0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ναι, γιατί με τέτοιο φόρτο εργασίας κι ευθύνες,θα σκοτωθούν ποιος θα πάει πρώτος για 330-380 μικτά...
Έσπερος,ναι, η ατομική αξιολόγηση εκπαιδευτικών, μάλλον μετατρέπεται σε δεξαμενή επιλογής στελεχών. Τα στελέχη εκπαίδευσης, θα οφείλουν να αξιολογούνται και θα λαμβάνουν μόρια από τις αξιολογήσεις προκειμένου να προαχθούν, (ή αν αξιολογηθούν αρνητικά, θα απομακρύνονται από τις θέσεις ευθύνης. Σε όλους τους άλλους εκπαιδευτικούς, η αξιολόγηση αν εφαρμοστεί, δεν θα παίζει κάποιον ουσιαστικό ρόλο εκτός αν θελήσουν να αναδειχθούν σε στελέχη (δεν υπάρχει μοριοδότηση για μεταθέσεις, αποσπάσεις, κλπ). Θα παραπέμπονται μόνο σε επιμόρφωση εάν είναι αρνητική.
Πόσοι πόροι, πια, απαιτούνται για να ξεκινήσει αυτό; Χαρτούρα, φόρμες και ρουμπρίκες θα συμπληρώνουμε... Εκτός αν εννοείς τη στρατιά των συμβούλων και των μεντόρων που ετοιμάζονται να λάβουν θέσεις.Όσο για τη στάση της ΟΛΜΕ, δεν περιμένω και πολλά...
Θα αναγκαστούν να επιλέξουν διεκπεραιωτικό μοντέλο fast track. Αν δεν το ψηφιοποιήσουν ώστε να τα στέλνουμε όλα ηλεκτρονικά, θα είναι ιδιαίτερα δύσκαμπτο. Για παράδειγμα, η σύμβουλός μου έχει έδρα σε νησί στην άλλη άκρη του Αιγαίου (όπως, φυσικά, και πολλοί άλλοι σύμβουλοι). Θεωρώ απίθανο να επισκέπτονται όλα τα υπόλοιπα για χάρη μας, χωρίς να τους πληρώνουν τα έξοδα.
Δε θα μετρανε τα ακαδημαϊκά για τις κρίσεις στελεχών?
δεν έχω δει λεπτομέρειες, δεν προλαβα, εξάλλου δεν έχουν βγάλει αναλυτική μοριοδότηση, αλλά αφού μπήκε η συνέντευξη, τίποτα δεν έχει σημασία!
Και πριν δεν ειχαν συνέντευξη; Μετρουσαν διδακτορικα β πτυχία μεταπτυχιακά ξενες γλώσσες προϋπηρεσία και τπε