*

Ψηφοφορία

σαν σύλλογος τι έχετε αποφασίσει όσο αναφορά την αξιολόγηση ? Σε περίπτωση τελικής απόφασης του σχολείου να αλλάξετε τη ψήφο σας

αποχή-απεργία
θα εφαρμοστεί η αξιολόγηση
θα εφαρμοστεί η αξιολόγηση  οριακά
δεν έχουμε κάνει ακόμα σύλλογο
ψηφίσαμε 50-50

Αποστολέας Θέμα: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση  (Αναγνώστηκε 182238 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος donkey

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #462 στις: Σεπτέμβριος 25, 2021, 10:01:48 πμ »
https://www.e-nomothesia.gr/kat-ekpaideuse/n-1566-1985.html

ΣΤ' Σύλλογοι διδασκόντων.
1. Ο σύλλογος διδασκόντων κάθε σχολείου αποτελείται από όλους τους διδάσκοντες στο σχολείο με οποιαδήποτε σχέση εργασίας και έχει ως πρόεδρο το διευθυντή του σχολείου. Όταν στις συνεδριάσεις του συλλόγου εξετάζονται ειδικά θέματα μαθητών μετέχουν και δύο εκπρόσωποί τους που ορίζονται από το διοικητικό συμβούλιο των μαθητικών κοινοτήτων.
2. Ο σύλλογος των διδασκόντων συνεδριάζει, ύστερα από πρόσκληση του προέδρου του, τακτικά τουλάχιστο μία φορά πριν από την έναρξη των μαθημάτων και μία φορά στο τέλος κάθε τριμήνου και έκτακτα, όταν το κρίνει σκόπιμο ο πρόεδρος ή το ζητήσει εγγράφως για συγκεκριμένα θέματα τουλάχιστον το ένα τρίτο των μελών του. Οι συνεδριάσεις γίνονται μέσα στο ωράριο εργασίας και σε καμιά περίπτωση σε ώρες διδασκαλίας των μαθημάτων.
3. Ο σύλλογος διδασκόντων αποτελεί συλλογικό όργανο για τη χάραξη κατευθύνσεων για την καλύτερη εφαρμογή της εκπαιδευτικής πολιτικής και την καλύτερη λειτουργία του σχολείου. Έχει την ευθύνη για την εφαρμογή του ωρολογίου και αναλυτικού προγράμματος, την υγεία και προστασία των μαθητών, την καθαριότητα των σχολικών χώρων και την οργάνωση της σχολικής ζωής. Ιεραρχεί τις σχολικές ανάγκες και φροντίζει για την αντιμετώπιση τους. Αξιοποιεί τις δυνατότητες συνεργασίας ανάμεσα στο διδακτικό προσωπικό και τους κοινωνικούς φορείς του τόπου. Μπορεί να αποφασίσει το χωρισμό των μελών του σε τομείς γνώσεων, με στόχο τον καλύτερο συντονισμό της διδασκαλίας και της εφαρμογής των εκπαιδευτικών μεθόδων.
4. Ο τρόπος λειτουργίας του συλλόγου διδασκόντων, οι ειδικότερες αρμοδιότητές του και τα ειδικά θέματα, στη συζήτηση των οποίων παρίστανται εκπρόσωποι των μαθητών, ορίζονται με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.

https://www.e-nomothesia.gr/kat-ekpaideuse/ya-f353-1-324-105657-d1-2002.html

Άρθρο 37
Σύνθεση και λειτουργία του Συλλόγου των Διδασκόντων (Σ.Δ.)
1.Ο Σύλλογος των Διδασκόντων (Σ.Δ.) είναι συλλογικό όργανο του σχολείου και αποτελείται από τους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν σ’ αυτό με οποιαδήποτε σχέση εργασίας. Έργο του είναι η χάραξη κατευθύνσεων για την καλύτερη λειτουργία του σχολείου, για την οποία είναι υπεύθυνος. Οι αποφάσεις του Συλλόγου Διδασκόντων κινούνται πάντοτε στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής νομοθεσίας.
.....
6.Δε συγκαλείται συνεδρίαση του συλλόγου, αν το θέμα ή τα θέματα που προτείνονται για συζήτηση ανήκουν, σύμφωνα με το νόμο, στην αποκλειστική αρμοδιότητα του Διευθυντή ή άλλου σχολικού φορέα ή όταν δεν είναι σύννομα.
.....
13.Ο σύλλογος των διδασκόντων βρίσκεται σε νόμιμη απαρτία και οι αποφάσεις του είναι έγκυρες, όταν τα παρόντα μέλη είναι περισσότερα από τα απόντα.
14.Οι αποφάσεις του συλλόγου λαμβάνονται με απλή πλειοψηφία των παρόντων και σε περίπτωση ισοψηφίας υπερισχύει η άποψη με την οποία τάσσεται ο πρόεδρος. Όταν οι προτάσεις είναι περισσότερες και καμιά δε συγκεντρώνει την απόλυτη πλειοψηφία, η ψηφοφορία επαναλαμβάνεται ανάμεσα στις δυο επικρατέστερες. Το μέλος που απέχει από την ψηφοφορία ή δίνει λευκή ψήφο θεωρείται απόν. Η ψηφοφορία είναι φανερή. Μυστική ψηφοφορία διεξάγεται όταν προβλέπεται από σχετική διάταξη ή αποφασίζει ο Σύλλογος κατά πλειοψηφία.
15.Οι αποφάσεις του Συλλόγου των Διδασκόντων λαμβάνονται πάντοτε μέσα στα όρια της αρμοδιότητάς του, είναι δεσμευτικές για όλους, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, και υλοποιούνται με ευθύνη του Διευθυντή του σχολείου. Καταχωρούνται στο βιβλίο πράξεων του Συλλόγου και υπογράφονται υποχρεωτικά από τον πρόεδρο, το γραμματέα και τα παρόντα μέλη. Στην ίδια πράξη καταχωρούνται και οι απόψεις της μειοψηφίας, αν ζητηθεί. Ζητήματα τα οποία ρυθμίζονται από την υφιστάμενη εκπαιδευτική νομοθεσία δεν είναι επιτρεπτό να γίνονται θέματα συνεδρίασης του Συλλόγου των Διδασκόντων και ούτε να λαμβάνονται αποφάσεις αντίθετες με τις ρυθμίσεις αυτές.

