*

Αποστολέας Θέμα: Πολυνομοσχέδιο για την εκπαίδευση  (Αναγνώστηκε 15341 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5692
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Πολυνομοσχέδιο για την εκπαίδευση
« στις: Ιούνιος 22, 2021, 10:12:28 μμ »
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πολυνομοσχέδιο για την εκπαίδευση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:04:36 »

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2520
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πολυνομοσχέδιο για την εκπαίδευση
« Απάντηση #1 στις: Ιούνιος 23, 2021, 12:10:20 πμ »
Περισσότερα εδώ (σύμφωνα με τον Χ. Σόφη, ο οποίος είναι μέλος του ΔΣ της Ομοσπονδίας των εκπαιδευτικών):

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/352168_axiologisi-ekpaideytikon-me-skliro-montelo-kai-epopteia

Με τις υγείες μας! :P
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 23, 2021, 12:13:05 πμ από harac »

Αποσυνδεδεμένος aporias

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 627
    • Προφίλ
Απ: Πολυνομοσχέδιο για την εκπαίδευση
« Απάντηση #2 στις: Ιούνιος 23, 2021, 06:56:44 μμ »
το νήμα καλώς το άνοιξες, αλλά θα έχει νόημα , όταν βγουν οι διατάξεις στη διαβούλευση. ας γράψετε όλοι και εκεί !
για το γενικό πλαίσιο που σαφώς διαγράφεται δυσλειτουργικό , ούτε κινητοποιήσεις ούτε ατελέσφορες και ευρωβόρες απεργίες αλλά κατάργηση στην πράξη : να δω τους 116 προσωρινομόνιμους διευθυντές εκπαίδευσης να ζητούν με παραίτησή τους από τα πάνω κρίση (οι ΠΔΕ θυμίζω ακόμα έχουν ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΘΗΤΕΙΑ, οπότε μια μεταβατική διάταξη τα λύνει όλα - δε χάλασε ο κόσμος και για 13 διακοσμητικά κατά τη γνώμη μου στελέχη, όπως όλα στην εκπαίδευση καθαρά διεκπεραιωτικά "ό,τι μάς λέει το υπουργείο", δεν είναι κλινική ή ΔΟΥ). και κανένας υποψήφιος σχολείου , αν δεν αλλάξει το πλαίσιο (τέσσερα χρόνια θητεία; καθεστωτικές λογικές; ) και δεν προηγηθεί αναδιάρθρωση πρώτα της ουσίας της εκπαίδευσης (προγράμματα, βιβλία, δομές και υποδομές). θέλει κανείς ; ΟΧΙ.
άρα καλώς να τα πάθει ο κλάδος ,  περαστικά και υπομονή... πέρα από υπουργικές μεγαλοστομίες και την κλασική αμετροέπεια ζοφερά τα πράγματα.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4124
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πολυνομοσχέδιο για την εκπαίδευση
« Απάντηση #3 στις: Ιούνιος 23, 2021, 07:10:29 μμ »
Κάποια πράγματα είναι (έστω δυνητικά και υποθετικά) σωστά έως και αναγκαία, αν εφαρμοστούν σωστά. Το πολλαπλό βιβλίο πρώτα απ όλα. Επίσης αυτός ο θεσμός του συντονιστή ανά τάξη ή ανά αντικείμενο (δεν θυμάμαι τον όρο), υπάρχει σε πολλές χώρες, απλώς εκεί είναι κανονική θέση στελέχους με λίγο διδακτικό ωράριο. Σίγουρα περιορίζει κάποιες ελευθερίες, αν εφαρμοστεί διεκπεραιωτικά, από την έλλη όμως θα μπορούσε να είναι και παρα πολύ χρησιμο, πχ να δίνει υλικό, να προτείνει ασκήσεις, να προτείνει εφικτό κ ρεαλιστικό προγραμματισμό κ να βοηθάει τη συνεργασία.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πολυνομοσχέδιο για την εκπαίδευση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:04:36 »

