*

Αποστολέας Θέμα: Εγκύκλιος για δύο υποχρεωτικά διαγωνίσματα κατά το β' τετράμηνο - προβληματισμός  (Αναγνώστηκε 11450 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος fereggyos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 73
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Συνάδελφοι καλησπέρα,
Θα ήθελα να εκφράσω τους προβληματισμούς μου σχετικά με την παραπάνω διάταξη που πρόσφατα πήρε ΦΕΚ. Προσωπικά θεωρώ ότι η συγκεκριμένη νομοθεσία δεν λαμβάνει καθόλου υπόψη της, τις ιδιαίτερες συνθήκες που βιώνουν τόσο τα παιδιά πρωτίστως, όσο κι εμείς και ολόκληρη η κοινωνία λόγω κόβιντ, (δηλαδή, τη βεβαρημένη ψυχοσυναισθηματική κατάσταση ολόκληρης της κοινωνίας λόγω των αλλεπάλληλων λοκντάουν / καραντίνας / εγκλεισμού). Θεωρώ μνημείο παντελούς ελλείψεως ευαισθησίας, το γεγονός ότι, όταν κι εφόσον επιστρέψουμε, θα κληθούμε, κυριολεκτικά με τη ψυχή στο στόμα και μέσα το πολύ σε διάστημα 3 μηνών (στην καλύτερη όπως το κόβω) να βάλουμε δύο διαγωνίσματα, συν το τελικό διαγώνισμα της χρονιάς = 3 δοκιμασίες!!! Με άλλα λόγια θα κληθούμε σχεδόν ανά μήνα να βάζουμε από ένα διαγώνισμα!!!!

Κατ' επέκταση, θα ήθελα να ρωτήσω, κατά πόσο εσείς προσωπικά βρίσκετε ρεαλιστικό και εφαρμόσιμο ένα τέτοιο νομοθέτημα, και κατά πόσο κρίνετε ότι θα μπορούσατε να αντεπεξέλθετε επιτυχώς σε ένα τέτοιο "εγχείρημα", ειδικά κάτω από δυσμενείς συνθήκες. τόσο οι ίδιοι όσο και οι μαθητές σας.  :-\

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Προφανώς είναι μη ρεαλιστικό. Επίσης όλος ο προγραμματισμος μοορει να τιναχτεί στον αερα σε περιπτωση κρούσματος στο τμημα (περαν του οτι δεν εγγυαται κανεις οτι δεν θα ξανακλείσουν τα σχολεια.

Οπως εχω ξαναγράψει, και για να προλαβω λεω οτι δεν θεωρω οτι κατέχω την απολυτη αληθεια, απλως ετσι έκρινα, οταν ειδα οτι στο σχολείο θεωρήθηκε αυτονοητο ιτι θα μπουν διαγωνισματα κ ο συλλογος δεν εξέφρασε μια κοινη σταση, τα εβαλα ηλεκτρονικα, σκεπτόμενη οτι ισως δεν ανοιξουμε (οπως κ εγινε) αλλα κ οτι οταν ανοιξουμε, προεχει το μαθημα κ οχι το διαγώνισμα. Ειχα τις αμφιβολιες μ οταν συνειδητοποιησα οτι καποιοι συναδελφοι απλως δεν πρφραμματθσαν κ ειπαν οτι θα επικαλεστούν ελλειψη χρονου. Οταν ομως βγηκε η εγκύκλιος κ ειδα οτι υποχρεώνει σε διπλο διαγώνισμα, μου περασαν οι αμφιβολιες. Θεωρω οτι ετσι εγκλώβισε συναδελφους που ειχαν αγαθή πρόθεση, να κανουν κατι τελειως αντιπαιδαγωγικό κ ενάντια στα πιστευω τους. Και με την αβεβαιότητα μπροστα μας,, ειναι αμφιβολο αν ολοι θα αποφύγουν τελικα το εξαποστασεως διαγώνισμα....

