*

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων  (Αναγνώστηκε 34194 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mariefrance

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 564
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #70 στις: Φεβρουαρίου 17, 2021, 02:32:28 pm »
Συνάδελφε, περιορισμένα είναι ΕΥΤΥΧΩΣ τα περιστατικά με τους παλαβούς που κλείνουν 4χρονα έξω, που φωνάζουν/βριζουν κλπ οκ.

ΑΛΛΑ τα υπόλοιπα που γράφω ΚΑΘΟΛΟΥ περιορισμένα είναι -είναι δομικά στοιχεία του Ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος και δεν υπάρχουν ΠΟΥΘΕΝΑ αλλού. Η μη τήρηση εργασιακού ωραρίου, οι στρατηγικοί "διορισμοί" σε σχολεία που ο άλλος απο πριν ΞΕΡΕΙ ότι δεν θα πατήσει ή θα πατήσει για 1 χρόνο (τώρα για 2) κ μετά "αποσπάσεις" για 10ετιες ολόκληρες σε βάρος των παιδιών της υπαίθρου, οι καθγητές που απλά βαριούνται να κάνουν μάθημα ΔΕΝ είναι περιορισμένα. Τα είχαμε σαν μαθητές κ τα βλέπουμε τώρα σαν εκπαιδευτικοί, ΙΔΙΑ κατάσταση με λιγότερους παλαβούς γιατί τώρα τους βάζουν στα γραφεία για να μην βρουν κανα μπελά.

Και ΔΕΝ εχει να κάνει με ΝΔ κ ΣΥΡΙΖΑ. Το ΧΑΛΙ αυτό που υπάρχει στη τελική είναι περισσοτερο ευθυνη της ΝΔ, ΑΥΤΟΙ ήταν δεκαετιες ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ και δεν άλλαξαν ΤΙΠΟΤΑ και ΤΩΡΑ που ΞΑΝΑβγήκαν εφαρμσαν ΑΚΡΙ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:21:16 »

Αποσυνδεδεμένος θάvος

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #71 στις: Φεβρουαρίου 17, 2021, 03:22:46 pm »
Να θυμίσω ότι δεν κυβερνάει η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ, αλλά η σημερινή κατάντια προέρχεται από την απαξίωση του κράτους σε όλες τις βασικές κοινωνικές δομές. Αλήθεια, πείτε μας τι αξιολόγηση γίνεται στο υπόλοιπο δημόσιο. Ή μήπως είναι απλά στα πλαίσια του να φέρουμε ό,τι πιο απαξιωτικό και καταστρεπτικό ξενόφερτο, όπως η αγγλοσαξονική αξιολόγηση; Καλοφόρετη και η ευρωπαϊκού τύπου "αποκέντρωση" που αναφέρουν τα σημερινά άρθρα, πιάστε από τώρα καλές σχέσεις με τους τοπικούς δήμαρχους και διευθυντές σας, για καλή αξιολόγηση και πρόσληψη.
Και επιτέλους ασχοληθείτε με κάτι σημαντικό όσον αφορά τα σχολεία, γιατί η τόση επιμονή, ίσως, λέω ίσως, δείχνει κομματική προέλευση αυτής.  :D

Αποσυνδεδεμένος Marilita87

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 198
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #72 στις: Φεβρουαρίου 17, 2021, 03:29:19 pm »
Πες τα. 'Οποιος  εδώ μέσα δεν παπαγαλίζει ανοησίες για τον κακό καπιταλισμό εν ετει 2021, είναι κομματόσκυλο της ΝΔ.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 17, 2021, 03:36:41 pm από Marilita87 »

Αποσυνδεδεμένος mariefrance

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 564
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #73 στις: Φεβρουαρίου 17, 2021, 07:16:52 pm »

Μίλησε μας λίγο για τη θέση σου στη Διεύθυνση.

