0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ο καθένας μπορεί να παπαγαλίζει και ανοησίες περί καλού καπιταλισμού εν έτει 2021, αλλά αυτό δεν έχει να κάνει.Επί της ουσίας, οι δικές σου προτάσεις επί του θέματος της "αξιολόγησης" που έφερε το υπουργείο, που θα αντισταθμίζουν την ανυπαρξία - κατ' εσένα - προτάσεων από ΟΛΜΕ κλπ, ποιες είναι; Έχεις προτάσεις; Αν ναι, θέλεις να τις μοιραστείς εδώ;
2.Κατάργηση της εξωτερικής αξιολόγησης
Το 10 είναι το πιο ωραίο, επειδή πρώτον μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι και δεύτερον (και μακράν σημαντικότερον) επειδή θυμίζει την προηγούμενη επιδιωκόμενη αξιολόγηση η οποία άφηνε υπαινιγμούς περί μερικής αποκατάστασης της (τότε πρόσφατης) γενναίας μείωσης έως 40+% επί των ετήσιων αποδοχών που υπέστησαν κάποιοι εξ ημών. Προ της ένταξης στο ενιαίο δε (να μου επιτραπεί το stream of consciousness), το βασικό επιχείρημα κάμψης των αντιστάσεων ήτο κάτι κατά μήκος τούτων των γραμμών… «…
Τι να μετρήσουμε αγαπητέ;πώς μετράται τι έμαθε ένα παιδί (ή όχι παιδί) αυστηρά από τις 11 Σεπτεμβρίου μέχρι τις 14 Ιουνίου; πως ξεχωρίζεις από ποιόν ακριβώς το έμαθε; πως εκτιμάς με ποια μέθοδο από αυτές στις οποίες εκτέθηκε το έμαθε τελικά; πως συνυπολογίζεις στην εξίσωση την έμφυτη ικανότητα κάποιων παιδιών σε κάποια αντικείμενα και την έμφυτη αποστροφή κάποιων άλλων; Είτε χρειάζεται ένας αλγόριθμος γύρω στο ένα χιλιόμετρο, είτε έφεραν κάποια ειδική ζυγαριά από τα εξωτερικά που τα μετράνε όλα αυτά στους μαθητές και βγάζουν ακριβώς το βαθμό ικανότητας του εκπαιδευτικού και δεν μας το λένε.
έγινε συνέλευση σε κάποιο σχολείο? και τι έκαναν οι περισσότεροι συνάδελφοι?
1. Αναστολή υλοποίησης της αξιολόγησης για το διάστημα, Φεβρουάριος – Ιούνιος 2021 και αξιοποίηση του διαστήματος αυτού στην επιμόρφωση εκπαιδευτικών στην αξιολόγηση σχολικών μονάδων. Σημειωτέον πως, η επιμόρφωση δεν πρέπει να είναι κατάρτιση/πληροφόρηση επί των διαδικασιών έτσι όπως έχουν σχεδιαστεί αλλά να προηγηθεί διάλογος με τους εκπαιδευτικούς για συνδιαμόρφωση κριτηρίων και διαδικασιών.
... έχει κατά 99,9% σκοπό να μετακυλιστεί όλη η ευθύνη στους κακούς εκπαιδευτικούς που δεν πετυχαίνουν τους στόχους τους...