Άρθρο 38
Έργο του Συλλόγου των Διδασκόντων
1.Ο Σύλλογος των Διδασκόντων κάθε σχολικής μονάδας έχει την ευθύνη να υλοποιεί τους σκοπούς και τους στόχους της εκπαίδευσης με συγκεκριμένες εκπαιδευτικές δραστηριότητες. Στο έργο του σχολείου περιλαμβάνονται τρεις κυρίως εκπαιδευτικοί σκοποί.
α) Η καλλιέργεια και ανάπτυξη των γνωστικών και των νοητικών ικανοτήτων των μαθητών.
β) Η συναισθηματική καλλιέργεια για την αποδοχή αρχών που θα στηρίξουν τις αξίες τους και θα επηρεάσουν τη συμπεριφορά τους, ώστε να διαμορφώσουν θετική στάση για τη ζωή και την κοινωνία.
γ) Η καλλιέργεια και διεύρυνση των ψυχοκινητικών ικανοτήτων του μαθητή για την απόκτηση δεξιοτήτων και την ομαλή ένταξή του στην κοινωνία.
2.Για την πραγματοποίηση των παραπάνω σκοπών ο Σύλλογος των Διδασκόντων πρέπει:
α) Να προγραμματίζει και να οργανώνει το έργο του, να το παρακολουθεί και, τέλος, να το αξιολογεί.
β) Να εξασφαλίζει τις προϋποθέσεις, ώστε τα μέλη του να επιμορφώνονται διαρκώς, να ανανεώνουν τις γνώσεις τους στον επιστημονικό τομέα και στις επιστήμες της αγωγής (ψυχοπαιδαγωγική και διδακτική κατάρτιση), για να είναι πιο αποτελεσματικοί στο έργο τους.
γ) Να παρεμβαίνει σε περιπτώσεις φαινομένων σχολικής αποτυχίας και διαρροής των μαθητών, εφαρμόζοντας κατάλληλα αντισταθμιστικά εκπαιδευτικά προγράμματα για την αποτελεσματική αντιμετώπισή τους.
δ) Να ανανεώνει και να αξιοποιεί τα διατιθέμενα εποπτικά μέσα και τη σύγχρονη τεχνολογία στη διδακτική πράξη για την αποτελεσματικότερη άσκηση του εκπαιδευτικού έργου.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 25, 2021, 10:25:46 πμ από donkey »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν μόνο την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:34:22 »

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #463 στις: Σεπτέμβριος 25, 2021, 10:03:25 πμ »
ο σεβασμός κερδίζεται...και προς τα γραφόμενα σου έχει χαθεί προ πολλού...απορώ με το κουράγιο των συναδέλφων που μπαίνουν στη διαδικασία και σου απαντάνε...
Κάνεις λάθος! Η εμπιστοσύνη κερδίζεται. Ο σεβασμός είναι η στοιχειώδης ανθρώπινη ποιότητα. Όποιος δεν τη φέρει δεν ανήκει στο ανθρώπινο είδος.
Σεβασμός!

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #464 στις: Σεπτέμβριος 25, 2021, 10:05:13 πμ »
Εγώ πάντως υποψιάζομαι ότι δεν είναι θέμα σεβασμού. Δεν μοιάζει για μάχιμος εκπαιδευτικός, περισσότερο μοιάζει ότι είναι σε διατεταγμένη "υπηρεσία" από το υπουργείο με σκοπό να "διαφημίσει" τις κυβερνητικές θέσεις και να επηρεάσει/φοβήσει κάποιους ώστε να μην συμμετέχουν στην απεργία-αποχή. Αν είναι αυτή η περίπτωση, συμβουλή προς το υπουργείο: βάλτε κάποιον καλύτερο, ο συγκεκριμένος δεν πείθει καθόλου.
Να μας γράψεις έστω και ένα πράγμα που έγραψα που ενέχει την πρόθεση να εκφοβίσει; Γιατί στα μηνύματα όσων μας προτρέπουν στην αποχή έχω επισημάνει πολλά!
Η δολοφονία χαρακτήρων είναι ίδιον του φασισμού. Συνεχίστε! Καλά το πάτε. Μακριά μας μόνο.

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #465 στις: Σεπτέμβριος 25, 2021, 10:07:17 πμ »
Eσύ, ως μέλος του ΠΥΣΔΕ, είσαι ο άξιος. Οι υπόλοιποι είναι ανάξιοι. Θέλω να μαθω ποιος είσαι εσύ που ορίζεις, με τις αποφάσεις σου, την τύχη κάποιων καθηγητών στο ΠΥΣΔΕ που σε έβαλαν.
Ποιος είσαι;
Σε ποιο ΠΥΣΔΕ ανήκεις;

''..προσωπικό μη αξιολογημένο'', λες... Τι (προσωπικό) ορισμό δίνεις στην αξιολόγηση ενός εκπαιδευτικού; Τι περιεχόμενο τής βάζεις; Πόσες ώρες (είναι η τρίτη φορά που σε ρωτάω) διδάσκεις στην τάξη;
Πώς έβγαλες το συμπέρασμα ότι είμαι μέλος του πυσδε; Γέλιο έχετε μερικοί!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:34:22 »

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1549
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #466 στις: Σεπτέμβριος 25, 2021, 10:21:54 πμ »
Το αντίθετο και πάλι αν και φέτος είμαι στο πυσδε της πόλης καταγωγής μου. Εκφοβισμός ναι, αλλά από εκείνους που είναι κατά της αξιολόγησης. «Έρχονται δύσκολα», «Θα απολυθούμε», «ετοιμάζουν σχολεία καλά και κακά» και άλλα τέτοια φαιδρά!
Όποιος είναι κατά, να απέχει. Δεν κατανοώ γιατί προσπαθούν να πείσουν και τους υπολοίπους. Οι διευθυντές αν δεν θέλουν να εφαρμόσουν τη νομοθεσία, θα παραιτηθούν. Είναι απλά τα πράγματα. Αυτός που είναι σε θέση ευθύνης, ασκεί διοικητικό έργο, είναι καθήκον του να εφαρμόζει το νόμο. Αν δεν θέλει, αποχωρεί!
Δική σου ανάρτηση είναι αυτη

Αποσυνδεδεμένος ni9os

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 465
  • .
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #467 στις: Σεπτέμβριος 25, 2021, 10:24:57 πμ »
Εσύ τό έγραψες, ΤΙΜΠΑΠ. Εισαι στο ΠΥΣΔΕ της πόλης καταγωγής σου......
Εννοούσες στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ;

Αν δεν είσαι μέλος του ΠΥΣΔΕ, λέω με ανακούφιση ''ΕΥΤΥΧΩΣ''...
Είσαι, ομως, δυστυχώς, σε κάποιον σύλλογο διδασκόντων... Τα λες κι εκεί αυτά, για το ποιος είναι άξιος, ποιος δεν είναι, τους δείχνεις με το δαχτυλάκι σου; Ή μήπως εδώ μόνο λύνεται η γλώσσα σου, με την ασφάλειά σου;


« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 25, 2021, 10:27:53 πμ από ni9os »
Ένα από τα σημάδια επερχόμενου νευρικού κλονισμού είναι όταν πιστεύει κανείς ότι η δουλειά του είναι φοβερά σημαντική.

