*

Ψηφοφορία

σαν σύλλογος τι έχετε αποφασίσει όσο αναφορά την αξιολόγηση ? Σε περίπτωση τελικής απόφασης του σχολείου να αλλάξετε τη ψήφο σας

αποχή-απεργία
θα εφαρμοστεί η αξιολόγηση
θα εφαρμοστεί η αξιολόγηση  οριακά
δεν έχουμε κάνει ακόμα σύλλογο
ψηφίσαμε 50-50

Αποστολέας Θέμα: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση  (Αναγνώστηκε 183819 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dis_stam

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #714 στις: Οκτώβριος 02, 2021, 02:48:16 μμ »
κ. Κεραμεως εσείς οι πολιτικοί εκθρέψατε το "τέρας" του δημοσίου...Τους διορίσατε πριν λίγους μήνες με την "αξιοκρατία" της προϋπηρεσίας των αγορασμένων μεταπτυχιακών κτλ...και τώρα τους ειρωνεύεστε...? Λίγο αργά...αν είστε σοβαρή καταργήστε την μονιμότητα ειδάλλως αυτό είναι ένα θεατράκι εντυπώσεων...

Τι είναι η αξιολόγηση που οραματίζεστε..? Πχ αν είναι κακός να πληρώσει ο ο φορολογούμενος την βελτίωσή  του η εαν το δεν δεχτεί ο "πασάς" να τον αφήσουμε να "σαπίσει" μέχρι την συνταξιοδότηση του σε βάρος των κορόιδων και πάλι...Κάνω λάθος..?

https://www.topontiki.gr/2021/10/01/travai-to-schini-i-kerameos-me-tous-ekpedeftikous-tha-apergisoun-ke-apo-ti-didaskalia-tis-darvinikis-theorias/

Θάνο Τ. εσύ;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:56:54 »

Αποσυνδεδεμένος math.efi

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 146
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #716 στις: Οκτώβριος 02, 2021, 06:00:08 μμ »
Πολύ σωστά! Αυτό πρέπει να κάνουμε. Καλό θα ήταν το υπυργείο ν αρχίσει την αξιολόγηση πρώτα από τον εαυτό του. Που μας κοροϊδευουν συνεχώς; Προχθές έπρεπε να ψηφίσουμε στα σχολεία με ναί ή όχι αν είμαστε υπέρ της αποτίμησης της εκπαιδευτικής μονάδας για το προηγούμενο σχολικό έτος. Παρολο που είχαμε ψηφίσει κατά πέρσι. Δεν πείραζε καθόλου που ο μισός σύλλογος είχε αλλάξει. Έπρεπε όλοι να ψηφίσουμε με ναι ή όχι. Η παράνοια στο μεγαλείο της!!! Μισή ώρα αναρωτιούνταν οι νέοι συνάδελφοι γιατί έπρεπε να ψηφίσουν έτσι και έλεγαν ότι δεν είναι λογικό να ψηφίσουν υπέρ τη στιγμή που δεν ήταν σ αυτό το σχολείο πέρσι. Έγινε ολόκληρη φασαρία χωρίς λόγο. Η απάντηση σ αυτό είναι απλή απορώ πως δεν την βλεπουν καποιοι. Καμία αποτίμηση δεν τους ενδιαφέρει. Αυτό που θέλουν να ξέρουν αλλά και να επιβάλλουν είναι η υποταγή στο σύστημα.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 03, 2021, 11:39:11 πμ από happiness »

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #717 στις: Οκτώβριος 02, 2021, 06:14:34 μμ »

Το ότι δεν ασχολείται κανένας μα κανένας και ευτυχώς γιατί θα πέσουν ντομάτες, με το «μέγα» ζήτημα της αξιολόγησης δεν το βλέπετε; Για κάθε φεκ που έρχεται η ευθύνη της σωστής και ωφέλιμης εκτέλεσής του βαραίνει εμάς. Έτσι και με το φεκ αυτό. Ένας άξιος θα το εκτελέσει ωφέλιμα, ένας αστείος θα το κάνει για το θεαθήναι. Αν κοιτάξετε προσεχτικά τους άξονες, θα διαπιστώσετε πως πολλά καλά θα μπορούσαν να προκύψουν. Βέβαια νομίζω ότι εσείς φοβάστε μην μπει κανένας στη τάξη και σας ελέγξει! Ε; Το επόμενο στάδιο δεν φοβάστε;
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 03, 2021, 11:40:24 πμ από happiness »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:56:54 »