Αποσυνδεδεμένος aporias

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 627
    • Προφίλ
Απ: Πολυνομοσχέδιο για την εκπαίδευση
« Απάντηση #4 στις: Ιούνιος 23, 2021, 07:42:30 μμ »
Κάποια πράγματα είναι (έστω δυνητικά και υποθετικά) σωστά έως και αναγκαία, αν εφαρμοστούν σωστά. Το πολλαπλό βιβλίο πρώτα απ όλα. Επίσης αυτός ο θεσμός του συντονιστή ανά τάξη ή ανά αντικείμενο (δεν θυμάμαι τον όρο), υπάρχει σε πολλές χώρες, απλώς εκεί είναι κανονική θέση στελέχους με λίγο διδακτικό ωράριο. Σίγουρα περιορίζει κάποιες ελευθερίες, αν εφαρμοστεί διεκπεραιωτικά, από την έλλη όμως θα μπορούσε να είναι και παρα πολύ χρησιμο, πχ να δίνει υλικό, να προτείνει ασκήσεις, να προτείνει εφικτό κ ρεαλιστικό προγραμματισμό κ να βοηθάει τη συνεργασία.

Το "πολλαπλό" βιβλίο είναι κενό γράμμα για μένα : όταν ξέρουμε τι θέλουμε να έχει κατακτήσει σε κάθε τάξη ο μαθητής (δεν το έχουμε αυτό, ούτε οργανωμένους αναβαθμούς της γνώσης κλιμακωτά από τάξη σε τάξη), έχουμε και βιβλία αναφοράς σχολικά , ένα ή για επιλογή. δηλαδή ένα σχολικό γιατί δεν μπορεί να υπάρξει σοβαρό τόσα χρόνια; σε πολλά μαθήματα (ας άφηναν τουλάχιστον τους μάχιμους με σχόλια να υποδεικνυαν). το ένα καλό ή πολλαπλό (αλήθεια, όταν δεν υπάρχει ένα , πώς θα προκύψουν τα πολλά για επιλογή; ) είναι εντελώς δευτερεύον στο μπάχαλο που ζούμε. το μόνο καλό βιβλίο είναι η γραμματική του γυμνασίου (που θέλει εμπλουτισμό σε κάποια θέματα και πάλι) τα δε βιβλία των μαθητικών τα παλιά ήταν ασυγκρίτως καλύτερα προ 25ετίας ! τι να λέμε τώρα. το θεωρώ ιδεοληψία κια μάλιστα, όταν προκρίνεται εις βάρος ουσιαστικών προβλημάτων. και θα φανεί στην πράξη ότι είναι πυροτέχνημα.

συντονισμός γίνεται εκ των ενόντων σε όλα τα σχολεία που υπάρχει καλό κλίμα και με όσους τελοσπάντων δεν έχουν σοβαρά θέματα. η επιλογή , η δράση (εγώ ξέρω ποιοι πχ θα οριστούν στο σχολείο μου λόγω κλίκας, καλοί άνθρωποι αλλά δεν έχουν να μου πουν τίποτα και στις συνεννοήσεις μας μια χαρά τα βρίσκουμε και ιδέες μάλλον εγώ δίνω πιο πολλές και τα περισσότερα χρόνια καλύπτω και περισσότερη ύλη αποδεδειγμένα, πλάκα μας κάνεις;  )  Φοβάμαι ότι όσα περιγράφεις θα είναι μάλλον ευσεβείς πόθοι παρά όσα περιγράφονται και θα γίνουν. δηλαδή τώρα δεν μιλάμε ρεαλιστικά και δεν δουλεύουμε ;

Μακάρι να διαψευστώ αλλά δεν το βλέπω. Το κεντρικό σημείο είναι η καθεστωτική λογική των διευθυντών , τα άλλα είναι γαρνιτούρες.

Αποσυνδεδεμένος eran

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 358
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πολυνομοσχέδιο για την εκπαίδευση
« Απάντηση #5 στις: Ιούνιος 23, 2021, 08:13:10 μμ »
Να ρωτήσω κάτι αφελές; Το πολλαπλό βιβλίο θα το επιλέγει ο διδάσκων και για τις διπλανές τάξεις, αυτές που δεν έχουν ακόμα καθηγητή, γιατί ο αναπληρωτής θα πάει κατά τη δευτεροτρίτη φάση;  Μέχρι να πάει, να επιλέξει, να τα στείλουν θα χαθεί κάνας μήνας ακόμα..

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4124
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πολυνομοσχέδιο για την εκπαίδευση
« Απάντηση #6 στις: Ιούνιος 24, 2021, 07:57:52 πμ »
Το πολλαπλό βιβλίο είναι δευτερεύον σε σχέση με αλλά επείγοντα αλλά θεωρώ ότι είναι σημαντικό. επειδή διδάσκω ιστορία, ξέρω ποσο ασχημη είναι η προσήλωση στο βιβλίο κ τη διατύπωση. αυτό πρέπει να σταματήσει. Το αν θα εφαρμοστεί σωστά, είναι άλλο θέμα.

