0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ναι, αλλά αυτό που λες είναι απλά μια ένδειξη. Πες π.χ. ότι ένας είναι θέση 50 στους ΠΕ02 και θέση 300 στους ΠΕ08. Γουστάρει να δουλεύει ως ΠΕ08 κι άρα επιλέγει να είναι αναπληρωτής με αυτή την ειδικότητα, γιατί κάθε χρόνο τον παίρνουν στον τόπο συμφερόντων του και στην 1η φάση. Τώρα όμως στους διορισμούς, λέει π.χ. ότι θα διορίσει 317 ΠΕ02 και 200 ΠΕ08. Πέραν του ότι ως ΠΕ08 δε διορίζεται κι ως ΠΕ02 διορίζεται, οι ειδικότητες τρέχουν με τη σειρά. Άρα πρώτα θα τρέξουν οι ΠΕ02 και μετά οι ΠΕ08. Θα πρέπει να δηλαδή να ρισκάρει τον διορισμό του, ενώ μπορεί απλά να διοριστεί ως ΠΕ02, να περιμένει να περάσει η 2ετία και να ζητήσει μετά μετάταξη στην ειδικότητα που γουστάρει (οι προϋποθέσεις για να ζητήσεις μετάταξη σε άλλο κλάδο είναι τουλάχιστον 5 χρόνια συνολικής υπηρεσίας και τουλάχιστον 2 χρόνια από τον διορισμό. Τα χρόνια υπηρεσίας τα πιάνει, αν έχει δουλέψει τουλάχιστον 36 μήνες ως αναπληρωτής. Άρα το μόνο που χρειάζεται είναι να περιμένει 2 χρόνια να γίνει μόνιμος).
Πάντως δεν είναι ντροπή να παραδεχτώ/-είς ότι πήγα/-ες κουβά σε μια πληροφορία, δεν χρειάζονται εγωισμοί σε αυτά τα θέματα και δεν μπορεί να βγαίνουν πάντα όλες οι πληροφορίες. Όταν, π.χ., λες στα μέσα Μαΐου ότι: «Μέσα στις επόμενες μέρες-το πολύ σε μια βδομάδα-αναμένεται να ανακοινωθεί ο αριθμός των μόνιμων διορισμών που θα γίνουν φέτος, μέχρι το καλοκαίρι, στην εκπαίδευση.» και μετά το γυρνάς στο «Πάντα τον Αύγουστο γίνονται οι διορισμοί, πού διαβάσατε ότι θα γίνουν νωρίτερα, στο FB?”, ε εντάξει τότε. Λες και η κουβέντα και το ενδιαφέρον των συναδέλφων ήταν για την ημερομηνία του ΦΕΚ διορισμών και όχι για τον αριθμό και (κυρίως) την κατανομή τους. Η οποία εξ αρχής είπα ότι είναι (και εξακολουθεί να είναι) ανοιχτή στη Γενική της Πρωτοβάθμιας, ενώ πράγματι προστέθηκε στο ερωτηματικό και το θέμα των ΕΕΠ-Ε
γι αυτό έχουμε πει ότι τα κενα των μεταθέσεων είναι 360, έτσι προκύπτει και το +1 σε κάθε διδε
Νομίζω ότι δεν ισχυει ακριβώς αυτό.Με βάση τη δική μου εικόνα η χρονική εξέλιξη των γεγονότων είναι:8/3 στειλανε οι ΠΔΕ τα κενά των μεταθέσεων στο υπουργείο.11/3 όμως ληγανε οι ανακλησεις παραιτησεων.Στο σημείο αυτό γινεται το πρωτο μεγάλο φαουλ απ’ τα αρμοδια «τσακαλια» του υπουργείου δηλ θα χανε η βενετια βελόνι αν περιμεναν μια βδομαδα για να συγκεντρωσουν τα κενα των μεταθέσεων ? δηλ να τα ζητησουν στις 20/3 δίνοντας έτσι το περιθωριο στα ΠΥΣΔΕ να βγαλουν πινακες Γ συμπεριλαμβανομενων των ανακλησεων παραιτησης (που στους ΠΕ02 ήταν το σημαντικο νουμερο των 100 περιπου ανακλησεων).
