*

Αποστολέας Θέμα: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα  (Αναγνώστηκε 136102 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Dume

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 215
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #392 στις: Μάιος 29, 2022, 10:16:06 πμ »
Ποιο γραπτό Ασεπ μας λέτε όταν οι αιτήσεις στην ειδική ήταν 80000; Και γραπτό Ασέπ να μπει κάποιοι κλάδοι όπως δασκάλων και ψυχολόγων έχουν τέτοια απορροφητικότητα (δουλεύουν και 25άρηδες) που θα τους παίρνουν χωρίς διαγωνισμό.Στον γραπτό θα πάνε 30000 φιλόλογοι να διαγωνιστούν για 1000 θέσεις μονίμων και αναπληρωτών και θα καταντήσουν να γράφουν συνέχεια γραπτό κάθε 3 χρόνια. Αντί να ζητάτε κλείσιμο σχολών,ζητάτε άλλα


Τα παραπάνω επιχειρήματά έχουν συζητηθεί εκτενώς στο παρόν νήμα.


1. Όσον αφορά στον μεγάλο αριθμό των αιτήσεων και τη δυσκολία - θεωρητικά - διενέργειας γραπτού διαγωνισμού, θα ήθελα να επισημάνω πως:

- ο αριθμός θα είναι μικρότερος στην περίπτωση γραπτού διαγωνισμού, γιατί

α. πολλοί μπαίνουν στους πίνακες ως "αλεξιπτωτιστές", επειδή έτυχε να έχουν "προσόντα" που μοριοδοτούνται και δίχως πραγματικό μεράκι να γίνουν εκπαιδευτικοί. Οι παραπάνω δεν θα έχουν κίνητρο να προετοιμαστούν και έτσι δεν θα αιτηθούν για ένα γραπτό διαγωνισμό.

β. πολλοί που απέκτησαν τα εν λόγω προσόντα δεν έχουν πραγματικές γνώσεις, οπότε και αυτοί ομοίως θα διστάσουν να εξεταστούν γραπτώς.

γ. ο Ενιαίος Γραπτός Διαγωνισμός του ΑΣΕΠ για διοικητικές θέσεις πολλαπλών ειδικοτήτων, που επίκειται το Φθινόπωρο και ο οποίος θα λαμβάνει χώρα κάθε 2 χρόνια, αναμένεται να έχει εκατοντάδες χιλιάδες συμμετοχές. Εφόσον τον καθιερώνει ο ΑΣΕΠ, αυτό σημαίνει πως είναι τεχνικά εφικτό να διενεργείται.

δ. Στα πιο καθ' ημάς, στις πανελλαδικές εξετάσεις συμμετέχουν πάνω από 100.000 υποψήφιοι και οι εξετάσεις αυτές διενεργούνται δίχως πρόβλημα κάθε έτος.


2. Σχετικά με τη μεγάλη απορροφητικότητα κάποιων κλάδων και το - θεωρητικά - μάταιο διενέργειας γραπτής εξέτασης, θα έλεγα το εξής:

α. οι κλάδοι αυτοί είναι ελάχιστοι και σύντομα θα "φρακάρουν" επίσης, λόγω της γενικευμένης ανεργίας, η οποία δεν πρόκειται να μειωθεί για τα πολλά επόμενα χρόνια. Εξάλλου το είδαμε αυτό χαρακτηριστικά να συμβαίνει και με την ειδική αγωγή τις προηγούμενες μέρες.

β. οι βασικοί κλάδοι της εκπαίδευσης - και δη της δευτεροβάθμιας - είναι ήδη φρακαρισμένοι. Κλάδοι όπως των Φιλολόγων, των Θεολόγων, των Φυσικών, των Ξενόγλωσσων κτλ. είναι απολύτως φρακαρισμένοι, ενώ άλλοι κλάδοι όπως των Μαθηματικών θα έχουν ομοίως φρακάρει στους επόμενους πίνακες. Η εξαίρεση που αναφέρετε, μάλλον επιβεβαιώνει τον κανόνα...