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 917
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Συνάδελφοι καλησπέρα,
Θα ήθελα να εκφράσω τους προβληματισμούς μου σχετικά με την παραπάνω διάταξη που πρόσφατα πήρε ΦΕΚ. Προσωπικά θεωρώ ότι η συγκεκριμένη νομοθεσία δεν λαμβάνει καθόλου υπόψη της, τις ιδιαίτερες συνθήκες που βιώνουν τόσο τα παιδιά πρωτίστως, όσο κι εμείς και ολόκληρη η κοινωνία λόγω κόβιντ, (δηλαδή, τη βεβαρημένη ψυχοσυναισθηματική κατάσταση ολόκληρης της κοινωνίας λόγω των αλλεπάλληλων λοκντάουν / καραντίνας / εγκλεισμού). Θεωρώ μνημείο παντελούς ελλείψεως ευαισθησίας, το γεγονός ότι, όταν κι εφόσον επιστρέψουμε, θα κληθούμε, κυριολεκτικά με τη ψυχή στο στόμα και μέσα το πολύ σε διάστημα 3 μηνών (στην καλύτερη όπως το κόβω) να βάλουμε δύο διαγωνίσματα, συν το τελικό διαγώνισμα της χρονιάς = 3 δοκιμασίες!!! Με άλλα λόγια θα κληθούμε σχεδόν ανά μήνα να βάζουμε από ένα διαγώνισμα!!!!

Κατ' επέκταση, θα ήθελα να ρωτήσω, κατά πόσο εσείς προσωπικά βρίσκετε ρεαλιστικό και εφαρμόσιμο ένα τέτοιο νομοθέτημα, και κατά πόσο κρίνετε ότι θα μπορούσατε να αντεπεξέλθετε επιτυχώς σε ένα τέτοιο "εγχείρημα", ειδικά κάτω από δυσμενείς συνθήκες. τόσο οι ίδιοι όσο και οι μαθητές σας.  :-\
Δυστυχώς η εγκύκλιος που εκδόθηκε για τα διαγωνίσματα ανέφερε πως αν για κάποιον λόγο ένας εκπαιδευτικός αδυνατεί να πραγματοποιήσει διαγώνισμα α τετραμήνου τότε πραγματοποιεί 2 στο β τετράμηνο αναφέρεται στις παλιές καλές εποχές, όπου σε ένα μάθημα τοποθετείται αναπληρωτής σε ένα σχολείο τέλη Νοέμβρη-αρχές Δεκέμβρη και ο οποίος δεν έχει σαφή εικόνα της επίδοσης των μαθητών του. Επομένως δεν καταθέτει βαθμούς στο α τετράμηνο και πραγματοποιεί δύο ωριαίες δοκιμασίες στο β. Όλα καλά μέχρις εδώ. Στην παρούσα φάση που βρισκόμαστε, διέφυγε της αντίληψης της πολιτικής ηγεσίας πως αν όλοι οι εκπαιδευτικοί ενός συλλόγου υιοθετήσουν την δυνατότητα αυτή τότε στο β τετράμηνο τα παιδιά θα γράφουν σχεδόν κάθε εβδομάδα από 2 έως 3 διαγωνίσματα και υπό την προϋπόθεση ότι το β τετράμηνο κυλήσει αδιάκοπα (το κόβω λίγο χλωμό). Γι' αυτό και αρκετοί διευθυντές ασκήσαν πίεση σε εκπαιδευτικούς να βάλουν διαγωνίσματα εξ αποστάσεως (τα οποία φυσικά και δεν κατοχυρώνουν το αδιάβλητο, σε καμία περίπτωση για πολλούς λόγους). Βέβαια οι εντολές και οι οδηγίες του Υπουργείου θέλουν αρκετή προσοχή, γιατί μεταβιβάζουν την όλη ευθύνη για την αξιολόγηση στους εκπαιδευτικούς χωρίς νομοθετική κάλυψη. Δηλαδή έχεις μαθητή στην εξ αποστάσεως που δεν σου έχει απαντήσει ποτέ σε κάτι ή δεν σου έχει γράψει ποτέ κάτι θα του βάλεις 8 ή 9; Θα σου πει ο γονιός τότε που το στηρίζεις; Στην δια ζώσης είναι απλό γιατί έχεις το γραπτό, το βγάζεις και το κολλάς στην μούρη... τώρα; Διατείνομαι πως φέτος για πρώτη φορά οι μαθητές θα είναι υποψήφιοι για νόμπελ λογοτεχνίας και φυσικής και για το φιλτνς στα μαθηματικά. Επίσης και ολυμπιονίκες στην φυσική αγωγή... που σημαίνει; Τους σπρώχνεις όλους προς τα πάνω και ησυχάζεις. Το πιο ανησυχητικό είναι οι απουσίες της εξ αποστάσεως, οι οποίες σε αρκετούς μαθητές με αδυναμία σύνδεσης κλπ πέφτουν βροχή. Αν στο τέλος της χρονιάς αρκετοί μαθητές φαίνεται να μένουν από απουσίες της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης εκεί θα γίνει ο μεγάλος χαμός. Αρκεί μερικοί κηδεμόνες να κάνουν προσφυγή... Προσωπικά αυτό που διαφεύγει από αρκετούς είναι η ανεπαρκής φοίτηση από απουσίες εξ αποστάσεως και όχι η πραγματοποίηση εξ αποστάσεως διαγωνισμάτων και η κατάθεση βαθμολογίας. Και ειλικρινά πιστέψτε το μόνον ολοκληρωτικά ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ και ΠΑΡΑΝΟΜΟ είναι η καταχώρηση εξ αποστάσεως απουσίας του μαθητή (προσωπικά έχω ακούσει συναδέλφους να καταχωρούν απουσία σε μαθητή που δεν απαντά σε ερώτηση του καθηγητή ή δεν γράφει έστω στο chat)... Τον Ιούνιο θα πέφτει ξύλο στα σχολεία... Προσωπικά ξέχασα να αναφέρω πως έκανα διαγωνίσματα από το "εργασίες" στο eclass με χρονικό περιορισμό υποβολής κλπ. Άσχετα που ένας πολύ μικρός αριθμός μαθητών δεν έχει καν γραφεί ακόμη στο ΠΣΔ... όπως και να χει όμως το σημαντικό είναι να έχεις κάνει μία κίνηση "αξιολόγησης" προκειμένου να καταθέσεις βαθμολογία...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 16, 2021, 09:48:09 μμ από AshenOne »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2887
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Εγώ έχω ήδη δηλώσει πως το διαγώνισμα απαιτεί τάξη (τουλάχιστο στο μάθημά μου τη φυσική) οπότε όσο διαρκεί η τηλεκπαίδευση δεν πρόκειται να βάλω. Άμα κι όποτε ανοίξομε ok. Θα το ρυθμίσω τότε. Κι εννοείται όχι δυο. Ένα κι αρκετό είναι. Δε θ' αφήσομε το γάμο (μάθημα) να γυρεύομε τα πουρνάρια (διαγωνίσματα).

