0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
κ. Κεραμεως εσείς οι πολιτικοί εκθρέψατε το "τέρας" του δημοσίου...Τους διορίσατε πριν λίγους μήνες με την "αξιοκρατία" της προϋπηρεσίας των αγορασμένων μεταπτυχιακών κτλ...και τώρα τους ειρωνεύεστε...? Λίγο αργά...αν είστε σοβαρή καταργήστε την μονιμότητα ειδάλλως αυτό είναι ένα θεατράκι εντυπώσεων... Τι είναι η αξιολόγηση που οραματίζεστε..? Πχ αν είναι κακός να πληρώσει ο ο φορολογούμενος την βελτίωσή του η εαν το δεν δεχτεί ο "πασάς" να τον αφήσουμε να "σαπίσει" μέχρι την συνταξιοδότηση του σε βάρος των κορόιδων και πάλι...Κάνω λάθος..?https://www.topontiki.gr/2021/10/01/travai-to-schini-i-kerameos-me-tous-ekpedeftikous-tha-apergisoun-ke-apo-ti-didaskalia-tis-darvinikis-theorias/Θάνο Τ. εσύ;
Εσύ δεν θεωρείσαι τρολ; Γιατί; Με ποιο κριτήριο; Μήπως τα θέτεις εσύ τα κριτήρια κατά το δοκούν; Απαντήστε με επιχειρήματα και εκθέστε τις απόψεις σας, ελεύθερα και αφήστε και τους υπόλοιπους να κάνουν το ίδιο. Στο τέρας που δεν θέλεις να μοιάζεις έχεις γίνει από τη στιγμή που κάθε μήνυμά σου χαρακτηρίζει τους άλλους από τις απόψεις που εκφράζει! Το ότι δεν ασχολείται κανένας μα κανένας και ευτυχώς γιατί θα πέσουν ντομάτες, με το «μέγα» ζήτημα της αξιολόγησης δεν το βλέπετε; Για κάθε φεκ που έρχεται η ευθύνη της σωστής και ωφέλιμης εκτέλεσής του βαραίνει εμάς. Έτσι και με το φεκ αυτό. Ένας άξιος θα το εκτελέσει ωφέλιμα, ένας αστείος θα το κάνει για το θεαθήναι. Αν κοιτάξετε προσεχτικά τους άξονες, θα διαπιστώσετε πως πολλά καλά θα μπορούσαν να προκύψουν.
Μήπως μπορείς να αναφέρεις ποια είναι τα καλά που θα προκύψουν από τους συγκεκριμένους 9 άξονες; Το επιχείρημα "Δε θέλετε την αξιολόγηση γιατί φοβάστε" δεν είναι επιχείρημα. Εγώ δεν θέλω τη συγκεκριμένου τύπου αξιολόγηση, γιατί τό μονό που θεωρώ ότι κάνει μέχρι τώρα είναι να αυξάνει τη γραφειοκρατία. Και έχουμε ήδη πάρα πολλή δουλειά, ειδικά αν πχ. λέω εγώ τώρα ένα τυχαίο παράδειγμα ασχολούμαστε με προγράμματα ή με άλλες εξωστρεφείς δράσεις. Να σου δώσω παραδείγματα που δεν καταλαβαίνω: πχ. Πώς μπορεί να βοηθήσει στην περίπτωση της σχολικής διαρροής; (Μεγάλο θέμα στα χωριά της Κρήτης). Τι ακριβώς θα πούμε αυτή τη στιγμή οι σεισμόπληκτοι για την αξιοποίηση των σχολικών χώρων που δεν τους έχουμε και δεν ξέρουμε πότε θα τους έχουμε; Ποια είναι λοιπόν τα "πολλά καλά που μπορούν να προκύψουν;" ΥΓ. Και μια μεγάλη μου απορία: Δεν θα έπρεπε να είναι στην εσωτερική αξιολόγηση ενός σχολείου το πότε έρχονται οι καθηγητές; Δεν θα έπρεπε να είναι η έλλειψη υποδομών; Γιατί λείπουν βασικά πράγματα; Δε με πείθει, δε με πείθει καθόλου!
Για την έλλειψη υποδομών κρίνονται οι δήμοι. Θα σου απαντήσω και στα υπόλοιπα, όταν βρω ώρα. Για μια γεύση, θα ενημερωθούν όλοι και θα ασχοληθούν όλοι. Για τα περισσότερα θέματα γνώση έχουν κανα δυο τρεις μόνο και οι υπόλοιποι κάνουν το μάθημά τους και αποχωρούν βιαστικοί (το μάθημα είναι το βασικότερο και το κάνουν προφανώς καλά. Θα κριθεί από τους κατάλληλους να το κρίνουν). Εσύ δεν φοβάσαι κάτι, αλλά υπέγραψες το χαρτί της ολμε; Σε έπεισε για όλα αυτά τα φοβερά που φαντάζεται ότι θα γίνουν! Θα το ξαναπώ. Η ολμε δεν είχε εξ αρχής πρόθεση να καταργηθεί αυτός ο νόμος, γιατί απλούστατα ξέρει ότι δεν γίνεται. Χρειάζεται την ταραχή για να έχει λόγο ύπαρξης. Εξάλλου τόσο καιρό ήταν απομονωμένη. Δεν θα αξιοποιούσε την πλάνη περί αξιολόγησης; Καθετί αξιοποιεί. Την τηλεκπαίδευση, τον κορονοιό, τα εμβόλια, όλα! Κάθε της ανακοίνωση από πέρσι μια ντροπή. Ευτυχώς έχουν καιρό να βγουν στις οθόνες. Αναπαράγονται μονάχα μεταξύ εκπαιδευτικών όλα αυτά. Η κοινωνία έχει πολύ σοβαρά θέματα να αντιμετωπίσει. Φαντάζουν γραφικές οι κινήσεις σας. Υ.Γ. Φυσικά. 8-2 όπως ορίζει ο νόμος! Στην ατομική αυτά. Θα υπάρχουν όπως και αν ασκούν/με τα εξωδιδακτικά τους/μας καθήκοντα.