Πλάκα έχεις. Προς ενημέρωσή σου, είμαι πολλά χρόνια μέλος του pde. Δεν είσαι η πρώτη που βγαίνει εκτός θέματος  με προσωπικές επιθέσεις. Καλή συνέχεια.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 17, 2021, 07:29:23 pm από mariefrance »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:21:16 »

Αποσυνδεδεμένος mariefrance

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 564
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #74 στις: Φεβρουαρίου 17, 2021, 07:23:36 pm »
Να θυμίσω ότι δεν κυβερνάει η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ, αλλά η σημερινή κατάντια προέρχεται από την απαξίωση του κράτους σε όλες τις βασικές κοινωνικές δομές. Αλήθεια, πείτε μας τι αξιολόγηση γίνεται στο υπόλοιπο δημόσιο. Ή μήπως είναι απλά στα πλαίσια του να φέρουμε ό,τι πιο απαξιωτικό και καταστρεπτικό ξενόφερτο, όπως η αγγλοσαξονική αξιολόγηση; Καλοφόρετη και η ευρωπαϊκού τύπου "αποκέντρωση" που αναφέρουν τα σημερινά άρθρα, πιάστε από τώρα καλές σχέσεις με τους τοπικούς δήμαρχους και διευθυντές σας, για καλή αξιολόγηση και πρόσληψη.
Και επιτέλους ασχοληθείτε με κάτι σημαντικό όσον αφορά τα σχολεία, γιατί η τόση επιμονή, ίσως, λέω ίσως, δείχνει κομματική προέλευση αυτής.  :D
Δεν ξέρω κύριε αν αναφέρεστε σε μένα στο σχόλιό σας αλλά αν αναφέρεστε σας το επιστρέφω. Και επιτέλους όλες οι τοποθετήσεις έχουν μία χροιά προσωπικής ιδεολογίας όπως και η δική σας.  :D
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 17, 2021, 07:27:34 pm από mariefrance »

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #75 στις: Φεβρουαρίου 17, 2021, 08:07:03 pm »
Πρόταση 59 Διευθυντών Γυμνασίων και Λυκείων του Ν. Ηρακλείου για την αξιολόγηση
Ανησυχίες και ενστάσεις για την εφαρμογή της Αξιολόγησης όπως αυτή καταγράφεται στην απόφαση 6603/21

Δημοσίευση: 17/02/2021
https://www.esos.gr/arthra/71664/protasi-59-dieythynton-gymnasion-kai-lykeion-toy-n-irakleioy-gia-tin-axiologisi
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 19, 2021, 09:39:49 pm από Anemos2017 »
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος Δάφνη87

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 473
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #76 στις: Φεβρουαρίου 17, 2021, 10:27:41 pm »
Να θυμίσω ότι δεν κυβερνάει η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ, αλλά η σημερινή κατάντια προέρχεται από την απαξίωση του κράτους σε όλες τις βασικές κοινωνικές δομές. Αλήθεια, πείτε μας τι αξιολόγηση γίνεται στο υπόλοιπο δημόσιο. Ή μήπως είναι απλά στα πλαίσια του να φέρουμε ό,τι πιο απαξιωτικό και καταστρεπτικό ξενόφερτο, όπως η αγγλοσαξονική αξιολόγηση; Καλοφόρετη και η ευρωπαϊκού τύπου "αποκέντρωση" που αναφέρουν τα σημερινά άρθρα, πιάστε από τώρα καλές σχέσεις με τους τοπικούς δήμαρχους και διευθυντές σας, για καλή αξιολόγηση και πρόσληψη.
Και επιτέλους ασχοληθείτε με κάτι σημαντικό όσον αφορά τα σχολεία, γιατί η τόση επιμονή, ίσως, λέω ίσως, δείχνει κομματική προέλευση αυτής.  :D
ΑΡΑ το ζόρι είναι γιατί ΕΜΑΣ κ όχι τους ΑΛΛΟΥΣ στο υπόλοιπο δημόσιο -πείτε το ντεεεεεεεεε  ;D οκ γιατί τα υπόλοιπα με την αξιολόγηση κ την αποκέντρωση του σατανά κ τους αγγλοσαξνες ακούγνται λίγο αστείο, όταν στο ΕΛΛΗΝΙΚΟ σύστημα η κυρία των 500 ευρω που της βγαίνει το νεφρί να καθαρίζει σκάλες  τα ΣΚΑΕΙ στο φροντιστήριο για να μάθει το παιδί της γράμματα.

