0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αυτό είναι αδύνατον. Όντως το πιστεύει κανείς;
Συνάδελφοι καλησπέρα,Θα ήθελα να εκφράσω τους προβληματισμούς μου σχετικά με την παραπάνω διάταξη που πρόσφατα πήρε ΦΕΚ. Προσωπικά θεωρώ ότι η συγκεκριμένη νομοθεσία δεν λαμβάνει καθόλου υπόψη της, τις ιδιαίτερες συνθήκες που βιώνουν τόσο τα παιδιά πρωτίστως, όσο κι εμείς και ολόκληρη η κοινωνία λόγω κόβιντ, (δηλαδή, τη βεβαρημένη ψυχοσυναισθηματική κατάσταση ολόκληρης της κοινωνίας λόγω των αλλεπάλληλων λοκντάουν / καραντίνας / εγκλεισμού). Θεωρώ μνημείο παντελούς ελλείψεως ευαισθησίας, το γεγονός ότι, όταν κι εφόσον επιστρέψουμε, θα κληθούμε, κυριολεκτικά με τη ψυχή στο στόμα και μέσα το πολύ σε διάστημα 3 μηνών (στην καλύτερη όπως το κόβω) να βάλουμε δύο διαγωνίσματα, συν το τελικό διαγώνισμα της χρονιάς = 3 δοκιμασίες!!! Με άλλα λόγια θα κληθούμε σχεδόν ανά μήνα να βάζουμε από ένα διαγώνισμα!!!!Κατ' επέκταση, θα ήθελα να ρωτήσω, κατά πόσο εσείς προσωπικά βρίσκετε ρεαλιστικό και εφαρμόσιμο ένα τέτοιο νομοθέτημα, και κατά πόσο κρίνετε ότι θα μπορούσατε να αντεπεξέλθετε επιτυχώς σε ένα τέτοιο "εγχείρημα", ειδικά κάτω από δυσμενείς συνθήκες. τόσο οι ίδιοι όσο και οι μαθητές σας.
Λίγο υπερβολικά τα βλέπω όλα αυτά. Έπρεπε να τηρήσουμε απαρέγκλιτα τη διαδικασία και να βάλουμε διαγωνίσματα στο α τετράμηνο, υπήρχαν αντιρρήσεις. Τώρα πλέον προβλέπεται η διεξαγωγή τους στο β τετράμηνο, πάλι αντιρρήσεις. Δε βλέπω κάτι τραγικό, αντί για ένα διαγώνισμα και ένα τεστ στο τετράμηνο θα μπουν δύο διαγωνίσματα, σιγά τα ωά. Με την προϋπόθεση φυσικά να ανοίξουμε, όχι να βάλουμε δύο εξ αποστάσεως!Το θέμα είναι να έχουμε κατά νου πως οι συνθήκες της πανδημίας και της καραντίνας έχουν επηρεάσει σίγουρα τους μαθητές μας, όπως και εμάς, και να το λάβουμε υπόψη μας με όποιο τρόπο κι αν τους αξιολογούμε.
Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι αν δεν έγραψαν αρκετά στο α τετραμηνο, στο β θα γράφουν κάθε βδομάδα από τρία. οι συνάδελφοι θα αγχώνονται για τον προγραμματισμό δυο διαγωνισμάτων (αυτό επηρεάζει την ποιότητα της διδασκαλίας), αν γίνουν περίπατοι τινάζεται το πρόγραμμα στον αερα, αν κλείσει τμήμα ακόμα χειρότερα. Τα παιδιά σχεδον κάθε μέρα θα λενε ότι δεν διάβασαν καλά τα αλλε μαθήματα γιατί έγραφαν διαγωνισμα. Αν εχεις προγραμματίσει μια ενότητα κ αποδεκατιστεί από γρίπη το μισό τμήμα, θα αναρωτιέσαι αν μπορείς να εξετάσεις μάθημα που το μισό τμήμα δεν έχει διδαχτεί. αυτά ήταν εκνευριστικά ήδη με το ένα διαγωνισμα, τώρα διπλασιασμένα θα είναι πολύ πιεστικό για όλους. Πραγματικά είναι σαν τιμωρία των συναδέλφων που είχαν ορθές παιδαγωγικές αντιρρήσεις στα εξαποστασεως διαγωνίσματα. και κατ επέκταση τιμωρία των μαθητών.
Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι αν δεν έγραψαν αρκετά στο α τετραμηνο, στο β θα γράφουν κάθε βδομάδα από τρία. οι συνάδελφοι θα αγχώνονται για τον προγραμματισμό δυο διαγωνισμάτων (αυτό επηρεάζει την ποιότητα της διδασκαλίας)
αν γίνουν περίπατοι τινάζεται το πρόγραμμα στον αερα, αν κλείσει τμήμα ακόμα χειρότερα. Αν εχεις προγραμματίσει μια ενότητα κ αποδεκατιστεί από γρίπη το μισό τμήμα, θα αναρωτιέσαι αν μπορείς να εξετάσεις μάθημα που το μισό τμήμα δεν έχει διδαχτεί. αυτά ήταν εκνευριστικά ήδη με το ένα διαγωνισμα, τώρα διπλασιασμένα θα είναι πολύ πιεστικό για όλους.