όσο για τον υπεύθυνο μαθημάτων, δεν λύνονται όλα με συνεννόηση. μιλώντας για τα φιλοκογικα που γνωριζω, παλιοί συνάδελφοι μένουν σε μεθόδους διδασκαλίας κ εξέτασης πιο παρωχημένες, καλό θα ήταν να επιβλέπει κάποιος ότι θα τηρούνται οι οδηγίες στο πνεύμα κ όχι επιφανειακά κ τυπικα μόνο.

Φυσικά έχει πολλά άλλα θέματα το νομοσχέδιο κ βλέπω πολλή συγκέντρωση εξουσιών στους διευθυντές. αλλά καλό είναι οι αντιδράσεις να εστιάσουν στα ουσιώδη κ όχι στα δευτερεύοντα που δεν είναι αρνητικά. ακόμα κ η ανεστραμμένη τάξη, δεν είναι κακό από μόνο του. ας μην χαθούμε σε κραυγές από συνήθεια..

Αποσυνδεδεμένος aporias

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 627
    • Προφίλ
Απ: Πολυνομοσχέδιο για την εκπαίδευση
« Απάντηση #7 στις: Ιούνιος 24, 2021, 09:46:36 πμ »
Το πολλαπλό βιβλίο είναι δευτερεύον σε σχέση με αλλά επείγοντα αλλά θεωρώ ότι είναι σημαντικό. επειδή διδάσκω ιστορία, ξέρω ποσο ασχημη είναι η προσήλωση στο βιβλίο κ τη διατύπωση. αυτό πρέπει να σταματήσει. Το αν θα εφαρμοστεί σωστά, είναι άλλο θέμα.

όσο για τον υπεύθυνο μαθημάτων, δεν λύνονται όλα με συνεννόηση. μιλώντας για τα φιλοκογικα που γνωριζω, παλιοί συνάδελφοι μένουν σε μεθόδους διδασκαλίας κ εξέτασης πιο παρωχημένες, καλό θα ήταν να επιβλέπει κάποιος ότι θα τηρούνται οι οδηγίες στο πνεύμα κ όχι επιφανειακά κ τυπικα μόνο.

Φυσικά έχει πολλά άλλα θέματα το νομοσχέδιο κ βλέπω πολλή συγκέντρωση εξουσιών στους διευθυντές. αλλά καλό είναι οι αντιδράσεις να εστιάσουν στα ουσιώδη κ όχι στα δευτερεύοντα που δεν είναι αρνητικά. ακόμα κ η ανεστραμμένη τάξη, δεν είναι κακό από μόνο του. ας μην χαθούμε σε κραυγές από συνήθεια..

φιλικά απαντώ , επειδή εκτιμώ τα σχόλιά σου γενικά και δεν θα επανέλθω.

μπερδεύεις -και η υπουργάρα- το πολλαπλό βιβλίο με τις πολλαπλές πηγές (δεν θα επεκταθώ, δες το ), που ακολουθούμε πολλοί στην τάξη όσο πρέπει, δεν είναι πανεπιστήμιο το σχολείο και από όλα αυτά βλέπουμε ότι αρκετά παιδιά ΔΕΝ έχουν βασικές εγκυκλοπαιδικές γνώσεις και δεξιότητες (πχ καλής ανάγνωσης ή υπομονής να εργαστούν μόνα για 20' ) . έμαθε ΤΩΡΑ η υπουργάρα την ανεστραμμένη τάξη ! ας καγχάσω...

αναφορικά με τους συναδέλφους, ξαναδιάβασε τι έγραψα παραπάνω. εσύ νομίζεις ότι δεν θα οριστεί από τον διευθυντή ο ευνοούμενος; δεν ξέρω σε τι σχολεία υπηρετείτε, αλλά πολλή αφέλεια , βρε παιδιά. υπάρχουν και καλές περιπτώσεις αλλά είναι λίγες. και όσο περνάνε τα χρόνια βλέπω αφέλεια και στον εαυτό μου. η σαπίλα πάει σε μεγάλο βάθος. δεν αλλάζουν επί τα βελτίω.

