*

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων  (Αναγνώστηκε 28578 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mariefrance

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 564
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #84 στις: Φεβρουάριος 19, 2021, 03:44:50 μμ »
Ο καθένας μπορεί να παπαγαλίζει και ανοησίες περί καλού καπιταλισμού εν έτει 2021, αλλά αυτό δεν έχει να κάνει.

Επί της ουσίας, οι δικές σου προτάσεις επί του θέματος της "αξιολόγησης" που έφερε το υπουργείο, που θα αντισταθμίζουν την ανυπαρξία - κατ' εσένα - προτάσεων από ΟΛΜΕ κλπ, ποιες είναι; Έχεις προτάσεις; Αν ναι, θέλεις να τις μοιραστείς εδώ;

Συμφωνώ, το τι είναι ανοησία και τι όχι είναι καθαρά υποκειμενικό.

Επί της ουσίας,  φυσικά και θέλω να μοιραστώ τις απόψεις μου εδώ. Συμφωνώ με τις προτάσεις των Διευθυντών Ηρακλείου Κρήτης: https://www.esos.gr/arthra/71664/protasi-59-dieythynton-gymnasion-kai-lykeion-toy-n-irakleioy-gia-tin-axiologisi

1. Αναστολή υλοποίησης της αξιολόγησης για το διάστημα, Φεβρουάριος – Ιούνιος 2021, είναι γελοίο να καιγόμαστε με πανδημία και να ασχολούμαστε με αξιολόγηση

2.Κατάργηση της εξωτερικής αξιολόγησης

3. Υιοθέτηση ενός μοντέλου – μεθόδου Προγραμματισμού, προκειμένου η εσωτερική αυτο-αξιολόγηση να αποκτήσει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, τέτοια που ταιριάζουν σε οργανισμούς δυναμικούς, όπως είναι μια Σχολική Μονάδα. Θα πρέπει όμως να δίνεται η δυνατότητα οι παράμετροι αυτές να τροποποιούνται και να προσαρμόζονται στις ιδιαίτερες συνθήκες κάθε Σχολικής Μονάδας, παραμένοντας ταυτόχρονα ανοικτές σε καινοτόμες ιδέες.

4. Διαδικασία εσωτερικής αξιολόγησης με στοχοθεσία για κάθε σχολική μονάδα σε βάση τριετούς σχεδιασμού.

5.Πιλοτική εφαρμογή τριετούς διάρκειας, ώστε να υπάρξει ο απαιτούμενος συντονισμός και η αφομοίωση, επιμόρφωση επί της μεθόδου αυτοαξιολόγησης (προγραμματισμός, σχέδια δράσης, κτλ)

6.Η πλατφόρμα του Σχολικού Δικτύου μπορεί να συμπληρώνεται σε ετήσια βάση και να αποτυπώνει τον Προγραμματισμό και την υλοποίηση κάθε σχολικής Μονάδας.

7. Η αποτίμηση για να έχει ουσία και περιεχόμενο πρέπει να είναι περιγραφική


Αυτές είναι προτάσεις σοβαρές,  κατά τη γνώμη μου.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 19, 2021, 04:05:00 μμ από mariefrance »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:20:59 »

Αποσυνδεδεμένος Debaser

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Φύλο: Άντρας
  • Κάθε στιγμή είναι μια υπέροχη ευκαιρία...
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #85 στις: Φεβρουάριος 19, 2021, 09:17:02 μμ »
Είναι θετικό που μετά από πολλές σελίδες αναρτήσεων (οι περισσότερες παράπονα, "δεν", "όχι" και -κομματικούς- χαρακτηρισμούς), έχουμε ένα κείμενο προτάσεων ως βάση για να εμπλουτίσουμε με τις δικές μας. Θα προσπαθήσω και εγώ να καταθέσω τις δικές μου:

1. Αναστολή υλοποίησης της αξιολόγησης για το διάστημα, Φεβρουάριος – Ιούνιος 2021 και αξιοποίηση του διαστήματος αυτού στην επιμόρφωση εκπαιδευτικών στην αξιολόγηση σχολικών μονάδων. Σημειωτέον πως, η επιμόρφωση δεν πρέπει να είναι κατάρτιση/πληροφόρηση επί των διαδικασιών έτσι όπως έχουν σχεδιαστεί αλλά να προηγηθεί διάλογος με τους εκπαιδευτικούς για συνδιαμόρφωση κριτηρίων και διαδικασιών.

2. Δεν υποστηρίζω την κατάργηση της εξωτερικής αξιολόγησης γιατί πιστεύω πως, με σωστή εφαρμογή της, προσδίδει έναν τόνο αντικειμενικότητας και θεραπεύει τις όποιες συντεχνιακές η/και κουμπαρίστικες κουτοπονηριές. Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να προσθέσω πως ο εξωτερικός αξιολογητής θα πρέπει να έχει φυσική παρουσία στις σχολικές μονάδες (πρόταση του nickitol) αλλά όχι με το ρόλο του επιθεωρητή αλλά του συμβούλου. Ακόμα καλύτερα, ο εξωτερικός αξιολογητής να προέρχεται από καινούριο και ανεξάρτητο φορέα, στελεχωμένο από δίκαιη (ίση;) κατανομή εκπροσώπων του υπουργείου, εκπαιδευτικών, γονέων και μαθητών.

3. "Υιοθέτηση ενός μοντέλου – μεθόδου Προγραμματισμού, προκειμένου η εσωτερική αυτο-αξιολόγηση να αποκτήσει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, τέτοια που ταιριάζουν σε οργανισμούς δυναμικούς, όπως είναι μια Σχολική Μονάδα. Θα πρέπει όμως να δίνεται η δυνατότητα οι παράμετροι αυτοί να τροποποιούνται και να προσαρμόζονται στις ιδιαίτερες συνθήκες κάθε Σχολικής Μονάδας, παραμένοντας ταυτόχρονα ανοικτές σε καινοτόμες ιδέες". Επ' αυτού, είναι το περιεχόμενο της υποσημείωσής μου στο 1.

4. "Διαδικασία εσωτερικής αξιολόγησης με στοχοθεσία για κάθε σχολική μονάδα σε βάση τριετούς σχεδιασμού". Σαφώς και είμαι υπέρ της στοχοθεσίας για κάθε σχολική μονάδα ξεχωριστά αλλά ο σχεδιασμός θα πρέπει να είναι και μεσο/μακροπρόθεσμος (βλ. τριετής) αλλά και βραχυπρόθεσμος. Άλλο η στοχοθεσία επί λειτουργικών στόχων και άλλο επί θεσμικών.