Αποσυνδεδεμένος donkey

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #468 στις: Σεπτέμβριος 25, 2021, 10:27:15 πμ »
Άρθρο 39
Καθήκοντα και αρμοδιότητες του Συλλόγου των Διδασκόντων
Α. Γενικά:
1.Ο Σύλλογος των Διδασκόντων σε τακτική συνεδρίαση πριν από την έναρξη των μαθημάτων προγραμματίζει τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες για όλο το σχολικό έτος.
α) Στον τομέα της επιμόρφωσης λαμβάνει υπόψη τις ανάγκες των μελών του και με βάση αυτές υποβάλλει πρόταση στο Σχολικό Σύμβουλο ή στο Διευθυντή Εκπαίδευσης ή στον Προϊστάμενο Γραφείου, κατά περίπτωση, προκειμένου να αντιμετωπισθούν με την ενδοσχολική επιμόρφωση. Ο Σύλλογος συνεκτιμά και τις αντίστοιχες προσπάθειες που έγιναν κατά τα προηγούμενα έτη.
β) Σχετικά με την αναγκαιότητα των αντισταθμιστικών εκπαιδευτικών παρεμβάσεων λαμβάνει υπόψη τα δεδομένα της σχολικής επίδοσης των μαθητών κατά το προηγούμενο διδακτικό έτος και τα συμπεράσματα της αυτοαξιολόγησης του σχολείου για το διάστημα αυτό. Συνεκτιμά, δηλαδή εάν εφαρμόστηκαν προγράμματα Ενισχυτικής Διδασκαλίας, Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης, ένταξης παλιννοστούντων ή άλλων εκπαιδευτικών καινοτομιών, σε ποιους μαθητές και με ποιο αποτέλεσμα. γ) Στον τομέα των μέσων, των πόρων και των προγραμμάτων εσωσχολικής ζωής λαμβάνονται υπόψη οι ανάγκες του σχολείου.
2.Ο Σύλλογος Διδασκόντων παρακολουθεί και εφαρμόζει τον αρχικό προγραμματισμό και, εφόσον, χρειασθεί παρεμβαίνει διορθωτικά.
3.Στο τέλος της σχολικής χρονιάς γίνεται η αυτοαξιολόγηση, κατά την οποία αξιολογείται ο βαθμός επίτευξης των στόχων που τέθηκαν κατά τον προγραμματισμό και η αποτελεσματικότητα των προγραμματισμένων ενεργειών.
Η έκθεση αυτοαξιολόγησης, στην οποία περιλαμβάνονται και οι προτάσεις για την αντιμετώπιση των αδυναμιών που έχουν διαπιστωθεί, υποβάλλεται μέσω του Διευθυντή του σχολείου στον αρμόδιο Σχολικό Σύμβουλο και στον Προϊστάμενο Γραφείου. Όταν δεν υπάρχει Προϊστάμενος Γ ραφείου ή έκθεση υποβάλλεται στο Διευθυντή Εκπαίδευσης.
4.Ο Σύλλογος Διδασκόντων αποφασίζει, ύστερα από εισήγηση του Διευθυντή του σχολείου, την ανάθεση στο διδακτικό προσωπικό της διδασκαλίας των μαθημάτων στις τάξεις και τα τμήματα.
5.Οργανώνει τον καταμερισμό των εργασιών στα μέλη του, ύστερα από εισήγηση του Διευθυντή, έτσι ώστε να αξιοποιούνται οι δυνατότητες όλων των μελών του και να εξασφαλίζεται η αποτελεσματικότητα και η ομαλή λειτουργία της σχολικής μονάδας.
6.Εισηγείται στο Διευθυντή Εκπαίδευσης ή στον Προϊστάμενο του Γραφείου και στον αρμόδιο Σχολικό Σύμβουλο τη λειτουργία τμημάτων Ενισχυτικής Διδασκαλίας, Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης και τάξεων υποδοχής.
7.Αναθέτει στους εκπαιδευτικούς του ίδιου σχολείου ώρες του προγράμματος Ενισχυτικής Διδασκαλίας για τη συμπλήρωση του ωραρίου. Επίσης, αναθέτει υπερωριακή διδασκαλία στο πρόγραμμα Ενισχυτικής Διδασκαλίας, όπως η νομοθεσία προβλέπει.
8.Αποφασίζει, ύστερα από εισήγηση του Διευθυντή του σχολείου, την ανάληψη δράσεων, πρωτοβουλιών, προγραμμάτων, την οργάνωση επισκέψεων και εκδηλώσεων που ανοίγουν το σχολείο στην κοινωνία. Με τον τρόπο αυτό ευαισθητοποιούνται και προβληματίζονται οι μαθητές και διαμορφώνουν θετικές στάσεις και συμπεριφορές.
9.Ο Σύλλογος Διδασκόντων έχει την ευθύνη για την ποιοτική βελτίωση και την αξιοποίηση των σχολικών εγκαταστάσεων, ιεραρχώντας και προτείνοντας στη σχολική επιτροπή, μέσω του Διευθυντή, την κάλυψη των αναγκών και αναθέτοντας στα μέλη του συγκεκριμένες αρμοδιότητες.
10.Αποφασίζει, σε συνεργασία με τους Σχολικούς Συμβούλους, με τα Επιμορφωτικά Κέντρα και τον Οργανισμό Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών ή με τα Πανεπιστήμια και ΤΕΙ την οργάνωση επιμορφωτικών προγραμμάτων και σεμιναρίων σε ενδοσχολικό επίπεδο ή συμμετέχει σε γενικότερα προγράμματα επιμόρφωσης, όταν διαπιστώνονται ανάγκες, όταν εισάγονται καινοτομίες ή επιβάλλεται να αντιμετωπισθούν ειδικά προβλήματα της σχολικής μονάδας. Τα προγράμματα αυτά πραγματοποιούνται εκτός ωρών διδασκαλίας.
