*

Αποστολέας Θέμα: Αναθέσεις ωρών και εργαστήρια δεξιοτήτων  (Αναγνώστηκε 4670 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις ωρών και εργαστήρια δεξιοτήτων
« Απάντηση #14 στις: Σεπτέμβριος 12, 2021, 07:55:57 πμ »
Για να είμαστε ειλικρινείς, είναι μεγάλο πακέτο αυτό κ σχεδον τιμωρία για όποιον δεν συμπληρώνει ώρα. άσχετα αντικείμενα ασύνδετα, αποσπασματικά, που κανονικά θα έπρεπε να εντάσσονται στα υπάρχοντα μαθήματα (γιατί πχ εργαστήριο ρομποτικής με τον πρωτο διαθέσιμο κλάδο σε παιδιά που κάνουν υποκογιστες από την α δημοτικού;). και όπως συμβαίνει με αυτά τα τύπου προτζεκτ, ο καθηγητής ξεπατώνεται για να σχεδιάσει κάτι από το οποίο θα μείνει στα παιδθα μια στσλιτσα γνώσης ενώ ο άλλος από πίσω έχει κάνει διατριβή.

Έσπερος,
Συμφωνώ με το σκεπτικό σου για Β/θμια. Θα ήταν καλύτερα οι θεματικές να ενταχθούν σε προϋπάρχοντα μαθήματα. Σε εμάς  (καλλιτεχνικούς, κοινωνιολόγους κλπ) που έχουμε τα Ε.Δ. ως α'  ανάθεση, έχουν καταργήσει τα μαθήματά μας, από το Λύκειο  επάνω στο αντικείμενό μας και μας βάζουν να κάνουμε εργαστήριο ρομποτικής ή αγωγή υγείας στο γυμνάσιο, αποσπασματικά και ασύνδετα, θεματικές  που δεν έχουν καμία σχέση με το γνωστικό μας αντικείμενο, περιμένοντας πότε θα βρούμε το εργαστήριο πληροφορικής ελεύθερο για να βολέψουμε 25 παιδάκια, ή τον μοναδικό προτζέκτορα του σχολείου στην ώρα μας, χωρίς να τους ενδιαφέρει το παιδαγωγικό αποτέλεσμα. Είναι το "τυράκι" για να μη διεκδικήσουμε τις  ώρες μας, επειδή μας έβγαλαν από τα ΓΕ.Λ.
Έχω κάνει το σεμινάριο και η (ομολογουμένως ενδιαφέρουσα), αλλά πολύ εξειδικευμένη  ύλη είναι για τέσσερα μεταπτυχιακά.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 12, 2021, 08:03:07 πμ από harac »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναθέσεις ωρών και εργαστήρια δεξιοτήτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:55:48 »

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις ωρών και εργαστήρια δεξιοτήτων
« Απάντηση #15 στις: Σεπτέμβριος 12, 2021, 08:22:47 πμ »
Έσπερος,
Συμφωνώ με το σκεπτικό σου για Β/θμια. Θα ήταν καλύτερα οι θεματικές να ενταχθούν σε προϋπάρχοντα μαθήματα. Σε εμάς  (καλλιτεχνικούς, κοινωνιολόγους κλπ) που έχουμε τα Ε.Δ. ως α'  ανάθεση, έχουν καταργήσει τα μαθήματά μας, από το Λύκειο  επάνω στο αντικείμενό μας και μας βάζουν να κάνουμε εργαστήριο ρομποτικής ή αγωγή υγείας στο γυμνάσιο, αποσπασματικά και ασύνδετα, θεματικές  που δεν έχουν καμία σχέση με το γνωστικό μας αντικείμενο, περιμένοντας πότε θα βρούμε το εργαστήριο πληροφορικής ελεύθερο για να βολέψουμε 25 παιδάκια, ή τον μοναδικό προτζέκτορα του σχολείου στην ώρα μας, χωρίς να τους ενδιαφέρει το παιδαγωγικό αποτέλεσμα. Είναι το "τυράκι" για να μη διεκδικήσουμε τις  ώρες μας, επειδή μας έβγαλαν από τα ΓΕ.Λ.
Έχω κάνει το σεμινάριο και η (ομολογουμένως ενδιαφέρουσα), αλλά πολύ εξειδικευμένη  ύλη είναι για τέσσερα μεταπτυχιακά.