5. "Πιλοτική εφαρμογή τριετούς διάρκειας, ώστε να υπάρξει ο απαιτούμενος συντονισμός και η αφομοίωση, επιμόρφωση επί της μεθόδου αυτοαξιολόγησης (προγραμματισμός, σχέδια δράσης, κτλ)". Πιλοτική εφαρμογή, σίγουρα ναι. Τριετούς διάρκειας όχι βάσει των όσων ανέφερα στο 4. Η αξιολόγηση είναι μία διαρκής αναστοχαστική διαδικασία.

6. "Η πλατφόρμα του Σχολικού Δικτύου μπορεί να συμπληρώνεται σε ετήσια βάση και να αποτυπώνει τον Προγραμματισμό και την υλοποίηση κάθε σχολικής Μονάδας". Η παρούσα πρόταση προσφέρει επί της διαδικασίας αλλά όχι επί της ουσίας. Υπάρχουν πολλές παθογένειες στο ΠΣΔ ή/και άλλα ζητήματα μηχανογράφησης/υποδομών/υποστήριξης που πρέπει να θεραπευτούν πρώτα.

7. Η αποτίμηση για να έχει ουσία και περιεχόμενο πρέπει να είναι περιγραφική. Σαφώς και η περιγραφική αξιολόγηση είναι απαραίτητη αλλά, σε κεντρικό επίπεδο είναι αναγκαία η ποσοτικοποίηση. Αυτό με οδηγεί στο 8 (όλες από εδώ και κάτω, συνδέονται με την 1).

8. Διαμόρφωση ρουμπρίκας/σχάρας παρατήρησης η οποία αποτυπώνει την αντιστοιχία περιγραφικών κριτηρίων με αριθμητική κλίμακα.

9. Διαφάνεια στην αλυσίδα των ενεργειών που πρόκειται να λάβουν χώρα και από ποιους, με αναλυτική περιγραφή, αιτιολόγηση και σύμφωνη γνώμη του εκπαιδευτικού σώματος.

10. Φροντίδα ώστε οι συμμετέχοντες στην όποια διαδικασία να έχουν ώρες (εντός του προβλεπόμενου διδακτικού ωραρίου ή εκτός αλλά με πρόσθετα κίνητρα -π.χ. αμοιβή- ώστε να μην οδηγηθούν σε burnout). Με άλλα λόγια, εξορθολογισμός του ποιοι και πότε.

Θα ήθελα να σας παρακαλέσω, εφεξής, να συνομιλούμε με επιχειρήματα και προτάσεις. Όχι άλλος αντίλογος για τον αντίλογο, διατύπωση ανησυχιών ως νομοτελειακή κατάληξη και χαρακτηρισμούς κομματικούς ή/και επί προσωπικού. Αν κάποιος θέλει να ξεσπάσει, ανθρώπινο, δεκτό, ας φτιάξει άλλο θέμα (π.χ. καφενές).
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 19, 2021, 09:46:20 μμ από Debaser »
Τα άτομα που δεν κοιμούνται καλά είναι, λιγότερο ή περισσότερο, ένοχα. Το φταίξιμό τους είναι πως αναγκάζουνε τη νύχτα να είναι παρούσα... (Maurice Blanchot)

https://www.youtube.com/watch?v=VDsPU-EEFrU

Αποσυνδεδεμένος ernesto

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 573
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #86 στις: Φεβρουάριος 19, 2021, 09:39:38 μμ »
Αξιολόγηση: 27 ερωτήσεις και απαντήσεις για την αξιολόγηση δημοσιεύει η ΕΑΚ-Ενωτική Αγωνιστική Κίνηση Κορινθίας (Αγωνιστικές Παρεμβάσεις - ΑΡΕΝ - Ανένταχτοι).

Αναλυτικά οι πιο συχνές ερωτήσεις των εκπαιδευτικών για την αξιολόγηση και τι απαντά η ΕΑΚ:

Κάποια στιγμή δεν θα περάσει έτσι κι αλλιώς η Αξιολόγηση;

Από το 1981 που καταργήθηκε ο Επιθεωρητισμός, οι Κυβερνήσεις προσπαθούν αλλά δεν το περνάνε γιατί συναντάνε πάντα μεγάλη Αντίσταση από τους μάχιμους εκπαιδευτικούς.

Είμαστε ευχαριστημένοι με την τωρινή κατάσταση; Δεν πρέπει κάποια στιγμή κι εμείς να αξιολογηθούμε;

Την τωρινή κατάσταση ποιος την έφερε;;; Ποιος ευθύνεται για την υποχρηματοδότηση των σχολείων, την έλλειψη προσωπικού κι αδιοριστία, τις άθλιες υλικοτεχνικές υποδομές, τα αντιδραστικά προγράμματα σπουδών, την έλλειψη επιμόρφωσης; Οι εκπαιδευτικοί; Η Κυβέρνηση δεν έχει σκοπό να “βελτιώσει” την κατάσταση γιατί αυτό απαιτεί ρήξη με την παιδεία της αγοράς και φυσικά λεφτά. Η Αξιολόγηση αθωώνει τις πολιτικές όλων των κυβερνήσεων που μας έφεραν εδώ που είμαστε και ρίχνει τις ευθύνες για την κατάσταση της δημόσιας εκπαίδευσης σε εμάς. Πρακτικά θα αποτελέσει άλλον ένα βούρδουλα πάνω μας που θα κραδαίνει η εκάστοτε Διοίκηση: ο Διευθυντής / Συντονιστής / Προϊστάμενος θα μπορεί να μας πιέζει πιο εύκολα απειλώντας μας με την Αξιολόγηση.

Μα γιατί επιμένουν τόσο πολύ όλες οι Κυβερνήσεις;;; Τι θέλουν να πετύχουν;

Δεν είναι τυχαίο ότι η αξιολόγηση αποτελεί την αιχμή του δόρατος για κάθε νεοφιλελεύθερη “μεταρρύθμιση” σε παγκόσμιο επίπεδο. Ο ΟΟΣΑ την απαιτεί εδώ και χρόνια. Η Αξιολόγηση θα τους επιτρέψει να έχουν μεγαλύτερο έλεγχο πάνω μας εργασιακά και παιδαγωγικά. Η Κυβέρνηση και η Διοίκηση θα μπορούν να μας χειραγωγούν πιο εύκολα (και να κάνουν και κάνα βυσματάκι…). Θα κατηγοριοποιήσει τα σχολεία σε καλά και κακά. Και θα μπορέσει να περάσει πιο εύκολα κι όλα τα άλλα (μείωση μισθών, αύξηση ωραρίου, πέρασμά μας στους Δήμους, κ.ά.). Τελικός τους στόχος (όπως έχει αποδείξει πολλές φορές η Υπουργός Παιδείας) είναι να διαλύσουν το δημόσιο σχολείο και να ανοίξουν τον δρόμο στους ιδιώτες.