το "κραυγές από συνήθεια" το αντιπαρέρχομαι , η εμπειρία και η συνολικά πικρά μάλιστα δίνει σε πολλούς μια ματιά του τι πρέπει να γίνει σε πρώτη φάση λειτουργικά, άκοπα, δίκαια και σε μεγάλο βαθμό και ανέξοδα για το κράτος. τα γράφουμε και θα τα γράψουμε και τώρα στις διαβουλεύσεις. έχουμε γράψει κι εδώ για κάποια υπηρεσιακά.

με το καλό να μελετήσετε τις διατάξεις (στη διαβούλευση δεν θα αλλάξει τίποτα) και καλή εφαρμογή , λοιπόν "με αισιοδοξία και καλή διάθεση να βάλουν όλοι πλάτη" , γιατί ως γνωστόν έτσι πάνε καλά τα πράγματα και όχι με εξορθολογισμό και σωστές μη ιδεοληπτικές και λειτουργικές αποφάσεις. εντάξει... πάσο.

*με τόσους υπευθύνους και απαλλαγές εξωδιδακτικών να δω ποιοι θα μείνουν να τις κάνουν... 
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 24, 2021, 09:48:16 πμ από aporias »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4124
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πολυνομοσχέδιο για την εκπαίδευση
« Απάντηση #8 στις: Ιούνιος 24, 2021, 04:04:56 μμ »
@aporias ξέρω καλά τι είναι το πολλαπλό βιβλίο κ είναι κάτι που έπρεπε να είχε γίνει χτες, βασικά να είναι αυτονόητο. Για τις πολλαπλές πηγες δεν το συζητώ, που καθόμαστε κ γράφουμε διδακτικά εγχειρίδια από μόνοι μας για να καλύψουμε τα κενά ενώ άλλοι πληρώνονται κ φτιάχνουν βιογραφικά για τη συμμετοχή στις συγγραφικές ομάδες… Το πολλαπλό βιβλίο δεν είναι καν πολιτικό ζήτημα, δεν καταλαβαίνω γιατί το συζητάμε.

Σχετικά με το άλλο θέμα με τους υπεύθυνους κλπ, οι προβληματισμοί είναι δεκτοί. Φυσικά κ μπορεί να γίνουν αυτά που λες. Είναι όμως κάτι αναγκαίο.

Εννοώ, ας διαχωρίζουμε τις καταστροφικές πολιτικές, από τις παιδαγωγικές πρακτικές που φοβόμαστε ότι δεν θα εφαρμοστούν σωστά. Η μείωση τμημάτων πχ, ο αριθμοσ μαθητών ανά τμήμα, η κατάργηση μαθημάτων με κριτήρια επάρκειας προσωπικού κλπ, είναι θέμα πολιτικό. Το αν πρέπει σε εμα σχολείο να υπάρχει συντονιστής ανά μάθημα, δεν είναι πολιτικό, είναι αυτονόητο και ήταν έλλειψη που δεν υπήρχε. Πολιτικό θέμα ειναο το πώς θα επιλέγει κ τι αρμοδιότητες θα έχει.

Αποσυνδεδεμένος Debaser

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Φύλο: Άντρας
  • Κάθε στιγμή είναι μια υπέροχη ευκαιρία...
    • Προφίλ
Απ: Πολυνομοσχέδιο για την εκπαίδευση
« Απάντηση #9 στις: Ιούνιος 24, 2021, 06:43:34 μμ »
...
Εννοώ, ας διαχωρίζουμε τις καταστροφικές πολιτικές, από τις παιδαγωγικές πρακτικές που φοβόμαστε ότι δεν θα εφαρμοστούν σωστά. Η μείωση τμημάτων πχ, ο αριθμοσ μαθητών ανά τμήμα, η κατάργηση μαθημάτων με κριτήρια επάρκειας προσωπικού κλπ, είναι θέμα πολιτικό. Το αν πρέπει σε εμα σχολείο να υπάρχει συντονιστής ανά μάθημα, δεν είναι πολιτικό, είναι αυτονόητο και ήταν έλλειψη που δεν υπήρχε. Πολιτικό θέμα ειναο το πώς θα επιλέγει κ τι αρμοδιότητες θα έχει.

