*

Ψηφοφορία

σαν σύλλογος τι έχετε αποφασίσει όσο αναφορά την αξιολόγηση ? Σε περίπτωση τελικής απόφασης του σχολείου να αλλάξετε τη ψήφο σας

αποχή-απεργία
θα εφαρμοστεί η αξιολόγηση
θα εφαρμοστεί η αξιολόγηση  οριακά
δεν έχουμε κάνει ακόμα σύλλογο
ψηφίσαμε 50-50

Αποστολέας Θέμα: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση  (Αναγνώστηκε 182432 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4125
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1008 στις: Οκτώβριος 11, 2021, 05:08:03 μμ »
Στα συστημικά ΜΜΕ των εφοπλιστών, ναι. Όντως. Στα σόσιαλ γίνεται χαμός. Δε θεωρώ πως η μεγάλη πλειοψηφία περιμένει το ΣΚΑΪ ή το ΜΕΓΚΑ για να μάθει τα γεγονότα. Θα δούμε. Αν πατάει τόσο σίγουρα η Κεραμέως. :)

Ο καθένας ενημερώνεται από την πηγή που λέει αυτά που τον ενδιαφέρουν, κ αν δεν τον ενδιαφέρουν απ αυτά που βρίσκει πρόχειρα. Το θέμα δεν είναι να βλέπουμε τι γράφουν στα σοσιαλ οι δικοί μας. Είναι παρήγορο πάντως που δεν είχαμε πλάνα αγανακτισμένων γονέων που τα σχολεία είναι κλειστά. Μάλλον τα ζύγισαν κ κατάλαβαν ότι δεν τους παίρνει γιατί μπορεί να άκουγαν κάτι που να μην τους άρεσε…. Τι θλιβερό πάντως, τετοια μαζική απεργία χρόνια είχε να γίνει κ δν το πήρε είδηση κανεις…

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:42:18 »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2885
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1009 στις: Οκτώβριος 11, 2021, 05:26:00 μμ »
Άμα ο γονιός δε θέλει να ενημερώνεται απ' τα σόσιαλ δε θέλει να διαβάζει τις ανακοινώσεις των εκπαιδευτικών ομοσπονδιών δεν επιθυμεί το διάλογο μα τις προκαταλήψεις του ή άμα βλέπει "δυο άκρα" στη Σταυρούπολη και "δυο θύτες" για Φύσσα και Ρουπακιά τότε δε μπορούμε να κάνουμε κάτι. Όποιος γονιός έχει δυο δράμια μυαλό ας ενημερωθεί. Δεν είμαστε στα 1500. Δόξα τω Γιαραμπή και βιβλία υπάρχουν για να καλλιεργούμε την κρίση μας και πηγές πληροφόρησης αναρίθμητες και μόνο μια μίνιμουμ διάθεση κι όρεξη για ενημέρωση εκ μέρους του ενδιαφερόμενου γονέα απαιτείται. Άρα μην τα βλέπεις όλα μαύρα κι όλοι κι όλα είν' εναντίον μας. Δεν ισχύει. Συζητώ με πάμπολλους γονείς τόσο εκ του σύνεγγυς όσο και στα σόσιαλ και μας στηρίζουν 100%.

ΥΓ: Κι όχι μόνον το πήραν είδηση ό λ ο ι (για την απεργία και τις πορείες) μα λίαν συντόμως κι εξ αιτίας τούτου θα 'χομε εξελίξεις θριαμβευτικής νίκης για την υπόθεσή μας και για το κίνημα.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 11, 2021, 05:30:00 μμ από leon. »

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1219
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1010 στις: Οκτώβριος 11, 2021, 05:53:56 μμ »
Τι θλιβερό πάντως, τετοια μαζική απεργία χρόνια είχε να γίνει κ δν το πήρε είδηση κανεις…

Βρε έσπερε, έλα στα συγκαλά σου. Πότε έδειξαν απεργία μας τα μμε για να το κάνουν τώρα;; Εντωμεταξύ όταν το κάνουν, είναι συνήθως για να δημιουργήσουν κοινωνικό
αυτοματισμό (βλ. αγρότες, λιμενικούς, μμμ κ.α.). Πραγματικά τι περίμενες; Μήπως να πάρουν και το μέρος μας;
Από την άλλη, ιδίως στην πρωτοβάθμια πολλά σχολεία ήταν κλειστά οπότε το γεγονός της απεργίας μαθεύτηκε άμεσα.

