*

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων  (Αναγνώστηκε 30914 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος μυωπία

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 450
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #112 στις: Φεβρουάριος 21, 2021, 12:26:01 μμ »
Η αξιολόγηση όπως σερβίρεται από το Υπουργείο θυμίζει μια ιδιωτική επιχείρηση με έναν αυταρχικό διοικητή που ενώ έχει κάκιστης ποιότητας προϊόντα, πανάκριβες τιμές, τεράστιο ποσοστό κέρδους, προσωπικό που έχει προσληφθεί με αναξιοκρατικά κριτήρια και που δεν του έχει προσφερθεί καμία επιπλέον κατάρτιση, η οποία ζητά από τους τελευταίους στην ιεραρχία υπαλλήλους να γράψουν εκθέσεις για το τι θα μπορούσαν να κάνουν οι ίδιοι για να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες και να ικανοποιήσουν τις ανάγκες αυτών των πελατών καλύτερα.
Η λέξη "αξιολόγηση" δεν έχει καμία σχέση με αυτό το φαιδρό κατασκεύασμα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:47:40 »

Αποσυνδεδεμένος blueswire

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 853
  • Φύλο: Άντρας
  • carpe diem
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #113 στις: Φεβρουάριος 21, 2021, 12:29:13 μμ »
Πρακτικά τί κάνατε??? υπογράψατε το σχέδιο της ΟΛΜΕ και δεν καθήσατε στην συνέλευση??? καθήσατε και είπατε την αντίρρησή σας/?? και εάν φύγατε αυτό μας καλύπτει νομικά??  η ΟΛΜΕ είναι συνδικαλιστικός φορέας αλλά δεν νομοθετεί οπότε το κείμενο μας καλύπτει?

Αποσυνδεδεμένος μυωπία

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 450
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #114 στις: Φεβρουάριος 21, 2021, 12:49:32 μμ »

« καλά αυτός είναι άσχετος», « αυτή όλη την ώρα με τα μηνυματάκια στο τηλέφωνο», «μπράβο, τετοιος καθηγητης στη Βιολογία δεν υπαρχει ουτε σε φροντιστηριο», « Αυτή είναι θεοχαζη»  κλπ.

Στο ότι οι μαθητες γνωρίζουν για την ποιότητα του μαθήματος στην τάξη συνηγορεί και η άποψη του leon:

Οπωσδήποτε ο leon  εδώ έχει δίκιο αλλά θα περιμένω όμως να μας πει ο ιδιος  ή οποιοσδήποτε άλλος το επιθυμεί, τι θα πρέπει να γίνει όταν η άποψη των μαθητων είναι ότι ένας καθηγητής δεν κάνει σωστό μάθημα.


Εντελώς υποκειμενική προσωπική εμπειρία, σε ένα μεταπτυχιακό που έκανα πριν από λίγα χρόνια και η πλειοψηφία των ανθρώπων που το παρακολουθούσαν ήταν και οι ίδιοι εκπαιδευτικοι. Ο δημοφιλέστερος καθηγητης, τον οποίον αξιολόγησε θετικά η πλειοψηφία των φοιτητών ήταν ένας καθηγητής, ο οποίος απέφευγε συστηματικά να κάνει το μάθημά του και κατανάλωνε όλο το χρόνο της παράδοσης κάνοντας συζητήσεις με τους φοιτητές. Οι συζητήσεις δεν είχαν καμία σχέση με το μάθημα...Το μάθημά του απλά προσέφερε μία όαση χαλάρωσης με γελοίου επιπέδου εξετάσεις στο τέλος, όπου όλοι περνούσαν με καλό βαθμό.

Η αξιολόγησή του από τους φοιτητές από όσο γνωρίζω ήταν διθυραμβική.

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #115 στις: Φεβρουάριος 21, 2021, 02:08:41 μμ »
.....δημοφιλέστερος καθηγητης, τον οποίον αξιολόγησε θετικά η πλειοψηφία των φοιτητών ήταν ένας καθηγητής, ο οποίος απέφευγε συστηματικά να κάνει το μάθημά του και κατανάλωνε όλο το χρόνο της παράδοσης κάνοντας συζητήσεις με τους φοιτητές. Οι συζητήσεις δεν είχαν καμία σχέση με το μάθημα...Τομάθημά του απλά προσέφερε μία όαση χαλάρωσης με γελοίου επιπέδου εξετάσεις στο τέλος, όπου όλοι περνούσαν με καλό βαθμό.