Έσπερε, συμφωνώ απόλυτα με τα γραφόμενά σου. Ελπίζω, όταν ανοίξει η διαβούλευση, όλοι αυτοί που εξαπέλυαν μύδρους και προσωπικούς χαρακτηρισμούς εναντίων αλλήλων στην προηγούμενη (ομολογουμένως, κακοσχεδιασμένη κ' ανεπίκαιρη) προσπάθεια αξιολόγησης, να καταθέσουν τις απόψεις τους εκεί κ' να μην αρχίσουμε πάλι να αλληλοφαγωνόμαστε μεταξύ μας.
Τα άτομα που δεν κοιμούνται καλά είναι, λιγότερο ή περισσότερο, ένοχα. Το φταίξιμό τους είναι πως αναγκάζουνε τη νύχτα να είναι παρούσα... (Maurice Blanchot)

https://www.youtube.com/watch?v=VDsPU-EEFrU

Αποσυνδεδεμένος eran

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 358
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πολυνομοσχέδιο για την εκπαίδευση
« Απάντηση #10 στις: Ιούνιος 24, 2021, 08:57:16 μμ »
Τι δούλεμα τρώμε...
Ο.Π. ανθρωπιστικών για Πανελλαδικές 2022: Σχολικό εγχειρίδιο Λατινικών = 38 χρόνων.
Ιστορία κατεύθυνσης = 21 χρόνια.

Αποσυνδεδεμένος cgs

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 195
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Πολυνομοσχέδιο για την εκπαίδευση
« Απάντηση #11 στις: Ιούνιος 30, 2021, 08:18:15 μμ »
Περισσότερα εδώ (σύμφωνα με τον Χ. Σόφη, ο οποίος είναι μέλος του ΔΣ της Ομοσπονδίας των εκπαιδευτικών):

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/352168_axiologisi-ekpaideytikon-me-skliro-montelo-kai-epopteia

Με τις υγείες μας! :P

Συνάδελφοι στον παραπάνω σύνδεσμο
 - όπως και σε άλλους συνδέσμους του Alfavita.gr -
δεν υπάρχουν σχόλια αναγνωστών αλλά ούτε μπορώ να κάνω.

Αντιμετωπίζετε και εσείς το ίδιο θέμα;

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Αποσυνδεδεμένος lasard

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 603
    • Προφίλ
Απ: Πολυνομοσχέδιο για την εκπαίδευση
« Απάντηση #12 στις: Ιούνιος 30, 2021, 08:31:33 μμ »
Συνάδελφοι στον παραπάνω σύνδεσμο
 - όπως και σε άλλους συνδέσμους του Alfavita.gr -
δεν υπάρχουν σχόλια αναγνωστών αλλά ούτε μπορώ να κάνω.

Αντιμετωπίζετε και εσείς το ίδιο θέμα;

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Δεν υπάρχουν πλέον σχόλια στο Αλφαβητα. Το παρατήρησα εδώ και μέρες!

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4124
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πολυνομοσχέδιο για την εκπαίδευση
« Απάντηση #13 στις: Ιούνιος 30, 2021, 11:02:03 μμ »
Δεν έχω δει επιλογή στελεχών κ αξιολόγηση.

Σχολιάζω κάτι άλλο που με θορύβησε.
Στις αναθέσεις μαθημάτων κ εργασιων καταργείται η απόφαση συλλόγου. Για την ακρίβεια, συνεννοείται ο σύλλογος, καταθέτει πρόταση, ο διευθυντής εισηγείται κ ο σύλλογος αποφασίζει επι της εισήγησης του διευθυντή.
Αλλάζει ριζικά η ισορροπία μεταξύ συλλόγου κ διευθυντή, η αξιολόγηση είναι μάλλον ένα επικοινωνιακό πυροτέχνημα για να αυτοδυσφημιστουμε με την άρνηση, και θα περάσουν πόσες άλλες διατάξεις που θα μας κάνουν τη ζωή στο σχολείο κόλαση.

Κάθε χρόνο τετοια μέρα ένιωθα μια προσωρινή ανακούφιση γιατί το κακό κλίμα του σχολείου διογκώνεται όταν δεν έχουμε μάθημα, αλλά σε δυο τρεις βδομαδες βαριόμουν κ ανυπομονούσα να γυρίσουμε. Τώρα διαβασα λίγα άρθρα του νομοσχεδίου και νιώθω ότι δεν θέλω να γυρίσω. Πραγματικά. Νιώθω ότι θα μας ισοπεδώσουν κ θα μας ταπεινώσουν ολοκληρωτικά. όχι με την αξιολόγηση αλλά την πλήρη υποταγή σε έναν διευθυντή πειθήνιο οργανο της κυβέρνησης που θα μας βγάζει την ψυχή για να παίρνει εκείνος καλό βαθμό.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159539
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 257
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 186
Σύνολο: 190

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.