Μάλλον πήγατε -όπως οι περισσότεροι από εμάς- σε ένα μέτριο σχολείο (με 1-2 εξαιρέσεις), πληρώνανε οι γονείς σας από 1η -2ρα δημοτικού για να πάρετε το Lower, πληρώνανε να πάρε to προφισενσι, πληρώνανε για να πάρετε το ρημαδογκρουντστουφε, πληρώνανε για να μπείτε στο πανεπιστημιο κ τώρα που πιάσατε το Γρκικ Ντριμ κ γίνατε εσείς ο ιδιος καθηγητής κ ήρθε η ώρα να αράξετε κ εσείς όπως αράζανε οι δικοί σας καθηγητές -ξαφνικά σας αμολάνε μια μπόμπα κάτι εκεί με αποκέντρωση κ αξιολογηση -βασανιστηρια που κάνουν οι αγγλοσάξονες στους εκπαιδευτικούς τους!  ;D

ΔΕΝ θα γίνει τίποτα, μην ανησυχειτε  ;D είσαστε στη σωστή χώρα, με τη σωστή υπουργό  ;D

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4723
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #77 στις: Φεβρουαρίου 17, 2021, 10:36:11 pm »
Δηλαδή για το ότι ο Έλληνας γονιός πληρώνει για τα πάντα φταίει που δεν υπήρχε αξιολόγηση, όχι ότι το ίδιο το σύστημα δημιουργεί αυτή την ανάγκη για να καλύψει την πληθώρα αποφοίτων που δεν έχουν πού να εργαστούν. μάλιστα.

Τα παιδιά των ιδιωτικών επίσης τα σκάνε για διπλώματα ξενόγλωσσα από ένα επίπεδο κ μετά, εκτός αν πάνε σε δίγλωσσο σχολείο. επίσης κάνουν φροντιστήριο για πανελλήνιες, όσα δεν κοιτάνε κατευθείαν για έξω. κ φυσικά πληρώνουν για ωδεία κ άλλες δραστηριότητες, αν θέλουν να είναι ενός α επιπέδου κ όχι απλα κάτι για να ασχολούνται το απογευμα. φταίνε κ γι αυτό οι καθηγητές του δημοσίου;

Αποσυνδεδεμένος Solaris

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 237
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος Serraios

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1641
  • Φύλο: Άντρας
  • Όνειρα κόντρα στην φθορά..
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #79 στις: Φεβρουαρίου 17, 2021, 10:53:38 pm »
Συνάδελφε, περιορισμένα είναι ΕΥΤΥΧΩΣ τα περιστατικά με τους παλαβούς που κλείνουν 4χρονα έξω, που φωνάζουν/βριζουν κλπ οκ.

ΑΛΛΑ τα υπόλοιπα που γράφω ΚΑΘΟΛΟΥ περιορισμένα είναι -είναι δομικά στοιχεία του Ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος και δεν υπάρχουν ΠΟΥΘΕΝΑ αλλού. Η μη τήρηση εργασιακού ωραρίου, οι στρατηγικοί "διορισμοί" σε σχολεία που ο άλλος απο πριν ΞΕΡΕΙ ότι δεν θα πατήσει ή θα πατήσει για 1 χρόνο (τώρα για 2) κ μετά "αποσπάσεις" για 10ετιες ολόκληρες σε βάρος των παιδιών της υπαίθρου, οι καθγητές που απλά βαριούνται να κάνουν μάθημα ΔΕΝ είναι περιορισμένα. Τα είχαμε σαν μαθητές κ τα βλέπουμε τώρα σαν εκπαιδευτικοί, ΙΔΙΑ κατάσταση με λιγότερους παλαβούς γιατί τώρα τους βάζουν στα γραφεία για να μην βρουν κανα μπελά.