11.Ο Σύλλογος Διδασκόντων αποφασίζει για την πραγματοποίηση εκδρομών, περιπάτων ή επισκέψεων, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.
12.Ενημερώνει, σε συνεργασία με το Διευθυντή, τους γονείς και κηδεμόνες, τουλάχιστον κάθε τρίμηνο ή τετράμηνο, σχετικά με τη φοίτηση, την πρόοδο και τη συμπεριφορά των μαθητών. Η ενημέρωση γίνεται εκτός των ωρών εργασίας του σχολείου.
13.Συνεργάζεται με όλα τα στελέχη Επιστημονικής Παιδαγωγικής Καθοδήγησης και της Διοίκησης για τον καλύτερο συντονισμό και την υλοποίηση του διδακτικού έργου, την ανταλλαγή απόψεων και την αντιμετώπιση των διάφορων διδακτικών και άλλων ζητημάτων που ενδεχομένως προκύπτουν.
14.Ορίζει, ύστερα από εισήγηση του Διευθυντή, τους υπεύθυνους των τμημάτων ή τάξεων για την παρακολούθηση της φοίτησης των μαθητών. Επίσης ορίζει τους συμβούλους των αντίστοιχων μαθητικών κοινοτήτων.
15.Όταν ο Σύλλογος, για οποιονδήποτε λόγο, αδυνατεί να αναθέσει στους εκπαιδευτικούς τη διδασκαλία μαθημάτων ή την κατανομή τάξεων και τμημάτων, την απόφαση παίρνει ο Διευθυντής του σχολείου σε συνεργασία με τον αρμόδιο Σχολικό Σύμβουλο. Σε περίπτωση αδυναμίας να ανατεθούν εργασίες και τομείς ευθύνης εντός του σχολείου, την απόφαση παίρνει ο Διευθυντής.
Β'. Ειδικές αρμοδιότητες του Συλλόγου των Διδασκόντων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
1.Αναθέτει υπερωριακή διδασκαλία για την κάλυψη των ωρών του ωρολογίου προγράμματος σε εκπαιδευτικούς του ίδιου σχολείου σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.
2.Ορίζει τους εκπροσώπους του στην επιτροπή ελέγχου της λειτουργίας των σχολικών κυλικείων, η οποία επιτροπή σε συνεργασία με τις μαθητικές κοινότητες παρακολου θεί τις συνθή κες λειτου ργίας του.
3.Αποφασίζει για τη δικαιολόγηση των απουσιών των μαθητών, για την προαγωγή, απόλυση, παραπομπή σε επανεξέταση ή απόρριψη στο τέλος του διδακτικού έτους, με βάση τα σχετικά στοιχεία και τη βαθμολογία που έχει καταχωριστεί στα οικεία βιβλία, σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις.
4.Επιβάλλει στους μαθητές τις προβλεπόμενες από τις ισχύουσες διατάξεις ποινές. Στο τέλος του διδακτικού έτους αποφασίζει για το χαρακτηρισμό της διαγωγής, τεκμηριώνοντας τις αποφάσεις του.
Γ'. Ειδικές αρμοδιότητες του Συλλόγου Διδασκόντων τωνΣΕΚ
1.Προτείνει στο διευθυντή τον αριθμό, το είδος και τους χώρους των εργαστηρίων κατεύθυνσης που θα λειτουργήσουν.
2.Προτείνει στο διευθυντή την ένταξη των εργαστηρίων κατεύθυνσης στον αντίστοιχο τομέα.
3.Προτείνει στο διευθυντή, την ανάθεση της διδασκαλίας των μαθημάτων στο εκπαιδευτικό προσωπικό που έχει διατεθεί στο Σ.Ε.Κ. και με προτεραιότητα σε τμήματα μαθητών των σχολικών μονάδων από τις οποίες προέρχονται.
4.Προτείνει στο διευθυντή την κατανομή των εργασιών του Σ.Ε.Κ. μεταξύ των μελών του. Σε περίπτωση αδυναμίας πρότασης, για την κατανομή εργασιών αποφασίζει ο Διευθυντής του Σ.Ε.Κ.
5.Κατά τις τακτικές συνεδριάσεις, μετά το τέλος των τετραμήνων, αξιολογεί τη διδακτική πράξη σε σχέση με τα προγράμματα των σχολείων και προτείνει λύσεις.
6.Το διδακτικό προσωπικό του Σ.Ε.Κ. συμμετέχει στους συλλόγους διδασκόντων των σχολικών μονάδων που ανήκουν. Εάν την ώρα που συνεδριάζει ο σύλλογος μιας σχολικής μονάδας οι εκπαιδευτικοί του Σ.Ε.Κ. ασχολούνται με την άσκηση μαθητών άλλου σχολείου, συμμετέχουν στον σύλλογο μόνο μετά από συνεννόηση με το Διευθυντή του Σ.Ε.Κ.
7.Για γενικότερα ζητήματα παιδαγωγικά, διδακτικά, εισηγείται στις σχολικές μονάδες που είναι αρμόδιες για να αποφασίσουν.
8.Υποβοηθά και στηρίζει τη συνεργασία του Σ.Ε.Κ. και των σχολικών μονάδων με τους κοινωνικούς και παραγωγικούς φορείς στους περιοχής.
9.Αξιοποιεί τις δυνατότητες εκπαιδευτικών και μαθητών για κατασκευές εργαστηριακών ασκήσεων, συσκευών και οργάνων που υποβοηθούν στους σκοπούς και τη λειτουργία των εργαστηρίων.