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #718 στις: Οκτώβριος 02, 2021, 06:29:00 μμ »
Εσύ δεν θεωρείσαι τρολ; Γιατί; Με ποιο κριτήριο; Μήπως τα θέτεις εσύ τα κριτήρια κατά το δοκούν; Απαντήστε με επιχειρήματα και εκθέστε τις απόψεις σας, ελεύθερα και αφήστε και τους υπόλοιπους να κάνουν το ίδιο. Στο τέρας που δεν θέλεις να μοιάζεις έχεις γίνει από τη στιγμή που κάθε μήνυμά σου χαρακτηρίζει τους άλλους από τις απόψεις που εκφράζει!
Το ότι δεν ασχολείται κανένας μα κανένας και ευτυχώς γιατί θα πέσουν ντομάτες, με το «μέγα» ζήτημα της αξιολόγησης δεν το βλέπετε; Για κάθε φεκ που έρχεται η ευθύνη της σωστής και ωφέλιμης εκτέλεσής του βαραίνει εμάς. Έτσι και με το φεκ αυτό. Ένας άξιος θα το εκτελέσει ωφέλιμα, ένας αστείος θα το κάνει για το θεαθήναι. Αν κοιτάξετε προσεχτικά τους άξονες, θα διαπιστώσετε πως πολλά καλά θα μπορούσαν να προκύψουν. Βέβαια νομίζω ότι εσείς φοβάστε μην μπει κανένας στη τάξη και σας ελέγξει! Ε; Το επόμενο στάδιο δεν φοβάστε;

Μήπως μπορείς να αναφέρεις ποια είναι τα καλά που θα προκύψουν από τους συγκεκριμένους 9 άξονες; Το επιχείρημα "Δε θέλετε την αξιολόγηση γιατί φοβάστε" δεν είναι επιχείρημα. Εγώ δεν θέλω τη συγκεκριμένου τύπου αξιολόγηση, γιατί τό μονό που θεωρώ ότι κάνει μέχρι τώρα είναι να αυξάνει τη γραφειοκρατία. Και έχουμε ήδη πάρα πολλή δουλειά, ειδικά αν πχ. λέω εγώ τώρα ένα τυχαίο παράδειγμα ασχολούμαστε με προγράμματα ή με άλλες εξωστρεφείς δράσεις.

Να σου δώσω παραδείγματα που δεν καταλαβαίνω: πχ. Πώς μπορεί να βοηθήσει στην περίπτωση της σχολικής διαρροής; (Μεγάλο θέμα στα χωριά της Κρήτης). Τι ακριβώς θα πούμε αυτή τη στιγμή οι σεισμόπληκτοι για την αξιοποίηση των σχολικών χώρων που δεν τους έχουμε και δεν ξέρουμε πότε θα τους έχουμε;

Ποια είναι λοιπόν τα "πολλά καλά που μπορούν να προκύψουν;"

ΥΓ. Και μια μεγάλη μου απορία: Δεν θα έπρεπε να είναι στην εσωτερική αξιολόγηση ενός σχολείου το πότε έρχονται οι καθηγητές; Δεν θα έπρεπε να είναι η έλλειψη υποδομών; Γιατί λείπουν βασικά πράγματα; Δε με πείθει, δε με πείθει καθόλου!

Αποσυνδεδεμένος iolk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 21
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #719 στις: Οκτώβριος 02, 2021, 06:43:56 μμ »
Τι να φοβηθούν...? Έχουν την μονιμότητα...

Βέβαια νομίζω ότι εσείς φοβάστε μην μπει κανένας στη τάξη και σας ελέγξει! Ε; Το επόμενο στάδιο δεν φοβάστε;

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #720 στις: Οκτώβριος 02, 2021, 07:36:26 μμ »
Μήπως μπορείς να αναφέρεις ποια είναι τα καλά που θα προκύψουν από τους συγκεκριμένους 9 άξονες; Το επιχείρημα "Δε θέλετε την αξιολόγηση γιατί φοβάστε" δεν είναι επιχείρημα. Εγώ δεν θέλω τη συγκεκριμένου τύπου αξιολόγηση, γιατί τό μονό που θεωρώ ότι κάνει μέχρι τώρα είναι να αυξάνει τη γραφειοκρατία. Και έχουμε ήδη πάρα πολλή δουλειά, ειδικά αν πχ. λέω εγώ τώρα ένα τυχαίο παράδειγμα ασχολούμαστε με προγράμματα ή με άλλες εξωστρεφείς δράσεις.

