0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν έχουν όλοι οι φοιτητές την ιδική σας οικονομική άνεση στα φοιτητικά χρόνια. Εργάζουνται σκληρά για να τα βγάλουν πέρα. Κι όλο κι αυξάνεται ιλιγγιωδώς ο αριθμός των πένητων φοιτητών. Φοιτητές ήσαν τα παιδιά που χάθηκαν πριν λίγα χρόνια απ' τα καυσόξυλα το χειμώνα. Να είστε πιο προσεκτικοί στις παρατηρήσεις σας απ' την άνεση του καναπέ σας. Ευχαριστώ.
Ρίξτε μια ματιά στην ποιότητα των ιδιαίτερων που προσφέρονται από μαθηματικούς που μπήκαν με 09, φιλολόγους με 11, οικονομολόγους με 12...τραγική κατάσταση! Θα λύνουμε και τις ασκήσεις των φροντιστών των μαθητών μας...έλεος πια!!! Να μπει μια βάση, γιατί θα δούμε σε λίγο και την Ιατρική στο 14...
Κανείς δεν ενδιαφέρεται με τι βαθμό μπήκε στο πανεπιστήμιο κάποιος αλλά με τι βαθμό βγήκε!Μην ακυρώνεις εντελώς τις πανεπιστημιακές σπουδές. Αν κάποιος δεν αξίζει να γίνει μαθηματικός ή φιλόλογος ή οικονομολόγος, δεν θα κατάφερνε να ολοκληρώσει τις σπουδές του και να πάρει πτυχίο.
Στις περισσότερες σχολές, οποίος μπαίνει, κουτσα στραβά βγαίνει, πράγμα που ουσιαστικά υποβαθμίζει και το δικό μου το πτυχιο
Μπορούμε έτσι να υποθέσουμε βάσιμα ότι ένα στα τέσσερα παιδιά δε θα περάσει σε καμιά σχολή.
Μεταφέροντας την εμπειρία φίλων που δουλεύουν πλέον στην τριτοβάθμια, θα σου πω ότι λένε πως έχουν αναγκαστεί να υποβαθμίσουν τις απαιτήσεις του μαθήματος τους ώστε να μπορούν να το περνάνε. Στα ξενόγλωσσα τμήματα έχουν αναγκαστεί να τους μαθαίνουν μέσα τη γλώσσα, ενώ παλιά που το επίπεδο εισαγωγής ήταν πιο ψηλό, πολλά πράγματα ήταν δεδομένα. Δεν κάνεις με τον ίδιο τρόπο το μάθημα σου όταν κάποιος μπαίνει με επίπεδο γλωσσομάθειας Γ1 και με άλλο όταν έχει μόλις και μετά βίας
Και όσοι φοιτήσαμε στα μεταπτυχιακά ή στα διδακτορικά προγράμματα αυτό επιβεβαιώνουμε. Το επίπεδο των σπουδών πέφτει για να μπορούν να περνούν τους φοιτητές, αφού υπάρχει ποσοστό «κομμένων». Απαράδεκτα πράγματα! Αντί να κυνηγάμε τη βελτίωση, όλοι κοιτάμε προς τον τελευταίο. Έτσι, δεν πρόκειται ποτέ σε τίποτα να ξεχωρίσει η χώρα μας. Θα μένει πρώτη από το τέλος και όσοι ικανοί θα φεύγουν στο εξωτερικό. Πώς εγκαθιδρύθηκε αυτή η νοοτροπία ότι όλοι πρέπει να περάσουν και να πάρουν πτυχίο είτε είναι επαρκείς είτε ανεπαρκείς είτε σχετικοί είτε άσχετοι; Ποια αρχή της δημοκρατίας στηρίζει αυτή η νοοτροπία; Για εμένα, δημοκρατία υπάρχει σε κοινωνία πεπαιδευμένων. Εδώ μοιράζουμε απολυτήρια και πτυχία με τη σέσουλα. Τα ίδια τα παιδιά απορούν πώς περνούν τις τάξεις! Πώς εισάγονται στο πανεπιστήμιο! Απορούν και κατόπιν αποθρασύνονται, γιατί έχουν μάθει να ικανοποιούνται όλες τους οι επιθυμίες και οι ανάγκες χωρίς να κινηθούν καν. Δυστυχώς επτωχεύσαμεν! Δεν περιμέναμε τον ιό για να μας ισοπεδώσει. Στον πάτο ήμασταν ήδη. Και όσοι λίγοι προσπαθούν, δεν έχουν κίνητρο να μείνουν εντός. Πληρώνει η χώρα να μορφώσει τους νέους και τους χαίρονται άλλοι στο εξωτερικό. Αιμορραγία πραγματική. Χαμένοι όλοι! Και οι μαθητές και εμείς και η κοινωνία όλη. Το 80% των μαθητών μου της Γ έχουν επίπεδο μόρφωσης για επαγγελματικό λύκειο. Το γνωρίζουν τα ίδια. Κάποια όμως θα πάνε στο Λύκειο, γιατί κάποιος γνωστός τους πέρασε χωρίς καμία προσπάθεια. Αυτό διδάσκει το παρόν σύστημα στα παιδιά. Μην προσπαθείτε κάπως θα βολευτείτε!