Η αξιολόγησή του από τους φοιτητές από όσο γνωρίζω ήταν διθυραμβική.

Καμία αντίρρηση. Να είσαι σίγουρος/η όμως  ότι και οι υπόλοιποι, οπως και εσυ άλλωστε, γνωρίζουν και  έχουν άποψη για το μάθημα που έκανε.
Υπάρχει τρόπος και ερωτήσεις από τις οποίες  προκύπτει ποιος κάνει καλό μάθημα , ποιος είναι δημοφιλής κλπ
Το γεγονός ότι αρκετοί μπορεί να βαθμολογούν έναν δημοφιλή καθηγητή με καλή βαθμολογία συνολικά ενώ γνωρίζουν ότι στο μάθημα δεν είναι καλος, είναι άλλο θέμα, απαντά σε άλλη ερώτηση και δεν επηρεάζει την άποψη ως προς το ποιος είναι δυνατόν να γνωρίζει καλα την ποιότητα του μαθήματος  γίνεται στην τάξη.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:47:40 »

Αποσυνδεδεμένος μυωπία

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 450
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #116 στις: Φεβρουάριος 21, 2021, 02:54:02 μμ »
Καμία αντίρρηση. Να είσαι σίγουρος/η όμως  ότι και οι υπόλοιποι, οπως και εσυ άλλωστε, γνωρίζουν και  έχουν άποψη για το μάθημα που έκανε.
Υπάρχει τρόπος και ερωτήσεις από τις οποίες  προκύπτει ποιος κάνει καλό μάθημα , ποιος είναι δημοφιλής κλπ
Το γεγονός ότι αρκετοί μπορεί να βαθμολογούν έναν δημοφιλή καθηγητή με καλή βαθμολογία συνολικά ενώ γνωρίζουν ότι στο μάθημα δεν είναι καλος, είναι άλλο θέμα, απαντά σε άλλη ερώτηση και δεν επηρεάζει την άποψη ως προς το ποιος είναι δυνατόν να γνωρίζει καλα την ποιότητα του μαθήματος  γίνεται στην τάξη.

Δεν καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις. Ανέφερα ένα παράδειγμα όπου ο καθηγητής δεν ήταν αποτελεσματικός στη διδασκαλία του, ωστόσο κατάφερνε να έχει άριστες αξιολογήσεις από την πλειοψηφία των φοιτητών γιατί τους διευκόλυνε να περνούν τα μάθημα.

Ποιος μπορεί να ξέρει ποιες ήταν οι μύχιες σκέψεις αυτών που τον αξιολογούσαν θετικά... Πού να ξέρουμε αν κατα βάθος σκέφτονταν το άλφα ή το βήτα.Το μόνο που είναι σίγουρο και αυτό που μετράει εντέλει είναι ότι το αποτέλεσμα ήταν μια θετικότατη αξιολόγηση από την πλειοψηφία των φοιτητών.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4470
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #117 στις: Φεβρουάριος 21, 2021, 05:07:32 μμ »
Σ αυτή τη φάση νομίζω είναι σαφές ότι η αξιολόγηση δεν έχει καμία σχέση με το ποιος κάνει καλό μάθημα. Αντιλαμβάνεται τα σχολεία σαν οργανισμούς που απλώς πρέπει να λειτουργούν «σωστά» και κυρίως να φαίνεται ότι λειτουργούν σωστά. Σωστά δεν σημαίνει απαραίτητα αποτελεσματικά, αλλά κυρίως δεν ειναο σαφές τι θεωρούμε αποτελεσματικό. Επίτευξη συγκεκριμένων βαθμό λογικών στόχων; Αυτό δεν γίνεται χωρίς κεντρική εξέταση κ εξωτερική βαθμολόγηση. Πολλές δραστηριότητες κ δράσεις; Αυτό λύνεται εύκολα με διάφορες ανοησίες της φιγούρας, ή με πραγματικά καλές δράσεις, που προσφέρουν πολλά στα παιδιά αλλά συνήθως δρν έχουν άμεσο αντίκτυπο στην ύλη κ την επίδοση. Ωραίες εγκαταστάσεις κ πλούσιο εξοπλισμό; αυτό είναι συχνά θέμα δήμου, συλλόγου γονέων, δωρεών, είναι επίσης χρησιμο αλλά κι αυτό δεν κάνει απαραίτητα διαφορα. Όπως κ να χει πάντως, αν θελουμε αξιολόγηση του διδακτικού έργου πρέπει να προσδιορίσουμε πώς θα το κρίνουμε, πχ με διαγνωστικό τεστ στην αρχή κ αποτίμηση στο τέλος. Αυτά όμως δεν έχουν καμία σχέση με τα όσα ζητούν, γιατί είναι μάλλον αυτοκτονικό να πεις ότι έκανες διαγνωστικό, είδες ότι οι μισοί μαθητες σου δεν έχουν τις απαιτούμενες γνώσεις από την προηγούμενη βαθμίδα κ κανεις πρόγραμμα να καλύψεις τα κενά τους. Σε βάθος χρόνου, μπορεί το αποτέλεσμα να είναι ωφέλιμο, αλλά δεν είναι κάτι που θα ήθελε να δει κανεις αναρτημένο σε ιστοσελίδα σχολείου. Ας μην κοροϊδευομαστε μεταξύ μας.

