0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τα παιδιά του λυκείου πάντως είναι έξω για χιονοπόλεμο και χαζούρα στο χιόνι... "Δεν φτάνει που δεν πάμε περιπάτους και εκδρομές λόγω covid δεν μας αφήνουν και να παίξουμε λίγο;"... Δια στόματος μαθητών προς απάντηση στην κάψα Κόπτση- Κεραμέως περί τηλεκπαιδευσης...
Αυτό με το ότι παρέχουμε εργασία μόνο στο σχολείο θεωρώ ότι έρχεται σε σύγκρουση με τη θέση μας να μην μένουμε μετά το πέρας των μαθημάτων.
Γιατί αν αρνηθείς να χρησιμοποιήσεις τον υπολογιστή σου για τηλεκπαίδευση, σημαίνει ότι δεν θα τον χρησιμοποιείς ούτε για προετοιμασια μαθημάτων.
Άρα θα την κανεις στονσχολειο. κ αν δεν δουλεύεις σπίτι γενικώς, ούτε διόρθωση θα κανεις, άρα θα μένεις παραπάνω στο σχολείο. Δεν καταλαβαίνω αυτή τη λογική πραγματικά. (έτσι κι αλλιώς στο σχολείο μένουμε παραπάνω, αλλά δεν επαρκεί αυτό δυστυχώς για τη δουλειά που κάνουμε σπίτι, κ δεν έχουμε κ συνθήκες ησυχίας όπως βιβλιοθήκες, ατομικά γραφεία, συρτάρια κ αναλώσιμα κλπ, πράγματα όμως που ποτέ δεν διεκδικήσαμε σοβαρα, ποτέ δεν είπαμε ότι θελουμε χώρο για να εργαζόμαστε και στο σχολείο και όχι στο σπίτι, είναι κάπως αντιφατικό να το θυμόμαστε τώρα για κάτι δευτερεύον).
Όσο για τις μετακινήσεις, αν τα σχολεία πρέπει να κλείσουν γιατί υπάρχει κίνδυνος παγετού, χιονοθύελλας κλπ, δεν καταλαβαίνω γιατί να μετακινηθούμε εμείς. όπως αντιστοιχα αν τα σχολεία κ γενικα οι χώροι εργασίας λειτουργούν εξαποστασεως για λόγους υγειονομικούς, δεν καταλαβαίνω γιατί να ζητάμε να πάμε στο σχολείο.
Από την άλλη αν μας υποχρέωναν, πώς θα μας φαινόταν;
Σκεφτείτε να έλεγαν ότι τα σχολεία κλείνουν για την ασφάλεια των παιδιών, αλλά εσείς ως εργαζόμενοι που πληρώνονται οφείλετε να είστε στη θέση σας; Θα μας άρεσε; Όχι προφανώς κ θα είχαμε δίκιο.