10.Διατυπώνει στο διευθυντή στο τέλος κάθε διδακτικού έτους, προτάσεις για τη βελτίωση των συνθηκών λειτουργίας των εργαστηρίων.
11.Αναλαμβάνει την οργάνωση της παρουσίασης των εργασιών κάθε τομέα, με έκθεση έργων στο τέλος του διδακτικού έτους και κατά τη διάρκειά του.
Δ ' Ειδικές αρμοδιότητες του Συλλόγου Διδασκόντων της Δημοτικής Εκπαίδευσης
1.Παραπέμπει τους μαθητές σε κατατακτήριες εξετάσεις, οργανώνει αυτές και επικυρώνει τα αποτελέσματά τους, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις
2.Στα συστεγαζόμενα σχολεία το ωρολόγιο πρόγραμμα διαμορφώνεται ύστερα από συνεργασία των Διευθυντών και του διδακτικού προσωπικού των σχολείων αυτών, ώστε να διευκολύνεται η αμοιβαία συμπλήρωση του ωραρίου των εκπαιδευτικών των σχολείων αυτών και να εξασφαλίζονται η δυνατότητα εφαρμογής ενιαίου ωρολογίου προγράμματος.
3.Εισηγείται στο Γραφείο Εκπαίδευσης ή στη Διεύθυνση τη λειτουργία τμημάτων διευρυμένου ωραρίου.
4.Αποφασίζει από την αρχή της σχολικής χρονιάς τον τρόπο με τον οποίο θα γίνει η αναπλήρωση εκπαιδευτικών που ενδέχεται να λείψουν για μικρό χρονικό διάστημα.
Ε' Ειδικές αρμοδιότητες του Συλλόγου των Διδασκόντων προσχολικής αγωγής
1.Το διδακτικό προσωπικό του Νηπιαγωγείου διενεργεί την κλήρωση για την επιλογή των νηπίων που θα εγγραφούν, όταν ο αριθμός των υποψηφίων δεν επιτρέπει την ικανοποίηση όλων των αιτήσεων.
2.Πέντε ημέρες πριν από τη λήξη του τριμήνου και όποτε προκύψει ανάγκη, σε κάθε νηπιαγωγείο πραγματοποιούνται συσκέψεις του διδακτικού προσωπικού, με σκοπό την εκτίμηση της προόδου των νηπίων και την ανταλλαγή απόψεων για τη χάραξη γενικών κατευθύνσεων σχετικών με τη λειτουργία του Νηπιαγωγείου. Στις συσκέψεις αυτές μπορεί να πάρει μέρος και ο αρμόδιος Σχολικός Σύμβουλος ή ο Διευθυντής Εκπαίδευσης ή ο Προϊστάμενος του Γραφείου. Οι συσκέψεις γίνονται εκτός ωραρίου.
3.Ο Σύλλογος Διδασκόντων Προσχολικής αγωγής έχει την ευθύνη για την εφαρμογή του προγράμματος σπουδών, για την εφαρμογή του ημερήσιου προγράμματος, την προστασία των νηπίων, την καθαριότητα των σχολικών χώρων και την οργάνωση της σχολικής μονάδας.
4.Τα μέλη του συλλόγου προσφέρουν τις υπηρεσίες τους ισότιμα και με βάση τη συναδελφικότητα και το σεβασμό της προσωπικότητας εκάστου μέλους σε όλα τα προγράμματα.
5.Ο Σύλλογος προσχολικής αγωγής δεν ορίζει εφημερεύοντες κατά τη λειτουργία του νηπιαγωγείου αλλά κάθε νηπιαγωγός έχει την αποκλειστική ευθύνη της επιτήρησης των νηπίων του τμήματός της.
6.Το διδακτικό προσωπικό των συστεγαζόμενων νηπιαγωγείων συνέρχεται σε κοινές συνεδριάσεις με πνεύμα συνεργασίας, ώστε τα νηπιαγωγεία να λειτουργούν ως ενιαίες σχολικές μονάδες και να επιτυγχάνουν από κοινού τους σκοπούς τους. Σε περίπτωση διαφωνίας την απόφαση παίρνει, ανάλογα με το θέμα, ο αρμόδιος Σχολικός Σύμβουλος ή ο Διευθυντής Εκπαίδευσης. Στις κοινές συνεδριάσεις προεδρεύουν εκ περιτροπής οι προϊστάμενοι των Νηπιαγωγείων.
ΣΤ' Συμβούλιο τμήματος της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
1.Το συμβούλιο του τμήματος αποτελείται από όλους τους διδάσκοντες στο τμήμα και προεδρεύει σ' αυτό ο αρχαιότερος των διδασκόντων ή ο Διευθυντής ή ο Υποδιευθυντής, εφόσον διδάσκουν σ’ αυτό.
2.Συνεδριάζει έκτακτα κάθε φορά που ανακύπτουν θέματα σχετικά με τη φοίτηση, τη συμπεριφορά, την υγεία και την πρόοδο των μαθητών του τμήματος.
3.Συγκαλείται από τον προεδρεύοντα ή αν το ζητήσουν με έγγραφό τους δυο τουλάχιστον διδάσκοντες.
4.Στις συνεδριάσεις του συμβουλίου μπορεί να μετέχει και ο πρόεδρος της μαθητικής κοινότητας του τμήματος.
5.Το συμβούλιο του τμήματος συνεδριάζει κατά τη διάρκεια λειτουργίας του σχολείου και εκτός ωρών διδασκαλίας των εκπαιδευτικών.
6.Το συμβούλιο του τμήματος δεν έχει αποφασιστικές αρμοδιότητες, αλλά είναι όργανο εισηγητικό προς το Σύλλογο των Διδασκόντων, που έχει και την τελική ευθύνη της λήψης αποφάσεων.
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν μόνο την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.

