0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Για να είμαστε ειλικρινείς, είναι μεγάλο πακέτο αυτό κ σχεδον τιμωρία για όποιον δεν συμπληρώνει ώρα. άσχετα αντικείμενα ασύνδετα, αποσπασματικά, που κανονικά θα έπρεπε να εντάσσονται στα υπάρχοντα μαθήματα (γιατί πχ εργαστήριο ρομποτικής με τον πρωτο διαθέσιμο κλάδο σε παιδιά που κάνουν υποκογιστες από την α δημοτικού;). και όπως συμβαίνει με αυτά τα τύπου προτζεκτ, ο καθηγητής ξεπατώνεται για να σχεδιάσει κάτι από το οποίο θα μείνει στα παιδθα μια στσλιτσα γνώσης ενώ ο άλλος από πίσω έχει κάνει διατριβή.
Έσπερος, Συμφωνώ με το σκεπτικό σου για Β/θμια. Θα ήταν καλύτερα οι θεματικές να ενταχθούν σε προϋπάρχοντα μαθήματα. Σε εμάς (καλλιτεχνικούς, κοινωνιολόγους κλπ) που έχουμε τα Ε.Δ. ως α' ανάθεση, έχουν καταργήσει τα μαθήματά μας, από το Λύκειο επάνω στο αντικείμενό μας και μας βάζουν να κάνουμε εργαστήριο ρομποτικής ή αγωγή υγείας στο γυμνάσιο, αποσπασματικά και ασύνδετα, θεματικές που δεν έχουν καμία σχέση με το γνωστικό μας αντικείμενο, περιμένοντας πότε θα βρούμε το εργαστήριο πληροφορικής ελεύθερο για να βολέψουμε 25 παιδάκια, ή τον μοναδικό προτζέκτορα του σχολείου στην ώρα μας, χωρίς να τους ενδιαφέρει το παιδαγωγικό αποτέλεσμα. Είναι το "τυράκι" για να μη διεκδικήσουμε τις ώρες μας, επειδή μας έβγαλαν από τα ΓΕ.Λ. Έχω κάνει το σεμινάριο και η (ομολογουμένως ενδιαφέρουσα), αλλά πολύ εξειδικευμένη ύλη είναι για τέσσερα μεταπτυχιακά.
Έτσι ακριβώς. Και μ ενοχλεί να εχεις στα ήδη υπάρχοντα μαθήματα περιορισμούς ύλης, βιβλίων, χρόνου, διαγωνισμάτων κλπ κ έτσι να μην μπορείς να κανεις κάτι διαθεματικό ή βιωματικό, κι αντί να διορθώσουμε αυτό, να βάζουμε απλώς μια σφήνα στο πρόγραμμα έτσι. Φυσικά και χρειάζονται δεξιότητες, το ελληνικό σχολείο δεν τις καλλιεργεί δυστυχώς, φυσιξα χρειάζεται σύνδεση με τον κόσμο γύρω μας, γιατί αυτά δεν τα εντάσσουμε στα υπαρχοντα προγράμματα σπουδών; δλδ τα παιδιά θα σωθούν από τη 1 ώρα «εργαστηρίου» ενώ οι άλλες 30 είναι αποστήθιση;
Γιατί δεν εντάσσουμε στα υπάρχοντα προγράμματα σπουδών τις δεξιότητες;Γιατί ο σκοπός του κούλη και των κουλών μαϊμούδων του που κατοικοεδρεύουν στο ΙΕΠ δεν είναι να προσφέρουν δεξιότητες στους μαθητές. Ο σκοπός τους είναι να έχουν ευελιξία στις τοποθετήσεις για να μειώσουν τις προσλήψεις εκπαιδευτικών, καθώς επίσης να έχουν άσχετους με τις δεξιότητες εκπαιδευτικούς να διδάσκουν το μάθημα, έτσι ώστε να κατηγορηθούν για ανεπάρκεια οι εκπαιδευτικοί που προσπαθούν μόνοι τους να διδάξουν και τελικά να ανατεθεί συνδιδασκαλία σε αυτά τα μαθήματα σε εξωτερικούς συνεργάτες - ιδιωτικές επιχειρήσεις. Οι οποίες επιχειρήσεις, όταν οι άσχετοι εκπαιδευτικοί τους φωνάζουν να κάνουν αυτοί το μάθημα στα παιδιά, θα αξιολογούνται με άριστα και θα λαμβάνουν μόρια για να διεκδικούν θέσεις κλειδιά στο μαϊμουδοΙΕΠ, κλείνοντας έτσι τον κύκλο της μαϊμουδιάς και της αναξιοκρατίας. Γιατί η πολιτική κούλη, διαχρονικά, ένα αποκλειστικό στόχο έχει. Το πως θα μικρύνει και θα διαλύσει τον δημόσιο τομέα και το πως θα τα δώσει όλα σε ιδιωτικούς εργολάβους.
Μάλιστα! Δηλαδή ο μηχανολόγος μπορεί να διδάξει σεξουαλική αγωγή.Και ο νηπιαγωγός μπορεί να διδάξει ρομποτική.
εργασία 8-2 για όλους, σκληρός έλεγχος και τομωρία για τους επίορκους που θησαυρίζουν στα ιδιαίτερα, καλύτερες υποδομές και τεχνολογικό εξοπλισμό (αν και είμαστε πιο καλά από κάθε άλλη χρονιά στο τελευταίο, υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης). Παντού φαντάσματα βλέπετε μερικοί.
Με βάση το ΦΕΚ, οι καλλιτεχνικών προηγούνται στη σεξουαλική αγωγή, με βάση ποιο κριτήριο το αποφάσισαν αυτό; Για πείτε μου...
αχαχαχαχαχα, να και οι ανεμόμυλοι , Σάντσο...Εγώ θέλω 9-1 για όλο το δημόσιο και οι εκπαιδευτικοί 7-4 , οι τεμπέληδες ! (παιδοφύλαξη στα δημοτικά και σφουγγάρισμα/καθαριότητα σχολείου) , άκου 8-2 ! 6ωρο ;;;;; απαράδεκτη θέση
Δεν είναι θέση, είναι νόμος! Ως 6ωρο στο σχολείο. Στην Ευρώπη που έχουν όλοι τουλάχιστον 21 ώρες και οχτάωρο στο σχολείο είναι ηλίθιοι; Κι εσύ ο έξυπνος; Νόμος! Αλλά ούτε τους νόμους δεν γνωρίζετε, αν και εκπαιδευτικοί. Ντροπή! Όλοι στις ώρες που ορίζει ο νόμος. Όχι άλλοι σπίτι από τις 10, ενώ τα καρόιδα βγάζουν τη δουλειά του σχολείου και φεύγουμε 4. Προλαβαίνει όποιος θέλει να μελετήσει μέσα στο ωράριό του ακόμη και για διδακτορικό, όχι τώρα για σημειώσεις για τις δεξιότητες. Μας διαβάζουν και άνθρωποι από άλλους χώρουα και συνεχίζετε κάποιοι να ντροπιάζετε τον κλάδο.Φυσικά όποιος δεν αντέχει, μπορεί να παραιτηθεί.
Προλαβαίνει όποιος θέλει να μελετήσει μέσα στο ωράριό του ακόμη και για διδακτορικό, όχι τώρα για σημειώσεις για τις δεξιότητες. Μας διαβάζουν και άνθρωποι από άλλους χώρουα και συνεχίζετε κάποιοι να ντροπιάζετε τον κλάδο.