Είναι εύκολο να θελουμε αξιολόγηση θεωρώντας ότι αφορά τους άλλους επειδή εμείς έχουμε διδακτορικό, δημοσιεύσεις, κάνουμε προγράμματα ή μικροκαινοτομιες. Αξιολόγηση που να αποκαλύπτει την πλήρη γύμνια του συστήματος κ θα εκθέτει κ εμάς μαζί, τη θελουμε;

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #118 στις: Φεβρουάριος 21, 2021, 05:18:03 μμ »

Αναστολή αξιολόγησης ζητά η Πανελλήνια Ένωση Διευθυντών Πρωτοβάθμιας

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/anakoinoseis/344236_anastoli-axiologisis-zita-i-panellinia-enosi-dieythynton

Η Πανελλήνια Ένωση Διευθυντών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης καλεί την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας να αναστείλει την εφαρμογή της Υπουργικής Απόφασης για την εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων «γιατί υπό τις παρούσες συνθήκες δεν έχει να προσφέρει απολύτως τίποτα στην κατεύθυνση βελτίωσης του παραγόμενου εκπαιδευτικού έργου»
Να ανασταλεί η εφαρμογή της εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων για τη φετινή σχολική χρονιά ζητά η Πανελλήνια Επιστημονική Ένωση Διευθυντών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Υπενθυμίζεται ότι σχετική ανακοίνωση εξέδωσαν δεκάδες διευθυντές σχολικών μονάδων του νομού Ηρακλείου, ανακοίνωση που προσυπογράφουν και διευθυντές από το νομό Χανίων.
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος menandros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1392
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #119 στις: Φεβρουάριος 21, 2021, 05:29:56 μμ »
Δεν βλέπουν συμφεροντολογικά. Καταλαβαίνουν ότι αυτός που απά διαβάζει το βιβλίο κ βάζει εύκολα θέματα δεν τους προσφέρει κάτι. Τους αρέσει γιατί τους βολεύει, αλλά ξέρουν ότι δεν είναι καλος.
δεν ξέρω αν ξέρουν ότι δεν ειναι καλός, διότι τέτοιου είδους αξιολογήσεις προϋποθέτουν άλλου είδους αυτοσυνειδησία, επίπεδο και στοχοθεσία εκ μέρους των μαθητών ...όταν θά έρθει η ωρα της κρισης θα σε δουν με κριτηριο το βόλεμα οπότε και ''διαστημικό '' μάθημα να τους κάνεις λίγοι ή κανένας θα το εκτιμήσουν....