Αποσυνδεδεμένος donkey

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #469 στις: Σεπτέμβριος 25, 2021, 10:32:32 πμ »
Αφού διαβάσετε τα παραπάνω, η ερώτησή μου είναι :

Έχει νόμιμο δικαίωμα και αρμοδιότητα ο σύλλογος διδασκόντων να αποφασίσει απεργία-αποχή από την αξιολόγηση για όλους τους εκπαιδευτικούς του εν λόγω συλλόγου, ακόμα και για αυτούς που θέλουν να συμμετέχουν;
Μήπως τελικά η απεργία/αποχή από την αξιολόγηση αποτελεί, από νομικής πλευράς, προσωπική απόφαση του κάθε εκπαιδευτικού και δεν μπορεί να αποφασιστεί συλλογικά;

Παράθεση
15.Οι αποφάσεις του Συλλόγου των Διδασκόντων λαμβάνονται πάντοτε μέσα στα όρια της αρμοδιότητάς του, είναι δεσμευτικές για όλους, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, και υλοποιούνται με ευθύνη του Διευθυντή του σχολείου.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 25, 2021, 10:49:45 πμ από donkey »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν μόνο την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.

Αποσυνδεδεμένος misanofagos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 419
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #470 στις: Σεπτέμβριος 25, 2021, 10:49:49 πμ »
Ο ΣΔ δεν μπορεί να λάβει αποφάσεις ενάντια σε νόμο. Δεν είναι σωματείο μεταλλουργών ο Ήφαιστος, είναι όργανο διοίκησης του κράτους.

Αποσυνδεδεμένος tiel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 947
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #471 στις: Σεπτέμβριος 25, 2021, 10:52:10 πμ »
Αφού διαβάσετε τα παραπάνω, η ερώτησή μου είναι :

Έχει νόμιμο δικαίωμα ο σύλλογος να αποφασίσει απεργία-αποχή από την αξιολόγηση;
Μήπως η απεργία/αποχή είναι προσωπικό θέμα, και δεν μπορεί να αποφασιστεί στα πλαίσια του συλλόγου διδασκόντων;
Συνάδελφοι για τη συμμετοχή ή μη στην αποχη απεργία από την αξιολόγηση, αποφασίζει κάθε εκπαιδευτικος ατομικα. Αυτό το δηλώνει με τη σχετική δήλωση που έχει ετοιμάσει η ΟΛΜΕ για πρακτικούς λόγους και προς διευκόλυνση των εκπαιδευτικών. Η δήλωση αυτή, είναι ατομικη.
Τώρα, εάν στον ίδιο σύλλογο υπάρχουν και άλλοι συνάδελφοι που στηρίζουν την αποχη απεργία τότε κ εκείνοι πρέπει να το δηλώσουν γραπτά. Επομένως, για πρακτικούς λόγους και για να μη γίνουν παρατυπίες από πλευρας διεύθυνσης, οι εκπαιδευτικοί του ίδιου συλλόγου που στηρίζουν την αποχη απεργία υπογραφουν από κοινού τη δήλωση η οποία πλέον χαρακτηρίζεται ατομικη- συλλογική.
Την καταθέτουν πριν την έναρξη της συνεδρίασης για την αξιολόγηση.
Εάν οι εκπαιδευτικοί του συλλόγου που δηλώνουν αποχή απεργία είναι το 50% των εκπαιδευτικών ( ο μισός σύλλογος) τότε δεν μπορεί να πραγματοποιηθει η συνεδρίαση.
Δεν αποφασίζουν δηλδ για τους υπόλοιπους. Αλλά, όπως γίνεται σε κάθε συνεδρίαση, θα πρέπει να υπάρχει απαρτία για να γίνει.
Δεν έχει νόημα να κάνει συνεδρίαση πχ. μονο ο/η διευθυντής/ντρια με έναν ακόμη εκπαιδευτικό. Να αποφασίσουν τι; Αυτό ισχύει για κάθε περίπτωση που καλείται σε συνεδρίαση ο σύλλογος. Όχι μόνο για την αξιολόγηση.
ΥΓ. Οποιοδήποτε ερώτημα - απορία προκύπτει εύλογα, είναι προτιμότερο να το θέσετε στην ΕΛΜΕ, σε κάποια σχετική ενημέρωση (γίνονται και μέσω ΖοοΜ από τις ΕΛΜΕ Αθηνας-Θεσσαλονικης,) Θα σας απαντήσουν πλήρως και κατανοητά και θα λυθούν οι οποίες απορίες, για να μπορέσετε να αποφασίσετε τι θα κάνετε.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 25, 2021, 10:56:29 πμ από tiel »

Αποσυνδεδεμένος elean

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 212
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #472 στις: Σεπτέμβριος 25, 2021, 10:53:41 πμ »
Να μας γράψεις έστω και ένα πράγμα που έγραψα που ενέχει την πρόθεση να εκφοβίσει; Γιατί στα μηνύματα όσων μας προτρέπουν στην αποχή έχω επισημάνει πολλά!
Η δολοφονία χαρακτήρων είναι ίδιον του φασισμού. Συνεχίστε! Καλά το πάτε. Μακριά μας μόνο.
Παρακολουθώ καιρό τον τρόπο που τοποθετείσαι σε διάφορα ζητήματα εδώ, στο φόρουμ. Είτε είναι οι καταλήψεις στα σχολεία, είτε ο εμβολιασμός των εκπαιδευτικών, είτε η αποχή από την αξιολόγηση, ο λόγος σου βρίθει απαξιωτικών σχολίων, ειρωνειων και επιθετικότητας για όποιον δεν συμμερίζεται τις δικές σου απόψεις. Εύχομαι και ελπίζω να είσαι σε διοικητική θέση και όχι σε σχολική τάξη, γιατί ούτε να φανταστώ δεν θέλω τον τρόπο που θα φέρεσαι στα παιδιά, με αυτή την απολυτότητα, τον ολοκληρωτισμό και τον μη σεβασμό στην διαφορετική γνώμη, που σε διακρίνει.
 

Αποσυνδεδεμένος donkey

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #473 στις: Σεπτέμβριος 25, 2021, 10:59:40 πμ »
Συνάδελφοι για τη συμμετοχή ή μη στην αποχη απεργία από την αξιολόγηση, αποφασίζει κάθε εκπαιδευτικος ατομικα. Αυτό το δηλώνει με τη σχετική δήλωση που έχει ετοιμάσει η ΟΛΜΕ για πρακτικούς λόγους και προς διευκόλυνση των εκπαιδευτικών. Η δήλωση αυτή, είναι ατομικη.
Τώρα, εάν στον ίδιο σύλλογο υπάρχουν και άλλοι συνάδελφοι που στηρίζουν την αποχη απεργία τότε κ εκείνοι πρέπει να το δηλώσουν γραπτά. Επομένως, για πρακτικούς λόγους και για να μη γίνουν παρατυπίες από πλευρας διεύθυνσης, οι εκπαιδευτικοί του ίδιου συλλόγου που στηρίζουν την αποχη απεργία υπογραφουν από κοινού τη δήλωση η οποία πλέον χαρακτηρίζεται ατομικη- συλλογική.

Γιατί πρέπει να δηλώσουμε γραπτά την συμμετοχή μας στην απεργία-αποχή κατά την ανάθεση εργασιών;
Δεν μπορούμε να απεργήσουμε-απέχουμε χωρίς καν να το δηλώσουμε;

Στο σύλλογο γίνεται η ανάθεση εργασιών, όχι η εργασία αυτή καθ' εαυτή.
Η απεργία-αποχή διαπιστώνεται κατά την εκτέλεση μιας εργασίας, όχι κατά την ανάθεσή της.