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος fereggyos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 73
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Θεωρώ ότι το αργότερο μέχρι το τέλος του μήνα θα ανοίξουμε, σύμφωνα και με τα στοιχεία που βλέπω. Για μένα δεν είναι θέμα να βάλω ακόμα και αύριο, που λέει ο λόγος, 2 και 3 διαγωνίσματα ημερησίως, ούτως ή άλλως έχω προχωρήσει αρκετά στην ύλη και τα διαγωνίσματα μου τα έχω ήδη έτοιμα από άλλες χρονιές, απλά ένα "χτένισμα" θα τους κάνω και τέλος. Απλά λέω ότι τα παιδιά θα εμπλακούν σε μια μακρόσυρτη τύπου "εξεταστική" μέχρι  το τέλος της σχολικής χρονιάς κι όποιος αντέξει.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Θεωρώ ότι το αργότερο μέχρι το τέλος του μήνα θα ανοίξουμε, σύμφωνα και με τα στοιχεία που βλέπω. Για μένα δεν είναι θέμα να βάλω ακόμα και αύριο, που λέει ο λόγος, 2 και 3 διαγωνίσματα ημερησίως, ούτως ή άλλως έχω προχωρήσει αρκετά στην ύλη και τα διαγωνίσματα μου τα έχω ήδη έτοιμα από άλλες χρονιές, απλά ένα "χτένισμα" θα τους κάνω και τέλος. Απλά λέω ότι τα παιδιά θα εμπλακούν σε μια μακρόσυρτη τύπου "εξεταστική" μέχρι  το τέλος της σχολικής χρονιάς κι όποιος αντέξει.