Πότε κρίνονται οι δήμοι; Το γεγονός ότι δεν έχουμε χαρτί στο σχολείο πού ακριβώς το αξιολογώ; Το ότι είμαι χρόνια σε κοντέινερ σε ποιο δείκτη το περνάω; Αλλά πρέπει να βρώ τρόπο να το αξιοποιήσω το κοντέινερ, γιατί για την αξιοποίηση του κοντέινερ υπάρχει δείκτης... Το ότι αυτή τη στιγμή μου λείπουν 46 ώρες βασικής ειδικότητας σε ποιο δείκτη της αξιολόγησης του υπουργείου θα το καταγράψω; Το ότι δεν υπάρχει γραμματεία, με αποτέλεσμα να έχουμε επιφορτιστεί με διοικητικές δουλειές που δεν είναι δικές μας και δεν θα έπρεπε να είναι ποτέ, σε ποιον ακριβώς το λέω; Γιατί ναι, αξιολόγηση να κάνουμε, αλλά να λύνουμε και κανένα πρόβλημα. Αυτός δεν είναι ο στόχος, θεωρητικά πάντα; Τα σχολεία έχουν πολύ σοβαρά προβλήματα, σε αυτό συμφωνούμε. Και μοιραζόμαστε την ίδια αγωνία. Περιμένω να μου πεις ποια προβλήματα θα λύσει η εσωτερική αξιολόγηση. ΥΓ. Μου κάνει εντύπωση πάντως ότι βρίσκεις χρόνο για να τα βάλεις με την ΟΛΜΕ, αλλά όχι να πεις έστω και ένα πρόβλημα το οποίο θα μπορούσε να λύσει η εσωτερική αξιολόγηση.
Δεν έρχονται μαγικά ραβδιά για τη λύση των προβλημάτων. Τα κοντέινερ είναι και αντισεισμικά. Θα τα προτιμούσα. Δεν υπάρχει πουθενά το ιδανικό σχολείο. Αυτό δεν αποτελεί άλλοθι για τη μη αξιολόγηση. Το αντιστρέφω το ερώτημα: ποιο πρόβλημα ακριβώς θα δημιουργούσε (δημιουργήσει) η εσωτερική αξιολόγηση; Κανένα! Η καταγραφή προβλημάτων από μόνη της είναι το πρώτο βήμα για την αντιμετώπισή τους. Ίσως να μην ξέρει άλλο για το χαρτί που δεν έχετε. Και να ξετρυπώσει ο φταίχτης, γιατί κάποιος ευθύνεται που ενώ διατίθενται χρήματα δεν αξιοποιούνται σωστά. Έναν προς έναν τους άξονες; Έχει λίγη δουλίτσα. Πάντως από όσα γράφεις, αποκαλύπτεται ότι δεν είναι μέγα ζήτημα για να ξεσπάσει αυτός ο χαμός! Άλλοι λόγοι υπάρχουν και αυτοί είναι πασιφανείς για αυτό τους αναφέρω εύκολα και γρήγορα!
Αχ, αισθάνομαι ότι με διαβάζεις πολύ επιλεκτικά. Σου είπα ποιο πρόβλημα μου δημιουργεί αυτή τη στιγμή η εσωτερική αξιολόγηση: γραφειοκρατία. Χάσιμο χρόνου που θέλω να τον διαθέσω αλλού, κάπου που να έχει νόημα. Στο να κάνω καλύτερο το μάθημά μου, να τρέξω πρόγραμμα, να κάνω πράγματα με νόημα για τα παιδιά. Έχουμε φτάσει να μας παίρνει περισσότερο χρόνο η χαρτούρα ενός προγράμματος από την υλοποίησή του. Τα προβλήματα είναι ήδη καταγεγραμμένα. Λες να περιμέναμε την εσωτερική αξιολόγηση για να ζητήσουμε χαρτί, καθηγητές, πετρέλαιο ή κτίριο; ΥΓ. Για να λες ότι προτιμάς τα κοντέινερ, σημαίνει ότι δεν έχεις κάνει ποτέ μάθημα σε κοντέινερ. Παγώνουμε το χειμώνα -κάνε εσύ μάθημα σε κοντέινερ με ανοιχτά παράθυρα λόγω κορονοϊού-, λιώνουμε στη ζέστη το καλοκαίρι. Φυσάει και δεν ακούμε ο ένας τον άλλο. Δεν συζητώ ότι δεν υπάρχει ίντερνετ -χαχα, έχω κι εγώ κάτι απαιτήσεις-, εδώ δεν έχουμε κουρτίνες. Και είμαι σε σχολείο που έχουμε 16 τμήματα σε κοντέινερ, βασικά έχουμε κοντέινερ και λίγο κτίριο. Πριν το σεισμό. Θέλω να πιστεύω ότι το είπες γιατί έχεις αίσθηση χιούμορ και είπες να κάνεις ένα αστειάκι.