0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παραθέτω από μερικές σελίδες πριν ποστ του leonΌταν οι συνάδελφοι κατανοήσουν πως κάθε διορισμός αντιστοιχεί και σε μια οργανική θέση (μια κ α ρ έ κ λ α είν' η οργανική και ΔΕΝ ΔΕΝ ΔΕΝ έχει να κάμει με κάποιες ώρες μαθήματος σε κάποιο σχολείο) και πως η διάθεση ΔΕ σημαίνει απουσία οργανικής (κανονικότατα έχει οργανική ο διαθέσιμος κι απλά ΔΕΝ έχει ο ρ ι σ τ ι κ ή τοποθέτηση σε σχολείο) τότε θ' αντιληφθούν πως ΟΥΔΕΜΙΑ σχέση έχουν τα εμφανιζόμενα οργανικά κενά ανά ΔΔΕ με τις κατανομές των διορισμών. Η κυβέρνηση διορίζει όπου θέλει όσους θέλει. Όσο δεν ημπορείτε να τ' αντιληφθείτε και ν ο μ ί ζ ε τ ε πως παρανομεί τόσο θα μπλέκεστε κι άλλο κι άλλο κι άλλο. Τ' ανάλυσα επαρκώς κι όποιος κατάλαβε κατάλαβε. Όποιος δε θέλει να καταλάβει και πάλι, με γεια του κι αγάπη μόνο. Ας πάει, όπως διατείνεται ο gvasilis, στα δικαστήρια το υπουργείο. Καλή συνέχεια στο νήμα.Συμφωνώ απόλυτα και να το πω αλλιώς. Έχοντας κάνει ήδη τις κατανομές, καταλήγει σε έναν αριθμό, λ.χ. 300 ΠΕ03 (για να μη διορίζουμε μόνο φιλόλογους!). Αυτούς τους κατανέμει σε όσες περιοχές δεν υπάρχουν αιτήσεις μετάθεσης που να μην έχουν ικανοποιηθεί. Το τι θα δώσει σε κάθε περιοχή, όπως όλοι καταλαβαίνουμε, σηκώνει πολύ νερό. ΥΓ1: Αυτό που λέτε "οργανικά κενά" είν' απλά το σύνολο των ωρών ενός μαθήματος σε μια ΔΔΕ που ΔΕ διδάσκεται από καθηγητή της ίδιας ειδικότητας διά του είκοσι. Και χρησιμοποιείται για τις μεταθέσεις (που, φυσικά, αφορούν την κάθε ειδικότητα ξεχωριστά). Δεν αφορούν διορισμούς. Ακόμη και στις μεταθέσεις ΑΝ θέλει το τηρεί. Μεταθέτει όσους θέλει κι απλά δημιουργεί οργανικές έτσι. Καμμιά σχέση οι σχολικές ώρες. Τόσο δύσκολο να γίνει κατανοητό; Η οργανική δημιουργείται (όπως και καταργείται) απ' το κ ρ ά τ ο ς.ΥΓ2: Οι διορισμοί θα 'πρεπε ν' αντιστοιχούν κάθε χρόνο στις συντάξεις. Το μ ί ν ι μ ο υ μ διορισμών αυτό. Και το υπουργείο ΚΑΤΑΡΓΕΙ οργανικές. Όλες αυτές απ' τους συνταξιοδοτημένους μια δεκαετία τώρα είναι κατηργημένες οργανικές! Και δε μιλά κανείς! Με τις ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ συνδέονται οι ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ κι όχι με τα επονομαζόμενα "οργανικά κενά".Ρώτησα και φίλο.στη δευτεροβάθμια δυτικής Θεσσαλονίκης και μου είπε τα ίδια. Συνοψίζω ότι για να διορίσει στη Β Θεσσαλονίκης πχ πρέπει να ισχύει ένα από τα τα δυο1. Να έχουν ικανοποιηθεί όλες οι αιτήσεις μεταθέσεις για την περιοχή ή 2. Να μην έχει κάνει κανένας αίτηση για μετάθεση για Β ΘεσσαλονίκηςΑν ισχύει ή το 1 ή το 2 διορίζει όσους θέλει στην περιοχή. Απαντώ λοιπόν πως αν πχ βγάλει 8 θέσεις για ΠΕ02 πάρουν μετάθεση 6 σημαίνει ότι ικανοποιείται το 1 άρα άμα θέλει διορίζει όχι 2 αλλά 1002 νόμιμα (το τι θα τους κάνει άλλο θέμα). Και στη διάθεση να είναι οργανική έχουν πάλι απλώς όχι σε σχολείο.