Μα ναι, το κατάλαβα ότι αναφέρεσαι στα παιδθα. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι πολλοί συναδελφοι έκριναν ότι παιδαγωγικά ορθό ήταν να μην μπει διαγωνισμα έτσι. Σίγουρα όμως δεν είχαν φανταστεί ότι θα έπρεπε να μπουν διπλά, που αν σ ένα σχολείο το έκαναν πολλοί αυτό, τα παιδθα θα πρέπει να γράφουν συνεχώς. κι αυτά ενώ είναι αμφίβολο αν όντως θα αποφευχθεί κ το ηλεκτρονικό διαγωνισμα, αφού ανά πάσα στιγμή ένα τμήμα μπορεί να μπει σε 14ημερη καραντίνα, ή να κλείσουν ξανά όλα τα σχολεία...

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Συνάδελφοι καλησπέρα,
Θα ήθελα να εκφράσω τους προβληματισμούς μου σχετικά με την παραπάνω διάταξη που πρόσφατα πήρε ΦΕΚ. Προσωπικά θεωρώ ότι η συγκεκριμένη νομοθεσία δεν λαμβάνει καθόλου υπόψη της, τις ιδιαίτερες συνθήκες που βιώνουν τόσο τα παιδιά πρωτίστως, όσο κι εμείς και ολόκληρη η κοινωνία λόγω κόβιντ, (δηλαδή, τη βεβαρημένη ψυχοσυναισθηματική κατάσταση ολόκληρης της κοινωνίας λόγω των αλλεπάλληλων λοκντάουν / καραντίνας / εγκλεισμού). Θεωρώ μνημείο παντελούς ελλείψεως ευαισθησίας, το γεγονός ότι, όταν κι εφόσον επιστρέψουμε, θα κληθούμε, κυριολεκτικά με τη ψυχή στο στόμα και μέσα το πολύ σε διάστημα 3 μηνών (στην καλύτερη όπως το κόβω) να βάλουμε δύο διαγωνίσματα, συν το τελικό διαγώνισμα της χρονιάς = 3 δοκιμασίες!!! Με άλλα λόγια θα κληθούμε σχεδόν ανά μήνα να βάζουμε από ένα διαγώνισμα!!!!

Κατ' επέκταση, θα ήθελα να ρωτήσω, κατά πόσο εσείς προσωπικά βρίσκετε ρεαλιστικό και εφαρμόσιμο ένα τέτοιο νομοθέτημα, και κατά πόσο κρίνετε ότι θα μπορούσατε να αντεπεξέλθετε επιτυχώς σε ένα τέτοιο "εγχείρημα", ειδικά κάτω από δυσμενείς συνθήκες. τόσο οι ίδιοι όσο και οι μαθητές σας.  :-\
Κάποιοι εκπαιδευτικοί προκάλεσαν φια τους μαθητές τους αυτές τις συνθήκες και όχι το υπουργείο. Θα μπορούσατε να κάνετε τεστ και διαγωνίσματα στην εξαε και να μην υπήρχε καν ο προβληματισμός. Το φεκ βγήκε για να διευκολύνει όσους λόγω ιδιαίτερων συνθηκών δεν κατάφεραν να κάνουν διαγώνισμα στη α τετράμηνο. Όπως κάποιος που ξεκίνησε αργά όντας αναπληρωτής.
Αν όλοι έκαναν τα προβλεπόμενα κανένας δεν θα επιβαρυνόταν. Τα σχολεία μπορεί να ανοίξουν τον Απρίλιο μέχρι τότε όμως λειτουργούν. Δεν κάνουν τα ντουβάρια το σχολείο, αλλά εμείς μαθητές και εκπαιδευτικοί. Και εμείς είμαστε εδώ με όποιο μέσο. Αυτή είναι η ουσία του σχολείου: εμείς. Μόνοι σας πέσατε σε αυτή την κατάσταση. Με δυσάρεστα αποτελέσματα για τους μαθητές προφανώς. Σε τέτοιες περιπτώσεις το καλύτερο είναι το διαγώνισμα να μην είναι σε ευρύ πεδίο, αλλά στο μάθημα της μέρας.

Αποσυνδεδεμένος Νησάκι

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
με μια νεα εγκύκλιο θα αλλαξουν πάλι όλα π.χ.