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1011 στις: Οκτώβριος 11, 2021, 06:01:36 μμ »
«Σάρωσαν» τα ποσοστά συμμετοχής των δασκάλων και νηπιαγωγών στην 24ωρη απεργία σύμφωνα με τη ΔΟΕ
Το υπουργείο Παιδείας δίνει ποσοστό συμμετοχής Μ. Ο. Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ,κάτω του 45%

https://www.esos.gr/arthra/74966/sarosan-ta-pososta-symmetohis-ton-daskalon-kai-nipiagogon-stin-24ori-apergia-symfona-me

Σύμφωνα  με τον πρόεδρο της ΔΟΕ Θανάση Κικινή, με βάσει τα στοιχεία που έφθασαν από τους Διδασκαλικούς Συλλόγους στα γραφεία της Ομοσπονδίας, τα ποσοστά συμμετοχής στην απεργία ξεπέρασαν το 70%.


Η ΟΛΜΕ
Η ΟΛΜΕ δεν έχει δώσει ακόμη στοιχεία συμμετοχής στην  απεργία.
Το υπουργείο Παιδείας

Το υπουργείο Παιδείας δεν έδωσε ποσοστά συμμετοχής στην απεργία  ξεχωριστά για Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Περιορίστηκε στη δημοσιοποίηση  συγκεντρωτικού  ποσοστού συμμετοχής (καθηγητών, δασκάλων και νηπιαγωγών) κάτω  του 45%, και για τις δυο βαθμίδες εκπαίδευσης.
===================================================================================================
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/360259_pano-apo-25000-ekpaideytikoi-diadilosan-stis-megales-poleis-ypsila-pososta-stin
Χιλιάδες εκπαιδευτικοί διαδήλωσαν στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και τις άλλες μεγάλες πόλεις – Υψηλά ποσοστά στην απεργία των δασκάλων
Με βάση την ενημέρωση που έχουμε από αρκετές περιοχές της χώρας στις οποίες υπήρχαν συγκεντρώσεις, διαδηλώσεις και πορείες εκπαιδευτικών (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Χανιά, Ηράκλειο, Πάτρα, Λάρισα, Κέρκυρα, Βόλος, Πύργος, Κόρινθος, Χαλκίδα, Γιάννενα, Άρτα, Ορεστιάδα, Αλεξανδρούπολη, Σάμο, κλπ) πήραν μέρος πάνω από 25.000 εκπαιδευτικοί.

Στα ποσοστά της απεργίας το προβάδισμα έχουν οι δάσκαλοι και οι νηπιαγωγοί που σύμφωνα με τη ΔΟΕ ξεπέρασαν το 70%



Πάντως οι ομοσπονδίες έπρεπε να έχουν ήδη δώσει  λεπτομερή στοιχεία.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 11, 2021, 06:16:55 μμ από Anemos2017 »
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:42:18 »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2885
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1012 στις: Οκτώβριος 11, 2021, 06:12:46 μμ »
https://www.oiele.gr/synthikes-ektaktou-eidikou-dikastiriou-sto-efeteio-parousia-chiliadon-ekpaideftikon-skoteines-epoches-prokataskevasmenon-diadikasion-kai-proeilimmenon-apofaseon-thymise-i-diadikasia/

Παρουσία χιλιάδων εκπαιδευτικών που διαδήλωναν κατά της παρωδίας αξιολόγησης την οποία επιβάλει χωρίς διάλογο η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, εκδικάστηκαν σήμερα στο Εφετείο οι εφέσεις των Ομοσπονδιών κατά της απόφασης που έκρινε παράνομη την απεργία-αποχή (η συζήτηση των οποίων επισπεύσθηκε από το Δημόσιο) καθώς και η έφεση της Υπουργού Παιδείας κατά της απόφασης του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών, μια απόφαση την οποία είχε …κερδίσει!