Να σου δώσω παραδείγματα που δεν καταλαβαίνω: πχ. Πώς μπορεί να βοηθήσει στην περίπτωση της σχολικής διαρροής; (Μεγάλο θέμα στα χωριά της Κρήτης). Τι ακριβώς θα πούμε αυτή τη στιγμή οι σεισμόπληκτοι για την αξιοποίηση των σχολικών χώρων που δεν τους έχουμε και δεν ξέρουμε πότε θα τους έχουμε;

Ποια είναι λοιπόν τα "πολλά καλά που μπορούν να προκύψουν;"

ΥΓ. Και μια μεγάλη μου απορία: Δεν θα έπρεπε να είναι στην εσωτερική αξιολόγηση ενός σχολείου το πότε έρχονται οι καθηγητές; Δεν θα έπρεπε να είναι η έλλειψη υποδομών; Γιατί λείπουν βασικά πράγματα; Δε με πείθει, δε με πείθει καθόλου!
Για την έλλειψη υποδομών κρίνονται οι δήμοι. Θα σου απαντήσω και στα υπόλοιπα, όταν βρω ώρα. Για μια γεύση, θα ενημερωθούν όλοι και θα ασχοληθούν όλοι. Για τα περισσότερα θέματα γνώση έχουν κανα δυο τρεις μόνο και οι υπόλοιποι κάνουν το μάθημά τους και αποχωρούν βιαστικοί (το μάθημα είναι το βασικότερο και το κάνουν προφανώς καλά. Θα κριθεί από τους κατάλληλους να το κρίνουν). Εσύ δεν φοβάσαι κάτι, αλλά υπέγραψες το χαρτί της ολμε; Σε έπεισε για όλα αυτά τα φοβερά που φαντάζεται ότι θα γίνουν! Θα το ξαναπώ. Η ολμε δεν είχε εξ αρχής πρόθεση να καταργηθεί αυτός ο νόμος, γιατί απλούστατα ξέρει ότι δεν γίνεται. Χρειάζεται την ταραχή για να έχει λόγο ύπαρξης. Εξάλλου τόσο καιρό ήταν απομονωμένη. Δεν θα αξιοποιούσε την πλάνη περί αξιολόγησης; Καθετί αξιοποιεί. Την τηλεκπαίδευση, τον κορονοιό, τα εμβόλια, όλα! Κάθε της ανακοίνωση από πέρσι μια ντροπή. Ευτυχώς έχουν καιρό να βγουν στις οθόνες. Αναπαράγονται μονάχα μεταξύ εκπαιδευτικών όλα αυτά. Η κοινωνία έχει πολύ σοβαρά θέματα να αντιμετωπίσει. Φαντάζουν γραφικές οι κινήσεις σας.

Υ.Γ. Φυσικά. 8-2 όπως ορίζει ο νόμος! Στην ατομική αυτά. Θα υπάρχουν όπως και αν ασκούν/με τα εξωδιδακτικά τους/μας καθήκοντα.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 02, 2021, 07:39:19 μμ από TimPap »

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 862
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #721 στις: Οκτώβριος 02, 2021, 08:05:40 μμ »
ω ρε πονος και μαρτυριο για την μονιμοτητα...  ;D
We are so many...