Θα είναι «αντικειμενική» η Αξιολόγηση;;;

Χαχαχαχα!!! Πιστεύει κανείς στα σοβαρά ότι η Κυβέρνηση που διόρισε μέσα στον Αύγουστο σε μια βδομάδα νέους ΔΙΔΕ, χωρίς Κρίσεις, θα κάνει «αντικειμενική» αξιολόγηση;

Τα στελέχη (Διευθυντές, Συντονιστές, κ.ά.) γιατί επιμένουν τόσο πολύ;;;

Κάποιοι πιθανώς το κάνουν για την επαγγελματική τους ανέλιξη, άλλοι για να φανούν αρεστοί στους από πάνω, άλλοι γιατί φοβούνται, ενώ υπάρχουν και κάποιοι που, κάπως «ρομαντικά», πιστεύουν ότι θα βελτιωθεί κάτι. Υπάρχουν όμως κι αυτοί που το θέλουν γιατί ξέρουν ότι θα αυξηθεί η εξουσία τους πάνω στους εκπαιδευτικούς.

Είμαι διευθυντής/ υποδιευθυντής, δεν την θέλω την Αξιολόγηση αλλά φοβάμαι.

Και δεν φοβάσαι τη μεγαλύτερη ευθύνη, τη συνεχή πίεση από πάνω, τον τεράστιο φόρτο εργασίας και βέβαια τον κίνδυνο μηνύσεων από θιγόμενους συναδέλφους στη διαδικασία της Αξιολόγησης;;;

Η αξιολόγηση θα είναι εσωτερική μόνο; Μια βαρετή ρουτίνα; Να μπω τώρα και βλέπουμε; Ίσως την γλιτώσω…

Στην αρχή θα ξεκινήσουν με διάφορα, υποτίθεται, αθώα και γραφειοκρατικά σενάρια, δράσεις και ομάδες. Μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς θα πρέπει να “βαθμολογήσουμε” τη λειτουργία του σχολείου μας, σε ένα σωρό θεματικούς άξονες με κλίμακα 1-4. Τον Ιούλιο θα γίνει η εξωτερική αξιολόγηση του σχολείου από τον Συντονιστή και το ΠΕΚΕΣ σε κλίμακα 1-10. Κάθε σχολείο θα έχει τον βαθμό του! Δημόσια! Κανείς δεν θα την γλιτώσει... Αφού μας βάλουν στο παιχνίδι και δημιουργήσουν την πολυπόθητη “κουλτούρα αξιολόγησης” τότε θα έρθει τον Σεπτέμβρη η σκληρή ατομική.

Και αυτοί που «δεν δουλεύουν»; Τι θα γίνει με αυτούς;

Δυστυχώς, αυτοί (ελάχιστοι) υπάρχουν σε όλους τους χώρους. Το σημερινό πλαίσιο αρκεί για να αντιμετωπιστούν τέτοια φαινόμενα που μας δυσφημούν. Τίποτα δεν θα αλλάξει. Τα κομματικά γραφεία να είναι καλά....

Ποιος θα είναι ο εξωτερικός αξιολογητής;

Την εξωτερική αξιολόγηση αναλαμβάνει ο Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου για την κάθε σχολική μονάδα, το ΠΕΚΕΣ σε επίπεδο περιφέρειας και η ΑΔΙΠΠΔΕ σε εθνικό επίπεδο.

Οι γονείς τι ρόλο θα παίζουν;

Ακόμη είναι ασαφές αλλά από τις προηγούμενες προσπάθειες φαίνεται ότι θα μπορούν να έχουν μεγαλύτερο ρόλο μέσα στην τάξη και στη δουλειά μας (αν και αργότερα κι αυτοί θα πληγούν καθώς το σχολείο του παιδιού τους θα κινδυνεύει με κλείσιμο.

Πόση δουλειά απαιτείται για τη διαδικασία αυτοαξιολογησης;

Πολλή! Συνεχής και ανούσια γραφειοκρατία, δείκτες, τεκμηρίωση, συνεδριάσεις για να γράψουμε στο τέλος ότι έχουμε προβλήματα, για τα οποία οι ευθύνες μας ως εκπαιδευτικοί είναι ελάχιστη σε σχέση με του επίσημου κράτους και της πολιτικής υποβάθμισης που ακολουθείται χρόνια τώρα.

Τι μπορεί να κερδίσει το σχολείο μου; Τι εγώ;

Τίποτε, απλά θα χάσει, καθώς θα μπει σε μια ατελείωτη διαδικασία χρονοβόρα, ανταγωνιστική, με μικρή παιδαγωγική ελευθερία και που εν τέλει θα αναλάβουμε να φορτωθούμε όλη την ευθύνη πάνω μας για όλα τα στραβά.

Τα αποτελέσματα θα είναι δημόσια;

Βέβαια! Θα δημοσιεύονται υποχρεωτικά στην ιστοσελίδα του σχολείου. Στόχος να υπάρχει ένας κεντρικός Πίνακας μετά από 1-2 χρόνια όπου θα κατατάσσονται όλα τα σχολεία με “βαθμούς αξιολόγησης”. Σχέδιo της ΝΔ οι γονείς-πελάτες να  διαλέγουν μόνοι τους σχολείο με βάση τις βαθμολογίες και διάφορα «παζάρια». Όσα σχολεία είναι σε χαμηλές θέσεις, θα πιέζονται και, αργά ή γρήγορα, θα τους κόβονται τα λεφτά = κλείσιμο.

Οι γονείς τι ρόλο θα παίζουν;

Ακόμη είναι ασαφές αλλά από τις προηγούμενες προσπάθειες φαίνεται ότι θα μπορούν να έχουν μεγαλύτερο ρόλο μέσα στην τάξη και στη δουλειά μας (αν και αργότερα κι αυτοί θα πληγούν καθώς το σχολείο του παιδιού τους θα κινδυνεύει με κλείσιμο.

Τα αποτελέσματα ποια θα είναι στα παιδιά;

Αργά ή γρήγορα κι επειδή στην «Αυτοαξιολόγηση» θα βάλουμε όλοι άριστα, θα μας πάνε σε σκληρή εξωτερική αξιολόγηση. Σε κάθε ιεραρχικό σύστημα, την πληρώνει πάντα ο πιο αδύναμος κρίκος. Η πίεση από τη Διοίκηση προς τους εκπαιδευτικούς θα μεταφερθεί στα παιδιά, ιδίως στα πιο αδύναμα, που θα μας “χαλάνε” τους δείκτες αφού η Αξιολόγηση θα συνδεθεί με τις βαθμολογίες τους στις συνεχείς εξετάσεις. Στην Αγγλία η πίεση προς τους αδύναμους μαθητές ήταν ασφυκτική και την πληρώσανε οι πιο φτωχοί κι αδύναμοι. Αυξήθηκε η σχολική διαρροή και δημιουργήθηκαν σχολεία για πλούσιους και φτωχούς.