Παραθέτω από μερικές σελίδες πριν ποστ του leonΌταν οι συνάδελφοι κατανοήσουν πως κάθε διορισμός αντιστοιχεί και σε μια οργανική θέση (μια κ α ρ έ κ λ α είν' η οργανική και ΔΕΝ ΔΕΝ ΔΕΝ έχει να κάμει με κάποιες ώρες μαθήματος σε κάποιο σχολείο) και πως η διάθεση ΔΕ σημαίνει απουσία οργανικής (κανονικότατα έχει οργανική ο διαθέσιμος κι απλά ΔΕΝ έχει ο ρ ι σ τ ι κ ή τοποθέτηση σε σχολείο) τότε θ' αντιληφθούν πως ΟΥΔΕΜΙΑ σχέση έχουν τα εμφανιζόμενα οργανικά κενά ανά ΔΔΕ με τις κατανομές των διορισμών. Η κυβέρνηση διορίζει όπου θέλει όσους θέλει. Όσο δεν ημπορείτε να τ' αντιληφθείτε και ν ο μ ί ζ ε τ ε πως παρανομεί τόσο θα μπλέκεστε κι άλλο κι άλλο κι άλλο. Τ' ανάλυσα επαρκώς κι όποιος κατάλαβε κατάλαβε. Όποιος δε θέλει να καταλάβει και πάλι, με γεια του κι αγάπη μόνο. Ας πάει, όπως διατείνεται ο gvasilis, στα δικαστήρια το υπουργείο. Καλή συνέχεια στο νήμα.ΥΓ1: Αυτό που λέτε "οργανικά κενά" είν' απλά το σύνολο των ωρών ενός μαθήματος σε μια ΔΔΕ που ΔΕ διδάσκεται από καθηγητή της ίδιας ειδικότητας διά του είκοσι. Και χρησιμοποιείται για τις μεταθέσεις (που, φυσικά, αφορούν την κάθε ειδικότητα ξεχωριστά). Δεν αφορούν διορισμούς. Ακόμη και στις μεταθέσεις ΑΝ θέλει το τηρεί. Μεταθέτει όσους θέλει κι απλά δημιουργεί οργανικές έτσι. Καμμιά σχέση οι σχολικές ώρες. Τόσο δύσκολο να γίνει κατανοητό; Η οργανική δημιουργείται (όπως και καταργείται) απ' το κ ρ ά τ ο ς.ΥΓ2: Οι διορισμοί θα 'πρεπε ν' αντιστοιχούν κάθε χρόνο στις συντάξεις. Το μ ί ν ι μ ο υ μ διορισμών αυτό. Και το υπουργείο ΚΑΤΑΡΓΕΙ οργανικές. Όλες αυτές απ' τους συνταξιοδοτημένους μια δεκαετία τώρα είναι κατηργημένες οργανικές! Και δε μιλά κανείς! Με τις ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ συνδέονται οι ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ κι όχι με τα επονομαζόμενα "οργανικά κενά".Ρώτησα και φίλο.στη δευτεροβάθμια δυτικής Θεσσαλονίκης και μου είπε τα ίδια. Συνοψίζω ότι για να διορίσει στη Β Θεσσαλονίκης πχ πρέπει να ισχύει ένα από τα τα δυο1. Να έχουν ικανοποιηθεί όλες οι αιτήσεις μεταθέσεις για την περιοχή ή 2. Να μην έχει κάνει κανένας αίτηση για μετάθεση για Β ΘεσσαλονίκηςΑν ισχύει ή το 1 ή το 2 διορίζει όσους θέλει στην περιοχή. Απαντώ λοιπόν πως αν πχ βγάλει 8 θέσεις για ΠΕ02 πάρουν μετάθεση 6 σημαίνει ότι ικανοποιείται το 1 άρα άμα θέλει διορίζει όχι 2 αλλά 1002 νόμιμα (το τι θα τους κάνει άλλο θέμα). Και στη διάθεση να είναι οργανική έχουν πάλι απλώς όχι σε σχολείο.