Τελος παντων από τις 8/3 έχουν στο υπουργειο τα κενα των μεταθεσεων χωρις να είναι ενσωματωμενες οι ανακλησεις.
Νομίζω ότι δεν ισχυει ακριβώς αυτό.Με βάση τη δική μου εικόνα η χρονική εξέλιξη των γεγονότων είναι:8/3 στειλανε οι ΠΔΕ τα κενά των μεταθέσεων στο υπουργείο.11/3 όμως ληγανε οι ανακλησεις παραιτησεων.Στο σημείο αυτό γινεται το πρωτο μεγάλο φαουλ απ’ τα αρμοδια «τσακαλια» του υπουργείου δηλ θα χανε η βενετια βελόνι αν περιμεναν μια βδομαδα για να συγκεντρωσουν τα κενα των μεταθέσεων ? δηλ να τα ζητησουν στις 20/3 δίνοντας έτσι το περιθωριο στα ΠΥΣΔΕ να βγαλουν πινακες Γ συμπεριλαμβανομενων των ανακλησεων παραιτησης (που στους ΠΕ02 ήταν το σημαντικο νουμερο των 100 περιπου ανακλησεων).Τελος παντων από τις 8/3 έχουν στο υπουργειο τα κενα των μεταθεσεων χωρις να είναι ενσωματωμενες οι ανακλησεις.Στις 18/3 ανακοινωνται οι μεταθεσεις δευτεροβαθμιας (ενδεικτικα στους ΠΕ02 πηραν μεταθεση 246).Αν γνωρίζαμε τα κενα των μεταθεσεων των φιλολογων ως προς το πως ήταν κατανεμημένα ανα ΔΔΕ και όχι, απλά και μονο, στο σύνολο τους, και βαζαμε δίπλα τον πινακα των 246 φιλολογων που πήραν μετάθεση, τότε μέσα σε 5 ωρες θα ηταν εφικτο να γνωριζουμε, ΧΟΝΔΡΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΟΝΙΖΩ ΑΥΤΟ, την πρωτη υλη για τον υπολογισμο των κενων των μετατάξεων. Και λέω ΧΟΝΔΡΙΚΑ γιατι (όπως εχει χιλιοαναλυθει) δε σημαινει ότι αν σε μια ΔΔΕ υπήρχε μηδενικό ισοζυγιο ελλειμμ/πλεονασματων και πηρε κάποιος (με 18ωρες) μεταθεση θα πηγαιναμε στο -1 κενο, εφόσον μπορει το μηδενικο ισοζυγιο να εκρυβε πίσω του ένα πλεονασμα πχ 8 ωρων που αν του αφαιρεσουμε το 18 των ωρων του μετατιθεμενου μας κάνει -10 ωρες που δεν αρκει για να δοθει το -1 ελλειμμα . Άρα στο σημείο αυτό οι αρμοδιοι τσάκαλοι του υπουργειου κάνουν το δευτερο φαουλ… δηλ δε ζητουν ακριβη επικαιροποιηση πινακων Γ από τους καθ υλην αρμοδιους δηλ τα ΠΥΣΔΕ παρά μονο βγαζουν τα μπακαλοτεφτερα του Ζήκου(…) και αρχιζουν τα χονδροειδεστατα +/- κατά το (πολιτικό και όχι μόνο) δοκούν των ανωτερω κλιμακιων του υπουργειου. Εμ δε γινεται ετσι η (σοβαρη) δουλειά… παρε (υπουργειο) ένα τηλ έναν προιστάμενο εκπαιδευτ θεμάτων μιας μεγαλης ΔΔΕ της αττικης για ναρθει μαζι με το γραμματεα του πυσδε του - ζευγάρι και κλωναρι- στο υπουργειο για να σας μαθουν μπαλιτσα, κυριοι του υπουργειου..