Έτσι ακριβώς. Και μ ενοχλεί να εχεις στα ήδη υπάρχοντα μαθήματα περιορισμούς ύλης, βιβλίων, χρόνου, διαγωνισμάτων κλπ κ έτσι να μην μπορείς να κανεις κάτι διαθεματικό ή βιωματικό, κι αντί να διορθώσουμε αυτό, να βάζουμε απλώς μια σφήνα στο πρόγραμμα έτσι. Φυσικά και χρειάζονται δεξιότητες, το ελληνικό σχολείο δεν τις καλλιεργεί δυστυχώς, φυσιξα χρειάζεται σύνδεση με τον κόσμο γύρω μας, γιατί αυτά δεν τα εντάσσουμε στα υπαρχοντα προγράμματα σπουδών; δλδ τα παιδιά θα σωθούν από τη 1 ώρα «εργαστηρίου» ενώ οι άλλες 30 είναι αποστήθιση;

Αποσυνδεδεμένος donkey

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις ωρών και εργαστήρια δεξιοτήτων
« Απάντηση #16 στις: Σεπτέμβριος 12, 2021, 08:26:40 πμ »
Έτσι ακριβώς. Και μ ενοχλεί να εχεις στα ήδη υπάρχοντα μαθήματα περιορισμούς ύλης, βιβλίων, χρόνου, διαγωνισμάτων κλπ κ έτσι να μην μπορείς να κανεις κάτι διαθεματικό ή βιωματικό, κι αντί να διορθώσουμε αυτό, να βάζουμε απλώς μια σφήνα στο πρόγραμμα έτσι. Φυσικά και χρειάζονται δεξιότητες, το ελληνικό σχολείο δεν τις καλλιεργεί δυστυχώς, φυσιξα χρειάζεται σύνδεση με τον κόσμο γύρω μας, γιατί αυτά δεν τα εντάσσουμε στα υπαρχοντα προγράμματα σπουδών; δλδ τα παιδιά θα σωθούν από τη 1 ώρα «εργαστηρίου» ενώ οι άλλες 30 είναι αποστήθιση;

Γιατί δεν εντάσσουμε στα υπάρχοντα προγράμματα σπουδών τις δεξιότητες;

Γιατί ο σκοπός του κούλη και των κουλών μαϊμούδων του που κατοικοεδρεύουν στο ΙΕΠ δεν είναι να προσφέρουν δεξιότητες στους μαθητές. Ο σκοπός τους είναι να έχουν ευελιξία στις τοποθετήσεις για να μειώσουν τις προσλήψεις εκπαιδευτικών, καθώς επίσης να έχουν άσχετους με τις δεξιότητες εκπαιδευτικούς να διδάσκουν το μάθημα, έτσι ώστε να κατηγορηθούν για ανεπάρκεια οι εκπαιδευτικοί που προσπαθούν μόνοι τους να διδάξουν και τελικά να ανατεθεί συνδιδασκαλία σε αυτά τα μαθήματα σε εξωτερικούς συνεργάτες - ιδιωτικές επιχειρήσεις. Οι οποίες επιχειρήσεις, όταν οι άσχετοι εκπαιδευτικοί τους φωνάζουν να κάνουν αυτοί το μάθημα στα παιδιά, θα αξιολογούνται με άριστα και θα λαμβάνουν μόρια για να διεκδικούν θέσεις κλειδιά στο μαϊμουδοΙΕΠ, κλείνοντας έτσι τον κύκλο της μαϊμουδιάς και της αναξιοκρατίας.
 
Γιατί η πολιτική κούλη, διαχρονικά, ένα αποκλειστικό στόχο έχει. Το πως θα μικρύνει και θα διαλύσει τον δημόσιο τομέα και το πως θα τα δώσει όλα σε ιδιωτικούς εργολάβους.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 12, 2021, 08:37:01 πμ από donkey »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν μόνο την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις ωρών και εργαστήρια δεξιοτήτων
« Απάντηση #17 στις: Σεπτέμβριος 12, 2021, 09:48:03 πμ »
Γιατί δεν εντάσσουμε στα υπάρχοντα προγράμματα σπουδών τις δεξιότητες;