Γιατί να μη βοηθήσω το σχολείο μου να βρεθεί σε καλύτερη θέση και με περισσότερα παιδιά και ώρες για μένα;

Στο τέλος, όλοι θα χάσουμε γιατί θα δουλεύουμε περισσότερο για λιγότερα σε έναν συνεχή κι εξαντλητικό ανταγωνισμό. Θα έχουμε σχολεία και εκπαιδευτικούς πολλών ταχυτήτων, φόβο και ανασφάλεια.

Ποια η διαφορά της τωρινής από την προηγούμενη αξιολόγηση (2013);

Η τωρινή δεν προβλέπει αρχικά το ποσοστό που θα απολυθεί αλλά θα είναι υποτίθεται «βελτιωτική» με πρώτη φάση την Αυτοαξιολόγηση. Στη συνέχεια (πχ Σεπτέμβρη ’21), και αναλόγως των αντιστάσεών μας, θα βάλουν και τέτοιες πιο σκληρές προβλέψεις στην ετήσια εξωτερική.

Αφού είναι τυπικό γιατί να μην το κάνω; Είμαστε δημόσιοι υπάλληλοι, δεν είναι υποχρεωτικό;

Όχι! Έχει προκηρυχθεί Απεργία-Αποχή από την ΟΛΜΕ. Αυτή μας καλύπτει νομικά. Συνδικαλιστικά, όσοι περισσότεροι κάνουμε την Απεργία-Αποχή, τόσο το καλύτερο για όλους μας. Ήδη εκατοντάδες σχολεία στην Πρωτοβάθμια πήραν απόφαση Αποχής!

Εμένα τι με νοιάζει αφού θα πάρω σύνταξη σε λίγα χρόνια;

Σε νοιάζει γιατί αυτοί που κινδυνεύουν τώρα είναι τα παιδιά σου! Πέρασες μια ζωή σε ένα δημοκρατικό σχολείο: το ίδιο δικαίωμα έχουν και οι νεότεροι συνάδελφοι σου!

Τι γίνεται στο εξωτερικό; Δεν συμβαίνει παντού;

Στην Αγγλία όπου συνέβη, την Αξιολόγηση την κάνει μια εταιρεία που στην πράξη έχει οδηγήσει σε κλείσιμο πολλά σχολεία, με μεγάλο εργασιακό φορτίο όλους τους συναδέλφους με αποτέλεσμα να μη θέλουν να μείνουν στη δουλειά! Σε όλον τον κόσμο (Αμερική, Γερμανία, κ.ά.) δίνονται συνεχώς αγώνες εναντίον της Αξιολόγησης. Μετά από χρόνια εφαρμογής της  σε χώρες όπως η Ιταλία και η ΗΠΑ πληθαίνουν οι έρευνες που μιλούν για αποτυχία του συστήματος αυτού σε βάρος πάντα των οικονομικά  αδυνάτων.

Τι είναι η απεργία-αποχή; Μπορούμε να το κάνουμε; Έχει κυρώσεις;

Η Απεργία-Αποχή είναι μια νόμιμα αναγνωρισμένη διεκδικητική μορφή αγώνα. Προβλέπεται από διατάξεις του Ν.1264/1982, όπως αυτές έχουν ερμηνευτεί από τα αρμόδια Δικαστήρια. Έγινε και στο υπόλοιπο Δημόσιο τα προηγούμενα χρόνια, χωρίς τελικά να υποστεί κυρώσεις κανείς και πετυχαίνοντας το ουσιαστικό μπλοκάρισμα της αξιολόγησης.

Είμαι αναπληρωτής. Κινδυνεύω να απολυθώ ή να μη διοριστώ αν απέχω;

Όχι! Δεν προβλέπεται πουθενά αυτό ενώ η «έκθεση αξιολόγησης» τόσα χρόνια έχει καταστεί ανενεργή.

Αν περάσει τελικά, δεν θα υποστούμε αντίποινα όσοι απέχουμε τώρα;;;

Ίσα-ίσα. Όσοι ΔΕΝ απέχουν τώρα, ουσιαστικά «προσκαλούν» το Υπουργείο να εφαρμόσει ακόμη πιο σκληρά μέτρα. Αντίθετα, όσοι ΤΩΡΑ αντιδράσουν θα έχουν στείλει ένα μήνυμα ότι ΔΕΝ είναι ούτε «πρόθυμοι» ούτε «υποχωρητικοί» σε όλα. Αν απέχουμε πολλοί (όπως έγινε με επιτυχία στο υπόλοιπο Δημόσιο και ήδη γίνεται στην Πρωτοβάθμια), τότε όλο αυτό θα καταρρεύσει στην πράξη.

Θα πάρουμε κάτι μισθολογικά;

Το Μισθολόγιο από το 2015 δεν συνδέεται με την Αξιολόγηση και παίρνουμε τα ΜΚ αυτόματα κάθε 2 χρόνια. Αντίθετα, αν την δεχτούμε τώρα την Αξιολόγηση, είναι πολύ πιθανό να συνδεθεί ο μισθός μας και οι υπηρεσιακές μας μεταβολές (πχ μια μετάθεση) με τα αποτελέσματά της.

Εμένα τι με νοιάζει αφού έχω πολλά πτυχία;;

Πιθανώς στην αρχή να έχεις ένα πλεονέκτημα αλλά στη συνέχεια δεν θα σε σώζουν τα πτυχία σου καθώς όλοι θα μπούνε σε έναν αέναο κύκλο απόκτησης όλο και περισσότερων πτυχίων και χαρτιών.

Αντιπρόταση έχουμε; Μήπως να κάνουμε Διάλογο;;

Όταν κάποιος πάει να σου γκρεμίσει το σπίτι, τι αντιπρόταση να έχεις; Ακόμη και αν την βρεις όμως, δεν θα μπορέσεις να την επιβάλεις ή να την διαπραγματευτείς αν δεν σταματήσεις την επίθεση πρώτα! Κι αυτό γίνεται μόνο με αγώνα! Έτσι κι αλλιώς, αυτό το Υπουργείο έχει αποδείξει πολλάκις ότι δεν διαλέγεται.


Τελικά, ποιο είναι το νόημα της Απεργίας-Αποχής; Θα πετύχουμε κάτι;

Ναι, γιατί χωρίς Αγώνα δεν μπορείς να πετύχεις τίποτε στη ζωή! Έχουμε μεγάλη πείρα ως κλάδος. Η προηγούμενη απόπειρά τους το 2013 ναυάγησε λόγω της αντίστασής μας. Ενωμένοι κι αποφασισμένοι μπορούμε να τους σταματήσουμε. Αλλά ακόμη και αν δεν μπορέσουμε να πετύχουμε όλα όσα θέλουμε, αν παλέψουμε θα έχουμε πετύχει καλύτερους όρους διεκδίκησης για το μέλλον. Αν πέσουμε αμαχητί, τα χειρότερα θα έρθουν.

« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 19, 2021, 09:41:25 μμ από ernesto »

Αποσυνδεδεμένος ernie

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 584
  • Φύλο: Άντρας
  • gunga galunga
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #87 στις: Φεβρουάριος 19, 2021, 10:19:10 μμ »
Το 10 είναι το πιο ωραίο, επειδή πρώτον μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι και δεύτερον (και μακράν σημαντικότερον) επειδή θυμίζει την προηγούμενη επιδιωκόμενη αξιολόγηση η οποία άφηνε υπαινιγμούς περί μερικής αποκατάστασης της (τότε πρόσφατης) γενναίας μείωσης έως 40+% επί των ετήσιων αποδοχών που υπέστησαν κάποιοι εξ ημών.

Προ της ένταξης στο ενιαίο δε (να μου επιτραπεί το stream of consciousness), το βασικό επιχείρημα κάμψης των αντιστάσεων ήτο κάτι κατά μήκος τούτων των γραμμών…
«…Βρε κουτά….! Εσείς είστε οι πλέον χαμηλόμισθοι του δημοσίου τομέα! Είναι σίγουρο ότι το ενιαίο μισθολόγιο θα φέρει εξορθολογισμό στους μισθούς όλων των άλλων και μεγάλες αυξήσεις σε σας!»
(στην πορεία ο ένας μετά τον άλλο εξαιρέθηκαν όλοι από το ενιαίο μισθολόγιο και μείναμε μόνοι με τους νοσοκόμους - και αυτοί ερευνάται κατά πόσο έμειναν). 

Το ύφος και ήθος των διαρρεόντων επιχειρημάτων προ της ανάγκης επιβολής «μεταρρυθμίσεων» από την εκάστοτε διοίκηση παραμένει διαχρονικό αν και προβλέψιμο, όπως δεν προκαλεί μεγάλη εντύπωση και η υποβαλλόμενη ευπιστία και αφέλεια με την οποία καλείται να τα «συζητήσει» ο κλάδος.
αν βγούμε από την κρίση σε λιγότερο από 100 χρόνια, εμένα να μην με λένε ernie

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:20:59 »

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #88 στις: Φεβρουάριος 19, 2021, 10:30:05 μμ »

2.Κατάργηση της εξωτερικής αξιολόγησης

Χωρίς ενιαία εξωτερική αξιολόγηση από  φορέα του υπουργείου Παιδείας -  το οποίο έχει την ευθύνη λειτουργίας σχολικών μονάδων - με κατάλληλες αρμοδιότητες, σύνθεση, εκπαίδευση και γνώση,  είναι σαν να μην υπάρχει αξιολόγηση.

Οι διευθυντές στα  δημόσια σχολεία δεν είναι  ανεξαρτητοι, ούτε έχουν διοικητική και οικονομική αυτοτέλεια όπως στα ιδιιωτικά σχολεία, όπου  ο κάθε ιδιοκτητης λειτουργεί με τους δικους τους εσωτερικούς κανόνες αξιολόγησης για να είναι ανταγωνιστικά, να εχουν καλο ονομα και να προσελκυουν μαθητές.

Εαν οι 59 Διευθυντές Γυμνασίων/Λυκείων  στην Κρήτη συμφωνούν ότι οι προτάσεις τους για την εσωτερική και μόνο αξιολόγηση, εχουν σκοπό τη  βελτιωση, με ποιά λογική θεωρούν ότι οι άλλοι, αυτοί   της εξωτερικής αξιολογησης- και κατ επεκταση το υπουργειο- θα είναι αναγκαστικά οι κακοί και σαν τέτοιοι θα έχουν κατ ανάγκην κακούς σκοπούς και όχι την βελτίωση των σχολικων μονάδων  στο μυαλό τους.
Γιατί εγώ να θεωρησω ότι αυτοί  εχουν τη βελτιωση στο μυαλό τους και οχι αυτοί που θελουν την αξιολογηση?
Από τη στιγμή που αμφισβητείται η προαίρεση του υπουργείου,  εύκολα συμπεραίνει κανείς ότι απορρίπτεται εκ μερους τους  η αξιολόγηση.
Τα δε υπόλοιπα,  ότι προτεινουν  οι διευθυντές να συντάσσουμε  περιγραφικά διάφορα μη ποσοτικοποιημένα πραγματα κλπ, είναι αοριστίες .

Γιατί δεν κάνουν πρόταση όλοι μαζι,οι 59 διευθυντες,  οι ΟΛΜΕ, η ΟΙΕΛΕ κλπ  για διακομματική επιτροπή του υπ Παιδείας, η οποία να συζητήσει και να συμφωνησει επί βασικών θεμάτων της εκπαίδευσης, ώστε να μην αλλάζουν τα πάντα καθε φορά που εναλλάσονται τα κόμματα στην κυβέρνηση; Η εκπαιδευση ειναι των παιδιων μας δεν ειναι τσιφλίκι ουτε της ΟΛΜΕ, ουτε της ΟΙΕΛΕ ούτε των κομματων.
Αυτά που ειναι δικα τους κατορθωματα ειναι τα χαλια τους στην εκπαιδευση. Και των κομματων και της ΟΛΜΕ και ολων οσων εμπλεκονται.

Οπως έχω πει, δεν είναι  η  αξιολόγηση των σχολικών μονάδων η οποία από μόνη της θα επιφέρει αποτελέσματα, όπως ούτε μονο η επιπλέον χρηματοδότηση, ούτε η κάλυψη των κενών. Ακόμη και ολα αυτά να υπήρχαν άφθονα,  πάλι θα έπρεπε να διαπιστωθεί μέσω της αξιολόγησης εάν και κατα πόσο λειτουργούν σύμφωνα με το σχεδιασμό. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος ούτε είμαστε κοινωνία αγγέλων.


** Με  μανιφεστα σαν τα παραπάνω η Ελλάδα εχει μεινει αιωνες πισω.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 19, 2021, 10:53:44 μμ από nickitol »

Αποσυνδεδεμένος Debaser

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Φύλο: Άντρας
  • Κάθε στιγμή είναι μια υπέροχη ευκαιρία...
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #89 στις: Φεβρουάριος 19, 2021, 11:01:06 μμ »
Το 10 είναι το πιο ωραίο, επειδή πρώτον μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι και δεύτερον (και μακράν σημαντικότερον) επειδή θυμίζει την προηγούμενη επιδιωκόμενη αξιολόγηση η οποία άφηνε υπαινιγμούς περί μερικής αποκατάστασης της (τότε πρόσφατης) γενναίας μείωσης έως 40+% επί των ετήσιων αποδοχών που υπέστησαν κάποιοι εξ ημών.