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #120 στις: Φεβρουάριος 21, 2021, 06:17:44 μμ »
Το εργαστήριο μου είναι και γραφείο διδασκόντων, ελλείψει άλλου χώρου. Τουτέστιν την ώρα που κάνω μάθημα, άλλοι συνάδελφοι διορθώνουν τα γραπτά τους (γιατί έχουν κενό), κάθε 3 και λίγο σκάει μύτη κάποιος/α μαθητής/τρια να του βγάλω 1-2 φωτοτυπίες γιατί ο ΧΥ ξέχασε το βιβλίο του και χτυπάει και το 2ο τηλέφωνο του σχολείου, σε περίπτωση που ο διευθυντής δε βρίσκεται στο γραφείο του. Ταυτόχρονα, έχω 9 υπολογιστές (και πάλι καλά να λέω) 15ετίας, με αποτέλεσμα στην καλύτερη να κάθονται 2-2 οι μαθητές και στη χειρότερη να κάθονται μέχρι και 4 σε έναν υπολογιστή. Βιβλίο φυσικά δεν υπάρχει, γιατί προφανώς ένα βιβλίο στη μουσική και τα εικαστικά είναι πιο σημαντικό από το βιβλίο στην Πληροφορική και το αναλυτικό πρόγραμμα είναι το ίδιο από το 2010, με μια μικρή διαφορά, ότι τότε το μάθημα ήταν 2ωρο και όχι μονόωρο όπως είναι τώρα. Αλλά έχεις δίκιο, αν δεν πιάσω τους στόχους, οι γονείς θα το χρεώσουν στο υπουργείο. Αλλά αν κάποιος γονέας τύχει και το χρεώσει σε μένα, είμαι σίγουρος ότι το υπουργείο θα με υπερασπιστεί. Άλλωστε η επιμόρφωση που θα μου γίνει ως αποτέλεσμα της αξιολόγησης, είμαι σίγουρος ότι θα περιέχει και το "πώς να κάνετε μάθημα βγάζοντας ταυτόχρονα φωτοτυπίες και απαντώντας στα τηλέφωνα". Μάλλον θα φταίει που δε θέλω να αξιολογηθώ...
:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
Μακράν οι χειρότερες συνθήκες που έχω ακούσει. Πως νιώθεις συνάδελφε που είσαι στο top bottom;  :'(

Συνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5049
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #121 στις: Φεβρουάριος 21, 2021, 08:18:28 μμ »
:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
Μακράν οι χειρότερες συνθήκες που έχω ακούσει. Πως νιώθεις συνάδελφε που είσαι στο top bottom;  :'(

Το 2010 που μπήκε η Πληροφορική στα ΕΑΕΠ, η ιδέα του υπουργείου για το μάθημα (μιας και τα δημοτικά δεν είχαν αίθουσα Πληροφορικής κι επ' ουδενί δεν ήθελε το υπουργείο να φτιάξει), ήταν το κινητό εργαστήριο. Αυτό ήταν μια μπαρούφα και μισή, που προέβλεπε ένα ερμάριο με ρόδες και 10 λάπτοπ, το οποίο εμείς θα περιφέραμε από τάξη σε τάξη. Θα στήναμε τους υπολογιστές στα θρανία των τάξεων, θα κάναμε το μάθημα, θα τα φορτώναμε πάλι στο ερμάριο και θα τα πηγαίναμε στην επόμενη τάξη. Τα λάπτοπ θα φόρτιζαν στο κάθε διάλειμμα. Όπως καταλαβαίνει και ο πιο ελάχιστα καταρτισμένος στην τεχνολογία, αυτοί που το σκέφτηκαν αυτό, είτε άσχετοι και τεχνολογικά αναλφάβητοι ήταν, ή ήταν το αντίστοιχο του "στις τάξεις δεν κολλάει" που ζούμε τώρα. Δηλαδή έκαναν την ανάγκη φιλοτιμία κι είπαν εκεί μια μπαρούφα. Μπαρούφα γιατί προφανώς και δεν προλαβαίνει η μπαταρία ενός λάπτοπ να φορτίσει σε 15-20 λεπτά, έτσι ώστε να αντέξει για 45 λεπτά μάθημα αλλά ακόμα κι αν προλάβαινε, οι μπαταρίες των λάπτοπ από τις συχνές φορτίσεις θα ήταν νεκρές σε 3 μήνες το πολύ.

Στο 1 από τα 2 σχολεία που υπηρετώ, χρησιμοποιούμε ακόμα τα λάπτοπ που προμηθεύτηκαν το 2010. Ωστόσο είναι μακράν η καλύτερη αίθουσα που είχα ποτέ και σύντομα θα αποκτήσω και προβολέα στην οροφή! Οι υπολογιστές στο άλλο σχολείο είναι από δωρεές και πριν από 1 βδομάδα τους αναβαθμίσαμε ελαφρώς με λεφτά του σχολείου. Σε ένα άλλο σχολείο που ήμουν πριν 2 χρόνια, είχα κανονικά κινητό εργαστήριο, μιας και δεν περίσσευε αίθουσα. Τους περιέφερα από τάξη σε τάξη (4 λάπτοπ + ο σταθερός υπολογιστής που είχε σε κάθε τάξη), πάνω σε ένα γραφείο/θρανίο που είχε τροποποιήσει ο προηγούμενος συνάδελφος, ώστε να έχει χερούλια και ρόδες. Θεωρώ ότι εκείνες οι συνθήκες ήταν χειρότερες, μιας και διάλειμμα δεν έκανες ούτε για αστείο, μιας και μόνιμα έστηνες/ξέστηνες, γινόταν... του καλωδίου και αν τυχόν και η ανταπόκριση των παιδιών δεν ήταν η δέουσα, ένιωθες μια απίστευτη ματαίωση.