Εάν οι εκπαιδευτικοί του συλλόγου που δηλώνουν αποχή απεργία είναι το 50% των εκπαιδευτικών ( ο μισός σύλλογος) τότε δεν μπορεί να πραγματοποιηθει η συνεδρίαση.
Δεν αποφασίζουν δηλδ για τους υπόλοιπους. Αλλά, όπως γίνεται σε κάθε συνεδρίαση, θα πρέπει να υπάρχει απαρτία για να γίνει.

13.Ο σύλλογος των διδασκόντων βρίσκεται σε νόμιμη απαρτία και οι αποφάσεις του είναι έγκυρες, όταν τα παρόντα μέλη είναι περισσότερα από τα απόντα.
14.Οι αποφάσεις του συλλόγου λαμβάνονται με απλή πλειοψηφία των παρόντων και σε περίπτωση ισοψηφίας υπερισχύει η άποψη με την οποία τάσσεται ο πρόεδρος. Όταν οι προτάσεις είναι περισσότερες και καμιά δε συγκεντρώνει την απόλυτη πλειοψηφία, η ψηφοφορία επαναλαμβάνεται ανάμεσα στις δυο επικρατέστερες. Το μέλος που απέχει από την ψηφοφορία ή δίνει λευκή ψήφο θεωρείται απόν. Η ψηφοφορία είναι φανερή. Μυστική ψηφοφορία διεξάγεται όταν προβλέπεται από σχετική διάταξη ή αποφασίζει ο Σύλλογος κατά πλειοψηφία.

Άρα δεν είναι έξυπνο να δηλώσουμε γενικώς αποχή από όλες τις διαδικασίες αξιολόγησης, έξυπνο είναι να δηλώσουμε αποχή από τον συγκεκριμένο σύλλογο της συγκεκριμένης ημερομηνίας!!!


Εγώ αυτό θα δηλώσω. Ότι δέχομαι την αξιολόγηση, δέχομαι ακόμα και να διοριστώ σε ομάδες αξιολόγησης από τον διευθυντή ή τον σύλλογο (και σιγά μετά μην κάνω τίποτα, η απεργία μου θα διαπιστωθεί στην πράξη και όχι στις αναθέσεις) αλλά απέχω από τον συγκεκριμένο σύλλογο της συγκεκριμένης ημερομηνίας που στην ημερήσια διάταξή του συμπεριλαμβάνει και αποφάσεις σχετικές με αξιολόγηση. Έτσι θα τους κομπλάρω ακόμα περισσότερο, γιατί η περικοπή του μισθού μου θα αφορά μόνο στην μη συμμετοχή στο σύλλογο της συγκεκριμένης ημερομηνίας και όχι στην αξιολόγηση γενικότερα.

Ακολουθεί η ατομική - συλλογική δήλωση της ΟΛΜΕ/ΔΟΕ

Παράθεση
ΑΤΟΜΙΚΗ - ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟΧΗΣ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΥΝΔΕΟΜΕΝΗ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟ ΝΟΜΟ 4692/2020

Με την παρούσα δηλώνω/ουμε ότι απέχω/ουμε από οποιαδήποτε ενέργεια συνδέεται με την εφαρμογή των προβλέψεων των άρθρων 33, 34, 35 και 36 ν. 4692/2020 και της με αρ. αριθμ. 6603/ΓΔ4 (ΦΕΚ B' 140/20.01.2021) αποφάσεως της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων με θέμα «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο», καθότι συμμετέχω/ουμε στην προκηρυχθείσα από 8.2.2021 απεργία-αποχή της Ο.Λ.Μ.Ε., απέχοντας συναφώς και νομίμως από την άσκηση των συγκεκριμένων καθηκόντων μου/μας που σχετίζονται με κάθε διαδικασία κατείνει στην υλοποίηση των ανωτέρω νομοθετικών και κανονιστικών προβλέψεων του ν.4692/2020 και της κατ’ εξουσιοδότηση τούτου εφαρμοστικής υπουργικής απόφασης.


Ακολουθεί η ατομική δήλωση που προτείνω:
Παράθεση

ΑΤΟΜΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟΧΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΤΑΔΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ


Με την παρούσα δηλώνω ότι απέχω από τον σύλλογο διδασκόντων που θα συνεδριάσει στις ............ επειδή συνδέεται με την εφαρμογή των προβλέψεων των άρθρων 33, 34, 35 και 36 ν. 4692/2020 και της με αρ. αριθμ. 6603/ΓΔ4 (ΦΕΚ B' 140/20.01.2021) αποφάσεως της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων με θέμα «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο», συμμετέχοντας στην προκηρυχθείσα από 8.2.2021 απεργία-αποχή της Ο.Λ.Μ.Ε.
Η παρούσα δήλωση αφορά τον συγκεκριμένο σύλλογο της συγκεκριμένης ημερομηνίας, δε απέχω συνολικά από την αξιολόγηση, και μελλοντικά μπορεί να αποφασίσω να MHN συμμετέχω στην απεργία-αποχή.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 25, 2021, 11:53:21 πμ από donkey »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν μόνο την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #474 στις: Σεπτέμβριος 25, 2021, 11:45:32 πμ »
Συνάδελφοι για τη συμμετοχή ή μη στην αποχη απεργία από την αξιολόγηση, αποφασίζει κάθε εκπαιδευτικος ατομικα. Αυτό το δηλώνει με τη σχετική δήλωση που έχει ετοιμάσει η ΟΛΜΕ για πρακτικούς λόγους και προς διευκόλυνση των εκπαιδευτικών. Η δήλωση αυτή, είναι ατομικη.
Τώρα, εάν στον ίδιο σύλλογο υπάρχουν και άλλοι συνάδελφοι που στηρίζουν την αποχη απεργία τότε κ εκείνοι πρέπει να το δηλώσουν γραπτά. Επομένως, για πρακτικούς λόγους και για να μη γίνουν παρατυπίες από πλευρας διεύθυνσης, οι εκπαιδευτικοί του ίδιου συλλόγου που στηρίζουν την αποχη απεργία υπογραφουν από κοινού τη δήλωση η οποία πλέον χαρακτηρίζεται ατομικη- συλλογική.
Την καταθέτουν πριν την έναρξη της συνεδρίασης για την αξιολόγηση.
Εάν οι εκπαιδευτικοί του συλλόγου που δηλώνουν αποχή απεργία είναι το 50% των εκπαιδευτικών ( ο μισός σύλλογος) τότε δεν μπορεί να πραγματοποιηθει η συνεδρίαση.
Δεν αποφασίζουν δηλδ για τους υπόλοιπους. Αλλά, όπως γίνεται σε κάθε συνεδρίαση, θα πρέπει να υπάρχει απαρτία για να γίνει.
Δεν έχει νόημα να κάνει συνεδρίαση πχ. μονο ο/η διευθυντής/ντρια με έναν ακόμη εκπαιδευτικό. Να αποφασίσουν τι; Αυτό ισχύει για κάθε περίπτωση που καλείται σε συνεδρίαση ο σύλλογος. Όχι μόνο για την αξιολόγηση.
ΥΓ. Οποιοδήποτε ερώτημα - απορία προκύπτει εύλογα, είναι προτιμότερο να το θέσετε στην ΕΛΜΕ, σε κάποια σχετική ενημέρωση (γίνονται και μέσω ΖοοΜ από τις ΕΛΜΕ Αθηνας-Θεσσαλονικης,) Θα σας απαντήσουν πλήρως και κατανοητά και θα λυθούν οι οποίες απορίες, για να μπορέσετε να αποφασίσετε τι θα κάνετε.
Πάρα πολύ σωστή επεξήγηση.

