*

Ψηφοφορία

σαν σύλλογος τι έχετε αποφασίσει όσο αναφορά την αξιολόγηση ? Σε περίπτωση τελικής απόφασης του σχολείου να αλλάξετε τη ψήφο σας

αποχή-απεργία
θα εφαρμοστεί η αξιολόγηση
θα εφαρμοστεί η αξιολόγηση  οριακά
δεν έχουμε κάνει ακόμα σύλλογο
ψηφίσαμε 50-50

Αποστολέας Θέμα: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση  (Αναγνώστηκε 183939 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Συνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #728 στις: Οκτώβριος 03, 2021, 10:26:51 πμ »
Όχι καθόλου χιούμορ. Θα ήταν μαύρο. Φυσικά και έχω κάνει μάθημα σε αυτά  και τα προτιμώ. Δεν φοβάται κανείς εκεί μέσα από σεισμό σε σεισμογενή χώρα!

Αν εργαστεί ένας ή δυο φυσικά θα χρειαστεί πολύς χρόνος! Αν μοιραστεί σε όλους, δεν είναι τίποτα. Θα επιμείνω σε έναν. Στις σχέσεις μεταξύ μαθητών και καθηγητών. Είναι σίγουρο ότι αγνοείτε τι συμβαίνει! Ποτέ δεν θα έχετε ρωτήσει για το πώς αισθάνονται οι μαθητές σας. Αλλά και για όλα τα υπόλοιπα, γιατί ο μόνος άξονας που σας ενοχλεί είναι αυτός για τις υποδομές και τον εξοπλισμό τελικά, μην είσαι τόσο σίγουρη ότι ολόκληρη η σχολική κοινότητα έχει γνώση. Κάποια από όσα αναφέρονται καλύπτονται μέσω του myschool αν ενημερώνεται συστηματικά. Γενικά, η αίσθηση ενός δικτύου σχολείων μέσω του οποίου θα έχουμε όλοι γνώση για το τι συμβαίνει σσχολείο μας αλλά και στα υπόλοιπα σχολεία, μας καθιστά ομάδα. Μπορούμε να επικοινωνήσουμε καλύτερα τα προβλήματα που τυχόν υπάρχουν (το δικό μας είναι εξαιρετικό σχολείο, ανήκει σε έναν εύρωστο δήμο) με αυτό τον τρόπο.
Σκέφτηκα πως δεν έχει νόημα να σου αναλύσω άξονα προς άξονα τα θετικά που θα μπορούσαν να προκύψουν. Εξάλλου δεν έχεις τη διάθεση να τα δεις. Αν την είχες θα τα είχες εντοπίσει και μόνη σου. Είναι αυτή η νοοτροπία του Έλληνα να εστιάζει στα αρνητικά και να χάνει την ομορφιά γύρω του; Έχουμε ένα πολύ καλό σύστημα παιδείας και όσοι έχουν εργαστεί και έξω το γνωρίζουν αλλά το υποτιμούμε και δεν το λειτουργούμε σωστά, πχ ο τρόπος που βαθμολογούμε.
Μόνοι μας έχουμε φέρει σε αυτή την κατάσταση τον κλάδο. Βγαίνει προς τα έξω ότι είμαστε μίζεροι. Ε δεν είμαστε! Και ενόσω κάποιοι έχουν σηκώσει μπαιράκι εμείς δουλεύουμε προσηλωμένοι στους μαθητές μας και τους στόχους τους.

Είναι απίστευτο το πόσες υποθέσεις δημιουργείς μέσα στο κεφάλι σου για να στηρίξεις τα επιχειρήματά σου. Είμαι σε ένα σχολείο το οποίο φημίζεται για τις σχέσεις μεταξύ μαθητών και καθηγητών, όπως και για τις σχέσεις των μαθητών μεταξύ τους. Οπότε, πίστεψε με, ξέρουμε πολύ καλά το πώς αισθάνονται τα παιδιά μας. Έχουμε εναν εξαιρετικά ενεργό σύλλογο γονέων και κηδεμόνων, με τον οποίο η συνεργασία μας είναι πολύ συχνή και πολύ επιτυχημένη. Πολύ καλή συνεργασία έχουμε και με το δήμο. Πώς βγάζεις τα συμπεράσματα σου με τέτοια ευκολία και πετάς άκριτα ότι μπορεί πχ. να μην έχουμε ρωτήσει ποτέ τους μαθητές μας πώς αισθάνονται, πραγματικά με υπερβαίνει.

