*

Ψηφοφορία

σαν σύλλογος τι έχετε αποφασίσει όσο αναφορά την αξιολόγηση ? Σε περίπτωση τελικής απόφασης του σχολείου να αλλάξετε τη ψήφο σας

αποχή-απεργία
θα εφαρμοστεί η αξιολόγηση
θα εφαρμοστεί η αξιολόγηση  οριακά
δεν έχουμε κάνει ακόμα σύλλογο
ψηφίσαμε 50-50

Αποστολέας Θέμα: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση  (Αναγνώστηκε 182802 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος English

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1440
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #434 στις: Σεπτέμβριος 23, 2021, 11:56:54 μμ »
Για να έχεις διαθέσιμο υπολογιστή και προβολέα σε κάθε τάξη πρέπει πρώτα να έχεις:

1) Ηλεκτρολογική εγκατάσταση
2) Επαρκές δίκτυο ίντερνετ, δομημένη καλωδίωση σε όλες τις τάξεις.
3) Συναγερμό σε περίπτωση κλοπής.
4) Βραδινό φύλακα στο σχολείο να φυλάει τα βράδια από κλέφτες η/υ και προβολέων.
5) Δημοτική αστυνομία γύρω από το σχολείο σε περίπτωση κατάληψης για αποφυγή βανδαλισμών, και άμεση επέμβαση αυτής σε περίπτωση που χτυπήσει συναγερμός.

Τα έχεις όλα αυτά , και ζητάς προτζέκτορα και η/υ σε κάθε τάξη; Το να ζητάς προτζέκτορα  και η/υ ενώ δεν έχεις τα παραπάνω πέντε, είναι σαν να ζητάς κιμωλία ενώ δεν έχεις πίνακα.

Τα παραπάνω 5 είναι αρμοδιότητες του Δήμου, όχι δικές μας, και αυτοί που καλούνται να αξιολογήσουν την έλλειψή τους είναι οι δημότες που πρέπει να πάνε στο δήμο και να τα απαιτήσουν. Και αν υλοποιηθούν τα 5, τότε ας έρθεις και εσύ και ας ζητήσεις για εκπαιδευτικούς σκοπούς προτζέκτορα και η/υ σε κάθε τάξη.

Δηλαδή τι; Μπορείς να αξιολογείς το design και τους χρωματισμούς, χωρίς πρώτα να έχεις αξιολογήσεις αν υπάρχουν τοίχοι και πατώματα στο σπίτι;

ΠIPIKΛIΣ!!!!!
Ήταν μια φορά ένας μπογιατζής και έβαφε μια πολυκατοικία ανεβασμένος σε μια σκάλα. Περνάει ένας βλάχος από κάτω και του φωνάζει:
- ΠΙΡΙΚΛΙΣ!
- Δεν με λένε Περικλή κύριε μου του απαντάει φωνάζοντας ο μπογιατζής!
- ΠΙΡΙΚΛΙΣ! συνεχίζει ο βλάχος...
- Μα σας είπα λέει ο μπογιατζής, δεν με λένε Περικλή. Δεν προλαβαίνει καλά καλά να τελειώσει τη φράση του και πέφτει κάτω με τη σκάλα και τις μπογιές.
- Ε στο πα 'γω λέει ο βλάχος, Πιρεκλίς! (πήρε κλίση η σκάλα)!
Έχω δουλέψει σε σχολεία (δημόσια) όπου αυτά που αναφέρω υπήρχαν. Και καμιά σχέση η διδασκαλία σε ένα τέτοιο σχολείο σε σχέση με τα άλλα. Προφανώς και για να υπάρξουν αυτά που λέω προϋποθέτουν άλλα πράγματα αλλά κάνω τόσα πολλά (όπως και πολλοί άλλοι εκπαιδευτικοί) που ειλικρινά δε θα μπω στη διαδικασία να δω τι και ποιος φταίει. Δεν είναι δική μου δουλειά. Αυτό που ξέρω είναι ότι μπαίνω στην τάξη κι όταν σκέφτομαι τι έμαθα στα πλαίσια των σπουδών, εξειδικεύσεων κλπ. που έχω κάνει και τι καλούμαι να αντιμετωπίσω σε πολλές σχολικές μονάδες, δεν ξέρω αν πρέπει να γελάω ή να κλαίω. Μια λύση είναι να φροντίσουν να φτιάξουν τα χάλια και να σταματήσουν να ζητούν να διδάξουμε STEM κι ό,τι άλλο καινοτόμο σε τάξη με πίνακα κιμωλίας, δίχως πρόσβαση σε έναν υπολογιστή κι έναν προβολέα (έστω για εκ περιτροπής χρήση).