΄Αρα από τις 18/3 που βγηκαν οι μεταθεσεις μεχρι 16/5 που βγηκανε τα κενα μεταταξεων, αν υποθεσουμε στους ΠΕ02 για παραδειγμα ότι είναι ορθα τα 360 κενα μεταθεσεων, τότε τα τσακαλια του υπουργειου αρχισαν τα +/- συνυπολογιζοντας τους 246 μετατιθέμενους ΠΕ02 και κάπου εκει κάνανε και τις απαραίτητες «στρογγυλοποιησεις». Και το μεγάλο ζητούμενο βεβαια (αν οντως ετσι εξελιχθηκαν τα πράαγματα) με ποια οδηγία- κατευθυνση , από τους προιστάμενους τους , εργαστηκαν για να προσδιορισουν- στρογγυλοποιησουν τα κενα των μεταταξεων.(σημ: και εκτος από τα προαναφερθέντα «τσακάλια» που χειρίστηκαν τα κενά των μετατάξεων και τα οποία-κυριως και πανω από όλα- θα χειριστούν τα νούμερα των διορισμών, να μη ξεχάσω να αναφερθώ και στα παραδιπλανα τσακάλια που δεν πηραν πρεφα το ότι άλλαξε ο υπολογισμός του Μ.Ο στη Γ λυκειου σε 60-40 μεταξυ προφ και γραπτου βαθμου με αποτέλεσμα να μην εχουν επικαιροποιησει τον αλγοριθμο του myschool, σπαζοντας τα νευρα συλλογων διδασκοντων ανα την ελλαδα ή εκεινα τα τσακαλια που φτιαξανε μασκες το χειμωνα για παιδια δημοτικου σε μεγεθος αλεξιπτωτων καταδρομεων ή εκεινα τα τσακαλια που το χειμωνα σκεφτηκαν το πανεξυπνο να κανουν διαζωσης τα γυνάσια και τηλεκπαιδευση τα λυκεια χωρις να σκεφτουν ότι πολλοι καθηγητες συμπληρωνουν σε γυμνασια , αλλά και σε λυκεια και κατ ουσια να ζητουν ικανοτητες διακτινισμου από μεριδα εκπαιδευτικών ή τα άλλα τσακαλια που ζητουν τα τελευταια χρόνια να συνεδριαζουν τα πυσδε στα μεσα Ιουλίου και να καταρτιζουν πινακες λειτουργικών κενών, με κλειστα σχολεια και χωρις τη γνωμη των συλλογων και χωρις να εχουν οριστικοποιηθει εγγραφες μαθητων ή η δημιουργια τμηματων προσανατολισμων στα λυκεια και οι εγκρισεις τομεων ειδικοτητων σε επαλ, καθως και σε ολιγομελη τμηματα προσανατολισμων. Και μεσα σ αυτό το χαος να ζητουν ακριβη προσδιορισμο κενων αναπληρωτων (στα τέλη αυγούστου) για να επαιρονται ότι όλα είναι ετοιμα.για την εναρξη της χρονιας.Τέλος να μη ξεχασω να αναφερθω και στα διαχρονικα τσακάλια που δεν βρεθηκε ένα από αυτά να πει.. « για σταθειτε ρε παιδια! Ζητουμε το 2022 προσδιορισμο κενων/πλεονασματων για μεταθεσεις και διορισμούς με βάση ένα ΠΔ του 1996 (το 50) και στο οποίο αναφέρεται ρητά ότι τα κενά θα υπολογιστούν με βάση τα τμήματα που προβλέπεται ότι θα λειτουργήσουν κατά το επόμενο σχολικό έτος, χωρις όμως να εξηγούμε στα καψερα τα ΠΥΣΔΕ πως να προβλεψουν τα ρημάδια τα τμηματα..». Και το αποτελεσμα είναι εχουμε προβλεψεις του ποδαριου οπου οι διευθυντες των λυκειων (αν δε βαριουνται κιολας) να ρωτανε προφορικα- τους μαθητες της β λυκειου τι προσανατολισμο θα επιλεξουν στη Γ λυκείου ή τους μαθητες της Α λυκειου τι θα επιλεξουν στη