γ. τέλος, αυτή η ανισότητα ζήτησης και προσφοράς είναι μια σταθερά. Ίσχυε και την περίοδο των γραπτών διαγωνισμών μεταξύ 1998-2008. Σε κάποιους κλάδους διαμορφωνόταν υψηλή βάση, σε άλλους χαμηλότερους. Δεν πρόκειται για κάτι παράξενο. Το ίδιο ισχύει και σήμερα. Αλλού θέλεις 100 μόρια για να πας αναπληρωτής (!!!) και αλλού 40.


3. Περί του - θεωρητικά - μάταιου του να δώσουν εξετάσεις 30.000 φιλόλογοι για 1.000 θέσεις

α. Πολύ περισσότερο μάταιο είναι αυτό που συμβαίνει τώρα, όπου και οι 29.000 φιλόλογοι από τις 30.000 δεν έχουν την παραμικρή ελπίδα, ό,τι και αν κάνουν.

Στην περίπτωση του γραπτού διαγωνισμού, όλοι τους θα έχουν καταρχάς το δικαίωμα στην ελπίδα. Και επίσης θα έχουν όλο και μεγαλύτερες πιθανότητες χάρη στην προσπάθειά τους, τη μελέτη τους κτλ.

β. Εν γένει, το παρόν σύστημα πετάει στα σκουπίδια το 90% όσων βρίσκονται στους πίνακες. Μάλιστα το ποιοι αποτελούν αυτό το 90% θα παγιωθεί απολύτως με τους επόμενους πίνακες, καθώς από κει και πέρα θα είναι αδύνατες οι όποιες ανακατατάξεις, εφόσον σχεδόν όλοι θα έχουν αρκετά τυπικά προσόντα.


4. Όσον αφορά την "κατάντια του να γράφουν κάθε 3 χρόνια διαγωνισμό οι αναπληρωτές", θα έλεγα τα εξής:

α. Στο βαθμό που γνωρίζω από τις διαρροές των τελευταίων μηνών, το εικαζόμενο νέο σύστημα θα περιλαμβάνει γραπτό διαγωνισμό για όσους ενδιαφέρονται για διορισμό. Όχι για τους αναπληρωτές. Και προφανώς ένα τέτοιο σοβαρό σύστημα επιλογής θα πρέπει να αφορά τη μόνιμη και σταθερή απασχόληση, με την αναπλήρωση να περιορίζεται στην εξαίρεση.

Άλλωστε, η παγίωση του θεσμού του αναπληρωτή την τελευταία δεκαετία υποβάθμισε τρομακτικά το επίπεδο της εκπαίδευσης στη χώρα μας και φυσικά εξαθλίωσε και δίχασε πολλαπλώς εμάς τους εκπαιδευτικούς

β. Τη λέξη "κατάντια" θα την κρατούσα για αυτό που συμβαίνει τώρα με το "προσοντολόγιο". Εξαιτίας του έχουν καταντήσει τα μεταπτυχιακά ευτελή χαρτιά που τα μοιράζουν αφειδώς σε όλους, εξαιτίας του καίγονται τα χλωρά μαζί με τα ξερά, εξαιτίας του όσοι έχουν μια άλφα οικονομική άνεση προσπερνάνε στη στροφή όσους δεν την έχουν.


5. Όσον αφορά στην πρότασή σας να κλείσουν σχολές:

α. αυτό δεν είναι εφικτό από τη μια μέρα στην άλλη

β. αν παύσει η παραγωγή πτυχιούχων, ξαφνικά θα έχουμε ένα ηλικιακό χάσμα, με τους διαθέσιμους καθηγητές να είναι μόνο άνω των 40 ετών. Τραγικό νομίζω, να διδάσκει τους εφήβους ή τα παιδιά μόνο η προ-προηγούμενη γενιά.

[κάτι που ήδη συμβαίνει βέβαια στις περισσότερες ειδικότητες λόγω του προσοντολογίου]

γ. ακόμα και αν κλείσουν όλες οι σχολές διαμιάς, τι θα γίνει με τους 150.000 αποφοίτους που υπάρχουν αυτήν τη στιγμή; Θα χρειαστούν 30 χρόνια για να απορροφηθούν.

Μήπως θα τους πούμε "λυπούμαστε, χάσατε";


ΕΠΙΛΟΓΙΚΑ

Πέρα από όλα τα παραπάνω, ο πραγματικός ελέφαντας στο δωμάτιο είναι άλλος.