 

Όμως δεν έφτανε στην Υπουργό Παιδείας η κρίση της απεργίας-αποχής ως μόνο παράνομης για λόγους τυπικούς, ήθελε να κερδίσει και την καταχρηστικότητα και το άμεσα εκτελεστό της απόφασης! Έτσι φθάσαμε στη σημερινή εκδίκαση που θύμισε άλλες, σκοτεινές εποχές για τη χώρα, όταν οι διαδικασίες ήταν προκατασκευασμένες και οι αποφάσεις προειλημμένες.

Στη σημερινή διαδικασία, όπως ισχυρίστηκαν οι νομικοί παραστάτες και των τριών Ομοσπονδιών (ΔΟΕ-ΟΛΜΕ-ΟΙΕΛΕ) και της ΑΔΕΔΥ, με την απόρριψη του αιτήματος της αναβολής παραβιάστηκαν τρεις θεμελιώδεις αρχές:

 

Η αρχή του φυσικού δικαστή: Μια υπόθεση δικάζεται μεν σε καθορισμένο δικαστήριο (Εφετείο), αλλά από το φυσικό δικαστή, ο οποίος δεν είναι ορισμένος αλλά προκύπτει από την ημερομηνία εκδίκασης. Στην περίπτωση της Έφεσης της Υπουργού Παιδείας, αυτή θα έπρεπε να εκδικαστεί κανονικά την επόμενη Τρίτη, 19/10 σε πινάκιο με άγνωστο δικαστή (καθώς οι δικαστές ορίζονται σε σειρά που καθορίζεται με βάση τις αναβολές κ.λπ.). Ωστόσο, άγνωστο για ποιο λόγο, η σημερινή υπόθεση ορίστηκε για τη σημερινή ημέρα, με καθορισμένο δικαστή, με αποτέλεσμα να δίδεται η αίσθηση έκτακτου ειδικού δικαστηρίου! Ορθά παρατήρησε ο νομικός μας παραστάτης Γ. Μελισσάρης ότι ο πατέρας της σημερινής Υπουργού, ως Καθηγητής της Δικονομίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, τόνιζε πάντοτε στους φοιτητές του τη μεγάλη σημασία της αρχής αυτής για το θεσμό της δικαιοσύνης…
Η αρχή της αμεροληψίας: Σχετίζεται με την προηγούμενη αρχή. Από τη στιγμή που ο δικαστής είναι καθορισμένος και δεν είναι άγνωστος, όπως επιβάλει η αρχή του φυσικού δικαστή, χάνεται η αίσθηση της αμεροληψίας που τραυματίζει βαρύτατα τη διαδικασία, ιδίως όταν πρόκειται για μια υπόθεση με μεγάλη κοινωνική σημασία και απήχηση σε εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους.
Η αρχή της δημοσιότητας: Μια τέτοια υπόθεση όπου εμπλέκονται το Υπουργείο Παιδείας και όλες οι εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες, θα έπρεπε να δικαστεί σε κανονική αίθουσα με ακροατήριο. Αντιθέτως, οι διάδικοι μεταφέρθηκαν στο γραφείο της Προέδρου του Εφετείου στριμωγμένοι κόντρα ακόμη και στο υγειονομικό πρωτόκολλο σε μια απαράδεκτη διαδικασία fast track. Αρκεί να αναφερθεί ότι το αίτημα της αναβολής συζητήθηκε και απορρίφθηκε (με σοβαρότατους ισχυρισμούς από την πλευρά μας) εντός δεκαλέπτου!
Όλα αυτά δημιουργούν έντονα ερωτήματα στον κόσμο της εκπαίδευσης αλλά και σε κάθε πολίτη που παρακολουθεί όσα διαλαμβάνονται. Είναι δυνατόν κρίσιμες δικαστικές διαδικασίες να γίνονται αστραπιαία, χωρίς να τηρούνται στοιχειώδεις αρχές; Είναι δυνατόν, όταν η δικαστική εξουσία είναι (τουλάχιστον κατ’ όνομα) ανεξάρτητη, να δίδεται τέτοια ισχυρή εντύπωση παρέμβασης στη δικαιοσύνη; Είναι, τέλος, δυνατόν, να υποθέτει και ο τελευταίος πολίτης το αποτέλεσμα μιας διαδικασίας, πολύ πριν αυτό γνωστοποιηθεί;