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #722 στις: Οκτώβριος 02, 2021, 08:20:38 μμ »
Για την έλλειψη υποδομών κρίνονται οι δήμοι. Θα σου απαντήσω και στα υπόλοιπα, όταν βρω ώρα. Για μια γεύση, θα ενημερωθούν όλοι και θα ασχοληθούν όλοι. Για τα περισσότερα θέματα γνώση έχουν κανα δυο τρεις μόνο και οι υπόλοιποι κάνουν το μάθημά τους και αποχωρούν βιαστικοί (το μάθημα είναι το βασικότερο και το κάνουν προφανώς καλά. Θα κριθεί από τους κατάλληλους να το κρίνουν). Εσύ δεν φοβάσαι κάτι, αλλά υπέγραψες το χαρτί της ολμε; Σε έπεισε για όλα αυτά τα φοβερά που φαντάζεται ότι θα γίνουν! Θα το ξαναπώ. Η ολμε δεν είχε εξ αρχής πρόθεση να καταργηθεί αυτός ο νόμος, γιατί απλούστατα ξέρει ότι δεν γίνεται. Χρειάζεται την ταραχή για να έχει λόγο ύπαρξης. Εξάλλου τόσο καιρό ήταν απομονωμένη. Δεν θα αξιοποιούσε την πλάνη περί αξιολόγησης; Καθετί αξιοποιεί. Την τηλεκπαίδευση, τον κορονοιό, τα εμβόλια, όλα! Κάθε της ανακοίνωση από πέρσι μια ντροπή. Ευτυχώς έχουν καιρό να βγουν στις οθόνες. Αναπαράγονται μονάχα μεταξύ εκπαιδευτικών όλα αυτά. Η κοινωνία έχει πολύ σοβαρά θέματα να αντιμετωπίσει. Φαντάζουν γραφικές οι κινήσεις σας.

Υ.Γ. Φυσικά. 8-2 όπως ορίζει ο νόμος! Στην ατομική αυτά. Θα υπάρχουν όπως και αν ασκούν/με τα εξωδιδακτικά τους/μας καθήκοντα.

Πότε κρίνονται οι δήμοι; Το γεγονός ότι δεν έχουμε χαρτί στο σχολείο πού ακριβώς το αξιολογώ; Το ότι είμαι χρόνια σε κοντέινερ σε ποιο δείκτη το περνάω; Αλλά πρέπει να βρώ τρόπο να το αξιοποιήσω το κοντέινερ, γιατί για την αξιοποίηση του κοντέινερ υπάρχει δείκτης... Το ότι αυτή τη στιγμή μου λείπουν 46 ώρες βασικής ειδικότητας σε ποιο δείκτη της αξιολόγησης του υπουργείου θα το καταγράψω; Το ότι δεν υπάρχει γραμματεία, με αποτέλεσμα να έχουμε επιφορτιστεί με διοικητικές δουλειές που δεν είναι δικές μας και δεν θα έπρεπε να είναι ποτέ, σε ποιον ακριβώς το λέω; Γιατί ναι, αξιολόγηση να κάνουμε, αλλά να λύνουμε και κανένα πρόβλημα. Αυτός δεν είναι ο στόχος, θεωρητικά πάντα;

Τα σχολεία έχουν πολύ σοβαρά προβλήματα, σε αυτό συμφωνούμε. Και μοιραζόμαστε την ίδια αγωνία. Περιμένω να μου πεις ποια προβλήματα θα λύσει η εσωτερική αξιολόγηση.

ΥΓ. Μου κάνει εντύπωση πάντως ότι βρίσκεις χρόνο για να τα βάλεις με την ΟΛΜΕ, αλλά όχι να πεις έστω και ένα πρόβλημα το οποίο θα μπορούσε να λύσει η εσωτερική αξιολόγηση.  ;)

Αποσυνδεδεμένος pa.liatsos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 788
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
    • https://www.google.gr/search?q=%CF%80%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CE%B1%CF%84%CF%83%CE%BF%CE%B9+%CE%B5%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%BD%CE%B1&client=firefox-b&biw=1024&bih=639&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjyh8n4zpvQAhVLWRQKHQnoDgsQ_AUICCg
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #723 στις: Οκτώβριος 02, 2021, 08:46:41 μμ »
άνθρωποι! προς τι ο αλληλοσπαραγμός; απλώς εξυπηρετούμε τα σχέδια του υπουργείου... με τη φαγομάρα μας κινούμε το μύλο όσων "καταδικάζουν" τη δημόσια εκπαίδευση και αποθεώνουν μόνο την ιδιωτική, βλ. μερικούς δημοσιογράφους.
ούτε η αξιολόγηση που επιβάλλεται λύνει τα προβλήματα ούτε η παρούσα σχολική πραγματικότητα προοδεύει την εκπαίδευση!βρείτε μου έναν/ μία υπουργό παιδείας, όσα χρόνια ζείτε, που να έχει επιτυχίες στη θητεία του... να αφουγκράζεται τα αληθινά προβλήματα των σχολείων..
και φυσικά δεν πιάνω το επίπεδο των απόφοιτων της Β/θμιας εκπ/σης... κάθε πέρσι και καλύτερα...
γιατί λοιπόν να γράφουμε σεντόνια αφορισμών εδώ; το πρόβλημα δεν λύνεται εύκολα, όταν τρωγόμαστε μεταξύ μας. Αλλά θα μ πεις η φαγομάρα δεν είναι ίδιον των Ελλήνων;
Δεν υπάρχει τίποτε πιο άνισο από την ίση μεταχείριση των ανίσων.
Αριστοτέλης