Αν τα θυμάμαι καλά από προηγούμενη συζήτησή μας σε αυτό το νήμα, εσείς διοριστήκατε τη δεκαετία του 1990 με την επετηρίδα και σε ένα εντελώς άλλο κοινωνικό-οικονομικό πλαίσιο, στο οποίο δεν υπάρχει καμία δυνατότητα επιστροφής.

Πολλοί υπερασπιστές της επετηρίδας (με την κλασική της μορφή ή με αυτήν του προσοντολογίου), υποστηρίζετε πως ο πληθωρισμός των σχολών έριξε τις βάσεις τους και κατά συνέπεια το επίπεδο των *νέων* (σχετικό αυτό...) πτυχιούχων.

Αν ισχύει ωστόσο το παραπάνω, έρχεστε στα λόγια μου.

Αν όντως το επίπεδο των αποφοίτων είναι τόσο χαμηλό, τότε πώς καταφέρνουν όλοι τους να αποκτούν 1 και 2 μεταπτυχιακά;

Μήπως τελικά τα προσόντα αυτά δεν σημαίνουν τίποτα; Μήπως ο καθένας τα αποκτά με τον ίδιο εύκολο τρόπο με τον οποίο μπαίνει στο πανεπιστήμιο;

Αν ναι, τότε πώς μπορούμε να υπερασπιζόμαστε το προσοντολόγιο που ακριβώς αυτό επιβραβεύει;

--------

Κατά τη γνώμη μου, η κατάσταση που διαμορφώθηκε από το 2008 έως σήμερα είναι εντελώς στρεβλή και δεν μπορεί να επιλυθεί με μερεμέτια σε ένα σύστημα στυλ προσοντολογίου.

Είναι επιβεβλημένη η άμεση καθιέρωση ενός γραπτού διαγωνισμού, ώστε να ξεχωρίσει επιτέλους η ήρα από το στάρι και ο καθένας μας και η κάθε μια να ξέρει τι να κάνει και τι προοπτικές έχει.



« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 29, 2022, 10:28:51 πμ από Dume »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:08:53 »

Αποσυνδεδεμένος Vagg91

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2437
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #393 στις: Μάιος 29, 2022, 10:17:10 πμ »
Σωστοτατος συναδελφε 🙃🙃🙃🙃...περιεκτικοτατος και απαντας ορθα και αρτιοτατα σε ολα τα ερωτηματα που τεθηκαν στο παρων ποστ
Εγω θα προτεινα, αν το θεωρεις και εσυ συναιτο και ορθο, να γραφουν ΑΣΕΠ για πιστοποιηση των γνωσεων και οι διορισμεμοι ανα 5ετια λογου χαρη...Γιατι η επιστημη προχωρα και πρεπει να εξεταζομαστε και στις νεες προκλησεις του νεου ψηφιακου σχολειου
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 29, 2022, 10:23:43 πμ από Vagg91 »

Αποσυνδεδεμένος asta napane

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 953
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #394 στις: Μάιος 29, 2022, 10:23:37 πμ »
@Dume

Ενώ έχεις δίκιο σχεδόν σε όλα  και - προσωπικά ξαναλέω- συμφωνώ με τον ΑΣΕΠ , πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι το ΥΠΑΙΘ δεν λειτουργεί με τη λογική και τη δικαιοσύνη. Καλά κάνετε και τα γράφετε όλοι όσα θέλετε να πείτε, αλλά οι μεθοδεύσεις και η κοροϊδία είναι τεράστια. Και όποιος στα κενά εκμεταλλευτεί προβλέψεις καταστάσεις (κάποιοι τα στήνουν κιόλας) και διοριστεί. Μόνο ψάξε πώς συμπεριφέρεται το υπουργείο σε όσους (προσοντούχους, όχι σκέτους υπαλλήλους)  ασεπίτες είναι ήδη μόνιμοι απέναντι σε : διορισμένους περισσότερα χρόνια - όχι πολλά- με επετηρίδα , σε αλεξιπτωτιστές ημετέρους. Μόνο αυτό.

Το παιχνιδάκι το παίζουν οι πολιτικάντηδες όπως τους βολεύει, τελευταία δε  άγαρμπα και χωρίς μαεστρία, χωρίς να ανοίγει μύτη και κατάμουτρα.