Τέτοιου τύπου διαδικασίες έχει ζήσει η χώρα δεκαετίες πριν, όταν άνθρωποι που πάλευαν για στοιχειώδεις ελευθερίες καταδικάζονταν από έκτακτα δικαστήρια. Φαίνεται ότι ο «κρυφός αυταρχισμός» (soft/hidden authoritarianism) που κυριαρχεί πλέον σε πολλές χώρες της Ευρώπης (Ουγγαρία, Πολωνία, Αυστρία), εγκαθίσταται και στη χώρα μας με τις συνέπειες να αναμένονται δραματικές. Είναι χρέος του κόσμου της εκπαίδευσης και της κοινωνίας να βάλουν τέρμα στον θεσμικό κατήφορο και να δώσουν μάχη για τη δημοκρατία και τους θεσμούς της, για τα δημόσια αγαθά, για την ίδια την ψυχή της χώρας που βλέπει τα κεκτημένα της μεταπολίτευσης να καταρρέουν.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2885
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1013 στις: Οκτώβριος 11, 2021, 06:18:57 μμ »
Όσοι έχουν φουμπού δείτε εδώ για τα ποσοστά. Στο ποστ και στα σχόλια. Η συμμετοχή ήταν καταιγιστική!

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=234320818676310&id=105402208234839&m_entstream_source=permalink&ref=m_notif&notif_t=feedback_reaction_generic

Αποσυνδεδεμένος belw

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 793
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1014 στις: Οκτώβριος 11, 2021, 07:24:00 μμ »
Στο δελτίο του Alpha πριν λίγο έδειξε για πρώτη φορά  αναλυτικό ρεπορτάζ για την απεργία, έδειξε πλάνα από τη διαδήλωση και δηλώσεις πολιτικών και μέλους του ΔΣ της ΟΛΜΕ του Καργοπουλου.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4125
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1015 στις: Οκτώβριος 11, 2021, 07:35:09 μμ »
Είναι δυνατόν ρε παιδιά το 45% του υπουργείου; μόνο;

Αποσυνδεδεμένος mmmm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1711
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1016 στις: Οκτώβριος 11, 2021, 07:50:20 μμ »
Είναι λυπηρό  το γεγονός ότι ΟΛΜΕ και ΔΟΕ αδυνατούν να εξηγήσουν σε απλά ελληνικά (χωρίς κομματικά τσιτάτα) τα μελανά σημεία του νομοσχεδίου και χωρίς να λένε "αυτό θα προκαλέσει το τάδε" κλπ, συμπεράσματα δηλαδή πριν καν εφαρμοστεί.

Επίσης λυπηρό είναι ότι η συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών δεν έχει διαβάσει το νομοσχέδιο κι ας συμμετέχει στην απεργία (όσοι συμμετέχαυν τέλος πάντων). Είναι όπως τα παιδιά που τους ρωτάς γιατί κάνετε κατάληψη και σου λένε "για μια καλύτερη παιδεία". Έτσι κι εμείς λέμε "για την αξιολόγηση". Δηλαδή;

Θέλω να μας απαντήσουν με το χέρι στην καρδιά όσοι έχουν παιδιά (γιατί όσοι δεν έχουν προφανώς δεν το καταλαβαίνουν) τι θα έκαναν αν διαπίστωναν ότι πχ ο φιλόλογος ή ο μαθηματικός του παιδιού τους είναι εμφανώς ανεπαρκής. Χωρίς αξιολόγηση ο συγκεκριμένος άνθρωπος θα κάνει ζημιά σε εκατοντάδες παιδιά. Κάποιοι λένε "ας πάει σε Γραφείο" λες και είναι ιδρύματα οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης. Τελικά μένει στην τάξη και λέμε "τι να κάνουμε"; Τίποτα.