Και ΔΕΝ εχει να κάνει με ΝΔ κ ΣΥΡΙΖΑ. Το ΧΑΛΙ αυτό που υπάρχει στη τελική είναι περισσοτερο ευθυνη της ΝΔ, ΑΥΤΟΙ ήταν δεκαετιες ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ και δεν άλλαξαν ΤΙΠΟΤΑ και ΤΩΡΑ που ΞΑΝΑβγήκαν εφαρμσαν ΑΚΡΙ
Χαμογέλα ρε.. τι σου ζητάνε;

Αποσυνδεδεμένος θάvος

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #80 στις: Φεβρουαρίου 19, 2021, 11:46:03 am »
Δεν ξέρω κύριε αν αναφέρεστε σε μένα στο σχόλιό σας αλλά αν αναφέρεστε σας το επιστρέφω. Και επιτέλους όλες οι τοποθετήσεις έχουν μία χροιά προσωπικής ιδεολογίας όπως και η δική σας.  :D

Μόνο η πρώτη πρόταση περί ΔΟΕ και ΟΛΜΕ, καθώς οι υπόλοιπες αφορούσαν κάθε οσφυοκάμπτη και πρόθυμο εδώ μέσα.
Μετά το πετσόκομα της Marilita87 όμως, λογικό να έχετε την μύγα.
Χαρά μου να είμαι απέναντι από αυτή τη σαπίλα που πάνε να μας φορέσουν και δυστυχώς κάποιοι υποστηρίζετε. Χαρά μου να αναφέρετε ότι έχω κάποια προσωπική ιδεολογία και όχι ατομικό ή κομματικό συμφέρον.
Γενικότερα να θυμάστε ότι εμείς δεν ντρεπόμαστε να μιλήσουμε εναντίον της αξιολόγησης στο σχολείο μας ή στη Διεύθυνση που πήραμε απόσπαση, εσείς όμως σίγουρα μόνο εδώ μπορείτε να χαρείτε υμνόντας την.

Αποσυνδεδεμένος θάvος

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #81 στις: Φεβρουαρίου 19, 2021, 11:52:03 am »
ΑΡΑ το ζόρι είναι γιατί ΕΜΑΣ κ όχι τους ΑΛΛΟΥΣ στο υπόλοιπο δημόσιο -πείτε το ντεεεεεεεεε  ;D οκ γιατί τα υπόλοιπα με την αξιολόγηση κ την αποκέντρωση του σατανά κ τους αγγλοσαξνες ακούγνται λίγο αστείο, όταν στο ΕΛΛΗΝΙΚΟ σύστημα η κυρία των 500 ευρω που της βγαίνει το νεφρί να καθαρίζει σκάλες  τα ΣΚΑΕΙ στο φροντιστήριο για να μάθει το παιδί της γράμματα.

Μάλλον πήγατε -όπως οι περισσότεροι από εμάς- σε ένα μέτριο σχολείο (με 1-2 εξαιρέσεις), πληρώνανε οι γονείς σας από 1η -2ρα δημοτικού για να πάρετε το Lower, πληρώνανε να πάρε to προφισενσι, πληρώνανε για να πάρετε το ρημαδογκρουντστουφε, πληρώνανε για να μπείτε στο πανεπιστημιο κ τώρα που πιάσατε το Γρκικ Ντριμ κ γίνατε εσείς ο ιδιος καθηγητής κ ήρθε η ώρα να αράξετε κ εσείς όπως αράζανε οι δικοί σας καθηγητές -ξαφνικά σας αμολάνε μια μπόμπα κάτι εκεί με αποκέντρωση κ αξιολογηση -βασανιστηρια που κάνουν οι αγγλοσάξονες στους εκπαιδευτικούς τους!  ;D

ΔΕΝ θα γίνει τίποτα, μην ανησυχειτε  ;D είσαστε στη σωστή χώρα, με τη σωστή υπουργό  ;D

