0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Όταν ήμασταν κλειστά 1 βδομάδα λόγω των σεισμών εδώ, δεν υπήρξε καν υπόνοια για τηλεκπαίδευση.
το Υπουργείο είχε προγραμματίσει τηλεκπαίδευση για φέτος. Οι τεχνικοί δούλευαν από τον Αύγουστο για να αναβαθμίσουν την πλατφόρμα και όσοι χρησιμοποιήσατε ήδη το webex θα είδατε ότι το περιβάλλον εργασίας έχει αλλαγές.
Μα το έχεις αποδείξει και εσύ και άλλοι εδώ μέσα πάμπολλες φορές, ότι η μοναδική σας έγνοια είναι η πληρωμένη αργία... μετά αναρωτιόμαστε γιατί δεν έχουμε το σύστημα της Φινλανδίας!!! Πρώτα - πρώτα γιατί δεν έχουμε το εκπαιδευτικό σώμα της Φινλανδίας... καλό είναι η κριτική να ξεκινά ΠΑΝΤΑ από τον εαυτό μας.
Τις αλλαγές και αναβαθμίσεις στο webex τις κάνει η εταιρία Cisco και όχι το Υπουργείο...
Και οι τεχνικοί για την υποστήριξη του webex στο υπουργείο γιατί πληρώνονται? Για να περνάει η ώρα?
Αυτό που λες φταίει σίγουρα (χαχα) που δεν έχουμε το σύστημα της Φινλανδίας κι όχι τα παρακάτω που γράφω - τα οποία κάνουν το συγκεκριμένο σύστημα να είναι ένα από τα κορυφαία -: στη συγκεκριμένη χώρα, οι μαθητές προετοιμάζονται για τη ζωή κι όχι για τις ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ (γι'αυτό και δεν υπάρχουν διαγωνίσματα ούτε εξετάσεις μέχρι την τελευταία τάξη του Λυκείου), δεν υπάρχουν βαθμολογίες μέχρι την 3η Δημοτικού και στη συνέχεια οι βαθμοί είναι ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΙ και μόνο οι μαθητές κι οι γονείς τους τούς γνωρίζουν, το σχολικό περιβάλλον εκεί είναι ζεστό, ασφαλές κι υποστηρικτικό, δίνεται έμφαση στα μαθήματα ζωγραφικής, μουσικής, ραπτικής, ξυλουργικής κλπ., οι μαθητές δεν αντιμετωπίζονται σαν ένα "κοπάδι", αλλά σαν ένα ανθρώπινο σύνολο, που μπορεί να συνεργαστεί και να αλληλεπιδράσει, τα σχολεία εκεί είναι μικρά, ώστε οι εκπαιδευτικοί να γνωρίζουν καλά τους μαθητές τους και μάλιστα, οι εκπαιδευτικοί έχουν για αρκετά συνεχόμενα χρόνια τα ίδια παιδιά, ώστε να δημιουργούν μαζί τους ισχυρές βάσεις, η διαφορά μεταξύ "καλών" και "κακών" μαθητών είναι η μικρότερη στον κόσμο, οι Φινλανδοί συνάδελφοι δαπανούν λιγότερες ώρες στο σχολείο καθημερινά, γιατί χρησιμοποιούν τον υπόλοιπο χρόνο στο να γνωρίσουν καλύτερα τους μαθητές τους & να τους αξιολογήσουν πιο σωστά, δεν υπάρχει ούτε βιασύνη, ούτε πίεση, καθώς εκεί κυριαρχεί η άποψη ότι "τα παιδιά μαθαίνουν καλύτερα, όταν είναι έτοιμα", οι εργασίες των μαθητών για το σπίτι είναι ελάχιστες, τα διαλείμματα στο σχολείο είναι μεγαλύτερα, παρέχεται δωρεάν φαγητό, συχνά τα μαθήματα γίνονται σε εξωτερικούς χώρους, σε ειδικά παγκάκια, τοποθετημένα αμφιθεατρικά, οι εκπαιδευτικοί παίρνουν μισθό 3.000 ευρώ (που είναι ένας μέσος μισθός), επίσης, 3 χρόνια άδεια μητρότητας και 150 ευρώ το μήνα για κάθε δικό τους παιδί, μέχρι την ηλικία τωμν 17 ετών, όσοι ασχολούνται με τα εκπαιδευτικά προγράμματα, τις χρηματοδοτήσεις κλπ. δεν είναι πολιτικοί, αλλά εκπαιδευτικοί, που έχουν τους ίδιους κοινούς στόχους με τους υπόλοιπους συναδέλφους τους, υπάρχει σταθερότητα στα εκπαιδευτικά πράγματα ανεξαρτήτως κυβερνητικών ή υπουργικών αλλάγών και πολλά άλλα. Για όλα αυτά που δεν έχει το ελληνικό δημόσιο σχολείο, δε φταίω ούτε εγώ, ούτε οι υπόλοιποι Έλληνες συνάδελφοι, αλλά όσοι Έλληνες πολιτικοί τόσα χρόνια απαξιώνουν εμάς & το έργο μας. Αν εσύ νιώθεις καλά να κατηγορείς εμένα κι όχι τους πραγματικά υπεύθυνους, κάντο, αδιαφορώ για τη γνώμη σου. Διάβασε όλα όσα έγραψα, σκέψου κι άσκησε κριτική σ'εκείνους που πρέπει...