0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το δημόσιο σχολείο έχει διαλυθεί...είναι ένα απέραντο θέατρο εντυπώσεων και δημοσίων σχέσεων που μόνο μόρφωση δεν προσφέρει....Χωρίς κατάργηση της μονιμότητας παντού στο δημόσιο και αυστηρή αξιολόγηση το δημόσιο θα χαντακώσει την χώρα...εάν το δεν το έχει κάνει ήδη...
Κύριε, ξέρετε τι ζητάτε; Η μονιμότητα κατοχυρώθηκε το 1911 ώστε να μην μπαινοβγαίνουν οι υπάλληλοι σαν τους μετακλητούς μαζί με τα κόμματα στην εξουσία. Η αξιολόγηση σαφώς να υπάρχει. Μπορεί φυσικά να έχει σημαντικότατο ρόλο στην επιλογή του προσωπικού σε κάθε δημόσιο τομέα. Διορισμός κατόπιν γραπτού διαγωνισμού ασεπ για κάθε θέση στο δημόσιο. Να σταματήσει μια και έξω το «μέσον» και τα ρουσφέτια. Υπήρξαν πολιτικοί που το οραματίστηκαν! Δεν διαλύει το δημόσιο η μονιμότητα. Αυτή υπάρχει για να μπορεί και λειτουργεί. Η έλλειψη ελέγχου όμως το διαλύει. Το δημόσιο είναι όρθιο χάρη στη δουλειά μερικών άξιων λειτουργών του, με φιλότιμο, ήθος, μεράκι. Υπάρχουν όμως και κάποιοι που βολεύονται, όπως σε όλους τους χώρους. Με λίγο έλεγχο θα κινητοποιούνταν. Έχει ευθύνη η ολμε για τα χάλια του κλάδου. Πρώτη έπρεπε να ζητά αξιολόγηση, πρώτη έπρεπε να ζητά έλεγχο των επίορκων καθηγητών της και τόσα άλλα. Στο όνομα της αλληλεγγύης επιμένει σε ομερτά. Αυτά διαλύουν την δημόσια εκπαίδευση. Κλείνω λέγοντας πως όπως και εγώ μορφώθηκα με τη δύναμη του ελληνικού δημόσιοι σχολείου, χάρη στους δασκάλους μου, που δεν ήταν άριστοι, αλλά υπήρξαν δίπλα μου, έτσι κάθε παιδί που φοιτά στο ελληνικό σχολείο με τη στήριξη των δασκάλων του μπορεί, εφόσον το θέλει και το προσπαθήσει, να προοδεύσει! Χωρίς να πληρώσει δίδακτρα ούτε ευρώ. Γιατί είναι ελάχιστοι οι άσχετοι, άχρηστοι, πονηροί εκπαιδευτικοί στους κόλπους του δημόσιου σχολείου, το 1/10 θεωρώ μόνο.
Επειδή μίλησες για μορφωτικό αγαθό και μάλιστα αναντικατάστατο ορίστε οι πανελλαδικές του 2021...Λοιπόν εγώ επειδή κουράστηκα να πληρώνω φόρους είτε για την παιδεία ειτε για φροντιστήρια απαιτώ αλλαγές στην εκπαίδευση και αλλαγές δεν γίνονται με την μονιμότητα παρα-ποδα...Αρκετά με τους Άχρηστους/Ανίκανους/Αδιάφορους στην Εκπαίδευση...
μας εγραψε το troll για τα αποτελεσματα των πανελλαδικων του 2021 που τα παιδια εχασαν 1,5 χρονο στην τηλεκπαιδευση... Σαϊνι μου.....!
timpap.....χαίρομαι που συμφωνείς ότι η μεγαλύτερη ικανοποίηση για ένα εκπαιδευτικό είναι η αγάπη από το παιδί και ένα μεγάλο ευχαριστώ από τους γονείς και έτσι είναι.Επισης θέλω να σου πω ότι κι εγώ έχω κάποια παράπονα από την ΟΛΜΕ αλλά όχι για την αξιολόγηση νομίζω ότι χθες έγραψα ένα από τα προβλήματα που έχω σαν αναπληρωτής.Παμε τώρα στην απαξίωση του κλάδου από την υπόλοιπη κοινωνία.Αν ρωτήσεις πχ 100 άτομα τι είναι η ΟΛΜΕ δεν θα γνωρίζει κανένας.Αρα τι είναι αυτό που κάνει την κοινωνία να απαξιώνει τον κλάδο;;;;;Αλήθεια δεν θα μπορεί να είναι ένας παράγοντας οι δηλώσεις ορισμένων πολιτικών στην τηλεόραση ότι οι εκπαιδευτικοί είναι τεμπέληδες και αφερεγγυοι;;;νομίζω ότι γνωρίζεις ποιοι είναι.Να σου θυμίσω επίσης το 2020 υπουργός της κυβέρνησης το 2020 στην απεργία της ΑΔΕΔΥ τον πρόεδρο της εργατοπατερα του ΣΥΡΙΖΑ έναν άνθρωπο καθαρά ΝΔ και υποψήφιο ευρωβουλευτη
@gf , to the point...
Μπορεί να αγνοούν κάθε άλλο συνδικαλιστικό όργανο, αλλά την ολμε δυστυχώς την ξέρουν. Έχει φροντίσει να μείνει στη μνήμη των ανθρώπων με τις ανακοινώσεις της κάθε λίγο και λιγάκι, ανακοινώσεις που μας εκθέτουν ανεπανόρθωτα. Καθηγητές τεμπέληδες έχω ακούσει μόνο από κάποιους δημοσιογράφους. Ποτέ από κάποιον επίσημο φορέα. Αν υπάρχει αντίλογος προς αυτό, θα πειστώ αν δω κάποιο βίντεο πχ με δηλώσεις συγκεκριμένων προσώπων. Σίγουρα αν υπάρχουν είναι κατάπτυστες. Όχι επειδή δεν υπάρχουν και τεμπέληδες ανάμεσά μας, αλλά επειδή ως κρατικός φορέας φέρεις ευθύνη για το προσωπικό που διαθέτεις και οφείλεις να βρεις τρόπους να το κινητοποιήσεις. Πολύς ντόρος για το τίποτα. Τόση χαμένη ενέργεια για το τίποτα. Για τα πολιτικά παιχνίδια μερικών. Στην ίδια παγίδα με τους μαθητές πέφτουμε. Κρίμα! Πικρία μόνο.
Σήμερα, κάποια σχολεία στο νομό μου, που πέρυσι απεργούσαν-απείχαν από την αξιολόγηση, συμπλήρωσαν στην πλατφόρμα του ΙΕΠ την αποτίμηση της περσινής χρονιάς σε όλους τους δείκτες που δεν πήραν και βαθμολόγησαν περιγραφικά τη σχολική τους μονάδα, με βάση τους στόχους που δεν έθεσαν.Μόνο σε μένα φαίνεται παράλογο ή αρχίζω να τρελαίνομαι;
σαν σύλλογος τι έχετε αποφασίσει όσο αναφορά την αξιολόγηση ? Σε περίπτωση τελικής απόφασης του σχολείου να αλλάξετε τη ψήφο σαςαποχή-απεργία 34 (45.3%) θα εφαρμοστεί η αξιολόγηση 9 (12%) θα εφαρμοστεί η αξιολόγηση οριακά 6 (8%) δεν έχουμε κάνει ακόμα σύλλογο 26 (34.7%) ψηφίσαμε 50-50 0 (0%)