Θα επιμείνω. Μην μου αναλύσεις άξονα προς άξονα. Διάλεξε ένα. Ο τάδε δείκτης μπορεί να δείξει αυτό, το οποίο θα βελτιωθεί με αυτό τον τρόπο, που μέχρι τώρα δεν υπάρχει η δυνατότητα να γίνει. Με απλά παραδείγματα. Γιατί προς το παρόν μου δείχνεις την εντύπωση ότι ούτε εσύ ξέρεις πώς θα λειτουργήσει αυτό το πράγμα και απλά ελπίζεις στα τυφλά.

ΥΓ. Και σε παρακαλώ, κόψε τις μπούρδες με το σεισμό. Κουνιόμαστε μια εβδομάδα στην Κρήτη, έχουμε οικογένειες μαθητών μας σε σκηνές και λες με άνεση ότι προτιμάς να κάνεις μάθημα σε κοντέινερ. Κάπου να έχουμε και λίγη ντροπή. Και προφανώς έχουμε κινητοποιήσει μηχανισμό στήριξης αυτών των οικογένειων, δεν περιμέναμε κανένα δείκτη να μας το πει ή να μας το "επικοινωνήσει".

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:50:23 »

Αποσυνδεδεμένος donkey

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #729 στις: Οκτώβριος 03, 2021, 12:48:31 μμ »
Άλλο ένα κατάπτυστο έγγραφο τρομοκράτησης των εκπαιδευτικών του κυρίου «αποφασίζομεν και διατάσσομεν».

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/359533_allo-ena-kataptysto-eggrafo-toy-apofasizomen-kai-diatassomen-k-koptsi
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν μόνο την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #730 στις: Οκτώβριος 03, 2021, 12:54:32 μμ »
Είναι απίστευτο το πόσες υποθέσεις δημιουργείς μέσα στο κεφάλι σου για να στηρίξεις τα επιχειρήματά σου. Είμαι σε ένα σχολείο το οποίο φημίζεται για τις σχέσεις μεταξύ μαθητών και καθηγητών, όπως και για τις σχέσεις των μαθητών μεταξύ τους. Οπότε, πίστεψε με, ξέρουμε πολύ καλά το πώς αισθάνονται τα παιδιά μας. Έχουμε εναν εξαιρετικά ενεργό σύλλογο γονέων και κηδεμόνων, με τον οποίο η συνεργασία μας είναι πολύ συχνή και πολύ επιτυχημένη. Πολύ καλή συνεργασία έχουμε και με το δήμο. Πώς βγάζεις τα συμπεράσματα σου με τέτοια ευκολία και πετάς άκριτα ότι μπορεί πχ. να μην έχουμε ρωτήσει ποτέ τους μαθητές μας πώς αισθάνονται, πραγματικά με υπερβαίνει.

Θα επιμείνω. Μην μου αναλύσεις άξονα προς άξονα. Διάλεξε ένα. Ο τάδε δείκτης μπορεί να δείξει αυτό, το οποίο θα βελτιωθεί με αυτό τον τρόπο, που μέχρι τώρα δεν υπάρχει η δυνατότητα να γίνει. Με απλά παραδείγματα. Γιατί προς το παρόν μου δείχνεις την εντύπωση ότι ούτε εσύ ξέρεις πώς θα λειτουργήσει αυτό το πράγμα και απλά ελπίζεις στα τυφλά.