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:10:54 »

Αποσυνδεδεμένος English

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1440
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #435 στις: Σεπτέμβριος 24, 2021, 12:01:02 πμ »
Προτζέκτορες κουβαλητούς; Δεν αρκούν, χρειάζεσαι και laptop. Και δίκτυο ίσως.

Και χωρίς κατάληλη ηλεκτρολογική εγκατάσταση, τι θα κάνεις, θα απλώσεις μπαλαντέζα στην τάξη από την πρίζα στο διάδρομο ή από την διπλανή τάξη που τυγχάνει να έχει;  Φαντάζομαι το γνωρίζεις ότι μπαλαντέζα δεν προβλέπεται και αν κάποιος πάθει ηλεκτροπληξία είσαι υπέθυνος.

Όλα αυτά δεν είναι αρμοδιότητες δικές μας να αξιολογήσουμε, αλλά του δήμου και του υπουργείου, και η υλοποίησή ή μη υλοποίησή τους μπορεί να αξιολογηθεί μόνο από αυτόν που ελέγχει τον προϋπολογισμό του δήμου.

Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω το σκεπτικό σου και διαφωνώ κάθετα με τα όσα γράφεις. Σαφώς και μπορώ να αξιολογήσω (δεν αναφέρομαι στην επίσημη αξιολόγηση αν αυτό είναι το θέμα) τις ανύπαρκτες υποδομές όταν είναι για μένα εργαλεία όχι μόνο για μια ποιοτική διδασκαλία αλλά και για όλα όσα μας αναθέτει το σχολείο και κατ' επέκταση το Υπουργείο.

Αποσυνδεδεμένος donkey

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #436 στις: Σεπτέμβριος 24, 2021, 12:03:58 πμ »
Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω το σκεπτικό σου και διαφωνώ κάθετα με τα όσα γράφεις. Σαφώς και μπορώ να αξιολογήσω (δεν αναφέρομαι στην επίσημη αξιολόγηση αν αυτό είναι το θέμα) τις ανύπαρκτες υποδομές όταν είναι για μένα εργαλεία όχι μόνο για μια ποιοτική διδασκαλία αλλά και για όλα όσα μας αναθέτει το σχολείο και κατ' επέκταση το Υπουργείο.

Πως θα αξιολογήσεις τις υποδομές στα σχολεία που δεν έχουν υλοποιηθεί, αν δεν γνωρίζεις πρώτα τι λεφτά υπήρχαν συνολικά διαθέσιμα στο δήμο και αν δεν γνωρίζεις ειδικότερα πόσα από τα συνολικά λεφτά δεσμεύτηκαν (αν δεσμεύτηκαν) με σκοπό να υλοποιηθούν αυτές οι υποδομές;

Έχουμε εμείς οι εκπαιδευτικοί πληροφόρηση για το τι χρήμα μασουλάνε στο Δήμο;
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 24, 2021, 12:09:58 πμ από donkey »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν μόνο την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #437 στις: Σεπτέμβριος 24, 2021, 12:05:39 πμ »
Προτζέκτορες κουβαλητούς; Δεν αρκούν, χρειάζεσαι και laptop. Και δίκτυο ίσως.

Και χωρίς κατάληλη ηλεκτρολογική εγκατάσταση, τι θα κάνεις, θα απλώσεις μπαλαντέζα στην τάξη από την πρίζα στο διάδρομο ή από την διπλανή τάξη που τυγχάνει να έχει;  Φαντάζομαι το γνωρίζεις ότι μπαλαντέζα δεν προβλέπεται και αν κάποιος πάθει ηλεκτροπληξία είσαι υπέθυνος.