Δε ξέρω αν είμαι στο top bottom όπως λες. Είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν και πολύ χειρότερα "εργαστήρια" Πληροφορικής. Παλιές αποθήκες χωρίς παράθυρα (αν διαβάσεις τις επίσημες προδιαγραφές που πρέπει να πληροί ένα εργαστήριο Πληροφορικής, ζήτημα να βρεις 30 τέτοια σε όλη την Ελλάδα), σχολεία που δεν έχουν ούτε έναν υπολογιστή αλλά διδάσκονται κανονικά το μάθημα κλπ κλπ. Και με αυτή την εικόνα που σου περιγράφω, το αγαπητό υπουργείο θεσπίζει τα "εργαστήρια δεξιοτήτων", ανάμεσα στα οποία είναι και η ρομποτική. Αντί να φτιάξουν εργαστήρια, να προμηθευτούν υπολογιστές εκεί που δεν υπάρχουν ή να αναβαθμίσουν/αντικαταστήσουν τους παλιούς εκεί που υπάρχουν, θα δώσουν λεφτά σε κιτ ρομποτικής. Κι αυτό το εκτός τόπου και χρόνου υπουργείο, θα μας αξιολογήσει για να βελτιωθεί η ποιότητα της εκπαίδευσης...

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1749
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #122 στις: Φεβρουάριος 22, 2021, 11:13:44 πμ »
Το 2010 που μπήκε η Πληροφορική στα ΕΑΕΠ, η ιδέα του υπουργείου για το μάθημα (μιας και τα δημοτικά δεν είχαν αίθουσα Πληροφορικής κι επ' ουδενί δεν ήθελε το υπουργείο να φτιάξει), ήταν το κινητό εργαστήριο. Αυτό ήταν μια μπαρούφα και μισή, που προέβλεπε ένα ερμάριο με ρόδες και 10 λάπτοπ, το οποίο εμείς θα περιφέραμε από τάξη σε τάξη. Θα στήναμε τους υπολογιστές στα θρανία των τάξεων, θα κάναμε το μάθημα, θα τα φορτώναμε πάλι στο ερμάριο και θα τα πηγαίναμε στην επόμενη τάξη. Τα λάπτοπ θα φόρτιζαν στο κάθε διάλειμμα. Όπως καταλαβαίνει και ο πιο ελάχιστα καταρτισμένος στην τεχνολογία, αυτοί που το σκέφτηκαν αυτό, είτε άσχετοι και τεχνολογικά αναλφάβητοι ήταν, ή ήταν το αντίστοιχο του "στις τάξεις δεν κολλάει" που ζούμε τώρα. Δηλαδή έκαναν την ανάγκη φιλοτιμία κι είπαν εκεί μια μπαρούφα. Μπαρούφα γιατί προφανώς και δεν προλαβαίνει η μπαταρία ενός λάπτοπ να φορτίσει σε 15-20 λεπτά, έτσι ώστε να αντέξει για 45 λεπτά μάθημα αλλά ακόμα κι αν προλάβαινε, οι μπαταρίες των λάπτοπ από τις συχνές φορτίσεις θα ήταν νεκρές σε 3 μήνες το πολύ.

Στο 1 από τα 2 σχολεία που υπηρετώ, χρησιμοποιούμε ακόμα τα λάπτοπ που προμηθεύτηκαν το 2010. Ωστόσο είναι μακράν η καλύτερη αίθουσα που είχα ποτέ και σύντομα θα αποκτήσω και προβολέα στην οροφή! Οι υπολογιστές στο άλλο σχολείο είναι από δωρεές και πριν από 1 βδομάδα τους αναβαθμίσαμε ελαφρώς με λεφτά του σχολείου. Σε ένα άλλο σχολείο που ήμουν πριν 2 χρόνια, είχα κανονικά κινητό εργαστήριο, μιας και δεν περίσσευε αίθουσα. Τους περιέφερα από τάξη σε τάξη (4 λάπτοπ + ο σταθερός υπολογιστής που είχε σε κάθε τάξη), πάνω σε ένα γραφείο/θρανίο που είχε τροποποιήσει ο προηγούμενος συνάδελφος, ώστε να έχει χερούλια και ρόδες. Θεωρώ ότι εκείνες οι συνθήκες ήταν χειρότερες, μιας και διάλειμμα δεν έκανες ούτε για αστείο, μιας και μόνιμα έστηνες/ξέστηνες, γινόταν... του καλωδίου και αν τυχόν και η ανταπόκριση των παιδιών δεν ήταν η δέουσα, ένιωθες μια απίστευτη ματαίωση.