Προ της ένταξης στο ενιαίο δε (να μου επιτραπεί το stream of consciousness), το βασικό επιχείρημα κάμψης των αντιστάσεων ήτο κάτι κατά μήκος τούτων των γραμμών…
«…Βρε κουτά….! Εσείς είστε οι πλέον χαμηλόμισθοι του δημοσίου τομέα! Είναι σίγουρο ότι το ενιαίο μισθολόγιο θα φέρει εξορθολογισμό στους μισθούς όλων των άλλων και μεγάλες αυξήσεις σε σας!»
(στην πορεία ο ένας μετά τον άλλο εξαιρέθηκαν όλοι από το ενιαίο μισθολόγιο και μείναμε μόνοι με τους νοσοκόμους - και αυτοί ερευνάται κατά πόσο έμειναν). 

Το ύφος και ήθος των διαρρεόντων επιχειρημάτων προ της ανάγκης επιβολής «μεταρρυθμίσεων» από την εκάστοτε διοίκηση παραμένει διαχρονικό αν και προβλέψιμο, όπως δεν προκαλεί μεγάλη εντύπωση και η υποβαλλόμενη ευπιστία και αφέλεια με την οποία καλείται να τα «συζητήσει» ο κλάδος.

ernie, τα γραφόμενά σου είναι σοβαρά και, δε σου κρύβω, με κάνουν να νοιώθω κάπως αφελής. Καταλαβαίνω πως υπάρχει ιστορία που αγνοώ και, δικαίως μάλλον, οι γνωρίζοντές την βλέπουν την... ουρά που κρύβει η αχλάδα! Να σε ρωτήσω όμως κάτι (ειλικρινά). Η δυσπιστία και η απογοήτευση δεν είναι άλλος ένας προσδοκώμενος μηχανισμός καταστολής; Με ποιον τρόπο μπορούμε να δημιουργήσουμε κάτι νέο και άξιο αν κάθε υποψία οράματος αλέθεται στο μύλο του χαρακτηρισμού του ως αιθεροβασία;

Προσωπικά, εξακολουθώ και ελπίζω πως οι εμπειρίες, πολύτιμες γαρ, μπορούν και πρέπει να ακούγονται για να εμπλουτίσουν τα δεδομένα και να προσπαθήσουμε να στήσουμε κάτι θωρακισμένο απέναντι στα κακώς κείμενα του παρελθόντος. Δεν έχω πρόβλημα να παραδεχτώ πως οι προτάσεις μου μπορεί να εξαντλούνται στο "καλές προθέσεις" (το υλικό που είναι στρωμένος ο δρόμος για την κόλαση). Δε θέλω όμως να γίνω και εγώ μέρος του δόγματος "Όλα είναι μάταια". Με ποιον τρόπο πιστεύεις εσύ πως μπορούμε να το πετύχουμε αυτό;

Επίσης, αν το ότι σου αρέσει ο τρόπος που σκέφτομαι το λες και το εννοείς, σε ευχαριστώ. Αν το είπες ειρωνικά, τότε είμαι σίγουρα αφελής που σε ρωτάω αλλά εξήγησέ μου σε παρακαλώ το γιατί.
Τα άτομα που δεν κοιμούνται καλά είναι, λιγότερο ή περισσότερο, ένοχα. Το φταίξιμό τους είναι πως αναγκάζουνε τη νύχτα να είναι παρούσα... (Maurice Blanchot)

https://www.youtube.com/watch?v=VDsPU-EEFrU

Αποσυνδεδεμένος ernie

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 584
  • Φύλο: Άντρας
  • gunga galunga
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #90 στις: Φεβρουάριος 19, 2021, 11:39:53 μμ »
Τι να μετρήσουμε αγαπητέ;
πώς μετράται τι έμαθε ένα παιδί (ή όχι παιδί) αυστηρά από τις 11 Σεπτεμβρίου μέχρι τις 14 Ιουνίου;
πως ξεχωρίζεις από ποιόν ακριβώς το έμαθε;
πως εκτιμάς με ποια μέθοδο από αυτές στις οποίες εκτέθηκε το έμαθε τελικά;
πως συνυπολογίζεις στην εξίσωση την έμφυτη ικανότητα κάποιων παιδιών σε κάποια αντικείμενα και την έμφυτη αποστροφή κάποιων άλλων;
Είτε χρειάζεται ένας αλγόριθμος γύρω στο ένα χιλιόμετρο, είτε έφεραν κάποια ειδική ζυγαριά από τα εξωτερικά που τα μετράνε όλα αυτά στους μαθητές και βγάζουν ακριβώς το βαθμό ικανότητας του εκπαιδευτικού και δεν μας το λένε. 
αν βγούμε από την κρίση σε λιγότερο από 100 χρόνια, εμένα να μην με λένε ernie

Αποσυνδεδεμένος Debaser

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Φύλο: Άντρας
  • Κάθε στιγμή είναι μια υπέροχη ευκαιρία...
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #91 στις: Φεβρουάριος 20, 2021, 12:02:29 πμ »
Τι να μετρήσουμε αγαπητέ;
πώς μετράται τι έμαθε ένα παιδί (ή όχι παιδί) αυστηρά από τις 11 Σεπτεμβρίου μέχρι τις 14 Ιουνίου;
πως ξεχωρίζεις από ποιόν ακριβώς το έμαθε;
πως εκτιμάς με ποια μέθοδο από αυτές στις οποίες εκτέθηκε το έμαθε τελικά;
πως συνυπολογίζεις στην εξίσωση την έμφυτη ικανότητα κάποιων παιδιών σε κάποια αντικείμενα και την έμφυτη αποστροφή κάποιων άλλων;
Είτε χρειάζεται ένας αλγόριθμος γύρω στο ένα χιλιόμετρο, είτε έφεραν κάποια ειδική ζυγαριά από τα εξωτερικά που τα μετράνε όλα αυτά στους μαθητές και βγάζουν ακριβώς το βαθμό ικανότητας του εκπαιδευτικού και δεν μας το λένε.

Διαβάζω και ξαναδιαβάζω τις αναρτήσεις μου (και τις προτάσεις και τις ερωτήσεις που σου κάνω στη προηγούμενή μου ανάρτηση) και δε μπορώ να εντοπίσω κάποιο από τα ρήματα που χρησιμοποιείς για να αναρωτηθείς (ρητορικά). Φαντάζομαι αναφέρεσαι στο "μέτρημα" της αξιολόγησης. Για το χρονικό διάστημα, αναφέρομαι στην 1. Για τα υπόλοιπα θέματα που ενυπάρχουν στα ρητορικά αυτά ερωτήματα, να δεχθώ πως είναι και αυτά αντικείμενα προς συμπερίληψη στις 3, 4 και 8. Ο αλγόριθμος, αν αναφέρεσαι στο σύστημα αξιολόγησης, ας είναι και 10 χλμ, φτάνει να είναι βέλτιστος και πλήρης. Ο βαθμός ικανότητας του εκπαιδευτικού, αφορά επόμενη φάση αξιολόγησης.