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #724 στις: Οκτώβριος 02, 2021, 08:51:43 μμ »
Πότε κρίνονται οι δήμοι; Το γεγονός ότι δεν έχουμε χαρτί στο σχολείο πού ακριβώς το αξιολογώ; Το ότι είμαι χρόνια σε κοντέινερ σε ποιο δείκτη το περνάω; Αλλά πρέπει να βρώ τρόπο να το αξιοποιήσω το κοντέινερ, γιατί για την αξιοποίηση του κοντέινερ υπάρχει δείκτης... Το ότι αυτή τη στιγμή μου λείπουν 46 ώρες βασικής ειδικότητας σε ποιο δείκτη της αξιολόγησης του υπουργείου θα το καταγράψω; Το ότι δεν υπάρχει γραμματεία, με αποτέλεσμα να έχουμε επιφορτιστεί με διοικητικές δουλειές που δεν είναι δικές μας και δεν θα έπρεπε να είναι ποτέ, σε ποιον ακριβώς το λέω; Γιατί ναι, αξιολόγηση να κάνουμε, αλλά να λύνουμε και κανένα πρόβλημα. Αυτός δεν είναι ο στόχος, θεωρητικά πάντα;

Τα σχολεία έχουν πολύ σοβαρά προβλήματα, σε αυτό συμφωνούμε. Και μοιραζόμαστε την ίδια αγωνία. Περιμένω να μου πεις ποια προβλήματα θα λύσει η εσωτερική αξιολόγηση.

ΥΓ. Μου κάνει εντύπωση πάντως ότι βρίσκεις χρόνο για να τα βάλεις με την ΟΛΜΕ, αλλά όχι να πεις έστω και ένα πρόβλημα το οποίο θα μπορούσε να λύσει η εσωτερική αξιολόγηση.  ;)
Δεν έρχονται μαγικά ραβδιά για τη λύση των προβλημάτων. Τα κοντέινερ είναι και αντισεισμικά. Θα τα προτιμούσα. Δεν υπάρχει πουθενά το ιδανικό σχολείο. Αυτό δεν αποτελεί άλλοθι για τη μη αξιολόγηση. Το αντιστρέφω το ερώτημα: ποιο πρόβλημα ακριβώς θα δημιουργούσε (δημιουργήσει) η εσωτερική αξιολόγηση; Κανένα! Η καταγραφή προβλημάτων από μόνη της είναι το πρώτο βήμα για την αντιμετώπισή τους. Ίσως να μην ξέρει άλλο για το χαρτί που δεν έχετε. Και να ξετρυπώσει ο φταίχτης, γιατί κάποιος ευθύνεται που ενώ διατίθενται χρήματα δεν αξιοποιούνται σωστά.

Έναν προς έναν τους άξονες; Έχει λίγη δουλίτσα. Πάντως από όσα γράφεις, αποκαλύπτεται ότι δεν είναι μέγα ζήτημα για να ξεσπάσει αυτός ο χαμός! Άλλοι λόγοι υπάρχουν και αυτοί είναι πασιφανείς  για αυτό τους αναφέρω εύκολα και γρήγορα!