Γιατί ο σκοπός του κούλη και των κουλών μαϊμούδων του που κατοικοεδρεύουν στο ΙΕΠ δεν είναι να προσφέρουν δεξιότητες στους μαθητές. Ο σκοπός τους είναι να έχουν ευελιξία στις τοποθετήσεις για να μειώσουν τις προσλήψεις εκπαιδευτικών, καθώς επίσης να έχουν άσχετους με τις δεξιότητες εκπαιδευτικούς να διδάσκουν το μάθημα, έτσι ώστε να κατηγορηθούν για ανεπάρκεια οι εκπαιδευτικοί που προσπαθούν μόνοι τους να διδάξουν και τελικά να ανατεθεί συνδιδασκαλία σε αυτά τα μαθήματα σε εξωτερικούς συνεργάτες - ιδιωτικές επιχειρήσεις. Οι οποίες επιχειρήσεις, όταν οι άσχετοι εκπαιδευτικοί τους φωνάζουν να κάνουν αυτοί το μάθημα στα παιδιά, θα αξιολογούνται με άριστα και θα λαμβάνουν μόρια για να διεκδικούν θέσεις κλειδιά στο μαϊμουδοΙΕΠ, κλείνοντας έτσι τον κύκλο της μαϊμουδιάς και της αναξιοκρατίας.
 
Γιατί η πολιτική κούλη, διαχρονικά, ένα αποκλειστικό στόχο έχει. Το πως θα μικρύνει και θα διαλύσει τον δημόσιο τομέα και το πως θα τα δώσει όλα σε ιδιωτικούς εργολάβους.
Για τόσο άσχετους μας έχεις! Σιγά την επιμόρφωση που χρειάζεται για να «διδάξεις» δεξιότητες. Σιγά μην ασχοληθεί να δώσει σε ιδιώτες, που πάλι το κράτος θα πληρώνει, μέρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Σε ποια ιδεοληψία είσαι εγκλωβισμένος; Το «μαιμοδοιεπ» κάνει έργο. Αυτό που ο κλάδος πρέπει να διεκδικεί είναι καλύτερους μισθούς, εργασία 8-2 για όλους, σκληρός έλεγχος και τομωρία για τους επίορκους που θησαυρίζουν στα ιδιαίτερα, καλύτερες υποδομές και τεχνολογικό εξοπλισμό (αν και είμαστε πιο καλά από κάθε άλλη χρονιά στο τελευταίο, υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης).
Παντού φαντάσματα βλέπετε μερικοί.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναθέσεις ωρών και εργαστήρια δεξιοτήτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:55:48 »

Αποσυνδεδεμένος aporias

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 627
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις ωρών και εργαστήρια δεξιοτήτων
« Απάντηση #18 στις: Σεπτέμβριος 12, 2021, 10:44:13 πμ »
Μάλιστα!
Δηλαδή ο μηχανολόγος μπορεί να διδάξει σεξουαλική αγωγή.
Και ο νηπιαγωγός μπορεί να διδάξει ρομποτική.

όπα, υπαινίσσεσαι κάτι για την ερωτική ζωή και τις εμπειρίες των μηχανολόγων;;;; μην το πάρω προσωπικά και το κάνουμε ακατάλληλο το νήμα, α ! όλα κι όλα !

μα φυσικά η νηπιαγωγός ("ο" σπάνιος, περισσότερο για δεύτερο πτυχίο , για μόρια) μπορεί, αυτά λένε μέντορες των διαγωνισμών ρομποτικής πληροφορικοί. όλο σεμινάρια για νηπιαγωγεία διαφημίζουν με χαρά για τις άριστες παρουσιάσεις με τα "μελισσάκια" κλπ. στη νάσα κατευθείαν τα νήπια της ελλάδος.

(να ήταν μόνο τα εργαστήρια η κατάντια μας, αμ δε που είναι... )

Αποσυνδεδεμένος aporias

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 627
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις ωρών και εργαστήρια δεξιοτήτων
« Απάντηση #19 στις: Σεπτέμβριος 12, 2021, 10:46:35 πμ »
εργασία 8-2 για όλους, σκληρός έλεγχος και τομωρία για τους επίορκους που θησαυρίζουν στα ιδιαίτερα, καλύτερες υποδομές και τεχνολογικό εξοπλισμό (αν και είμαστε πιο καλά από κάθε άλλη χρονιά στο τελευταίο, υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης).
Παντού φαντάσματα βλέπετε μερικοί.

αχαχαχαχαχα, να και οι ανεμόμυλοι , Σάντσο...

