0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ελπίζω μόνο η παράταση να μην δώσει χρόνο στον μηχανισμό επικοινωνιακής λάσπης να δράσει τις επόμενες ημέρες: ¨οι τεμπέληδες καθηγητές" που δεν θέλουν την αξιολόγηση.....
Απάντηση σε μπουλινγκ και απειλές. Γιατί;
Στο δικό μας σχολειο δεν επιθυμούν την εσωτερική αξιολόγηση όπως έχει προταθεί, συμμετέχουν στην αποχή αλλά δεν είναι συνολικά κατα της αξιολόγησης. Το σύνολο επιθυμεί την εξωτερική αξιολόγηση .
Απαιτούνται "γερά κότσια" για απάντηση. Δεν είναι μόνο το bullying που εξαπολύουν κάποιοι διευθυντές προς τα κάτω, αλλά και το bullying που δέχονται και οι ίδιοι από πάνω. Πρόκειται για καθαρό εκβιασμό.
Για ποιο θέμα εκφοβισμό; Δέχθηκα έντονο σήμερα για να υπογράψω αυτό το χαρτί της ολμε. Ένα χαρτί με καμία νομική υπόσταση.
Εδώ https://www.pde.gr/index.php?topic=36038.84 έχω παραθέσει ένα σύνδεσμο του ΙΕΠ σου εχω απευθύνει μια ερώτηση, στην οποία δεν απάντησες. Διευκρινίζω οτι η ερώτηση μου δεν αφορά αν είσαι υπέρ ή κατά, αλλά το περιεχόμενο της, τίς γνώσεις που απαιτούνται για όσα προτείνει/υποδείκνυει το ΙΕΠ και τον χρόνο που απαιτείται για να υλοποιηθούν όλα αυτά. Κάθε απάντηση είναι δεκτή αρκεί να είναι τεκμηριωμένη.Προς αποφυγή παρεξηγήσεων: Δεν έχω ουδεμία σχέση με συνδικαλιστικές παρατάξεις, αλλά επι 35 συνεχή έτη έχω βιώσει τα αλλοπρόσαλλα προγράμματα των διαφόρων κυβερνήσεων στην Παιδεία. Την τελευταία χρονιά αν δε διαθέταμε τον προσωπικό μας εξοπλισμό εξ αποσπάσεως δεν γινόταν. Αν ολοι λέγαμε πχ ότι δεν έχουμε τον κατάλληλο εξοπλισμό και ζητούσαμε μα διδάξουμε από τα σχολεία μας, τα αποτελέσματα θα ήταν οικτρά. Δεν δέχομαι εκφοβισμό ούτε από το υπουργείο, ούτε από παρατάξεις, αλλά αναζητώ λύση στον κυκεώνα που έχουμε μπλέξει.
Παρακολουθώ τον τρόπο που τοποθετείσαι και σε θεωρώ σοβαρό και ήπιο. Από τη θέση μας θα κρίνουμε. Δεν χρειάζονται ειδικές γνώσεις για να αξιολογήσεις βάσει αυτών των αξόνων. Κάποιοι ούτως ή άλλως στα προγράμματα και στις δράσεις που εκπονούμε φροντίζουμε για τη δική μας ανατροφοδότηση να κρατάμε αξιολογήσεις κατά την εξέλιξη της δράσης. Δεν αξιολογούμε ως εξειδικευμένοι αξιολογητές, αλλά ως εκπαιδευτικοί. Νομίζω υπερβάλλετε.
Να και μια λογική φωνή. Τα ίδια έλεγαν και για το Myschool, ο big brother, ο έτσι ο γιουβέτσι και στο τέλος; μια χαρά δουλεύει.ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ, ΔΕΝ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ ΤΩΝ ΦΡΑΠΕΔΟΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ.Αν η κυβέρνηση υποχωρήσει στους επαναστάτες της φάπας και στα άβουλα ανθρωπάκια της λούφας, θα είναι άξια της μοίρας της. Ψήφους από αριστερούς η Κεραμέως πάντως δεν θα πάρει αν ακυρώσει την αξιολόγηση. Πλέον η εφαρμογή του νόμου (πειθαρχικά-ενδεχομένως και ποινική διαδικασία) είναι μονόδρομος.
Ο μηχανισμός σίγουρα θα ήθελε να βγει στο φως κάποια τρανταχτή περίπτωση που θα προκαλούσε το δημόσιο αίσθημα κατά των εκπαιδευτικών. Προς το παρόν όμως βγήκε κάτι μόνο για τα Αρσάκεια... και αυτό δεν βολεύει.
Τα έχουμε καταφέρει μια χαρά μόνοι μας! Επιχείρημα 1: έχει πολλή δουλειά δεν προλαβαίνουμε (σχολάμε από τις 10 κάποιες μέρες και το ωράριο είναι 8-2) Επιχείρημα 2: δεν είναι ορθή αξιολόγηση αυτή που προτάθηκε (ποια έχετε προτείνει ως κλάδος τόσες δεκαετίες;) Επιχείρημα 3: θα απολυθούν εκπαιδευτικοί (σε ποιο σημείο του φεκ το λέει; Ποια αξιολόγηση είχε γίνει για να τεθούν σε διαθεσιμότητα ειδικότητες των επαλ; Καμία. Αν θέλει απολύσεις καταργεί θέσεις και τέλος!) Επιχείρημα 4: θα υπάρξουν σχολεία δύο ταχυτήτων (πού αναφέρεται αυτό; Εκ των πραγμάτων τα σχολεία διαφέρουν ούτως ή άλλως). Επειδή επιχειρήματα δεν υπάρχουν για να είναι κάποιος κατά ή να απέχει από τα καθήκοντά του, ναι, αυτή την εικόνα δίνουμε: δεν θέλουμε να δουλεύουμε ούτε να αξιολογηθούμε. Για πείσε κάποιον που κινδυνεύει να χάσει από αυτά που δεν έχει! Δοκιμάστε! Θα σας φτύσουν. Κρίμα!