0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Είναι ένας τρόπος αξιολόγησης και δη γνωσεων ο γραπτός διαγωνισμός, αλλά δεν διασφαλίζει ότι ο εκπαιδευτικός που θα προσληφθεί θα είναι καλύτερος και ιδιαίτερα στο παιδαγωγικό κομμάτι που είναι και το σημαντικότερο όλων κατ' εμέ, από κάποιον άλλο που έγραψε μια μονάδα πιο κάτω στο διαγωνισμό από τον τελευταίο διορισθέντα. Όσο για τους μαθητές που αναφέρεις και έχουν περάσει σε πανεπιστημιακές σχολες μέσω των πανελληνιων εξετάσεων, ακόμη και με βαθμό 2, επέτρεψε μου να σου πω ότι δεν είναι απαραίτητα πιο μορφωμένοι από κάποιους άλλους αποφοιτους Λυκείου.
Αυτή η καραμέλα με το 'δεν δείχνει ο διαγωνισμός αν είσαι καλός στο παιδαγωγικό κομμάτι' ας σταματήσει πια... κανένας διαγωνισμός δεν το δείχνει αυτό, εννοείται, το πόσο καλός εκπαιδευτικός είναι κανείς (όχι πόσο 'αγαπητός', προσοχή) δεν μπορεί να το δείξει ένας διαγωνισμός τρίωρος ακόμη και στο παιδαγωγικό κομμάτι. Ούτε όμως και η σειρά προτεραιότητας-επετηρίδα με την έννοια ότι και άσχετος ή αδιάφορος, ή ακόμη και κακός εκπαιδευτικός να ήσουν τα προηγούμενα χρόνια, επειδή έχεις γράψει προύπηρεσία θα σε ξαναπάρουν έτσι κι αλλιώς... δεν ψάχνει ο διαγωνισμός τον πιο καλό εκπαιδευτικό, τι συμπεριφορά θα έχει με τα παιδιά κ.λ.π. αλλά θέτει κάποια κριτήρια γιατί ο αριθμός των προσλήψεων είναι συγκεκριμένος
Ρε Εσπερε τι γίνεται;συμφωνω επικινδυνα μαζί σου τελευταια
Αγαπητέ Έσπερος και Bluewire, εφόσον λοιπόν είστε υπέρ του γραπτού διαγωνισμού για τις προσλήψεις μονίμων και αναπληρωτών ώστε να προσλαμβάνονται και να διορίζονται οι "άριστοι", υποθέτω ότι θα συμφωνείτε ότι εδώ και δεκαετίες οι συνάδελφοι που είχαν διοριστεί μέσω πινάκων προϋπηρεσίας και επετηρίδας δεν κρίθηκαν ποτέ με οποιοδήποτε τρόπο ως ικανότεροι και καλύτεροι από κάποιους άλλους, σωστά; Και γι' αυτό το λόγο, υποθέτω ότι τασσεστε και υπέρ του θεσμού της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών αναπληρωτών και μονίμων, ε; Και προφανώς δεν συμφωνείτε με αυτή τη τυπική που έχει σχεδιαστεί να γίνει για τα μάτια του κόσμου, αλλά για πραγματική και πλήρη αξιολόγηση, σαν αυτή που γίνεται στα ιδιωτικά σχολεία και σε σχολεία του εξωτερικού;