0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Από την Παρασκευή γιατί έκαναν ραπιντ σήμερα;Σάββατο έπρεπε να είχαν πάει.
Το πρωτόκολλο λέει την πρώτη μέρα. Δεν εννοεί εργάσιμες...
Για να σου λύσω την απορία: οι μαθητές/-τριες που ήταν κρούσματα, την Παρασκευή είχαν πάει στο σχολείο, με συμπτώματα (πονόλαιμο, πονοκέφαλο κλπ.) και το ξέρω πολύ καλά, γιατί στο 1 από τα τμήματα φοιτά και το παιδί μου, που μου το είπε, αλλά κοίταξα κι εγώ η ίδια χθες τα απουσιολόγια των συγκεκριμένων 4 τμημάτων...Πήγαν και τσέκαραν τι γίνεται μετά τη λήξη των μαθημάτων, δηλ. νωρίς το απόγευμα της Παρασκευής και επίσημα δε γινόταν τότε να ειδοποιηθεί το σχολείο. Ανεπίσημα, βέβαια, κάποιοι είχαμε μάθεἲ για μερικά παιδιά ότι βρέθηκαν θετικά κι ενημερώσαμε με τη σειρά μας κάποιους γονείς και πράγματι το Σάββατο πήγαμε κάποιοι τα παιδιά μας για rapid (κι εγώ το παιδί μου). Όμως, δεν το έκαναν αυτό όλοι, μαζικά, οι 100 περίπου εμπλεκόμενοι μαθητές το Σάββατο, γιατί το σχολείο επισήμως έλαβε γνώση τη Δευτέρα το πρωί. Εν τω μεταξύ, όσα παιδιά (πολύ λίγα ευτυχώς) βγήκαν χθες θετικά, υποθέτω ότι μέσα στο Σαβ/κο που κινούνταν ελεύθερα, κόλλησαν και κάποιους άλλους...
Δεν είναι πάντα εύκολο... Εμείς μάθαμε ότι μαθητής που είχε έρθει Δευτέρα και μετά έλειπε με πυρετό βγήκε θετικός στο τέλος της εβδομάδας, Παρασκευή μεσημέρι. Είχαν περάσει ήδη 5 μέρες Δηλαδή. Δεν είπαμε τίποτα γιατί δεν είχε πια νόημα.
Το έμαθαν..αλλά έτσι και αλλιώς ακολούθησε η εβδομάδα της κακοκαιρίας. Δεν είναι πάντα εύκολο.
Υπάρχει λόγος που τα τεστ γίνονται τις μέρες 1,5. Σαφώς και αν το θέμα είναι αν θα με ελέγξουν τότε κάνω το τεστ όποτε πρόκειται να με ελέγξουν. Αν το θέμα είναι κόλλησα ή όχι και προστατευω την οικογένεια μου τότε κάνω το τεστ έτσι κι αλλιώς.Αν η Παρασκευή π.χ είναι η μέρα που βρίσκεται θετικό κρούσμα στην τάξη τότε Παρασκευή έως Σάββατο πρέπει όλη η τάξη να ελεγχθεί. Υπαρχουν μαθητές που το Σάββατο έχουν φροντιστήρια. Ραπιντ για ανεμβολιαστος, σελφ για εμβολιασμενους. (Προσωπικά δεν συμφωνώ με αυτή την διαφοροποίηση και εγώ κάνω ραπιντ σε αυτή την περίπτωση.) Οι έλεγχοι για πέντε μέρες είναι ουσιαστικά καθημερινοί και ενώ αφορούν το σχολείο στην ουσία είναι μέσο πρόληψης γενικά. Το ότι ήρθα σε επαφή με κρούσμα εντός του σχολικου περιβάλλοντος δεν σημαίνει ότι αν κολλήσω θα μεταδίδω μόνο εντός του Σχολικού περιβάλλοντος. Στην πραγματικότητα το σύστημα test to stay αφορά μόνο το σχολείο. Διαφορετικά στους υπόλοιπους τομείς θα έπρεπε να αυτοπεριοριζομαστε.
Δεν διαφωνώ σε τίποτα μαζί σου! Απλά απορώ γιατί είναι υποχρεωμένος ο μαθητής να κάνει το σαββατοκύριακο ράπιντ! Θα μπορούσε να κάνει σελφ τεστ και να ξέρει. Η επαφή με θετικό κρούσμα ισχύει και για τη δουλειά σε ένα μαγαζί. Αλλά δεν υποχρεώνουν το προσωπικό να κάνει 5 τεστ σε 5 μέρες, ειδικά αν υπάρχει και αργία μέσα. Αν αναφερόμαστε μόνο στην προστασία της κοινωνίας, τότε θα έπρεπε να γίνεται με τον ίδιο τρόπο σε όλους τους εργασιακούς χώρους. Το λέω αυτό γιατί μέσα σε δύο εβδομάδες μας ήρθε μήνυμα 3 φορές για στενή επαφή με κρούσμα. Τρέχαμε να κάνουμε τα ράπιντ, αλλά προσωπικά την μία Κυριακή που μας έτυχε, του έκανα σελφ και δεν το πήγα για ράπιντ.
Γιατί το σελφ είναι αναξιόπιστο πρώτον, δευτερον για να μπει σε καραντίνα άμεσα και να λάβει η οικογένεια τα μέτρα της και τρίτον, λιγότερο σημαντικό αλλά όχι αδιάφορο, για να μην χάσει τη Δευτέρα μάθημα κ ο γονιός τη δουλειά του. Από τη στιγμή που δεν υπάρχει άμεσο κλείσιμο τμήματος και καραντίνα όλων των μαθητών, χρειάζεται συστηματικό τεστ. Που ούτως ή άλλως ελάχιστο εινΙ κ αυτό το δυο ραπιντ με διαφορα τόσων ημερών, κάθε μέρα έπρεπε κανονικά.