ΥΓ. Και σε παρακαλώ, κόψε τις μπούρδες με το σεισμό. Κουνιόμαστε μια εβδομάδα στην Κρήτη, έχουμε οικογένειες μαθητών μας σε σκηνές και λες με άνεση ότι προτιμάς να κάνεις μάθημα σε κοντέινερ. Κάπου να έχουμε και λίγη ντροπή. Και προφανώς έχουμε κινητοποιήσει μηχανισμό στήριξης αυτών των οικογένειων, δεν περιμέναμε κανένα δείκτη να μας το πει ή να μας το "επικοινωνήσει".
Δεν αναφέρομαι στο δικό ΣΟΥ σχολείο! Το β πρόσωπο γενικά μιλώντας. Έχω τύχει σε σχολείο να μην έχουμε ιδέα ότι υπάρχουν ορφανά παιδιά. Να μην έχουμε ιδέα ότι ένας συνάδελφος τα έβριζε. Να μην έχουμε ιδέα ότι κακοποιούνταν από τους γονείς τους. Να μην έχουμε ιδέα για πολλά. Και αυτό συμβαίνει στα περισσότερα σχολεία δυστυχώς. Ακόμη, ποτέ δεν συνεργάζονται οι ειδικότητες παρά μόνο στο τέλος για να βγάλουν θέματα. Τώρα με την τράπεζα θα αναγκαστούν τουλάχιστον να διδάσκουν όλοι τα ίδια. Δεν μπορεί ένας νόμος στα χαρτιά να φέρει την άνοιξη. Τόσες δεκαετίες που εργάζομαι στο δημόσιο σχολείο παρατηρώ ότι όποτε πιεστήκαμε από τον διευθυντή σε συνεργασίες (μόνο υπό πίεση λειτουργούν κάποιοι) προχωρήσαμε πολύ καλά. Θέλω να πιστεύω ότι θα υπάρξει αγαστή συνεργασία και με αυτό χωρίς τραγικότητες χωρίς πάθη χωρίς καταστροφολογία. Έχουμε όλοι κουραστεί. Η ένταση της καραντίνας νομίζω ότι εκτονώνεται ποικιλοτρόπως. Θα μπορούσε καθείς να απευθυνθεί σε ψυχολόγο ή ψυχίατρο και όχι να βάλει κατά πάντων!

Υ.Γ. Ξέρουμε τι περνούν οι άνθρωποι. Έχω υπάρξει σεισμοπαθής. Για αυτό δηλώνω εντόνως ότι θα ένιωθα πιο ήσυχος σε ένα κοντέινερ, παρά σε όποιο αντισεισμικό κτήριο με όποιες προδιαγραφές. Όταν έχεις δει δίπλα σου πολυκατοικία να σωριάζεται δεν θέλεις να δεις ταβάνι για πολύ καιρό!
Σε όποια συνθήκη οφείλουμε να αξιολογούμε το έργο μας.

Υ.Γ2 Δεν θα μπω στον κόπο. Τα έχω αναλύσει στον σύλλογό μου πέρσι και φέτος. Με τις προκαταλήψεις μπροστά δεν πάει κανείς! Βρίσκω κι εγώ άκυρους τους άξονες για τις υποδομές κλπ αλλά δεν είδα η ολμε να ζητά τροποποίηση ή κατάργηση αυτών, αλλά κατάργηση της αξιολόγησης. Η ολμε είναι κατά της όποιας αξιολόγησης. Απορώ πώς δεν το έχετε ακόμη καταλάβει. Όσοι λοιπόν συμμορφώνεστε με την ολμε είστε κατά. Έχετε πάρει θέση.

Αποσυνδεδεμένος donkey

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #731 στις: Οκτώβριος 03, 2021, 06:15:15 μμ »
Τώρα με την τράπεζα θα αναγκαστούν τουλάχιστον να διδάσκουν όλοι τα ίδια.

Τραγικό, να διδάσκουν όλοι τα ίδια, και να ξέρουν όλοι τα ίδια.
Είναι η καταστροφή της παιδείας και της κοινωνίας, να ξέρουν όλοι το ίδιο πράγμα.