donkey εμείς που θέλουμε να στηρίξουμε την αποχή θα κάνουμε αυτό που μας καλεί το συνδικαλιστικό μας όργανο να κάνουμε, γιατί μας λέει ότι έτσι θα είμαστε νομικά (και ηθικά θα έλεγα εγώ) καλυμμένοι. Αυτές οι "λοβητούρες" που προτείνεις εσύ δεν καταλαβαίνω ούτε τι σκοπό εξυπηρετούν , ούτε για ποιον λόγο θα ήθελε κανείς να τις ακολουθήσει. Γιατί δηλαδή να κάνει κάποιος αυτό που προτείνεις εσύ και όχι αυτό που προτείνει η ΟΛΜΕ-ΔΟΕ;

Αποσυνδεδεμένος donkey

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #475 στις: Σεπτέμβριος 25, 2021, 11:46:38 πμ »
Πάρα πολύ σωστή επεξήγηση.

donkey εμείς που θέλουμε να στηρίξουμε την αποχή θα κάνουμε αυτό που μας καλεί το συνδικαλιστικό μας όργανο να κάνουμε, γιατί μας λέει ότι έτσι θα είμαστε νομικά (και ηθικά θα έλεγα εγώ) καλυμμένοι. Αυτές οι "λοβητούρες" που προτείνεις εσύ δεν καταλαβαίνω ούτε τι σκοπό εξυπηρετούν , ούτε για ποιον λόγο θα ήθελε κανείς να τις ακολουθήσει. Γιατί δηλαδή να κάνει κάποιος αυτό που προτείνεις εσύ και όχι αυτό που προτείνει η ΟΛΜΕ-ΔΟΕ;

Μήπως γιατί είναι πιο έξυπνο;
Εφόσον δεν δηλώνουμε συνολικά αποχή από την αξιολόγηση αλλά μόνο αποχή από τον συγκεκριμένο σύλλογο την συγκεκριμένη ημερομηνία, δεν μπορούν να μας κόψουν πολλά λεφτά από το μισθό μας.
Αλλά ακόμα και αν μας κόψουν κάποια χρήματα επειδή δεν συμμετείχαμε στο συγκεκριμένο σύλλογο της συγκεκριμένης ημερομηνίας, υποχρεώνουμε την διοίκηση να το κάνει ακολουθώντας μια ατελείωτη γραφειοκρατία για τον υπολογισμό των ημερομηνιών και των ποσοστών περικοπών που ο κάθε εκπαιδευτικός επιβαρύνεται όταν απεργεί ή δεν απεργεί (τόσο στους συλλόγους ανάθεσης εργασιών όσο κυρίως στην εργασία αυτή καθ' εαυτή των επιτροπών αξιολόγησης) πράγμα που θα τους προκαλέσει ένα τρομερό διοικητικό βάρος.

Απορώ εκεί στην ΟΛΜΕ/ΔΟΕ γιατί δεν προτείνουν κάτι τέτοιο. Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι θέλουν να μετατρέψουν την διαδικασία αυτή σε μια ΑΤΥΠΗ ψηφοφορία στήριξης της ΟΛΜΕ/ΔΟΕ. Τους ενδιαφέρει εκεί στην ΟΛΜΕ/ΔΟΕ το δημοσκοπικό/επικοινωνιακό κομμάτι, θέλουν για λόγους επηρεασμού της κοινής γνώμης να φανερωθεί ξεκάθαρα η βούληση των εκπαιδευτικών έτσι ώστε να παρουσιάσουν στα κανάλια ένα ενιαίο μέτωπο αντίστασης.
 
Παρόλαυτά η ΟΛΜΕ/ΔΟΕ θα μπορούσε να φανερώσει την βούληση των εκπαιδευτικών απλά διοργανώνοντας (μέσα στους συλλόγους διδασκόντων) μια ψηφοφορία στήριξης της απόφασης της ΟΛΜΕ/ΔΟΕ για το δικαίωμα απεργίας-αποχής στην αξιολόγηση , και όχι να το κάνει αυτό παίζοντας με τον μισθό μας. Αλλά όπως και η κεραμέως, έτσι και η ΟΛΜΕ/ΔΟΕ φοβούνται να τεθούν απευθείας στην κρίση μας. Θέλουν οι αντιπρόσωποι να διατηρούν το προνόμιο να αποφασίζουν μόνοι τους (αυτό που τους επιτρέπει το νομικό πλαίσιο να αποφασίζουν) χωρίς να λαμβάνουν υπόψη την άποψή μας.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 25, 2021, 01:00:11 μμ από donkey »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν μόνο την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159443
  • Σύνολο θεμάτων: 19210
  • Σε σύνδεση σήμερα: 381
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 24
Επισκέπτες: 301
Σύνολο: 325

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.097 δευτερόλεπτα. 39 ερωτήματα.