Αποσυνδεδεμένος Dume

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 215
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #395 στις: Μάιος 29, 2022, 10:34:04 πμ »
@Dume

Ενώ έχεις δίκιο σχεδόν σε όλα  και - προσωπικά ξαναλέω- συμφωνώ με τον ΑΣΕΠ , πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι το ΥΠΑΙΘ δεν λειτουργεί με τη λογική και τη δικαιοσύνη. Καλά κάνετε και τα γράφετε όλοι όσα θέλετε να πείτε, αλλά οι μεθοδεύσεις και η κοροϊδία είναι τεράστια. Και όποιος στα κενά εκμεταλλευτεί προβλέψεις καταστάσεις (κάποιοι τα στήνουν κιόλας) και διοριστεί. Μόνο ψάξε πώς συμπεριφέρεται το υπουργείο σε όσους (προσοντούχους, όχι σκέτους υπαλλήλους)  ασεπίτες είναι ήδη μόνιμοι απέναντι σε : διορισμένους περισσότερα χρόνια - όχι πολλά- με επετηρίδα , σε αλεξιπτωτιστές ημετέρους. Μόνο αυτό.

Το παιχνιδάκι το παίζουν οι πολιτικάντηδες όπως τους βολεύει, τελευταία δε  άγαρμπα και χωρίς μαεστρία, χωρίς να ανοίγει μύτη και κατάμουτρα.

Δεν διαφωνώ καθόλου asta napane με όσα λες, και εδώ και σε άλλα σχόλιά σου.

Από την άλλη, αντιλαμβάνομαι πως καταλαβαίνεις καλά το συναίσθημα του να σε πνίγει η επιθυμία για μια δικαιότερη κατάσταση των πραγμάτων.

Οπότε, ναι, ας τα γράφουμε τουλάχιστον εδώ, εγώ και κάποιοι άλλοι, έστω να υπάρχουν. Μπορεί κάποιος να τα διαβάσει και να σκεφθεί αλλιώς.

Και ας ειρωνεύονται φθηνά κάποιοι άλλοι σχολιαστές... Τι να γίνει. Θα ζήσουμε και με αυτό :)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:08:53 »

Αποσυνδεδεμένος Vagg91

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2437
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #396 στις: Μάιος 29, 2022, 10:38:16 πμ »
Αν εννοεις εμενα οτι ειρωνευομαι , γιατι το εχεις πει και αλλη φορα, αυτη την φορα δεν ισχυει. Ειλικρινα. Οντως διαβασα την αναλυση που εκανες πιο πανω και ειναι πολυ ορθη. Και επειδη εκτιμω πλεον την ορθοτητα των επιχειρηματων σου, συμφωνεις με αυτο που εγραψα για τους ηδη επιτυχοντες ;;Τα βιβλια θα αλλαξουν . Δεν θα πρεοει να γραψουν και αυτοι για ελεγχο των γνωσεων που πρεπει να κατακτησουν για το νεο ψηφιακο σχολειο (διαδραστικοι πινακες, νεες εννοιες στα νεα βιβλια κτλ )

Αποσυνδεδεμένος Dume

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 215
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #397 στις: Μάιος 29, 2022, 10:39:56 πμ »
Αν εννοεις εμενα οτι ειρωνευομαι , γιατι το εχεις πει και αλλη φορα, αυτη την φορα δεν ισχυει. Ειλικρινα. Οντως διαβασα την αναλυση που εκανες πιο πανω και ειναι πολυ ορθη. Και επειδη εκτιμω πλεον την ορθοτητα των επιχειρηματων σου, συμφωνεις με αυτο που εγραψα για τους ηδη επιτυχοντες ;;Τα βιβλια θα αλλαξουν . Δεν θα πρεοει να γραψουν και αυτοι για ελεγχο των γνωσεων που πρεπει να κατακτησουν για το νεο ψηφιακο σχολειο (διαδραστικοι πινακες, νεες εννοιες στα νεα βιβλια κτλ )

Πώς την διάβασες αφού πόσταρες ακριβώς 1 λεπτό μετά από εμένα;



Αποσυνδεδεμένος Vagg91

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2437
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #398 στις: Μάιος 29, 2022, 10:41:40 πμ »
Διαβασα μερικα σημεια που με ενδιεφεραν και ηταν πολυ ορθα δομημενα με ενδιεφερει η γνωμη σου ωστοσο στο ερωτημα που σου ειπα
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 29, 2022, 10:48:18 πμ από Vagg91 »