To 1 και το 2 προκύπτουν και με τα δικά μου. Η διαφορά μας είναι στο τέλος. Αν είναι νόμιμο να πάρει επιπλέον από τα οργανικά κενά μεταθέσεων. Μπορεί να το διαπιστώσουμε εκ του αποτελέσματος.Αλλά γιατί να θέλει ενας πολιτικός να πάρει παραπάνω από τα οργανικά των μεταθέσεων για μια ειδικότητα και λιγότερα από τα οργανικά των μεταθέσεων σε άλλη? Είναι ο ορισμός της επιλεκτικής μεταχείρισης και μπορεί να αποδειχθεί. Για να έχει καθαρά τα χέρια του ο πολιτικός μπορεί να τεκμηριώσει την απόφασή του με έναν τρόπο υπολογισμού που να βάζει όρια. Αυτό κάνουν οι εγκύκλιοι υπολογισμού. και άρα δεν μπορεί να πάρει 1003. Ομως στις εγκυκλίους οι κανόνες ισχύουν για όλους. Κακώς ελπίζουν οι υπεράριθμες ειδικότητες όπως οι φυσικοί, ότι κάποιος υπουργός έχει το νου του να τους βοηθήσει, και κακώς στηρίζουν τις παρανομίες του παρελθόντος. Οι δύο υπουργοί που θα αποφασίσουν τις κατανομές μας έχουν χ.....σμένους και δεν νομίζω ότι θα διορίσουν σε υπεράριθμες περιοχές.
Ναι αλλά αν δώσουν στα νέα κενά μεταθέσεων νούμερα που να ευνοούν τις "παρανομίες" στις οποίες αναφέρεσαι; Αν ξέρεις εσύ πως παίζεται το παιχνίδι, σίγουρα θα ξέρουν και αυτοί.
Νόμιμο είναι και δεν μπορει κάποιος να κάνει κάτι. Σωστό και ηθικό δεν είναι. Για αυτό όπως είπες σε 3 κενά διόρισαν 13
πολύ σωστα, τους παρακολούθησα και εμαθα πως γινεται η μπιζνα. Ισως μπορεί να πει κάποιος ότι υπάρχει περιθώριο νομιμότητας, όχι καθαρά νόμιμα και ενδεχομένως μπορώ να αποδείξω δικαστικά κατάχρηση εξουσίας και σπατάλη δημόσιου χρήματος.Ανήθικο είναι σίγουρα και με λυπεί που συνάδελφοι και φορείς τους υποστηρίζουν την συνέχιση αυτών των ρουσφετιών για να σωθούν. ΚΑταλαβαίνω βέβαια ότι είναι εγκλωβισμένοι και δεν φταίνε εξ αρχής. Την ευθύνη έχουν οι πατρόνοι που δημιούργησαν αυτή την κατάσταση, οι πολιτικοί και οι πελάτες τους στα γραφεία.