Δε ξέρω αν είμαι στο top bottom όπως λες. Είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν και πολύ χειρότερα "εργαστήρια" Πληροφορικής. Παλιές αποθήκες χωρίς παράθυρα (αν διαβάσεις τις επίσημες προδιαγραφές που πρέπει να πληροί ένα εργαστήριο Πληροφορικής, ζήτημα να βρεις 30 τέτοια σε όλη την Ελλάδα), σχολεία που δεν έχουν ούτε έναν υπολογιστή αλλά διδάσκονται κανονικά το μάθημα κλπ κλπ. Και με αυτή την εικόνα που σου περιγράφω, το αγαπητό υπουργείο θεσπίζει τα "εργαστήρια δεξιοτήτων", ανάμεσα στα οποία είναι και η ρομποτική. Αντί να φτιάξουν εργαστήρια, να προμηθευτούν υπολογιστές εκεί που δεν υπάρχουν ή να αναβαθμίσουν/αντικαταστήσουν τους παλιούς εκεί που υπάρχουν, θα δώσουν λεφτά σε κιτ ρομποτικής. Κι αυτό το εκτός τόπου και χρόνου υπουργείο, θα μας αξιολογήσει για να βελτιωθεί η ποιότητα της εκπαίδευσης...
trust...πόσο σωστά τα γράφεις.   Που να δεις και τι συμβαίνει στα ειδικά...

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #123 στις: Φεβρουάριος 22, 2021, 11:34:51 πμ »
...
Και με αυτή την εικόνα που σου περιγράφω, το αγαπητό υπουργείο θεσπίζει τα "εργαστήρια δεξιοτήτων", ανάμεσα στα οποία είναι και η ρομποτική. Αντί να φτιάξουν εργαστήρια, να προμηθευτούν υπολογιστές εκεί που δεν υπάρχουν ή να αναβαθμίσουν/αντικαταστήσουν τους παλιούς εκεί που υπάρχουν, θα δώσουν λεφτά σε κιτ ρομποτικής. Κι αυτό το εκτός τόπου και χρόνου υπουργείο, θα μας αξιολογήσει για να βελτιωθεί η ποιότητα της εκπαίδευσης...

Θα σχολιάσω το τελευταίο μόνο.. αντί να διδάσκεται σωστά και με κατάλληλες συνθήκες η πληροφορική και ο προγραμματισμός, μαζί με μαθηματικά για τους αλγορίθμους κλπ, η ρομποτική τους μάρανε! Θα έπρεπε να είναι το αποτέλεσμα (στα πλαίσια πρότζεκτ κλπ) σε μεγαλύτερη τάξη, αφού διδαχτούν τα προηγούμενα.
Αλλά... ας μην πω τώρα καμιά κουβέντα για τις αποφάσεις της συγκεκριμένης πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου!
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3493
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #124 στις: Μάιος 30, 2023, 07:35:17 μμ »
Καλησπέρα! Μπορείτε να μπείτε στην πλατφόρμα του ΙΕΠ για την αξιολόγηση, ή έπεσε κι αυτή σαν την Τράπεζα Θεμάτων;

Αποσυνδεδεμένος Marphil

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 568
  • Φύλο: Γυναίκα
  • «Κάθε πρόχειρη γραφή [θέλει] τον Πικιώνη της»
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων
« Απάντηση #125 στις: Μάιος 30, 2023, 07:37:46 μμ »
Καλησπέρα! Μπορείτε να μπείτε στην πλατφόρμα του ΙΕΠ για την αξιολόγηση, ή έπεσε κι αυτή σαν την Τράπεζα Θεμάτων;

Εγώ μπαίνω κανονικά.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32761
  • Τελευταία: Dimitra24
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177709
  • Σύνολο θεμάτων: 19407
  • Σε σύνδεση σήμερα: 529
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 612
Σύνολο: 617

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.137 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.