- ένα διαγώνισμα  + εξετάσεις
- όχι εξετάσεις
- θα αποφασίσει ο σύλλογος για τα διαγωνίσματα κοκ

Γιατί αγχώνεστε από τώρα...  ;D

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
@TimPap οι συβαδελφοι ορθά σκέφτηκαν ότι τα εξαποστασεως διαγωνίσματα έχουν πολλά προβλήματα. Που έχουν. Δεν μπορεί να κανεις ότι δεν το βλέπεις. Ειλικρινα δηλαδή, δεν βρήκες τίποτα επικίνδυνο στην κατάσταση αυτή; πχ αντιγραφή μεταξύ τους ή από φροντιστή; ή αν ήταν ηλεκτρονικό, να κοβόταν η σύνδεση κ να το έχαναν; Δεν μπορεί να μην τα σκέφτηκες αυτά. Εγω πάντως τα σκέφτηκα, άσχετο αν τα έβαλα, τα σκέφτηκα και φοβόμουν για το τι θα δουν τα μάτια μου κ νιώθω ανακούφιση που δεν είδα κάτι κραυγαλέο. Εκτός αν έκανες εξέταση με ανοιχτή κάμερα όπως έκαναν στα παν/μια. Αλλά μην παριστάνεις ότι είναι μια ψηφιακή επανάσταση και αυτό. Μια προβληματική κατάσταση που μπάζει από παντού είναι, με την επισημότητα που έχει το διαγωνισμα στο εκπαιδευτικό μας σύστημα. Τέλος πάντων, άποψης σου. Αλλά μην κατηγορείς συναδέλφους. καλή πρόθεση είχαν κ ίσως καλύτερη κ από εμένα κ από σένα. Μάλλον κ η Κεραμεως έτσι σκέφτηκε σαν εσένα, κ μ αυτή την εγκύκλιο τους τιμωρεί.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3370
    • Προφίλ
Εγώ θα μπορέσω να ανταπεξέλθω, τα παιδιά όμως δεν τα σκέφτηκε κανείς. Αυτό είναι το πρόβλημα. Επίσης, όπως έχω αναφέρει ξανά, παρέλειψαν να πουν σε ποια ύλη θα είναι το α΄ διαγώνισμα. Στου πρώτου τετραμήνου; Εγώ έχω ξεκαθαρίσει από τον Δεκέμβριο την ύλη διαγωνίσματος α΄ τετραμήνου, είναι σαφέστατη και λίγη. Επίσης, θα είναι και ύλη για τις προαγωγικές εξετάσεις. Έτσι διευκολύνω κάπως τα παιδιά.
Διαφωνώ με τα εξ αποστάσεως διαγωνίσματα, γιατί δεν θεωρώ ότι από το κινητό γράφονται φιλολογικά διαγωνίσματα. Βέβαια, ο σύλλογος γονέων του σχολείου έχει διαμαρτυρηθεί για όσους έβαλαν διαγωνίσματα εξ αποστάσεως και συμφωνώ μαζί τους.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Εγώ θα μπορέσω να ανταπεξέλθω, τα παιδιά όμως δεν τα σκέφτηκε κανείς. Αυτό είναι το πρόβλημα. Επίσης, όπως έχω αναφέρει ξανά, παρέλειψαν να πουν σε ποια ύλη θα είναι το α΄ διαγώνισμα. Στου πρώτου τετραμήνου; Εγώ έχω ξεκαθαρίσει από τον Δεκέμβριο την ύλη διαγωνίσματος α΄ τετραμήνου, είναι σαφέστατη και λίγη. Επίσης, θα είναι και ύλη για τις προαγωγικές εξετάσεις. Έτσι διευκολύνω κάπως τα παιδιά.
Διαφωνώ με τα εξ αποστάσεως διαγωνίσματα, γιατί δεν θεωρώ ότι από το κινητό γράφονται φιλολογικά διαγωνίσματα. Βέβαια, ο σύλλογος γονέων του σχολείου έχει διαμαρτυρηθεί για όσους έβαλαν διαγωνίσματα εξ αποστάσεως και συμφωνώ μαζί τους.