Επίσης για να έχεις προτζέκτορες κουβαλητούς και λαπτοπς κουβαλητά, θα πρέπει να έχεις και χώρο με συναγερμό όπου αυτοί οι προτζέκτορες και λαπτοπ θα αποθηκεύονται, θα φυλάσσονται και θα χρεώνεται από κάποιον υπεύθυνο ο δανεισμός τους.

Όλα αυτές τις (αυτονόητες) ελλείψεις δεν είναι αρμοδιότητα δική μας να τις αξιολογήσουμε, είναι του δήμου και του υπουργείου, και η υλοποίηση ή μη υλοποίησή τους μπορεί να αξιολογηθεί μόνο από αυτόν που ελέγχει και ρυθμίζει τον προϋπολογισμό.

Δεν ειναο δουλειά μας να αναδείξουμε από μέσα τξ γύμνια κ την ανεπάρκεια του συστήματος; αν δεν το κάνουμε εμείς, ποιος;

ο σκοπός είναι να φανεί ότι για την κακή ποιότητα παρεχόμενης εκπαίδευσης φταίνε πολλά. τα αναλυτικά προγράμματα, υα βιβλία, οι ελλείψεις προσωπικού, και οι ελλείψεις υποδομών.

αρκετά  σχολεία έχουν διαδραστικό σε κάθε αίθουσα. δεν νομίζω ότι είναι κάτι τραγικό. απλώς πρέπει να ασχοληθεί κάποιος κ να καταλάβει τη χρησιμότητα κ να το τρέξει. οι διευθυντές συχνά βαριούνται γιατί δεν τους νοιάζει το μάθημα μας, θέλουν απλώς τα παιδιά απασχολημένα κ δράσεις να φαίνονται. ωραίο θα ταν να τους τρίζαμε λίγο τα δόντια να μάθουν να απαιτούν αντί για δημόσιες σχέσεις με τον κάθε βλαχοδήμαρχο.


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:10:54 »

Αποσυνδεδεμένος donkey

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #438 στις: Σεπτέμβριος 24, 2021, 12:13:23 πμ »
Δεν ειναο δουλειά μας να αναδείξουμε από μέσα τξ γύμνια κ την ανεπάρκεια του συστήματος; αν δεν το κάνουμε εμείς, ποιος;

ο σκοπός είναι να φανεί ότι για την κακή ποιότητα παρεχόμενης εκπαίδευσης φταίνε πολλά. τα αναλυτικά προγράμματα, υα βιβλία, οι ελλείψεις προσωπικού, και οι ελλείψεις υποδομών.

αρκετά  σχολεία έχουν διαδραστικό σε κάθε αίθουσα. δεν νομίζω ότι είναι κάτι τραγικό. απλώς πρέπει να ασχοληθεί κάποιος κ να καταλάβει τη χρησιμότητα κ να το τρέξει. οι διευθυντές συχνά βαριούνται γιατί δεν τους νοιάζει το μάθημα μας, θέλουν απλώς τα παιδιά απασχολημένα κ δράσεις να φαίνονται. ωραίο θα ταν να τους τρίζαμε λίγο τα δόντια να μάθουν να απαιτούν αντί για δημόσιες σχέσεις με τον κάθε βλαχοδήμαρχο.

Δηλαδή λες να μην ξέρει το υπουργείο ποια σχολεία έχουν υποδομές και ποια δεν έχουν; Και θα αναδείξεις "από μέσα" την γύμνια του συστήματος, λέγοντας στο υπουργείο αυτά που ήδη ξέρει;


Αν θέλεις να αναδείξεις την γύμνια του συστήματος, να ενημερώσεις τον σύλλογο γονέων ή τους δημότες, που δεν ξέρουν το χάλι του σχολείου και τις σχέσεις του διευθυντή με τον βλαχοδήμαρχο.