Αποσυνδεδεμένος ernie

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 581
  • Φύλο: Άντρας
  • gunga galunga
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #725 στις: Οκτώβριος 02, 2021, 09:29:41 μμ »
ως άξιος και άριστος και υπέρ της αριστείας και πολυγραφότατος και φιλομαθής και μάχιμος εκπαιδευτικός που είσαι δεν πας να γράψεις και κανένα ποστ σε νήμα της ειδικότητάς σου, έτσι για το ξεκάρφωμα;
αν βγούμε από την κρίση σε λιγότερο από 100 χρόνια, εμένα να μην με λένε ernie

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #726 στις: Οκτώβριος 02, 2021, 09:46:01 μμ »
Δεν έρχονται μαγικά ραβδιά για τη λύση των προβλημάτων. Τα κοντέινερ είναι και αντισεισμικά. Θα τα προτιμούσα. Δεν υπάρχει πουθενά το ιδανικό σχολείο. Αυτό δεν αποτελεί άλλοθι για τη μη αξιολόγηση. Το αντιστρέφω το ερώτημα: ποιο πρόβλημα ακριβώς θα δημιουργούσε (δημιουργήσει) η εσωτερική αξιολόγηση; Κανένα! Η καταγραφή προβλημάτων από μόνη της είναι το πρώτο βήμα για την αντιμετώπισή τους. Ίσως να μην ξέρει άλλο για το χαρτί που δεν έχετε. Και να ξετρυπώσει ο φταίχτης, γιατί κάποιος ευθύνεται που ενώ διατίθενται χρήματα δεν αξιοποιούνται σωστά.

Έναν προς έναν τους άξονες; Έχει λίγη δουλίτσα. Πάντως από όσα γράφεις, αποκαλύπτεται ότι δεν είναι μέγα ζήτημα για να ξεσπάσει αυτός ο χαμός! Άλλοι λόγοι υπάρχουν και αυτοί είναι πασιφανείς  για αυτό τους αναφέρω εύκολα και γρήγορα!

Αχ, αισθάνομαι ότι με διαβάζεις πολύ επιλεκτικά. Σου είπα ποιο πρόβλημα μου δημιουργεί αυτή τη στιγμή η εσωτερική αξιολόγηση: γραφειοκρατία. Χάσιμο χρόνου που θέλω να τον διαθέσω αλλού, κάπου που να έχει νόημα. Στο να κάνω καλύτερο το μάθημά μου, να τρέξω πρόγραμμα, να κάνω πράγματα με νόημα για τα παιδιά. Έχουμε φτάσει να μας παίρνει περισσότερο χρόνο η χαρτούρα ενός προγράμματος από την υλοποίησή του. Τα προβλήματα είναι ήδη καταγεγραμμένα. Λες να περιμέναμε την εσωτερική αξιολόγηση για να ζητήσουμε χαρτί, καθηγητές, πετρέλαιο ή κτίριο;

ΥΓ. Για να λες ότι προτιμάς τα κοντέινερ, σημαίνει ότι δεν έχεις κάνει ποτέ μάθημα σε κοντέινερ. Παγώνουμε το χειμώνα -κάνε εσύ μάθημα σε κοντέινερ με ανοιχτά παράθυρα λόγω κορονοϊού-, λιώνουμε στη ζέστη το καλοκαίρι. Φυσάει και δεν ακούμε ο ένας τον άλλο. Δεν συζητώ ότι δεν υπάρχει ίντερνετ -χαχα, έχω κι εγώ κάτι απαιτήσεις-, εδώ δεν έχουμε κουρτίνες. Και είμαι σε σχολείο που έχουμε 16 τμήματα σε κοντέινερ, βασικά έχουμε κοντέινερ και λίγο κτίριο. Πριν το σεισμό. Θέλω να πιστεύω ότι το είπες γιατί έχεις αίσθηση χιούμορ και είπες να κάνεις ένα αστειάκι. :)

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #727 στις: Οκτώβριος 03, 2021, 08:03:01 πμ »
Αχ, αισθάνομαι ότι με διαβάζεις πολύ επιλεκτικά. Σου είπα ποιο πρόβλημα μου δημιουργεί αυτή τη στιγμή η εσωτερική αξιολόγηση: γραφειοκρατία. Χάσιμο χρόνου που θέλω να τον διαθέσω αλλού, κάπου που να έχει νόημα. Στο να κάνω καλύτερο το μάθημά μου, να τρέξω πρόγραμμα, να κάνω πράγματα με νόημα για τα παιδιά. Έχουμε φτάσει να μας παίρνει περισσότερο χρόνο η χαρτούρα ενός προγράμματος από την υλοποίησή του. Τα προβλήματα είναι ήδη καταγεγραμμένα. Λες να περιμέναμε την εσωτερική αξιολόγηση για να ζητήσουμε χαρτί, καθηγητές, πετρέλαιο ή κτίριο;