ΕΓώ δεν τα έβαλα από το κινητό. Έδωσα τα θεματα και τα έγραψαν σε χαρτί και μου έστειλαν τη φωτογραφία. Ουσιαστικά σε συνθήκες τάξης έγραψαν. Ούτε είχε σημασία αν κοβόταν το δίκτυο, γιατί το αρχείο των θεμάτων το αποθήκευαν. Ήταν σαν να έγραφαν στην τάξη, αλλά με το μεγάλο ρίσκο να τους απαντήσει άλλος, που ευτυχώς στην περίπτωσή μου δεν συνέβη. Δεν μπορώ να φανταστώ διαγώνισα στο οποίο ζητάς από τα παιδιά να πληκτρολογήσουν κείμενο. Το polling είπαν όλα ότι τους άρεσε πάρα πολύ. αν κ εδώ είχα διαβάσει ότι δεν εμφανίζεται το ίδιο καλά σε όλα τα κινητά. Μάλλον οι μαθητές μας έχουν καλές συσκευές...

Αποσυνδεδεμένος fereggyos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 73
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
με μια νεα εγκύκλιο θα αλλαξουν πάλι όλα π.χ.

- ένα διαγώνισμα  + εξετάσεις
- όχι εξετάσεις
- θα αποφασίσει ο σύλλογος για τα διαγωνίσματα κοκ

Γιατί αγχώνεστε από τώρα...  ;D

Ας ελπίσουμε να σκύψουν οι ιθύνοντες του ΥΠΕΘ λίγο πιο προσεκτικά  πάνω στο θέμα με γνώμονα την ψυχοσυναισθηματική υγεία των παιδιών, και μελλοντικά να διαμορφώσουν μια πιο μετριοπαθή και ρεαλιστική προσέγγιση. Αυτή η σπουδή με τον καταιγισμό εγκυκλίων (π.χ. η εγκύκλιος για την ΕξΑΕ αξιολόγηση, "μαζεύτηκε" λίγο μετά αφότου εκδόθηκε), μόνο επιπόλαιη βιασύνη δείχνει για επίλυση ευαίσθητων ζητημάτων τα οποία προκύπτουν - ας μου επιτραπεί - από αχαρτογράφητα νερά (δλδ, συνθήκες κοβιντ). Ας αντιληφθεί το ΥΠΕΘ ότι τα θέματα παιδείας δεν είναι ξερά μαθηματικά (έχασες ένα διαγώνισμα στο τάδε τετράμηνο, βάζεις δύο στο άλλο τετράμηνο κι όποιον πάρει ο χάρος) και ότι μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς δεν απλές λογιστικές μονάδες, που πρέπει "να βγαίνουν" πάση θυσία, ανεξαρτήτως των συνθηκών. 

Απορώ τέλος, πώς κάποιοι συνάδελφοι εδώ λέτε ότι βάλατε ΕξΑ διαγωνίσματα και είστε σίγουροι ότι διασφαλίστηκε ταυτόχρονα και το αδιάβλητο. Αν εξηγήσετε επαρκώς και σε μας τους αδαείς τη φόρμουλα που χρησιμοποιήσατε, ώστε να εξασφαλίσετε τη  ακεραιότητα της διαγωνιστικής διαδικασίας, τότε, εντάξει, να βάλω ΕξΑ διαγωνίσματα.  :-\ 

Αποσυνδεδεμένος gf

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 441
  • Γηράσκω αεί διδάσκων
    • Προφίλ
Παράθεση
Απορώ τέλος, πώς κάποιοι συνάδελφοι εδώ λέτε ότι βάλατε ΕξΑ διαγωνίσματα και είστε σίγουροι ότι διασφαλίστηκε ταυτόχρονα και το αδιάβλητο. Αν εξηγήσετε επαρκώς και σε μας τους αδαείς τη φόρμουλα που χρησιμοποιήσατε, ώστε να εξασφαλίσετε τη  ακεραιότητα της διαγωνιστικής διαδικασίας, τότε, εντάξει, να βάλω ΕξΑ διαγωνίσματα.  :-\
Αυτό είναι αδύνατον. Όντως το πιστεύει κανείς;

Αποσυνδεδεμένος menandros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1346
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Τί διαγώνισμα να γράψουν;....εδω τους έχουμε δώσει φύλλα εργασίας από το Νοέμβριο, να τα απαντήσουν με ανοικτά βιβλία και δεν τα έχουν στειλει....τι να συζητάμε; 

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32291
  • Τελευταία: papamak
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159730
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 361
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 325
Σύνολο: 332

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.081 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.