αρκετοί είναι τέτοιοι με υψηλές προϋπηρεσίες.
Ένας γραπτός καθαρός...

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2884
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Μια δίκαιη κατανομή για τους ...καλύτερους.
« Απάντηση #22 στις: Δεκέμβριος 23, 2020, 10:37:41 πμ »
Οι «καθηγητικές» σχολές έχουν κι άλλες διεξόδους. Δεν εισάγονται άπαντες με σκοπό να διοριστούν ως καθηγητές στο δημοσιο
Δεν είναι υποχρεωτικό να διοριστεί όποιος δε θέλει. Αλλά όποιος θέλει το κράτος είναι υποχρεωμένο να τον διορίσει. Συνταγματικό δικαίωμα των καθηγητικών σχολών με την επετηρίδα. Καταργήθηκε μαζί με την επετηρίδα. Υπάρχει τρόπος να επανέλθει. Τον περιέγραψα αναλυτικά. Η πολιτική ηγεσία δεν τον επιθυμεί καθώς προτιμά στρατιές ανέργων και προλετάριους στις γαλέρες των φροντιστηρίων. Κι αυτό το 'γραψα. :)

Αποσυνδεδεμένος Δάφνη87

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 473
    • Προφίλ
Απ: Μια δίκαιη κατανομή για τους ...καλύτερους.
« Απάντηση #23 στις: Δεκέμβριος 23, 2020, 10:48:11 πμ »
Οι «καθηγητικές» σχολές έχουν κι άλλες διεξόδους. Δεν εισάγονται άπαντες με σκοπό να διοριστούν ως καθηγητές στο δημοσιο
Από διεξόδους άλλο τίποτα , κάνα 450ρι στα φροντιστήρια ή γραμματείς σε κάνα γιατρό με δωδεκάωρα. Εκτός και αν αναφέρεσαι εξωτερικό που και εκεί δεν πάει οποίος και όποιος επειδή έχει μεταπτυχιακά ονλαιν αμφιβόλου ποιότητας κ προφισιενσι ονλαιν από το σπίτι στα ιταλικά κ στα βουλγαρικα και στα σουαχίλι. Γιατροί κ μηχανικοί φεύγουν κατά κύριο λόγο ή συγκεκριμένοι άνθρωποι που κάνουν έρευνα . Οι υπόλοιποι στοιβάζονται στις λίστες αναπληρωτων κ αυτό φαίνεται από τους αριθμούς, δεν το λέω εγώ.

dimi94

  • Επισκέπτης
Απ: Μια δίκαιη κατανομή για τους ...καλύτερους.
« Απάντηση #24 στις: Δεκέμβριος 23, 2020, 02:43:37 μμ »
Δε διαφωνώ με την εκτενή τοποθέτησή σου. Η λύση θα ήτο κάθε χρόνο να παίρνουν τόσους φοιτητές οι παιδαγωγικές και καθηγητικές σχολές όσους ημπορούν ν' απορροφηθούν στα σχολεία. Τότε ούτε ΑΣΕΠ θα χρειαζόταν ούτε ανεργία θα υπήρχε κι ο διορισμός των δασκάλων και καθηγητών θα ήτο άμεσος με την αποφοίτησή τους. Αλλά προτιμώνται απ' τις κυβερνήσεις οι στρατιές ανέργων πτυχιούχων όπου θα μετατρέπονται σε πελάτες βουλευτών και σε φτηνούς εργαζόμενους στις γαλέρες της ιδιωτικής παιδείας.
Μία από αυτές είναι ΚΑΙ ΑΥΤΗ!

dimi94

  • Επισκέπτης
Απ: Μια δίκαιη κατανομή για τους ...καλύτερους.
« Απάντηση #25 στις: Δεκέμβριος 23, 2020, 07:12:44 μμ »
Οι «καθηγητικές» σχολές έχουν κι άλλες διεξόδους. Δεν εισάγονται άπαντες με σκοπό να διοριστούν ως καθηγητές στο δημοσιο
Κι εδώ θα συμφωνήσω, υπάρχουν μεταφραστές, διορθωτές σε έντυπα μέσα, αρχαιολόγοι, οικονομολόγοι σε τράπεζες, χημικοί σε μεγάλες φαρμακευτικές εταιρείες.  Ωστόσο σε πολλές των περιπτώσεων οι συνθήκες εργασίας, ακόμα και για κάποιον απόφοιτο των παραπάνω σχολών, ο οποίος όταν αποφοίτησε δεν ενδιαφερόταν ούτε μία στο εκατομμύριο να "αναλωθεί" στην εκπαίδευση, δεν είναι πάντα και οι καλύτερες. Γνωστή μου απόφοιτος του Ιστορικού Αρχαιολογικού, αρχικά συμμετείχε σε ανασκαφές και πληρωνόταν μετά από μήνες, μέχρι που αποφάσισε να δώσει ΑΣΕΠ και να διοριστεί ως φιλόλογος, εκδοτικοί οίκοι που βαράν λουκέτο και αφήνουν ακάλυπτους εργαζόμενους μεταφραστές ή διορθωτές..Τα ξέρουμε, τα έχουμε ακούσει.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3368
    • Προφίλ
Απ: Μια δίκαιη κατανομή για τους ...καλύτερους.
« Απάντηση #26 στις: Δεκέμβριος 23, 2020, 07:34:15 μμ »
Παράθεση
Οι «καθηγητικές» σχολές έχουν κι άλλες διεξόδους. Δεν εισάγονται άπαντες με σκοπό να διοριστούν ως καθηγητές στο δημοσιο

