0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αφού έβαλαν τους πάντες να κυνηγάνε προσόντα και "προσόντα", αφού κάποιοι έκαναν 2ο πτυχίο, 2ο μεταπτυχιακό, 9μηνα σεμινάρια (της πλάκας) τώρα θα τους πετάξουν κι ένα διαγωνισμό ΑΣΕΠ. Πώς το είχε πει κάποτε η Διαμαντοπούλου; Θα είναι πολύ δύσκολο να δουλέψει κάποιος στην εκπαίδευση. Ε, αυτό ακριβώς. Αν σκεφτεί κανείς πόσο χρόνο, κόπο και χρήμα πρέπει να ξοδέψει κάποιος για να διοριστεί και να αμοίβεται με ένα ποσό δυσανάλογο των σπουδών και των ευθυνών που αναλαμβάνει, αντιλαμβάνεται την παράνοια που ζούμε. Ειδικά αν αναλογιστούμε ότι με τόσα ακαδημαϊκά προσόντα ένας εκπαιδευτικός θα έπρεπε να διδάσκει σε πανεπιστήμιο και όχι να παρακαλάει για αναπληρώσεις, ενισχυτικές ή έστω μια μόνιμη θέση στη δευτεροβάθμια ή πρωτοβάθμια εκπαίδευση...
Στους φιλολογους ωστοσο δεν ισχυει αυτο συναδελφε. Εχει κλεισει
Είμαι 15 χρόνια διορισμένος με γραπτό διαγωνισμό και δεν με αφορά το θέμα.Όμως σκέφτομαι τον 50αρη μαθηματικό που δουλεύει σε φροντιστήριο και θέλει να έχει την ευκαιρία να διοριστεί. Σκέφτομαι και τον 30αρη μαθηματικό που δεν είχε ποτέ την ευκαιρία να δώσει γραπτό διαγωνισμό ως τώρα. Σκέφτομαι ότι υπάρχει κόσμος που πρέπει να έχει την ευκαιρία. Λέω ναι λοιπόν στον γραπτό διαγωνισμό. Αλήθεια γιατί άργησε 3 χρόνια να φέρει αυτό που είχε στο προγραμμά της η ΝΔ ; Άργησε, δεν θα την ψηφίσω ...
Οι υπέρμαχοι του γραπτού ΑΣΕΠ πώς είστε τόσο σίγουροι ότι θα γράψετε, αφού στο ΙΕΠ ξεκινάει η συγγραφή νέων προγραμμάτων σπουδών με διαφορετική φιλοσοφία π.χ εισαγωγή της καινοτομίας "ανεστραμμένη τάξη"; Αν στην ειδική διδακτική σας βάλει θέμα διοργάνωσης project με βάση τα εργαστήρια δεξιοτήτων που τόσο πολυδιαφημίζουν τι θα κάνετε;