Μεταξύ μας στα σχολεία γνωρίζουμε ποιος δεν πρέπει να κάνει μάθημα. Αυτό μένει όμως σε επίπεδο κουτσομπολιού. Πολλοί Διευθυντές λένε "δεν τον θέλω αυτόν, μακάρι να μην έρθει ξανά στο σχολείο μου ως αναπληρωτής".

Η συμμετοχή στην απεργία για βθμια πρέπει να είναι κοντά στο 50%.


 


Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1219
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1017 στις: Οκτώβριος 11, 2021, 08:45:07 μμ »
Στην παραπάνω κλωτσιά της μπάλας στην κερκίδα, εγώ αναρωτιέμαι το εξής. Δεν είναι λυπηρό που συνηθίσαμε εδώ και πολλά χρόνια να ολοκληρώνεται κάθε σχολική χρονιά με χιλιάδες χαμένες διδακτικές ώρες λόγω κενών, όπως και άλλες ελλείψεις αλλά πάντα ως πρωταρχικό πρόβλημα να προβάλουμε τη δική μας ενδεχόμενη ανεπάρκεια;

Μήπως η όποια ανεπάρκεια οφείλεται και στις διάφορες ελλείψεις τις οποίες πλέον δεν καταγγέλουμε γιατί τις έχουμε συνηθίσει;

Ισχύει πάντως ότι τα σωματεία μας δεν έχουν αποδομήσει άμεσα την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας, ίσως γιατί οι αδυναμίες της είναι προφανείς.

Όπως επίσης ισχύει ότι με το ρυθμό που βγαίνουν τα ΦΕΚ τα τελευταία χρόνια (σύμβουλος σχολικής ζωής, μέντορας, υπεύθυνος covid, αυτοαξιολόγηση κλπ) πολλοί όντως μπορεί να μην δίνουν τη δέουσα προσοχή, πως θα μπορούσαν άλλωστε.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 11, 2021, 08:53:51 μμ από IoannisDr »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2885
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1018 στις: Οκτώβριος 11, 2021, 08:49:36 μμ »
Είναι λυπηρό  το γεγονός ότι ΟΛΜΕ και ΔΟΕ αδυνατούν να εξηγήσουν σε απλά ελληνικά (χωρίς κομματικά τσιτάτα) τα μελανά σημεία του νομοσχεδίου και χωρίς να λένε "αυτό θα προκαλέσει το τάδε" κλπ, συμπεράσματα δηλαδή πριν καν εφαρμοστεί.

Επίσης λυπηρό είναι ότι η συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών δεν έχει διαβάσει το νομοσχέδιο κι ας συμμετέχει στην απεργία (όσοι συμμετέχαυν τέλος πάντων). Είναι όπως τα παιδιά που τους ρωτάς γιατί κάνετε κατάληψη και σου λένε "για μια καλύτερη παιδεία". Έτσι κι εμείς λέμε "για την αξιολόγηση". Δηλαδή;

Θέλω να μας απαντήσουν με το χέρι στην καρδιά όσοι έχουν παιδιά (γιατί όσοι δεν έχουν προφανώς δεν το καταλαβαίνουν) τι θα έκαναν αν διαπίστωναν ότι πχ ο φιλόλογος ή ο μαθηματικός του παιδιού τους είναι εμφανώς ανεπαρκής. Χωρίς αξιολόγηση ο συγκεκριμένος άνθρωπος θα κάνει ζημιά σε εκατοντάδες παιδιά. Κάποιοι λένε "ας πάει σε Γραφείο" λες και είναι ιδρύματα οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης. Τελικά μένει στην τάξη και λέμε "τι να κάνουμε"; Τίποτα.