Το σωστό είναι να διδάσκονται όλοι διαφορετικά , να ξέρουν όλοι διαφορετικά, και να μπορούν να συνεργάζονται.
Τότε μόνο πάμε μπροστά.

Απεργία μέχρι να σβήσει ο ήλιος, όχι στην ισοπέδωση της παιδείας που επιβάλει η τράπεζα θεμάτων.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 03, 2021, 06:18:43 μμ από donkey »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν μόνο την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:50:23 »

Συνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #732 στις: Οκτώβριος 03, 2021, 06:49:53 μμ »
Υ.Γ2 Δεν θα μπω στον κόπο. Τα έχω αναλύσει στον σύλλογό μου πέρσι και φέτος. Με τις προκαταλήψεις μπροστά δεν πάει κανείς! Βρίσκω κι εγώ άκυρους τους άξονες για τις υποδομές κλπ αλλά δεν είδα η ολμε να ζητά τροποποίηση ή κατάργηση αυτών, αλλά κατάργηση της αξιολόγησης. Η ολμε είναι κατά της όποιας αξιολόγησης. Απορώ πώς δεν το έχετε ακόμη καταλάβει. Όσοι λοιπόν συμμορφώνεστε με την ολμε είστε κατά. Έχετε πάρει θέση.

Χαίρομαι που συμφωνούμε έστω στο ότι υπάρχουν άξονες που είναι άκυροι. Δείξε μου τους έγκυρους. Αν δεν μπεις στον κόπο να πείσεις συναδέλφους, γιατί γράφεις σε φόρουμ εκπαιδευτικό; Για να επιτίθεσαι εναντίον της ΟΛΜΕ; Δεν περιμένω καμία ΟΛΜΕ για να σχηματίσω γνώμη. Περιμένω όμως από εσένα που είσαι υπέρ της αξιολόγησης να μου πεις γιατί. Μέχρι τώρα το μόνο που κάνεις είναι να λες "Είμαι υπέρ της αξιολόγησης, γιατί η ΟΛΜΕ είναι κατά". Ακόμα περιμένω το πώς θα βελτιώσει η αξιολόγηση το σχολείο. Και θα επιμένω, γιατί είσαι άνθρωπος που σου αναγνωρίζω ότι νοιάζεσαι για το δημόσιο σχολείο και ίσως βλέπεις κάτι που εγώ δε μπορώ να δω. Αλλά δε λες ποιο είναι αυτό και έχεις και μια απαξιωτική στάση "Δεν κάνω τον κόπο". Νομίζω ότι δε σε χαρακτηρίζει αυτή η συμπεριφορά οπότε θα κάνω άλλη μια προσπάθεια να σε πείσω να δώσεις 1-2 άξονες που θεωρείς ότι θα πετύχουν.

Αποσυνδεδεμένος iolk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 21
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #733 στις: Οκτώβριος 03, 2021, 09:04:10 μμ »
Ας δούμε και πως αξιολογείται η Νίκη... ;D


Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #734 στις: Οκτώβριος 03, 2021, 09:30:10 μμ »
Χαίρομαι που συμφωνούμε έστω στο ότι υπάρχουν άξονες που είναι άκυροι. Δείξε μου τους έγκυρους. Αν δεν μπεις στον κόπο να πείσεις συναδέλφους, γιατί γράφεις σε φόρουμ εκπαιδευτικό; Για να επιτίθεσαι εναντίον της ΟΛΜΕ; Δεν περιμένω καμία ΟΛΜΕ για να σχηματίσω γνώμη. Περιμένω όμως από εσένα που είσαι υπέρ της αξιολόγησης να μου πεις γιατί. Μέχρι τώρα το μόνο που κάνεις είναι να λες "Είμαι υπέρ της αξιολόγησης, γιατί η ΟΛΜΕ είναι κατά". Ακόμα περιμένω το πώς θα βελτιώσει η αξιολόγηση το σχολείο. Και θα επιμένω, γιατί είσαι άνθρωπος που σου αναγνωρίζω ότι νοιάζεσαι για το δημόσιο σχολείο και ίσως βλέπεις κάτι που εγώ δε μπορώ να δω. Αλλά δε λες ποιο είναι αυτό και έχεις και μια απαξιωτική στάση "Δεν κάνω τον κόπο". Νομίζω ότι δε σε χαρακτηρίζει αυτή η συμπεριφορά οπότε θα κάνω άλλη μια προσπάθεια να σε πείσω να δώσεις 1-2 άξονες που θεωρείς ότι θα πετύχουν.
Είμαι υπέρ των νόμων! Ούτε υπέρ τηα καταχώρισης απουσιώβ είμαι, ούτε υπέρ του μητρώου και τόσων άλλων εξωδιδακτικών! Και πολλά άλλα άκυρα έρχονται. Δεν ξεσηκωθήκατε για τίποτα από όλα αυτά όμως. Για την αξιολόγηση ξεσηκωθήκατε. Είναι να απορεί κανείς. Δεν προσπαθώ να πείσω κανέναν. Όλοι θα κάνουμε αυτό που επιβάλλεται στο τέλος. Είμαστε δημόσιοι λειτουργοί δεν εργαζόμαστε σε δική μας επιχείρηση. Και θα το ξαναπώ: υπάρχει η σωστή η κανονική απεργία. Ας την προκηρύξουν.

Όλοι οι άξονες είναι βασικοί. Άκυροι ως προς το ότι καταγράφονται στο myschool ήδη τα στοιχεία αυτά, όχι ότι δεν πρέπει να καταγράφονται. Η ομαδικότητα, η συνεργασία, η στοχοπροσήλωση είναι στα θετικά. Η αναπροσαρμογή των πρακτικών μας όταν κάτι δεν δουλεύει. Οι ομάδες εργασίας έχουν μόνο θετικά να αναδείξουν. Άξονα προς άξονα, δες τους προσεχτικά. Εσύ κι εγώ μπορεί από ευαισθησία να έχουμε υπόψη μας τι συμβαίνει, αλλά παίρνεις όρκο ότι αυτό ισχύει για όλους; Ο νόμος αυτός υπάρχει σχεδόν δέκα έτη τώρα. Καιρός να εφαρμοστεί. Και κάτι καλό θα προκύψει.

Υ.Γ. Ένα σχόλιο για την τράπεζα. Στο σχολείο υπάρχει ύλη. Έχει οριστεί να διδάσκονται τα παιδιά κάποια πράγματα και να αποκτούν κάποιες βασικές γνώσεις. Στο λύκειο μάλιστα κάποιες από αυτές είναι καθοριστικές για τη μελλοντική τους εξέλιξη! Ε δεν γίνεται να εξαρτάται η μόρφωση των παιδιών από το αν έτυχε τυπικός ή όχι καθηγητής. Να μένουν πίσω στην ύλη, να μην την κάνουν ποτέ και να σωρεύονται κενά, επειδή κάποιοι θεώρησαν στο μυαλό τους ότι κάποια είναι άκυρα. Ο διαγωνισμός για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια απαιτεί καλή προπόνηση σε όλο το φάσμα των παρεχόμενων γνώσεων. Από το δημοτικό ήδη.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 03, 2021, 09:47:01 μμ από TimPap »

Αποσυνδεδεμένος Shantelle

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 30
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #735 στις: Οκτώβριος 04, 2021, 06:53:25 πμ »
Kαλημέρα σας. Υπάρχει κάποιος-α που να έχει ανεβάσει τη σύντομη έκθεση αξιολόγησης της σχολικής μονάδας στο ΙΕΠ; Υπάρχει κάπου ένα παράδειγμα;