Το υπουργείο, ο βλαχοδήμαρχος, καθώς και τα μάκριά τους χέρια κάποιοι διευθυντές σχολείων, γνωρίζουν πολύ καλά τις υποδομές και τις ελλείψεις του κάθε σχολείου. Δεν χρειάζονται την αναφορά/αξιολόγηση μας, παρά μόνο ως μια απλή συμπλήρωση μια φόρμας ΕΣΠΑ, ώστε να τσεπώσουν κάποιοι επιτήδειοι (που βαριούνται να κάνουν ακόμα και αυτή την δουλειά της καταγραφής των ελλείψεων) τα χρηματικά ΕΣΠΑ πακέτα.....
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 24, 2021, 12:30:51 πμ από donkey »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν μόνο την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #439 στις: Σεπτέμβριος 24, 2021, 07:56:18 πμ »

Δηλαδή λες να μην ξέρει το υπουργείο ποια σχολεία έχουν υποδομές και ποια δεν έχουν; Και θα αναδείξεις "από μέσα" την γύμνια του συστήματος, λέγοντας στο υπουργείο αυτά που ήδη ξέρει;


Αν θέλεις να αναδείξεις την γύμνια του συστήματος, να ενημερώσεις τον σύλλογο γονέων ή τους δημότες, που δεν ξέρουν το χάλι του σχολείου και τις σχέσεις του διευθυντή με τον βλαχοδήμαρχο.

Το υπουργείο, ο βλαχοδήμαρχος, καθώς και τα μάκριά τους χέρια κάποιοι διευθυντές σχολείων, γνωρίζουν πολύ καλά τις υποδομές και τις ελλείψεις του κάθε σχολείου. Δεν χρειάζονται την αναφορά/αξιολόγηση μας, παρά μόνο ως μια απλή συμπλήρωση μια φόρμας ΕΣΠΑ, ώστε να τσεπώσουν κάποιοι επιτήδειοι (που βαριούνται να κάνουν ακόμα και αυτή την δουλειά της καταγραφής των ελλείψεων) τα χρηματικά ΕΣΠΑ πακέτα.....

Το θέμα μας δεν είναι να τα μάθει το υπουργείο. επικοινωνιακό damage control πρέπει να κάνουμε. αυτές οι εκθέσεις αναρτώνται κ στην ιστοσελίδα υποχρεωτικά. ε λοιπόν, αυτό λέω ότι είναι κατά τη γνώμη μου το καλύτερο. ένα ωραίο κείμενο κοινό για όλους ανά βαθμίδα με τα ειδικότερα προβλήματα συν τα ιδιαίτερα κάθε σχολείου, αναρτημένα δημόσια στη θέση της αυτοαξιολόγησης. μαζικά και συλλογικά. εκεί τι θα λέγαν; οτιδεν εργαστήκαμε; ότι δεν θελουμε να βελτιωθούμε;

Αποσυνδεδεμένος haroulalki

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 824
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #440 στις: Σεπτέμβριος 24, 2021, 10:47:18 πμ »
Για τους νεοδιόριστους τι λέτε; Κινδυνεύουν να μη μονιμοποιηθούν;