Δεν υπάρχει θέση να μη μένουμε μετά το πέρας των μαθημάτων, υπάρχει θέση κατά της σκόπιμης παρερμήνευσης του ως τις 2 σε μέχρι τις 2.Το ζήτημα έχει υπεραναλυθεί και εξαντληθεί και δεν προσφέρει τίποτα να συγχέεται με το ζήτημα της τηλεκπαίδευσης.Ακριβώς, τόσο καιρό κάναμε παπάδες με δική μας επιβάρυνση, εξοπλισμού, χρημάτων, χρόνου, με ανεπαρκή στήριξη. Για να ακριβολογήσω, η μόνη στήριξη ήταν τα ΦΕΚ και οι εγκύκλιοι, "διαβάστε το ΦΕΚ ή την εγκύκλιο". Παράλληλα αυξανόταν το ωράριο, αυξανόταν οι μαθητές στην τάξη, αυξανόταν τα σχολεία που έπρεπε να πας για να συμπληρώσεις ωράριο, αυξανόταν οι εφημερίες, αυξανόταν γενικά οι υποχρεώσεις, αυξανόταν τα έξοδα κι ο μισθός τα ίδια και χειρότερα! Όσο βάζουμε πλάτη, τόσο θα φορτώνουν το σαμάρι!Όλοι οι υπόλοιποι κλάδοι κάπου πατάνε πόδι, ε λοιπόν φτάνει!https://agonsysp.blogspot.com/2022/01/13012022.htmlΝα φέρουν όλα αυτά που λες επιτέλους και ας κάτσουμε στο σχολείο όχι μέχρι τις 2 αλλά μέχρι και 4!! Αλλά για το μάθημα μας και τα παιδιά μας, με συμβούλους και παιδαγωγικά υπεύθυνους δίπλα μας, όχι μια στο τετράμηνο να βγει η υποχρέωση!! Κι όχι για ιχνηλατήσεις, να φτιάχνουμε υπολογιστές, δίκτυα, φωτοτυπικά, τη βρύση και τα πόμολα!Τόσο απλά.Μια χαρά τα λέει η παραπάνω ΕΛΜΕ! Άλλωστε όπως ορίζει ο νόμος, αν θέλουν τηλεργασία να προσφέρουν τα μέσα. Έχουμε κλείσει 2 χρόνια πανδημίας κι ακόμα τίποτα. Ξανά, ας φροντίσουν για τις απαιτήσεις της τηλεκπαίδευσης πρώτα, είτε να αναβαθμίσουν το σχολείο ή να μας παρέχουν εξοπλισμό και τότε ας μας υποχρεώσουν.Λύσεις υπάρχουν, στο κάτω κάτω αν δεν μου παρέχουν εξοπλισμό και δεν μπορώ να πάω στο σχολείο για αντικειμενικούς λόγους τότε μπορεί να γίνει αναπλήρωση μαθημάτων. Άσε που τελευταία σαν πολύ εύκολα να καταφεύγουμε στην τηλεκπαίδευση. Από την πλήρη άγνοια φτάσαμε στο σημείο να θεωρείται λύση "δια πάσαν νόσον και πάσαν μαλακίαν".
Εκπαιδευτικός γλίστρησε σε παγωμένο προαύλιο δημοτικού σχολείου σε
Εννοείς ότι πήγε στο σχολείο να κάνει τηλεκπαίδευση, ενώ είχε τη δυνατότητα να κάνει τηλεκπαίδευση από το σπίτι της? Την γνωρίζεις?
Γνωρίζεις αν είχε δυνατότητα και τι δυνατότητα είχε; Αν έχει εξοπλισμό και κατάλληλη σύνδεση διαδικτύου στο σπίτι κλπ;
Όχι παιδιά, δεν το γνωρίζω αυτό. Ούτε γνωρίζω ότι δεν είχε τη δυνατότητα. Αυτό που γνωρίζω ειναι ότι ένας άνθρωπος αναγκάστηκε να κυκλοφορήσει, και μάλιστα σε περιοχή της Αθήνας που έχει πολύ χιόνι, για να πάει να κάνει μάθημα στο σχολείο, μια μέρα που όλος ο κόσμος παρακαλάει να μην χρειαστεί να βγει από το σπίτι. Αν ευθύνεται ο διευθυντής που πίεσε, αν ήταν καμιά εξυπνάδα ψευτοεπαναστατών του σχολείου της, αν η ίδια ήθελε να αντιδράσει έτσι στην Κεραμέως, ή αν απλά δεν μπορούσε, δεν το γνωρίζω. Το θέμα είναι όμως, ποια είναι η στάση των εκπροσώπων μας απέναντι σ αυτό. Γιατι την ιδέα εν μέσω κακοκαιρίας να δουλεύουμε στο σχολείο, δεν την έβαλε το υπουργείο.,
Αφού δεν γνωρίζεις να ανακαλέσεις τον ειρωνικό χαρακτηρισμό "εξυπνάδες" και να ευχηθείς περαστικά.