Επί των προτάσεων (6 αναρτήσεις πάνω) ή επί των ερωτήσεών μου προς εσένα (προηγούμενη ανάρτηση);
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 20, 2021, 12:06:41 πμ από Debaser »
Τα άτομα που δεν κοιμούνται καλά είναι, λιγότερο ή περισσότερο, ένοχα. Το φταίξιμό τους είναι πως αναγκάζουνε τη νύχτα να είναι παρούσα... (Maurice Blanchot)

https://www.youtube.com/watch?v=VDsPU-EEFrU

Αποσυνδεδεμένος blueswire

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 849
  • Φύλο: Άντρας
  • carpe diem
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #92 στις: Φεβρουάριος 20, 2021, 12:36:28 πμ »
έγινε συνέλευση σε κάποιο σχολείο? και τι έκαναν οι περισσότεροι συνάδελφοι?

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4045
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #93 στις: Φεβρουάριος 20, 2021, 12:41:44 πμ »
έγινε συνέλευση σε κάποιο σχολείο? και τι έκαναν οι περισσότεροι συνάδελφοι?

Εδώ που είμαι εγώ (πρωτοβάθμια) αν όχι όλα τα σχολεία, τα περισσότερα πάνε για απεργία/αποχή. Ακόμη κι αν αγνοήσουμε όλα τα άλλα, το να δημοσιεύονται όλα φόρα παρτίδα στην ιστοσελίδα του σχολείου, έχει κατά 99,9% σκοπό να μετακυλιστεί όλη η ευθύνη στους κακούς εκπαιδευτικούς που δεν πετυχαίνουν τους στόχους τους...

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 862
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #94 στις: Φεβρουάριος 20, 2021, 01:33:52 πμ »

1. Αναστολή υλοποίησης της αξιολόγησης για το διάστημα, Φεβρουάριος – Ιούνιος 2021 και αξιοποίηση του διαστήματος αυτού στην επιμόρφωση εκπαιδευτικών στην αξιολόγηση σχολικών μονάδων. Σημειωτέον πως, η επιμόρφωση δεν πρέπει να είναι κατάρτιση/πληροφόρηση επί των διαδικασιών έτσι όπως έχουν σχεδιαστεί αλλά να προηγηθεί διάλογος με τους εκπαιδευτικούς για συνδιαμόρφωση κριτηρίων και διαδικασιών.


Εδω ακομα περιμενουμε την επιμορφωση για την εξ αποστασεως που υποτιθεται θα ξεκινουσε με το νεο ετος και ακομα στην αναμονη ειμαστε. Θα φτασει το καλοκαιρι, ακομα στην αναμονη θα μαστε και εσυ (καλοπροαιρετα) ζητας επιμορφωση το διαστημα Φεβρουαριος-Ιουνιος 2021;

Το Υπουργειο ειναι για γελια και για κλαματα μαζι....!
We are so many...

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4208
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #95 στις: Φεβρουάριος 20, 2021, 08:07:15 πμ »
έγινε συνέλευση σε κάποιο σχολείο? και τι έκαναν οι περισσότεροι συνάδελφοι?

Συγκλήθηκε, αναβλήθηκε λόγω κακοκαιρίας (κλειστό σχολείο) για να ανασυνταχθεί ο διευθυντής διότι όλοι υπέγραψαν αποχή. Όχι συνειδητά όλοι, αλλά προφανώς αφού υπέγραψε η πλειοψηφία, οι 2-3 αμφίβολες δεν είχαν επιλογή. Αναμένουμε τώρα νέα σύγκληση γιατί ο διευθυντής θεωρεί ότι ακόμα κ αν απέχουμε, μπορούμε να συνεδριάσουμε για να το «συζητήσουμε».

Αποσυνδεδεμένος ernie

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 584
  • Φύλο: Άντρας
  • gunga galunga
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #96 στις: Φεβρουάριος 20, 2021, 09:12:42 πμ »
debaser,

Μας είπες πώς θέλεις να αξιολογήσεις αλλά δεν μας είπες γιατί θέλεις να αξιολογήσεις, που φυσικά έχει άμεση σχέση με το πως.
Σε μία επιχείρηση θέλεις περισσότερους πελάτες, περισσότερα έσοδα, χαμηλό κόστος λειτουργίας, αποφυγή φορολογίας και δεν ξέρω τι άλλο, κάνεις αξιολόγηση για να βελτιώσεις κάποιον ή όλους αυτούς τους δείκτες και φυσικά, αν είναι δική σου, εξαιρείς τον εαυτό σου και τους συγγενείς σου.
Σε ένα σχολείο τι θέλεις;
Ας πάρουμε ένα ακραίο παράδειγμα, ας πούμε ότι θέλεις σχολεία που θα βγάζουν πιο ψηλά παιδιά κατά 10%.
Μπορείς να βάλεις στο πρόγραμμα περισσότερες ώρες μπάσκετ, μπορείς να ελέγχεις αν αυτές οι ώρες διδάσκονται όντως, μπορείς να ελέγχεις αν υπάρχουν στα σχολεία γήπεδα μπάσκετ και μπάλες, αν είναι σε εσωτερικούς χώρους ή αν είναι κυρίως σε εξωτερικούς και οι καιρικές συνθήκες οδηγούν στο να μη γίνεται π.χ. το 30% των ωρών,  μπορείς να συνυπολογίσεις τη διατροφή των μαθητών, να λάβεις υπόψη τη γενετική τους προδιάθεση να ψηλώσουν, το αν είναι ικανές οι ώρες που προσθέτεις να προκαλέσουν αύξηση στο ύψος των παιδιών και αν μπορεί να είναι στο ποσοστό που τη θέλεις,  μπορείς να ελέγχεις αυτό το δείκτη σε συνδυασμό π.χ. με την εκμάθηση άλλων αθλημάτων ή μπορείς να τον ελέγχεις απομονωμένο και μπορείς να παρακολουθήσεις χίλιους άλλους δείκτες για να καταλήξεις με όσο μεγαλύτερη ακρίβεια γίνεται στο γιατί φτάνουν ή δεν φτάνουν μετά από 6 ή 12 χρόνια τα παιδιά στο ύψος που έχεις βάλει ως στόχο.
Εναλλακτικά, μπορείς να μην ασχοληθείς με τίποτα από αυτά και να πεις «Τα αγόρια απόφοιτοι της Γ’ Λυκείου πρέπει να έχουν ύψος 1.80 (επειδή το λέει ο ΟΟΣΑ). Αφού το 30% είναι κάτω από αυτό το δείκτη, το 30% των γυμναστών χρειάζεται επιμόρφωση ή απόλυση ή μείωση μισθού ή μετάθεση» Και οι δύο τρόποι σκέψης μπορούν να βαφτιστούν αξιολόγηση και μάλιστα η δεύτερη λέγεται αξιολόγηση με παροχή κινήτρων. Και επιπρόσθετα, στην πολιτική και οι δύο τρόποι σκέψεις είναι σωστοί!

