0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: oparin στις Μάιος 04, 2022, 03:56:35 μμΤα πράγματα είναι απλά μόνο όταν θέλεις να δεις τα πράγματα ρεαλιστικά και στην πραγματική βάση. Τόσα χρόνια διόριζε πολύ περισσότερους φυσικούς σε σχέση με τις υπόλοιπες ειδικότητες κυρίως βιολόγους και χημικούς (αναφέρομαι προ του 2009). Αυτό φαίνεται άλλωστε ακόμη και σήμερα βλέποντας και συναντώντας τους υπάρχοντες καθηγητές στα σχολεία που δουλεύουμε. Αναλυτικά στοιχεία έχει ανεβάσει κατά καιρούς ο gvasilis.Έπειτα λόγω οικονομικής κρίσης, αλλαγές αναλυτικων προγραμματων, συγχωνευσεις σχολείων, συνταξιοδοτησεις κτλ ο αριθμός των φυσικών φαίνεται να εξορθολογιζεται και ελπίζω όχι πάλι εις βάρος όλων ειδικοτήτων.Έχω πολλούς φίλους φυσικούς και εύχομαι πραγματικά να διορίσει πολλούς, αλλά όχι με διαφορετικούς κανόνες και τσατσικες κατανομές.Αυτό που με ενοχλεί όμως είναι ότι διεκδικείται για να διορίσει κόσμο να γίνεται η φυσική από το νηπιαγωγείο, έλεος..και μάλιστα κάποια από τα τζιμανια από κάποια από τις ενώσεις σας πρότεινε κιόλας πόσες ώρες Βιολογίας, Χημείας και Γεωλογίας πρέπει να γίνουν.Λίγο μέτρο παιδιά..[Τα είπες ΟΛΑ όπως ακριβώς είναι.. όσο πιο γρήγορα το αντιληφθούν τόσο καλύτερα θα είναι.. κάθε σχολείο πόλης με 3+3+1 τμήματα αντίστοιχα σε κάθε τάξη έχουν 2 φυσικούς.. γιατί;; για 22 ώρες;; σκεφτείτε από που παίρνουν μετά ώρες..Αξίζει ομως ωα διορίζει χημικούς-βιολόγους-γεωλόγους με τα μονόωρα μαθηματα
Τα πράγματα είναι απλά μόνο όταν θέλεις να δεις τα πράγματα ρεαλιστικά και στην πραγματική βάση. Τόσα χρόνια διόριζε πολύ περισσότερους φυσικούς σε σχέση με τις υπόλοιπες ειδικότητες κυρίως βιολόγους και χημικούς (αναφέρομαι προ του 2009). Αυτό φαίνεται άλλωστε ακόμη και σήμερα βλέποντας και συναντώντας τους υπάρχοντες καθηγητές στα σχολεία που δουλεύουμε. Αναλυτικά στοιχεία έχει ανεβάσει κατά καιρούς ο gvasilis.Έπειτα λόγω οικονομικής κρίσης, αλλαγές αναλυτικων προγραμματων, συγχωνευσεις σχολείων, συνταξιοδοτησεις κτλ ο αριθμός των φυσικών φαίνεται να εξορθολογιζεται και ελπίζω όχι πάλι εις βάρος όλων ειδικοτήτων.Έχω πολλούς φίλους φυσικούς και εύχομαι πραγματικά να διορίσει πολλούς, αλλά όχι με διαφορετικούς κανόνες και τσατσικες κατανομές.Αυτό που με ενοχλεί όμως είναι ότι διεκδικείται για να διορίσει κόσμο να γίνεται η φυσική από το νηπιαγωγείο, έλεος..και μάλιστα κάποια από τα τζιμανια από κάποια από τις ενώσεις σας πρότεινε κιόλας πόσες ώρες Βιολογίας, Χημείας και Γεωλογίας πρέπει να γίνουν.Λίγο μέτρο παιδιά..[Τα είπες ΟΛΑ όπως ακριβώς είναι.. όσο πιο γρήγορα το αντιληφθούν τόσο καλύτερα θα είναι.. κάθε σχολείο πόλης με 3+3+1 τμήματα αντίστοιχα σε κάθε τάξη έχουν 2 φυσικούς.. γιατί;; για 22 ώρες;; σκεφτείτε από που παίρνουν μετά ώρες..
Εγώ ξέρω ότι στην περιφέρεια που είμαι φέτος, εκτός Αττικής, δεν υπάρχουν φυσικοί στα γυμνάσια, κυρίως βιολόγοι και μαθηματικοί. Φυσικούς βρίσκεις μόνο στα λύκεια φέτος.
Τολμάς να πεις τέτοιο πράγμα;;; Θα σε φαν οι βιολόγοι κ ο gvasilis.
Βρε βρε βρε...Καλώς τον.Καλά εσύ δεν έλεγες πέρσι ότι οι βιολόγοι κάνουν μόνο βιολογία και όλοι οι κακοί φυσικοί τους παίρνουμε τις ώρες τους γιατί τα κάνουμε όλα και δεν μας νοιάζει τίποτα, μόνο να κλείνουμε ωράριο; Φέτος τι έγινε; Οι βιολόγοι δεν έχουν αφήσει κοκαλάκι, έχουν πάρει όλες τις ώρες φυσικής, χημείας, γεωγραφίας στα γυμνάσια.
Η μόνη εξήγηση που μπορώ να δώσω είναι ότι δεν καταλαβες τι ελεγα.
Οι συνάδελφοι χημικοί και βιολόγοι καλόμαθαν. Πήρε σύνταξη αριθμός άνω των δύο χιλιάδων συναδέλφων φυσικών και διορίστηκε διψήφιος αριθμός. Ο αλγόριθμος εξαφάνισε τους φυσικούς. Ένα μάθημα δύσκολο ασκησιολογικό κι εξαφανίστηκε απ' το χάρτη στις ώρες. Μ' αποτέλεσμα να μη μπορεί να διδαχθεί. Και δόθηκαν οι ώρες στην παπαγαλίστικη βιολογία και στην παπαγαλίστικη χημεία. Ενδεικτική η άγνοια μαθηματικών που 'χουν οι απόφοιτοι βιοχημικών τμημάτων οι οποίοι αν τους ζητηθεί να διδάξουν φυσική αδυνατούν. Ενώ για ένα φυσικό η διδασκαλία χημείας και βιολογίας είναι πανεύκολη. Ο βιολόγος oparin μιλά και για ώρες φυσικής στο νηπιαγωγείο παραληρώντας. Ήλθαν αμφότεροι με το χημικό BILL231 (του οποίου του εξηγείς τι συμβαίνει με τον αλγόριθμο, αδυνατεί να καταλάβει τι του λες και συνεχίζει τα ίδια περί μη κενών! Πού να παν ρε Άρχοντα αφού μηδενίζει τα πραγματικά κενά ο αλγόριθμος! Χαχαχαχα!) σ' ένα ποστ που αφορούσε φυσικούς και καμμιά αναφορά σ' άλλες ειδικότητες δε γινόταν για να προσβάλλουν και να λασπολογήσουν. Αυτό το ήθος των βιοχημικών. Έτσι έμαθαν κι αυτά διδάσκουν στους μαθητές τους μαζί με την παπαγαλία των μαθημάτων τους.