Μεταξύ μας στα σχολεία γνωρίζουμε ποιος δεν πρέπει να κάνει μάθημα. Αυτό μένει όμως σε επίπεδο κουτσομπολιού. Πολλοί Διευθυντές λένε "δεν τον θέλω αυτόν, μακάρι να μην έρθει ξανά στο σχολείο μου ως αναπληρωτής".

Η συμμετοχή στην απεργία για βθμια πρέπει να είναι κοντά στο 50%.
Οι ΟΛΜΕ-ΔΟΕ εξηγούν με λαγαρό ύφος την κάθε πτυχή του νόμου. Και τι θα επιφέρει ώστε οι γονείς να γνωρίζουν.

Η συντριπτική πλειοψηφία όχι μόνο έχει μελετήσει ενδελεχώς το νόμο μα έχει συλλογιαστεί και τις προεκτάσεις του στην εκπαίδευση. Ακριβώς για τούτο και συμμετέχει μαζικά στην απεργία.

Με το χέρι στην καρδιά είναι λυπηρό το γεγονός όπου δε γνωρίζετε πως ο νόμος δεν ασχολείται καθόλου με το αν παρέχεται ποιοτικό μάθημα στην τάξη. Ίσα ίσα όπου τους ανίκανους για μάθημα εκπαιδευτικούς θα προωθεί ως αξίους καθώς θα επιδίδονται σε γραφειοκρατικές σαχλαμάρες κι όχι στο διάβασμα και στην απόδοσή τους στην τάξη.

Οι διευθυντές καλύτερα να κοιτάξουν τον εαυτό τους στον καθρέφτη και ν' αναρωτηθούν αν για ένα επίδομα αξίζει να γίνουνται συνεργάτες του ξεχερσώματος του δημόσιου σχολειού.

Η απεργία κυμάνθηκε στο 80%.

 :)
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 11, 2021, 08:57:27 μμ από leon. »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4125
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1019 στις: Οκτώβριος 11, 2021, 09:11:06 μμ »
Είναι λυπηρό  το γεγονός ότι ΟΛΜΕ και ΔΟΕ αδυνατούν να εξηγήσουν σε απλά ελληνικά (χωρίς κομματικά τσιτάτα) τα μελανά σημεία του νομοσχεδίου και χωρίς να λένε "αυτό θα προκαλέσει το τάδε" κλπ, συμπεράσματα δηλαδή πριν καν εφαρμοστεί.

Επίσης λυπηρό είναι ότι η συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών δεν έχει διαβάσει το νομοσχέδιο κι ας συμμετέχει στην απεργία (όσοι συμμετέχαυν τέλος πάντων). Είναι όπως τα παιδιά που τους ρωτάς γιατί κάνετε κατάληψη και σου λένε "για μια καλύτερη παιδεία". Έτσι κι εμείς λέμε "για την αξιολόγηση". Δηλαδή;

Θέλω να μας απαντήσουν με το χέρι στην καρδιά όσοι έχουν παιδιά (γιατί όσοι δεν έχουν προφανώς δεν το καταλαβαίνουν) τι θα έκαναν αν διαπίστωναν ότι πχ ο φιλόλογος ή ο μαθηματικός του παιδιού τους είναι εμφανώς ανεπαρκής. Χωρίς αξιολόγηση ο συγκεκριμένος άνθρωπος θα κάνει ζημιά σε εκατοντάδες παιδιά. Κάποιοι λένε "ας πάει σε Γραφείο" λες και είναι ιδρύματα οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης. Τελικά μένει στην τάξη και λέμε "τι να κάνουμε"; Τίποτα.

Μεταξύ μας στα σχολεία γνωρίζουμε ποιος δεν πρέπει να κάνει μάθημα. Αυτό μένει όμως σε επίπεδο κουτσομπολιού. Πολλοί Διευθυντές λένε "δεν τον θέλω αυτόν, μακάρι να μην έρθει ξανά στο σχολείο μου ως αναπληρωτής".

Η συμμετοχή στην απεργία για βθμια πρέπει να είναι κοντά στο 50%.