Διαφωνώ με το "περιθώριο νομιμότητας". Όταν το κάνουν είναι νόμιμοι και ακολουθούν το νόμο πους τους δίνει το πάτημα να το κάνουν. Από εκεί και πέρα αν εσύ θέλεις να μπορείς δικαστικά να βγάλεις το νόμο καταχρηστικό και να τον αλλάξουν. Όταν όμως ξαναλέω έκαναν τους διορισμούς ήταν νομιμοτατοι. Σε όλα τα υπόλοιπα που αναφέρεις για.κάλυψη και βολεμα κάποιον συμφωνώ.
οι τελίτσες είναι υπονοούμενα Η ΠΕΑΔ δεν προωθεί τα συμφέροντα όλων των ειδικοτήτων Δευτεροβάθμιας. Εκφράζει κυρίως τις "βασικές" ειδικότητες και συμφωνεί να κοπούν οργανικά κενά από κάποιες ειδικότητες που έχουν πολλά, όπως των Βιολόγων και να δωθούν σε άλλες όπως των φυσικών, παρόλο που οι ώρες είναι Βιολογία. ΚΑι δεν ανανωρίζουν τις παρατυπίες που έχουν γίνει.Βέβαια, στην δημιουργία αυτής της μεροληψίας έχουμε ευθύνη όλοι διότι ΔΕΝ συμμετείχαμε όσο θα έπρεπε στις διαδικασίες λειουργίας της. Οπότε εκφράζει τις ειδικότητες των συναδέλφων που δραστηριοποιούνται μέσα σε αυτήν προσπαθώνας να επηρεάσουν τις κατανομές προς την κατεύθυνση που είπα. γιατί εξακολουθείς να νομίζεις ότι το γυμνάσιο είναι πανεπιστήμιο; χρειάζεται διδακτορικό ή εξειδικευμένο επιστήμονα για να πει στα παιδιά τα βασικά των μαθημάτων;βιολογία, οικονομικά, κοινωνιολογία, ψυχολογία, γεωλογία, φιλολογία, χημεία, φυσική, μαθηματικά, ιστορία, νομική, θρησκευτικά, φυσική αγωγή, θεατρολογία, μουσική, ξένες γλώσσες , τέχνες, κουλτούρα, τεχνολογία, φιλοσοφία, αρχαία γλώσσα, πληροφορικήμα είναι δυνατόν; πόσα χωράνε στο κεφαλάκι ενός μαθητή; είπαμε ότι η φτώχεια φέρνει γκρίνια.αλλά όχι και να τρελαθούμε τελείως στην αναζήτηση της ισορροπίας μεταξύ των γνώσεων που προσφέρει ο κάθε επιστήμονας..πέντε πράγματαπέντε καταραμένα απλά πράγματαοι ώρες της βιολογίας όλο το νόημα οι ώρες της βιολογίας...α στο καλό από μία ώρα ο κάθε ένας και τέλοςΥΓ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΜΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣΧΩΡΑΝΕ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΚΑΤΟ!!!!
μόνη σοβαρή και νορμάλ διεκδίκηση είναι στις 10000 χιλιάδες των διορισμών στην εκπαίδευση να αποτυπωθεί η αναλογία των συνταξιοδοτήσεων.η τρόικα είχε ένα κανόνα 1 προς 5 που στην εκπαίδευση δεν εφαρμόστηκε.πρέπει να εφαρμοστεί γιατί ο καθένας θα ζητάει ό,τι θέλει και οι πολιτικάντηδες θα του τάζουν ό,τι θέλει...ποια είναι η δέσμευσή σε εισαγωγικά για να προσανατολιστεί ή όχι κάποιος στην εκπαίδευση;η καιροσκοπική τακτική βλέποντας και κάνοντας , αφού πλασαριστούμε άνεργοι για καμιά δεκαριά χρόνια, άντε άεργοι στην καλύτερη, με δήθεν επαγγελματική ενασχόληση στην εκπαίδευση; περιμένοντας τι;πότε θα αρπάξουμε την δέσμευση του κάθε παράγοντα που μπαίνει και βγαίνει στο υπουργείο παιδείας;