Ξέρετε δεν είμαστε όλοι εαυτούληδες, αλλά σκεφτόμαστε το γενικότερο καλό. Και φυσικά υπάρχει θέμα του γιατί να υπάρξει αξιολόγηση μόνο στα σχολεία. Στόχος το ξεπούλημα και η απαξίωση, σε σειρά δράσεων τόσων ετών.
Εσείς που είστε βαλτοί από μέσα να γράφετε στα φόρουμ συνεχίστε τον κομματικό αγώνα, μπορεί να πειστούν οι αμφιταλαντευόμενοι ότι αγαπάτε το δημόσιο σχολείο και να πάει άνω του 50% κάποιος σύλλογος.
Τα λογάκια που δεν αρέσουν και ειρωνεύεστε είναι η πραγματικότητα, μελετήστε ξένα άρθρα, διαβάστε εμπειρίες συναδέλφων ξένων κρατών με επαγγελματική εξουθένωση και γιατί παραιτούνται. Είμαστε καθηγητές, δεν είμαστε κάτι σαν στατιστικολόγοι και αναλυτές, χρηματοδότηση θέλουμε στα σχολεία, όχι ανούσιες επιτροπές με πονηρούς σκοπούς.

Αποσυνδεδεμένος mariefrance

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 564
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #82 στις: Φεβρουαρίου 19, 2021, 01:11:26 pm »
Μόνο η πρώτη πρόταση περί ΔΟΕ και ΟΛΜΕ, καθώς οι υπόλοιπες αφορούσαν κάθε οσφυοκάμπτη και πρόθυμο εδώ μέσα.
Μετά το πετσόκομα της Marilita87 όμως, λογικό να έχετε την μύγα.
Χαρά μου να είμαι απέναντι από αυτή τη σαπίλα που πάνε να μας φορέσουν και δυστυχώς κάποιοι υποστηρίζετε. Χαρά μου να αναφέρετε ότι έχω κάποια προσωπική ιδεολογία και όχι ατομικό ή κομματικό συμφέρον.
Γενικότερα να θυμάστε ότι εμείς δεν ντρεπόμαστε να μιλήσουμε εναντίον της αξιολόγησης στο σχολείο μας ή στη Διεύθυνση που πήραμε απόσπαση, εσείς όμως σίγουρα μόνο εδώ μπορείτε να χαρείτε υμνόντας την.

Οταν δουλέψετε σε Διεύθυνση 8ωρο και καλοκαιρι να ερθετε να μου μιλήσετε για τις αποσπάσεις. Εσεις εχετε ιδεολογια και εγω κομματικο συμφερον που δουλευα οταν εσεις κάνατε διακοπές και επί Φίλη και Γαβρόγλου και επί Κεραμέως. Εμείς είμαστε βαλτοί από μέσα ενώ εσείς υπηρετείτε το κοινό καλό.Ποιος νομιζετε πως ειστε;Τι έπαρση είναι αυτή; Λίγη ντροπή και συστολή.Δεν υμνω καμία αξιολόγηση αλλά  η εμπαθεια που αποπνέει η γραφή σας δε σας αφηνει να το καταλαβετε. Οπως ειπα και στην πετσοκοφτρα, δεν ειστε ο πρωτος που αντιμετωπιζω απο το 2009 εδω μεσα και επειδή κάποιοι ειναι αγενεις δε θα σταματησω να λεω τη γνωμη μου.
Γενικότερα να θυμάστε ότι εμείς δεν ντρεπόμαστε να μιλήσουμε πουθενά όλα αυτά τα χρόνια. Ουτε στα πεντε σχολεία που υπηρετούσαμε κάθε χρόνο επί πολλά χρόνια, ούτε στη Διεύθυνση που πήραμε απόσπαση, εσείς όμως σίγουρα μόνο εδώ μπορείτε να κάνετε τσάμπα μαγκιές.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 19, 2021, 01:32:14 pm από mariefrance »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #83 στις: Φεβρουαρίου 19, 2021, 03:27:09 pm »
Πες τα. 'Οποιος  εδώ μέσα δεν παπαγαλίζει ανοησίες για τον κακό καπιταλισμό εν ετει 2021, είναι κομματόσκυλο της ΝΔ.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182559
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 617
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 571
Σύνολο: 576

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.