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #736 στις: Οκτώβριος 04, 2021, 05:12:35 μμ »
Δεν έχουμε βρει κάτι τέτοιο. Στη δική μας σημειώθηκε για πολλά πεδία ότι λόγω πανδημίας ο σχεδιασμός δεν προχώρησε. Αλλά δεν έχω εικόνα της πλατφόρμας. Το είχε αναλάβει ο υποδιευθυντής εξολοκλήρου.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2891
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #737 στις: Οκτώβριος 04, 2021, 08:43:13 μμ »
Σύντομη ειδησεογραφία: Η έφεση που κατέθεσε η ΟΛΜΕ πήρε δικάσιμο για τέλη Γενάρη. Η ΑΔΕΔΥ επαναπροκηρύσσει την απεργία-αποχή. Ο TimPap εξακολουθεί να στηρίζει την κυβερνητική γραμμή.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 04, 2021, 08:45:38 μμ από leon. »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4139
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #738 στις: Οκτώβριος 05, 2021, 04:02:02 μμ »
Στα σχολεία που δεν έγινε συνεδρίαση λόγω έλλειψης απαρτίας, τι γίνεται  στη συνέχεια; Ο διευθυντής λέει ότι πρέπει να μας αναθέσει ο ίδιος, όπως λέει ο νόμος. Εκεί καλυπτομαστε από την αποχη; Δλδ μας αναθέτει και λέμε ότι δεν το κάνουμε;

Χαζή απορία αλλά εκείνος θεωρεί ότι η αποχη είναι από τη συνεδρίαση. Άρα μετά πρέπει να κάνουμε. μ
Επίσης άλλοι θεωρούν ότι ο διευθυντής αναθέτει μόνο στους μη απέχοντες (ασχέτως αν συγκλήθηκε συνεδρίαση ή όχι).
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 05, 2021, 04:04:18 μμ από Έσπερος »

Αποσυνδεδεμένος efi..

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Τρέλα για τα μαθηματικά!!!
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #739 στις: Οκτώβριος 05, 2021, 04:46:30 μμ »
Είμαι σε σύλλογο που συμμετέχει στην αξιολόγηση και στον οποίο θα συμμετάσχω και εγώ (πείτε το τρολάρισμα όπως θέλετε πείτε το)... αλλά συμπληρώνω και ωράριο σε σχολείο όπου δεν έχουν συνεδριάσει ακόμη (στο οποίο πέρυσι είχαν ταχθεί κατά)... Βέβαια θα αναλάβω και τους δύο δείκτες στο σχολείο της οργανικής μου όπου διδάσκω τις περισσότερες ώρες... διαβάζω και τα όσα γράφονται εδώ μέσα από ένα σωρό συναδέλφους και μου έρχονται στο μυαλό ταινίες του Παζολίνι... μύλος η κατάσταση και την τελική απάντηση θα την δώσει η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου... το όλο θέμα δεν τραβάει από την μία - από πλευράς προσωπικού (δάσκαλοι - καθηγητές)... από την άλλη έχουμε το κυβερνητικό μέρος που πιέζει διευθυντές και εκπαιδευτικούς με κυρώσεις...
Υ.Γ... Λυπάμαι που θα το πω... σε μία "Δημοκρατική χώρα" τέτοιου είδους αλληλεπιδράσεις χρειάζονται διάλογο από την βάση... και με βάση τον τρίτο νόμο του Νεύτωνα το όλο επιχείρημα "εσωτερική αξιολόγηση σχολικής μονάδας" είναι καταδικασμένο σε αποτυχία... ότι γίνει από πλευράς εκπαιδευτικών θα είναι απλώς αγγαρεία... ο τρόπος με τον οποίον χειρίστηκε η πολιτική ηγεσία του Παιδείας το όλο εγχείρημα είναι εντελώς αποτυχημένος!!! Και φυσικά το πολιτικό κόστος είναι πολύ μεγάλο και τους έρχεται μελλοντικά κατακέφαλα... ΄το μόνον που μετράω ως μαθηματικός είναι πως τα ίδια πράγματα και τις ίδιες υπηρεσίες που πλήρωνα πριν έξι μήνες με Α ευρώ τώρα χρειάζομαι 1,5Α ευρώ.. και το ίδιο μετράει και η κοινωνία έξω... γονείς παιδιών... απλά πράματα... δεν μένουμε όλοι Μαξίμου ή Βόρεια Προάστια... δεν έχω δει καν την Μύκονο από μακριά... και πιστέψτε με όλα αυτά που αναφέρω έχουν υποσυνείδητα άρρηκτη σχέση μεταξύ τους... Θέλουν αξιολόγηση; Ας την έχουν... αλλά χωρίς ποιότητα και ουσία... αγγαρεία και διεκπεραίωση... nothing more!!! Εκεί που ήταν άλλοι κακόψυχοι που κυβερνήσανε στο παρελθόν εκεί θα πάνε και αυτοί... ας προσέχουμε όλοι τι ψηφίζουμε!!! Πηγαίνω σχολείο για να διδάσκω και να λύνω απορίες - όχι να συμπληρώνω φόρμες στο ΙΕΠ... και τα παιδιά θέλουν έναν δάσκαλο απίκο να τα προσέχει, να τα ακούει και να λύνει τις απορίες τους... να απαντά στις ανησυχίες τους... όχι να τα παρατάει για να συμπληρώνει φόρμες του ΙΕΠ και να οργανώνει δράσεις... πανάθεμα τους δεν έχουν ιδέα εκεί στο Υπουργείο το πως είναι μία ημέρα ενός εκπαιδευτικού... κρίμα...
Συμφωνώ σε όλα!
Τρέχω, σαν τον Βέγγο, από τάξη σε τάξη, συν τις εφημερίες σε  ένα διάλειμμα...ούτε χαρτί  για φωτοτυπίες, τετράδια για έλεγχο, απορίες δίχως τέλος. Την περασμένη χρονιά κάναμε το  webex χωρίς καμία στήριξη, όλα εμείς, με το φιλότιμο μας ...δηλ κάπου ώπα Νίκη...έλα στα σχολεία λίγο να δεις τι γίνεται... >:(
Μυρίζει εκλογές;
Πίσω από τις λέξεις έρχεται ο Αλέξης...