ΥΓ. Για να λες ότι προτιμάς τα κοντέινερ, σημαίνει ότι δεν έχεις κάνει ποτέ μάθημα σε κοντέινερ. Παγώνουμε το χειμώνα -κάνε εσύ μάθημα σε κοντέινερ με ανοιχτά παράθυρα λόγω κορονοϊού-, λιώνουμε στη ζέστη το καλοκαίρι. Φυσάει και δεν ακούμε ο ένας τον άλλο. Δεν συζητώ ότι δεν υπάρχει ίντερνετ -χαχα, έχω κι εγώ κάτι απαιτήσεις-, εδώ δεν έχουμε κουρτίνες. Και είμαι σε σχολείο που έχουμε 16 τμήματα σε κοντέινερ, βασικά έχουμε κοντέινερ και λίγο κτίριο. Πριν το σεισμό. Θέλω να πιστεύω ότι το είπες γιατί έχεις αίσθηση χιούμορ και είπες να κάνεις ένα αστειάκι. :)
Όχι καθόλου χιούμορ. Θα ήταν μαύρο. Φυσικά και έχω κάνει μάθημα σε αυτά  και τα προτιμώ. Δεν φοβάται κανείς εκεί μέσα από σεισμό σε σεισμογενή χώρα!

Αν εργαστεί ένας ή δυο φυσικά θα χρειαστεί πολύς χρόνος! Αν μοιραστεί σε όλους, δεν είναι τίποτα. Θα επιμείνω σε έναν. Στις σχέσεις μεταξύ μαθητών και καθηγητών. Είναι σίγουρο ότι αγνοείτε τι συμβαίνει! Ποτέ δεν θα έχετε ρωτήσει για το πώς αισθάνονται οι μαθητές σας. Αλλά και για όλα τα υπόλοιπα, γιατί ο μόνος άξονας που σας ενοχλεί είναι αυτός για τις υποδομές και τον εξοπλισμό τελικά, μην είσαι τόσο σίγουρη ότι ολόκληρη η σχολική κοινότητα έχει γνώση. Κάποια από όσα αναφέρονται καλύπτονται μέσω του myschool αν ενημερώνεται συστηματικά. Γενικά, η αίσθηση ενός δικτύου σχολείων μέσω του οποίου θα έχουμε όλοι γνώση για το τι συμβαίνει σσχολείο μας αλλά και στα υπόλοιπα σχολεία, μας καθιστά ομάδα. Μπορούμε να επικοινωνήσουμε καλύτερα τα προβλήματα που τυχόν υπάρχουν (το δικό μας είναι εξαιρετικό σχολείο, ανήκει σε έναν εύρωστο δήμο) με αυτό τον τρόπο.
Σκέφτηκα πως δεν έχει νόημα να σου αναλύσω άξονα προς άξονα τα θετικά που θα μπορούσαν να προκύψουν. Εξάλλου δεν έχεις τη διάθεση να τα δεις. Αν την είχες θα τα είχες εντοπίσει και μόνη σου. Είναι αυτή η νοοτροπία του Έλληνα να εστιάζει στα αρνητικά και να χάνει την ομορφιά γύρω του; Έχουμε ένα πολύ καλό σύστημα παιδείας και όσοι έχουν εργαστεί και έξω το γνωρίζουν αλλά το υποτιμούμε και δεν το λειτουργούμε σωστά, πχ ο τρόπος που βαθμολογούμε.
Μόνοι μας έχουμε φέρει σε αυτή την κατάσταση τον κλάδο. Βγαίνει προς τα έξω ότι είμαστε μίζεροι. Ε δεν είμαστε! Και ενόσω κάποιοι έχουν σηκώσει μπαιράκι εμείς δουλεύουμε προσηλωμένοι στους μαθητές μας και τους στόχους τους.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159882
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 509
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 405
Σύνολο: 422

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.098 δευτερόλεπτα. 38 ερωτήματα.