Αποσυνδεδεμένος tiel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 947
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #441 στις: Σεπτέμβριος 24, 2021, 01:24:01 μμ »
Για τους νεοδιόριστους τι λέτε; Κινδυνεύουν να μη μονιμοποιηθούν;
Εάν εφαρμοστεί στην πληρότητά του το σχέδιο αξιολόγησης που ακολουθεί τη γραμμή του αγγλοσαξονικού συστήματος, η θέση όλων θα είναι επισφαλής. Πόσο μάλλον των νεοδιόριστων.
Συνάδελφοι, μπείτε στις ενημερώσεις-συζητήσεις των ΕΛΜΕ (της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης γίνονται διαδικτυακά μέσω ΖΟΟΜ ή στο fb για πιο άμεση επικοινωνία), ακούστε, ρωτήστε και θα έχετε μια εικόνα για το τι μας περιμένει.
Ούτε εγώ θεωρώ την ΟΛΜΕ τέλεια, αλλά είναι το συνδικαλιστικό μας όργανο, αυτό μας προστατεύει από την αυθαιρεσία Υπουργών, Προϊσταμένων, Διευθυντών κλπ και τουλάχιστον στο θέμα της αξιολόγησης έχει κινητοποιηθεί (με εξαίρεση τη ΔΑΚΕ που σιγοντάρει την Κεραμέως. Πέρσι βέβαια, ακόμη και η ΔΑΚΕ στο θέμα της ατομικής αξιολόγησης ήταν κατά).
Οι διευθυντές, τα στελέχη γενικότερα και οι διαπλεκόμενοι και όσοι θέλουν να αναρριχηθούν διοικητικά, προφανώς θα ταχθούν υπέρ και θα προσπαθήσουν να μας πείσουν πως είναι για το καλό μας (ή ότι θα μείνει στα χαρτιά).
Μια κυβέρνηση που διαλύει ένα προς ένα τα εργασιακά κεκτημένα των εργαζομένων (ωράριο, συνθήκες εργασίας, σχέσεις με την εργοδοσία), που ο Υπουργός Χατζηδάκης έλεγε πως θα πληρώνονται οι εργαζόμενοι με ρεπό την υπερωρία, τι περιμένουμε ότι θα κάνει στο δημόσιο χαρακτήρα του σχολείου; Πριν μερικά χρόνια, ο τότε Υπουργός Παιδείας Αρβανιτόπουλος είχε καταργήσει τις ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση από το δημόσιο για να οδηγήσει αναγκαστικά τους εκπαιδευόμενους στα ιδιωτικά. Η Κεραμέως κατήργησε το πανελλαδικώς εξεταζόμενο ειδικό μάθημα του σχεδίου στο Λύκειο κι έκοψε χιλιάδες μαθητές με την αδιανότητη ΕΒΕ. Ο σκοπός τους δεν είναι η εξυγίανση των αρνητικών στοιχείων στο δημόσιο σχολείο, αλλά η συνεχής υποβάθμιση του δημοσίου.

Αποσυνδεδεμένος misanofagos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 419
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #442 στις: Σεπτέμβριος 24, 2021, 01:49:55 μμ »
Μας προστατεύουν οι συνδικαληστες από αυθαιρεσίες. Μαλιστα ;D

Το ότι τα τελευταια χρόνια είναι συνεχώς από ήττα σε ήττα δεν λέει κάτι για τις ικανότητές τους; Η αξιολόγηση θα γίνει και απλά κάποιοι θα υποστούν τις ποινές διότι ο νόμος είναι νόμος.-

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #443 στις: Σεπτέμβριος 24, 2021, 02:03:52 μμ »
Αν αυτό δεν είναι τρομοκρατία τότε ποια είναι η τρομοκρατία! Ποιο αγγλοσαξωνικό σύστημα καλοί μου άνθρωποι! Τι λέτε; Βλέπετε φαντάσματα. Προς το παρόν μόνο διορισμούς κάνει η παρούσα κυβέρνηση και μαλιστα η τωρινή ηγεσία του υπουργείου παιδείας. Ξεχνάτε τους διορισμούς ηθελημένα! Η αξιολόγηση είναι εδώ. Αυτή έχουμε διότι καμία άλλη δεν προτάθηκε από τον κλάδο. Αυτή μας έμεινε. Αυτή θα εφαρμόσουμε. Όσοι δεν ακολουθείτε τους νόμους θα υποστείτε τις συνέπειες του νόμου. Κράτος εν κράτει και οι εκπαιδευτικοί; Όπως οι ιερείς; Όπως η αστυνομία; Τέτοια εικόνα θέλετε να δείχνετε στην κοινωνία; Είμαστε μορφωμένοι και σοβαροί άνθρωποι. Όσοι δεν είστε να αποχωρήσετε από τον χώρο. Ησύχως!