Θέλεις σχολεία που θα έχουν πιο ευτυχισμένα παιδιά;
Θέλεις σχολεία που θα βγάζουν πιο ισορροπημένους ενήλικες;
Θέλεις σχολεία που θα βγάζουν καλύτερους γιατρούς ή καλύτερους ηλεκτρολόγους;
Θέλεις σχολεία που θα βγάζουν λιγότερους γιατρούς γιατί δεν έχεις τι να τους κάνεις;
Θέλεις πιο φτηνά σχολεία, γενικώς;
Θέλεις να ρίξεις το κόστος μισθοδοσίας, ειδικώς;
Έχεις διαλέξει ένα παραγωγικό μοντέλο ως χώρα για την επόμενη 20ετία και θέλεις μετρήσεις για να προσαρμόσεις την εκπαίδευση προς εκείνη την κατεύθυνση;
Ποιο είναι το συγκεκριμένο πρόβλημα που έχεις εντοπίσει και θέλεις να διορθώσεις;
Πώς ορίζεται το τέλειο σχολείο απέναντι από το οποίο θα μετρηθούμε και θα ζυγιστούμε; 
αν βγούμε από την κρίση σε λιγότερο από 100 χρόνια, εμένα να μην με λένε ernie

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #97 στις: Φεβρουάριος 20, 2021, 09:24:11 πμ »
... έχει κατά 99,9% σκοπό να μετακυλιστεί όλη η ευθύνη στους κακούς εκπαιδευτικούς που δεν πετυχαίνουν τους στόχους τους...

Αυτο πώς το γνωρίζεις;

Θεωρείς ότι ένα σχολείο μπορεί να μην ελέγχεται από κανέναν, να μη δίνει αναφορά πουθενά και ταυτόχρονα να διατηρεί υψηλά πρότυπα;
Και εάν ένα σχολείο δεν πετυχαίνει τους στοχους του θα πρέπει να παραμένει έτσι ες αεί;
Αυτό θα το αποφασίσει ο διευθυντής έτσι γενικώς και αορίστως επειδή κάτι σκέφτηκε εκεί που καθόταν;
Εάν δεν του δοθούν τα κατάλληλα εργαλεία, κανένας δεν πρόκειται να κάνει απολύτως τίποτα και κανενας δεν θα αισθανεται υποχρεωμένος να πράξει το οτιδήποτε - και σωστά- εάν δεν προβλέπεται.

Παιδιά, πρέπει κάποια στιγμή να κοιτάμε μπροστά και να μην σκεφτόμαστε με κριτήρια παρελθόντων δεκαετιών.

Ειδικά εάν αυτά τα κριτήρια αποδεδειγμένα είχαν σαν αποτέλεσμα η Ελλάδα να έχει το χειροτερο εκπαιδευτικό συστημα στην ΕΕ, την θεσμική, αξιακή, τεχνολογική , πολιτική και πολιτισμική απαξια συν τοις άλλοις.
Σε κανένα κράτος του κόσμου, στο οποίο δεν γίνεται πόλεμος και δεν γινονται φυλετικές συγκρούσεις,  δεν μετανάστευσε σχεδόν το 1/10 του πληθυσμού του για να βρει δουλειά, το δε υπόλοιπο να παραμένει με μισθούς της ταξεως των 400 ευρω, τα οποία, ειρήσθω εν παρόδω, δεν φτάνουν ούτε για το σουπερ μαρκετ!

Ειλικρινά μου προξενει τρομερή εντύπωση, ένας νέος άνθρωπος, μοντέρνος,  να έχει στο μυαλό του μεταπτυχιακά, , να έχει στο βιογραφικό του  εκπαιδευσεις στο εξωτερικό, να απαιτεί και να απολαμβάνει υψηλού επιπέδου τεχνολογια, μεταφορές κλπ και ταυτόχρονα όταν πρόκειται για τον χωρο από τον οποίο πληρωνεται και υποτίθεται ότι προσφέρει, να έχει μηδενικές απαιτήσεις βελτιωσης και εκσυγχρονισμού και να οχυρώνεται πίσω από το οπισθοδρομικο «καμία αλλαγή»
Να ισχυριζεται ότι  «λατρεύει την εκπαίδευση» αλλά να μην θέλει να βελτιωθεί αυτό που υποτίθεται ότι λατρεύει και ταυτόχρονα να παραμένει σιωπηρός στο γεγονός οτι τα παιδιά του σχολείου του  δίνουν πανελλήνιες με βαση αυτά που έμαθαν στο φροντιστηριο και οτι ο ίδιος στην ουσια αποτελεί για την κοινωνία διακοσμητικο στοιχείο σε ένα ακαλαίσθητο, αφιλόξενο και γεμάτο φοβικα σύνδρομα σχολείο, στο οποιο οι καθηγητές ουτε καλά καλα το μπουλινγκ δεν μπορουν να αντιμετωπίσουν το δε σχολειο να γινεται ερμαιο  καταληψιών, μικρπωλητων, εμπορων της εκπαιδευσης, με τους διευθυντες και τους καθηγητες να κοιτουν απλως ως απλοί θεατές.

Αυτά που διαβάζεις τώρα αγαπητή/ε συνάδελφε, η αμεσότητα και η ταχύτητα με την οποία φτάνουν σε σένα, δεν προέκυψαν από μια διαδικασία  στην οποία απουσιάζουν τα ποιοτικά πρότυπα.Εαν έχεις μάθει να ζητάς ποιότητα σε αυτά για τα οποία πληρώνεις, πρέπει να γνωρίζεις  ότι αντίστοιχα και οι άλλοι που πληρωνουν για εσένα ζητούν αντίστοιχη  ποιότητα, μην το ξεχνάς.

Αν θα περάσουν τα σχολεία σε Δημους, σε περιφερειες, αν ειναι υπευθυνος ο Μακρόν, η Μερκελ η ο Πουτιν λιγο ενδιαφερει τον κάθε γονιό ο οποόιος πληρώνει από αυτα που (δεν) έχει.
Αν φοβάμαι κάτι αυτο θα ηταν, σε συνδιασμό με άλλες διαδικασίες,  η αξιολόγηση να περάσει σε μη υποχρεωτική βάση με συνέπεια διάφορες σχολικές μονάδες να αυτοαπαξιωθουν.

Τελος στην αξιολόγηση των σχολικών μονάδων και προκειμένου οι εκπαιδευτικοί ν αεπιδιδονται απροσκοπτα το εργο τους θα ΄ηταν καλύτερα  αντι να πληρωνονται χιλιαδες με ‘ανεργοι,  να γινουν προσλήψεις γραμματειακής υποστηριξης μόνιμου σε κάθε σχολείο προσωπικού.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32315
  • Τελευταία: mixalios11
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161201
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 747
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 523
Σύνολο: 529

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.105 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.