Ναι, αν έχεις λεφτά και κάνεις ένα καλό μεταπτυχιακό, ναι, μπορείς να ξεφύγεις από την ανεργία. Ξέρω φιλόλογο που έκανε μεταπτυχιακό στο City στην λογοθεραπεία και τώρα παίρνει 35 ευρώ την ώρα για λογοθεραπείες. Με ένα μεταπτυχιακό άλλαξε επάγγελμα. Είχε όμως τα λεφτά για να το κάνει.
Επίσης, έχω συμφοιτητές που είχαν τα λεφτά και έκαναν μεταπτυχιακά και διδακτορικά στην Αγγλία επίσης και τώρα διδάσκουν σε αγγλικά πανεπιστήμια. Άλλοι όμως ακόμη διδάσκουν σε συνοικιακά φροντιστήρια ή κάνουν ιδιαίτερα.
Έχω επίσης συμφοιτητές που δουλεύουν σε ιδιωτικά σχολεία (προσελήφθησαν βάζοντας μεγάλο μέσο, δεν το κρύβουν) αλλά θεωρούν προνομιούχο εμένα που είμαι στο δημόσιο.

Αποσυνδεδεμένος Αδιάφορος

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 156
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μια δίκαιη κατανομή για τους ...καλύτερους.
« Απάντηση #27 στις: Δεκέμβριος 23, 2020, 11:01:26 μμ »
Είναι ζήτημα αξιοκρατίας. Όταν οι υποψήφιοι για μια θέση είναι πολλοί πρέπει η διαλογή να γίνεται με τον πιο αδιάβλητο τρόπο: εξετάσεις!!! Σίγουρα είναι και άλλα ποιοτικά χαρακτηριστικά που καθορίζουν την αξία ενός δασκάλου, αλλά δεν είναι αντικειμενικά μετρήσιμα. Μια καλή ιδέα όμως δίνεται στην εξέταση των Παιδαγωγικών. Το χάλι το μαύρο που έχουμε ζήσει όλα αυτά τα χρόνια με τους ευνοούμενους πότε του ενός και πότε του άλλου, πονά! Είναι θετικό που δημιουργήθηκε ο ένας ενιαίος πίνακας επιτέλους. Το επόμενο βήμα είναι ο γραπτός διαγωνισμός στο 100% για όλους να υπάρχει ισοτιμία στις ευκαιρίες. Εξαιρετικά μυαλά και ταλεντάκια αποφοιτούν τα τελευταία χρόνια από καθηγητικές σχολές και είναι κρίμα να μην μπορούν να δουλέψουν για το δημόσιο σχολείο. Αντιθέτως, δόθηκε προβάδισμα σε όσους κέρδισαν προϋπηρεσία γλείφοντας...όχι όλοι, αλλά αρκετοί είναι τέτοιοι με υψηλές προϋπηρεσίες.
Ένας γραπτός καθαρός...
*Συνάδελφε το ΒΛΕΠΕΙΣ ΛΟΓΙΚΟ? το παρακάτω σενάριο....
  Εάν είχα με αίμα+χρήμα... διδακτορικό στις οικονομικές επιστήμες+μου έλεγαν οτι δεν αρκεί για διορισμό...γιατί απλά πρέπει να πληρώσεις+κάποια χιλιάρικα για τα φροντιστήρια Μπονια για προετοιμασία γραπτού Ασεπ...+με περίπου 3% πιθανότητες εαν εισαι τυχερός θα διοριστεις στα 40+....
Δ' Δωδεκάνησα+θα κάτσεις εκεί μέχρι να αφήσεις τα κόκαλα σου κοντα στην σύνταξη... για να αδειάσει θέση στην Αθήνα....
ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΠΡΟΘΥΜΟΥΣ?
* ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΛΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΕΞΩ....
ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ+ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ...
 ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΟΥΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ?
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 24, 2020, 01:15:42 μμ από Αδιάφορος »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159542
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 270
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 275
Σύνολο: 283

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.108 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.