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2851
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #444 στις: Σεπτέμβριος 24, 2021, 02:09:18 μμ »
Εάν εφαρμοστεί στην πληρότητά του το σχέδιο αξιολόγησης που ακολουθεί τη γραμμή του αγγλοσαξονικού συστήματος, η θέση όλων θα είναι επισφαλής. Πόσο μάλλον των νεοδιόριστων.
Συνάδελφοι, μπείτε στις ενημερώσεις-συζητήσεις των ΕΛΜΕ (της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης γίνονται διαδικτυακά μέσω ΖΟΟΜ ή στο fb για πιο άμεση επικοινωνία), ακούστε, ρωτήστε και θα έχετε μια εικόνα για το τι μας περιμένει.
Ούτε εγώ θεωρώ την ΟΛΜΕ τέλεια, αλλά είναι το συνδικαλιστικό μας όργανο, αυτό μας προστατεύει από την αυθαιρεσία Υπουργών, Προϊσταμένων, Διευθυντών κλπ και τουλάχιστον στο θέμα της αξιολόγησης έχει κινητοποιηθεί (με εξαίρεση τη ΔΑΚΕ που σιγοντάρει την Κεραμέως. Πέρσι βέβαια, ακόμη και η ΔΑΚΕ στο θέμα της ατομικής αξιολόγησης ήταν κατά).
Οι διευθυντές, τα στελέχη γενικότερα και οι διαπλεκόμενοι και όσοι θέλουν να αναρριχηθούν διοικητικά, προφανώς θα ταχθούν υπέρ και θα προσπαθήσουν να μας πείσουν πως είναι για το καλό μας (ή ότι θα μείνει στα χαρτιά).
Μια κυβέρνηση που διαλύει ένα προς ένα τα εργασιακά κεκτημένα των εργαζομένων (ωράριο, συνθήκες εργασίας, σχέσεις με την εργοδοσία), που ο Υπουργός Χατζηδάκης έλεγε πως θα πληρώνονται οι εργαζόμενοι με ρεπό την υπερωρία, τι περιμένουμε ότι θα κάνει στο δημόσιο χαρακτήρα του σχολείου; Πριν μερικά χρόνια, ο τότε Υπουργός Παιδείας Αρβανιτόπουλος είχε καταργήσει τις ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση από το δημόσιο για να οδηγήσει αναγκαστικά τους εκπαιδευόμενους στα ιδιωτικά. Η Κεραμέως κατήργησε το πανελλαδικώς εξεταζόμενο ειδικό μάθημα του σχεδίου στο Λύκειο κι έκοψε χιλιάδες μαθητές με την αδιανότητη ΕΒΕ. Ο σκοπός τους δεν είναι η εξυγίανση των αρνητικών στοιχείων στο δημόσιο σχολείο, αλλά η συνεχής υποβάθμιση του δημοσίου.

Ακριβώς έτσι έχουν τα πράγματα συνάδελφε! Δεν θα μπορούσες να τα έχεις πει καλύτερα....

Αποσυνδεδεμένος ernesto

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 572
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #445 στις: Σεπτέμβριος 24, 2021, 02:20:23 μμ »

Ακριβώς έτσι έχουν τα πράγματα συνάδελφε! Δεν θα μπορούσες να τα έχεις πει καλύτερα....

Συμφωνώ.

Αποσυνδεδεμένος anatolithan

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 61
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #446 στις: Σεπτέμβριος 24, 2021, 02:56:37 μμ »
100% η αποχή σ εμάς....μόνο ο διευθυντής συμμετέχει.Και μιλάμε για σύλλογο 25 ατομων

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #447 στις: Σεπτέμβριος 24, 2021, 03:37:43 μμ »
Η οσφυοκαμψία ποτέ δεν βοήθησε...
Εννοείς τη δική σου στις επιταγές της ολμε; Δεν υπάρχει λόγος για κανέναν αγώνα. Όταν αγωνιζόμαστε εμείς εσύ προφανέστατα θα ήσουν σε καμιά κατάληψη. Δεν θα δεχθώ μαθήματα αγωνιστικότητας από μερικούς εδώ μέσα που θέλουν να επιβάλουν την γνώμη τους για να καλύψουν τα οπίσθιά τους. Αρκετά! Ο καθένας αποφασίζει κατά συνείδηση. Αν εσείς θέλετε να αντιπολιτευτείτε, να κατέβετε στις εκλογές. Δεν θα μπούμε σε μια διαμάχη με το υπουργείο για ανύπαρκτα πράγματα! Κάπου να σταματήσει αυτή η διαστρεβλωση των πάντων. Θα χάσουμε τη λογική μας πια. Και στην τελική στον αγώνα σας; Ωραία! Θα έπρεπε να ζητάτε περικοπή μισθού οι ίδιοι για να πείσετε την κοινωνία ότι όντως αγωνίζεστε. Αλλά, οι δουλοπρεπείς άνθρωποι δεν υψώνουν κεφάλι.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159786
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 561
Σύνολο: 561

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.093 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.