Μα η αυτοαξιολόγηση δεν έχει σχέση με την ατομική αξιολόγηση. Οπότε που κολλαει το αν είναι ακατάλληλος ο φιλόλογος κ ο μαθηματικός του παιδιού μας; ειλικρινα πόσους κραυγαλέα ακατάλληλους έχετε συναντήσει; εγω 2,3 το πολύ. Ο ένας έγινε διευθυντής. Αναλφάβητος κ δεν υπερβάλλω. Μια άλλη, διδάσκει κ σε πανεπιστήμια. Μια τρίτη, δεν ευθύνεται η γυναίκα γι αυτό αλλά είχε χαρακτηριστικά φάσματος  αυτισμού. Είχε πολλές γνώσεις αλλά τεράστια κοινωνική δυσκολία.Οι δυο τελευταίες, είχαν τα τυπικα προσόντα γθα καλό βαθμό στην αξιολόγηση. Άλλον συναδελφο «ακατάλληλο» δεν έχω δει. Εκπαιδευτικούς που να διαφωνώ στις προσεγγίσεις τους, ναι . Όπως άλλοι διαφωνούν μαζί μου. Αποτελεσματικοί για όλους τους μαθητες δν νομίζω ότι είμαστε όλοι μας. Ισορροπίες κρατάμε απλώς. άλλοι καλύτερα, άλλοι χειρότερα. Για κάποιους μαθητες είμαστε εμπνευστές, για άλλους επαρκείς, για άλλους απαράδεκτοι. Γιατί έχει ο καθενας διαφορετικές ανάγκες  που δεν καλύπτονται ταυτόχρονα από τα ασφυκτικά προγράμματα κ την τυποποιημένη αξιολόγηση. Οπότε τι να ψάχνουμε τώρα, αν εμένα η μάνα του Γιάννη με θεωρεί στρίγγλα κ η μάνα της Αναστασίας την καλύτερη καθηγήτρια που είχε το παιδί της; Δίκιο κ οι δυο μπορεί να έχουν, αν του γιάννη  καθε λεπτά του λέω να σηκώσει τη μάσκα στη μύτη. Οπότε ας είμαστε λίγο προσεκτικοί. Μη βγάζουμε τα μάτια μας μόνοι μας.

Εμένα θα μ απασχολούσε μόνο να υπήρχε η δυνατότητα γρηγόρης και δθακριτικησ αντιμετώπισης αυτών των ελαχίστων κραυγαλέων περιπτώσεων γθατι εν τελει δημιουργούν θέμα σ όλο το σχολείο. Με πολλές δικλείδες όμως ώστε να μην μπορεί να χρησιμοποιηθεί κάτι τέτοιο για να πλήξει έναν νεοδιόριστος που ψάχνει τα πατήματά τιυ, έναν καθηγητη που δεν είναι αρεστός για τον οποιονδήποτε λόγο, ή κάποιον που πάει κόντρα στον διευθυντή κλπ.

Αυτά όλα ομωα δν έχουν σχέση με την αυτοαξιολόγηση.

και ναι κάπως πρέπει να εξηγούμε τους κινδύνους. γιατί αλλιώς ο καθένας θα νομίζει ότι είναι κάτι που θα βελτιώσει. ή πιο στενομυαλα, ότι θα μπορεί να διαλέξει το «καλό» σχολείο για το παιδί ΤΟΥ.

Αποσυνδεδεμένος mmmm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1711
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1020 στις: Οκτώβριος 11, 2021, 09:20:37 μμ »
Η συντριπτική πλειοψηφία όχι μόνο έχει μελετήσει ενδελεχώς το νόμο μα έχει συλλογιαστεί και τις προεκτάσεις του στην εκπαίδευση. Ακριβώς για τούτο και συμμετέχει μαζικά στην απεργία. Πιθανώς αναφέρεσαι σε όσους συναναστρέφεσαι. Κλασσικό λάθος. Κάνουμε το ειδικό, γενικό.