Αποσυνδεδεμένος blueswire

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 849
  • Φύλο: Άντρας
  • carpe diem
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #399 στις: Μάιος 29, 2022, 12:49:22 μμ »
Θεωρώ ότι η ανάλυση του μέλους Dume παραπάνω με εκφράζει εκατό τοις εκατό και νομίζω ότι είναι μία ψύχραιμη και απολύτως ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΗ  θέση. Αγαπητοί συνάδελφοι, ο ρεαλισμός είναι αυτός που λείπει σ' αυτή την χώρα και η έλλειψή του μας έχει ταλαιπωρήσει. Οι προτάσεις για διορισμό όλων τώρα, για επετηρίδα για πάντα, για ανώτατη παιδεία για όλους, έφερε τα πράγματα εδώ που είναι. Κάποιοι που πίστεψαν τα παραπάνω ρομαντικά-ανεδαφικά έβαλαν το λιθαράκι τους για να δημιουργηθεί η σημερινή κατάσταση. Το παράλογο είναι ότι βλέπουν τί συμβαίνει και ακόμη επιμένουν στα παραπάνω. Όπως ειπώθηκε η επετηρίδα εξυπηρέτησε ένα συγκεκριμένο διάστημα και τώρα δεν έχει λόγο ύπαρξης. Οι νέοι απόφοιτοι έχουν προσόντα και είναι εξοικειωμένοι με ανταγωνιστικές συνθήκες που καλώς ή κακώς παντού επικρατούν. Ας δούμε στον ιδιωτικό τομέα τί συμβαίνει που οι ικανότητές σου αξιολογούνται καθημερινά ανεξάρτητα μάλιστα από τα παιδιά που έχεις (καρφί για προσοντολόγιο Γαβρόγλου). Οι νέοι πτυχιούχοι πρέπει να έχουν την ευκαιρία τους.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 29, 2022, 12:51:42 μμ από blueswire »

Αποσυνδεδεμένος riverlow

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 36
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #400 στις: Μάιος 29, 2022, 12:55:36 μμ »
Σωστοτατος συναδελφε 🙃🙃🙃🙃...περιεκτικοτατος και απαντας ορθα και αρτιοτατα σε ολα τα ερωτηματα που τεθηκαν στο παρων ποστ
Εγω θα προτεινα, αν το θεωρεις και εσυ συναιτο και ορθο, να γραφουν ΑΣΕΠ για πιστοποιηση των γνωσεων και οι διορισμεμοι ανα 5ετια λογου χαρη...Γιατι η επιστημη προχωρα και πρεπει να εξεταζομαστε και στις νεες προκλησεις του νεου ψηφιακου σχολειου
Κοιτα εσυ αν διοριστεις κ ασε μας εμας ;D ;D ;D ;DΑυτο ειναι συνετο και οχι συναιτο..αφου η επιστημη προχωρα :D :D :D

Αποσυνδεδεμένος Mini1234

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 309
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #401 στις: Μάιος 29, 2022, 12:56:37 μμ »
Toυλαχιστον με το συστημα ως εχει βολευονται αυτοι που εχουν τα περισσοτερα μορια. Με τον γραπτο διαγωνισμο ποιος σας λεει οτι θα ναι αντικειμενικο το συστημα; Εννοειται πως μπορουν να βαλουν ατομα δικα τους με αυτον τον τροπο ειναι δεδομενο. Φυσικα θα πεταχτουν ατομα εξω που τωρα δουλευουν στην εκπαιδευση. Αυτο δεν ειναι αδικο; Ελπιζω να μην ζησουμε τετοιες καταστασεις

Αποσυνδεδεμένος Vagg91

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2437
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #402 στις: Μάιος 29, 2022, 01:00:13 μμ »
Εσυ πως κοιταζεις εμας που ειμαστε αδιοριστοι riverlow...ετσι πανε αυτα 😂😂😂

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #403 στις: Μάιος 29, 2022, 01:04:23 μμ »
Χωρίς να θέλω να κρίνω ως σωστή ή λάθος την όλη ανάρτηση, θα σταθώ μόνο στο παρακάτω σημείο, με το οποίο διαφωνώ, και θα εξηγήσω γιατί.