Εγώ θέλω 9-1 για όλο το δημόσιο και οι εκπαιδευτικοί 7-4 , οι τεμπέληδες ! (παιδοφύλαξη στα δημοτικά και σφουγγάρισμα/καθαριότητα σχολείου) , άκου 8-2 ! 6ωρο ;;;;; απαράδεκτη θέση

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3370
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις ωρών και εργαστήρια δεξιοτήτων
« Απάντηση #20 στις: Σεπτέμβριος 12, 2021, 11:27:06 πμ »
Με βάση το ΦΕΚ, οι καλλιτεχνικών προηγούνται στη σεξουαλική αγωγή, με βάση ποιο κριτήριο το αποφάσισαν αυτό; Για πείτε μου...

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις ωρών και εργαστήρια δεξιοτήτων
« Απάντηση #21 στις: Σεπτέμβριος 12, 2021, 12:20:51 μμ »
Μας μέτρησαν τη libido! ;D
Σκέψου, αν βάλουμε τα παιδάκια να ζωγραφίσουν, στη σ.α.  τι θα φτιάξουν στο μπλοκ τους! ;D
Το κάνουν για να πουλήσουν σεμινάρια ε.δ.  επί πληρωμή. Έχει γεμίσει ο τόπος (δείτε διαφημίσεις σε γνωστή εκπαιδευτική ιστοσελίδα).
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 12, 2021, 09:20:52 μμ από harac »

Αποσυνδεδεμένος ikiki

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 28
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις ωρών και εργαστήρια δεξιοτήτων
« Απάντηση #22 στις: Σεπτέμβριος 12, 2021, 01:28:08 μμ »
Καλησπέρα και ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Έχετε καταλάβει αν πρέπει να τηρηθεί απαραίτητα η σειρά των θεματικών ενοτήτων (Α, Β, Γ, Δ); Κάποιοι συνάδελφοι σκέφτονται να ξεκινήσουν από το Γ και Δ, γιατί έχουν ιδέες, και μας λένε ότι πρέπει να ξεκινήσουμε από το Α βάσει του ΦΕΚ. Ισχύει; Δεν το εντόπισα σαν πληροφορία στο ΦΕΚ..

Ευχαριστώ

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις ωρών και εργαστήρια δεξιοτήτων
« Απάντηση #23 στις: Σεπτέμβριος 12, 2021, 01:37:23 μμ »
Με βάση το ΦΕΚ, οι καλλιτεχνικών προηγούνται στη σεξουαλική αγωγή, με βάση ποιο κριτήριο το αποφάσισαν αυτό; Για πείτε μου...

Καλλιτέχνες σου λέει, πιο ερωτικοί θα είναι. Πικασο, Νταλί, Καλο…Γιατί οι μουσικοί; δεν είναι γνωστές; να ας πούμε ο Μπαχ είχε 17 παιδιά. Είναι όλα μελετημένα.

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις ωρών και εργαστήρια δεξιοτήτων
« Απάντηση #24 στις: Σεπτέμβριος 12, 2021, 01:46:46 μμ »
αχαχαχαχαχα, να και οι ανεμόμυλοι , Σάντσο...

Εγώ θέλω 9-1 για όλο το δημόσιο και οι εκπαιδευτικοί 7-4 , οι τεμπέληδες ! (παιδοφύλαξη στα δημοτικά και σφουγγάρισμα/καθαριότητα σχολείου) , άκου 8-2 ! 6ωρο ;;;;; απαράδεκτη θέση
Δεν είναι θέση, είναι νόμος! Ως 6ωρο στο σχολείο. Στην Ευρώπη που έχουν όλοι τουλάχιστον 21 ώρες και οχτάωρο στο σχολείο είναι ηλίθιοι; Κι εσύ ο έξυπνος; Νόμος! Αλλά ούτε τους νόμους δεν γνωρίζετε, αν και εκπαιδευτικοί. Ντροπή! Όλοι στις ώρες που ορίζει ο νόμος. Όχι άλλοι σπίτι από τις 10, ενώ τα καρόιδα βγάζουν τη δουλειά του σχολείου και φεύγουμε 4.

Προλαβαίνει όποιος θέλει να μελετήσει  μέσα στο ωράριό του ακόμη και για διδακτορικό, όχι τώρα για σημειώσεις για τις δεξιότητες. Μας διαβάζουν και άνθρωποι από άλλους χώρουα και συνεχίζετε κάποιοι να ντροπιάζετε τον κλάδο.