Ίσα ίσα όπου τους ανίκανους για μάθημα εκπαιδευτικούς θα προωθεί ως αξίους καθώς θα επιδίδονται σε γραφειοκρατικές σαχλαμάρες κι όχι στο διάβασμα και στην απόδοσή τους στην τάξη. Οπότε υπάρχουν ανίκανοι για μάθημα εκπαιδευτικοί, έτσι; Και τι προτείνεις για αυτούς;

Η απεργία κυμάνθηκε στο 80%. Το Υπουργείο γνωρίζει με ένα κουμπάκι το ακριβές ποσοστό. Το 80% βασίζεται σε σκόρπια στοιχεία. Στην περιοχή που υπηρετώ είναι κάτω από 50%.

Στην παραπάνω κλωτσιά της μπάλας στην κερκίδα, εγώ αναρωτιέμαι το εξής. Δεν είναι λυπηρό που συνηθίσαμε εδώ και πολλά χρόνια να ολοκληρώνεται κάθε σχολική χρονιά με χιλιάδες χαμένες διδακτικές ώρες λόγω κενών, όπως και άλλες ελλείψεις αλλά πάντα ως πρωταρχικό πρόβλημα να προβάλουμε τη δική μας ενδεχόμενη ανεπάρκεια;
Μήπως η όποια ανεπάρκεια οφείλεται και στις διάφορες ελλείψεις τις οποίες πλέον δεν καταγγέλουμε γιατί τις έχουμε συνηθίσει;

Εδώ είναι το ζουμί: για να φτάσουμε σε αξιολόγηση πρέπει να λύσουμε όλα τα υπόλοιπα. Αλλά το να λέμε ΟΧΙ σε όλα γιατί ΘΑ γίνει αυτό ΘΑ γίνει το άλλο, είναι υποθετικό. Μπορείς να πεις ΟΧΙ επειδή δεν έχουμε τα προαπαιτούμενα. Δεν τονίζεται αυτό κι έτσι χάνουμε το όποιο δίκιο έχουμε.


Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2885
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #1021 στις: Οκτώβριος 11, 2021, 09:57:28 μμ »
Πώς προκύπτει το (αυθαίρετο δι' εμέ) συμπέρασμά σου ότι οι συνάδελφοι είν' ανενημέρωτοι;

Όπως σε κάθε δουλειά όπως σε κάθε κοινωνική πτυχή υπάρχουν άξιοι άνθρωποι που τους συναναστρεφόμαστε τους αγαπάμε τους υπολογίζουμε κι άνθρωποι τιποτένιοι που κοιτούν την ιδικιά τους αναρρίχηση και στερούνται αξίας οπότε και τους αποστρεφόμαστε έτσι και τα σχολειά κι οι δάσκαλοι δεν αποτελούν εξαίρεση. Ο νόμος αυτό δεν το εξετάζει. Τουναντίον προωθώντας γραφειοκρατικές διαδικασίες θάλπει τους αναξίους που ορέγουνται στελεχιακές θέσεις μακρυά απ' τα θρανία και τα παιδιά. Αν θες τη γνώμη μου εγώ για να διαλέξω τους (κατά το δυνατόν, ε;) καλύτερους θα διόριζα αποκλειστικά με γραπτό στο γνωστικό δίχως ουδεμιά περαιτέρω προσαύξηση. Αλλά τούτο είν' το θέμα άλλου νήματος κι άλλης ιστορίας. Κοινώς παίζει σ' άλλο γήπεδο αυτό που με ρώτησες.

Στην περιοχή που υπηρετώ είναι άνω του 80%. Το υπουργείο, να το ξέρεις, δεν τα πηγαίνει καλά ούτε με τα κουμπάκια ούτε με την αλήθεια.

Κανένα δίκιο δε χάνουμε. Ολάκερη η κοινωνία κατάλαβε. Και το υπουργείο δε θα μας πάει πενήντα χρόνια πίσω επειδή έτσι θέλουν τα εκεί κολλεγιοκόριτσα με των μπαμπάδων τους τις βαθιές τσέπες και τις ελαστικές συνειδήσεις.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159607
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 497
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 404
Σύνολο: 413

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.107 δευτερόλεπτα. 38 ερωτήματα.