Αποσυνδεδεμένος belw

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 793
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #740 στις: Οκτώβριος 05, 2021, 05:07:14 μμ »
Δηλώστε απεργία αποχή  αντί να γκρινιάζετε για την αξιολόγηση κ τη συμπλήρωση στην πλατφόρμα του ιεπ

Αντί να γκρινιάζετε σε συναδέλφους να συμμετέχετε  στα πανεκπαιδευτικά συλλαλητήρια Τρίτη 5/10, 6μμ στη Θεσσαλονίκη Άγαλμα Βενιζέλου και Τετάρτη 6/10, 6μμ Αθήνα, Προπύλαια
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 05, 2021, 05:09:08 μμ από belw »

Αποσυνδεδεμένος belw

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 793
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #741 στις: Οκτώβριος 05, 2021, 05:26:25 μμ »
Στα σχολεία που δεν έγινε συνεδρίαση λόγω έλλειψης απαρτίας, τι γίνεται  στη συνέχεια; Ο διευθυντής λέει ότι πρέπει να μας αναθέσει ο ίδιος, όπως λέει ο νόμος. Εκεί καλυπτομαστε από την αποχη; Δλδ μας αναθέτει και λέμε ότι δεν το κάνουμε;

Χαζή απορία αλλά εκείνος θεωρεί ότι η αποχη είναι από τη συνεδρίαση. Άρα μετά πρέπει να κάνουμε. μ
Επίσης άλλοι θεωρούν ότι ο διευθυντής αναθέτει μόνο στους μη απέχοντες (ασχέτως αν συγκλήθηκε συνεδρίαση ή όχι).

Ναι σας καλύπτει η απεργία αποχή και δε σας αναθέτει. Με αυτά που γράφεις καταλαβαίνω ότι ο διευθυντής σας σάς κάνει τον χαζό για να σας καταφέρει να συμμετέχετε στην αξιολόγηση.


 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159885
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 518
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 508
Σύνολο: 520

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.08 δευτερόλεπτα. 38 ερωτήματα.