Στην περίπτωση του γραπτού διαγωνισμού, όλοι τους θα έχουν καταρχάς το δικαίωμα στην ελπίδα. Και επίσης θα έχουν όλο και μεγαλύτερες πιθανότητες χάρη στην προσπάθειά τους, τη μελέτη τους κτλ.



Σύντομα σχόλια:

Το λεγόμενο "δικαίωμα στην ελπίδα" ακούγεται μόνο ως δήλωση πολιτικού (τα τελευταία χρόνια κάποιοι πουλάνε πια μόνο ελπίδα, αφού δεν έμεινε και τίποτα άλλο) και δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα.

Οι πιθανότητες δεν αλλάζουν, αν υποθέσουμε ότι το πλήθος των ενδιαφερόμενων παραμένει περίπου ίδιο και ο αριθμός διοριστέων το ίδιο μικρός. Σαφώς ελπίζει κάποιος ότι θα βρεθεί πιο κοντά στον διορισμό διαβάζοντας περισσότερο κλπ, αλλά αυτό θα εξαρτηθεί και από το πόσο και πόσοι θα διαβάσουν ανάλογα. Οπότε έχουμε υποκειμενικό κριτήριο όσον αφορά τις μαθηματικές πιθανότητες..
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος Dume

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 215
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #404 στις: Μάιος 29, 2022, 01:09:58 μμ »
Χωρίς να θέλω να κρίνω ως σωστή ή λάθος την όλη ανάρτηση, θα σταθώ μόνο στο παρακάτω σημείο, με το οποίο διαφωνώ, και θα εξηγήσω γιατί.



Σύντομα σχόλια:

Το λεγόμενο "δικαίωμα στην ελπίδα" ακούγεται μόνο ως δήλωση πολιτικού (τα τελευταία χρόνια κάποιοι πουλάνε πια μόνο ελπίδα, αφού δεν έμεινε και τίποτα άλλο) και δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα.

Οι πιθανότητες δεν αλλάζουν, αν υποθέσουμε ότι το πλήθος των ενδιαφερόμενων παραμένει περίπου ίδιο και ο αριθμός διοριστέων το ίδιο μικρός. Σαφώς ελπίζει κάποιος ότι θα βρεθεί πιο κοντά στον διορισμό διαβάζοντας περισσότερο κλπ, αλλά αυτό θα εξαρτηθεί και από το πόσο και πόσοι θα διαβάσουν ανάλογα. Οπότε έχουμε υποκειμενικό κριτήριο όσον αφορά τις μαθηματικές πιθανότητες..


Σύντομη απάντηση:

ο υπ' αριθμόν 10.000 φιλόλογος αυτή τη στιγμή - καθώς και όλοι μετά από αυτόν στους υπάρχοντες πίνακες, όπως και όλες οι φουρνιές νέων πτυχιούχων που θα ακολουθήσουν - έχει με το υπάρχον σύστημα 0% πιθανότητες να διοριστεί στη ζωή του και δεν υπάρχει τίποτα που να περνά από το χέρι του για να το αλλάξει αυτό.

Με το γραπτό διαγωνισμό, θα είναι στο χέρι του να διαμορφώσει ευνοϊκότερες πιθανότητες για τον εαυτό του, στη βάση της αυστηρά προσωπικής προσπάθειάς του.






« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 29, 2022, 01:12:34 μμ από Dume »

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2375
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #405 στις: Μάιος 29, 2022, 01:20:55 μμ »
.
.
.
Είναι επιβεβλημένη η άμεση καθιέρωση ενός γραπτού διαγωνισμού, ώστε να ξεχωρίσει επιτέλους η ήρα από το στάρι και ο καθένας μας και η κάθε μια να ξέρει τι να κάνει και τι προοπτικές έχει.

Ακόμη κι αν κάποιος συμφωνούσε σε όλα όσα γράφεις, δεν μπορεί να παραβλέψει κανείς την προσβολή προς τον εκπαιδευτικό κόσμο που πιθανόν να μην γράψει καλά ή να γράψει χειρότερα από τους άλλους.

Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159609
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 418
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 368
Σύνολο: 372

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.085 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.