Φυσικά όποιος δεν αντέχει, μπορεί να παραιτηθεί.

Αποσυνδεδεμένος aporias

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 627
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις ωρών και εργαστήρια δεξιοτήτων
« Απάντηση #25 στις: Σεπτέμβριος 12, 2021, 01:49:23 μμ »
Δεν είναι θέση, είναι νόμος! Ως 6ωρο στο σχολείο. Στην Ευρώπη που έχουν όλοι τουλάχιστον 21 ώρες και οχτάωρο στο σχολείο είναι ηλίθιοι; Κι εσύ ο έξυπνος; Νόμος! Αλλά ούτε τους νόμους δεν γνωρίζετε, αν και εκπαιδευτικοί. Ντροπή! Όλοι στις ώρες που ορίζει ο νόμος. Όχι άλλοι σπίτι από τις 10, ενώ τα καρόιδα βγάζουν τη δουλειά του σχολείου και φεύγουμε 4.

Προλαβαίνει όποιος θέλει να μελετήσει  μέσα στο ωράριό του ακόμη και για διδακτορικό, όχι τώρα για σημειώσεις για τις δεξιότητες. Μας διαβάζουν και άνθρωποι από άλλους χώρουα και συνεχίζετε κάποιοι να ντροπιάζετε τον κλάδο.

Φυσικά όποιος δεν αντέχει, μπορεί να παραιτηθεί.

7-4 παραμονή στο σχολείο, αλλαγή νόμου χτες και υποχρεωτική εκπόνηση διδακτορικού ! κούλαρε, μαζί σου είμαι !

Αποσυνδεδεμένος aporias

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 627
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις ωρών και εργαστήρια δεξιοτήτων
« Απάντηση #26 στις: Σεπτέμβριος 12, 2021, 01:50:32 μμ »


Προλαβαίνει όποιος θέλει να μελετήσει  μέσα στο ωράριό του ακόμη και για διδακτορικό, όχι τώρα για σημειώσεις για τις δεξιότητες. Μας διαβάζουν και άνθρωποι από άλλους χώρουα και συνεχίζετε κάποιοι να ντροπιάζετε τον κλάδο.



το διδακτορικό μου στο σχολείο το έκανα εγώ, στα διαλείμματα. κι εσύ;

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναθέσεις ωρών και εργαστήρια δεξιοτήτων
« Απάντηση #27 στις: Σεπτέμβριος 12, 2021, 03:02:12 μμ »
Δεν είναι θέση, είναι νόμος! Ως 6ωρο στο σχολείο. Στην Ευρώπη που έχουν όλοι τουλάχιστον 21 ώρες και οχτάωρο στο σχολείο είναι ηλίθιοι; Κι εσύ ο έξυπνος; Νόμος! Αλλά ούτε τους νόμους δεν γνωρίζετε, αν και εκπαιδευτικοί. Ντροπή! Όλοι στις ώρες που ορίζει ο νόμος. Όχι άλλοι σπίτι από τις 10, ενώ τα καρόιδα βγάζουν τη δουλειά του σχολείου και φεύγουμε 4.

Προλαβαίνει όποιος θέλει να μελετήσει  μέσα στο ωράριό του ακόμη και για διδακτορικό, όχι τώρα για σημειώσεις για τις δεξιότητες. Μας διαβάζουν και άνθρωποι από άλλους χώρουα και συνεχίζετε κάποιοι να ντροπιάζετε τον κλάδο.

Φυσικά όποιος δεν αντέχει, μπορεί να παραιτηθεί.

Ποιος φεύγει από τις 10; Με 18 ώρες το λιγότερο, έχει 3 4ωρα και δύο 3ωρα. Να σκεφτώ ότι τα τρίωρα είναι χωρίς κενό; Ε και πάλι δεν φεύγει στις 10. Τα 4ωρα να τα κάνει κάποιος σερί, απίθανο μου φαίνεται. Μη λέμε αυτά που παπαγαλίζουν όσοι έχουν απωθημένα μαζί μας. ΤΟ ωράριο των περισσοτέρων είναι τέτοιο, που αν όχι μεχρι τις 2, οι περισσότεροι έχουν μάθημα μέχρι 1 και κάτι κάθε μέρα. Γραφεία και υπολογιστές για να κάνουμε δουλειά δεν έχουμε.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159792
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 483
Σύνολο: 496

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.094 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.