Τα παιδιά σχεδον κάθε μέρα θα λενε ότι δεν διάβασαν καλά τα αλλε μαθήματα γιατί έγραφαν διαγωνισμα.
Πραγματικά είναι σαν τιμωρία των συναδέλφων που είχαν ορθές παιδαγωγικές αντιρρήσεις στα εξαποστασεως διαγωνίσματα. και κατ επέκταση τιμωρία των μαθητών.
Διαστρέφεις λεγόμενα. Δεν ενθουσιάστηκα με τα ηλεκτρονικά για τους προφανείς λόγους που βλέπει κάθε λογικά σκεπτόμενος άνθρωπος. Δεν είναι θέμα τεμπελιάς να διορθώσω. Είναι θέμα αμφιβολίας για το τι κάνουν όταν δεβ τους βλέπεις. τα δικά μας πλήρωναν για να στέλνουν ασκήσεις στη προαιρετική τηλεκπαίδευση πέρσι, είχα κάθε λόγο να φοβάμαι ότι θα γίνει κ στο διαγωνισμα!!!! φαίνεται ότι δεν έγινε όμως. ακόμα κ πράγματα που θα απαντούσαν με ανοιχτό βιβλίο, δεν τα έψαξαν. Ή δεν κατάλαβαν πού να τα βρουν. μΠάντως δεν φαίνεσαι να μην δίνεις μεγάλη βάση στο διαγωνισμα. Μάλλον το αντίθετο!!!
Σίγουρα, τώρα όσον αφορά εμένα προσωπικά όλο αυτό δεν με δυσκολεύει και τόσο επειδή (και τόχω ξαναπεί): α) τα διαγωνίσματα μου τα έχω ήδη σχεδόν έτοιμα και β) την ύλη μου την έχω σχεδόν βγάλει. Στο μόνο που ίσως δυσκολευτώ είναι ο προγραμματισμός κι αυτό, αν κι εφόσον, και οι υπόλοιποι συνάδελφοι έχουν ακολουθήσει τη γραμμή μου (πράγμα το οποίο , εξ' όσων γνωρίζω, δεν ισχύει). Επίσης, λανθασμένα, κατά τη γνώμη μου, υπολογίζονται 16 υπολειπόμενες εβδομάδες μαθημάτων και θεωρώ πως πρέπει να κρατήσουμε ένα αρκετά μικρότερο καλαθάκι, καθώς ξεχνάμε διακοπές Πάσχα, Απόκριες, 25η Μαρτίου, καθώς και τους διάφορους κατά τόπους, περιφέρειες και πόλεις εορτασμούς / αργίες (απελευθερώσεων, πολιούχων και τα συναφή), χωρίς να υπολογίζω πιθανούς περιπάτους (που αυτοί λογικό θα είναι να περικοπούν λόγω παρατεταμένου κλεισίματος). Κι όλα αυτά βέβαια, αν ανοίξουμε τέλος του μήνα.....αν όμως πάει μακρύτερα η βαλίτσα, χαιρέτα μου τον πλάτανο. Τέλος όσο για τα 32 διαγωνίσματα, εγώ μόνο έχω να βάλω 10 για το τρέχον και άλλα 10 για το επόμενο τετράμηνο! Αυτά γρήγορα γρήγορα, μας κάνουν 20, να ξεκινήσω να υπολογίζω και των υπολοίπων συναδέλφων (και αυτών που έβαλαν και όσων δεν έβαλαν στο Α τετράμηνο), ή καταλάβατε; ( Εκτός κι αν εγώ δεν καταλαβαίνω καλά τα μαθηματικά του συναδέλφου, οπότε θα τον παρακαλούσα να μου τα εξηγήσει λίγο καλύτερα).
Από 20 Ιανουαρίου που τελειώνει το πρώτο τετράμηνο μέχρι 1 Ιουνίου που ξεκινούν οι εξετάσεις είναι 18 βδομάδες μετρημένες, βγάλε 2 βδομάδες για τις διακοπές του Πάσχα πάμε στις 16. Ακόμα κι αν βάλεις εξτρά αργίες άντε να πέσουμε στις 15. Δεν θα έχει μεγάλη διαφορά με άλλες χρονιές αν θεωρήσουμε ότι σε κάθε μάθημα Α και
1) Σχετικά με την υπολειπόμενη διάρκεια μαθημάτων: Α) Το θέμα είναι όχι πότε λήγει το Α τετράμηνο (που εννοείται γνωρίζω πολύ καλά) αλλά πότε θα ανοίξουμε, διότι από εκείνην την ημερομηνία και εξής θα πρέπει να ξεκινήσουμε τους υπολογισμούς μας για τις υπολειπόμενες εβδομάδες μαθημάτων και τον προγραμματισμό των διαγωνισμάτων που θα βάλουμε δια ζώσης.