0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Και όπως πάντα, ο καθένας θα κρίνει το τι είναι σωστό και δίκαιο ανάλογα με το τι τον συμφέρει. Το πρόβλημα είναι η αλλαγή των συστημάτων, τέλος. Χωρίς καμία εριστικότητα, όταν ο καθένας μπήκε στην σχολή του ήξερε τι έχει να αντιμετωπίσει και το έλαβε υπόψιν του. Το λάθος και το άδικο είναι να μην εξασφαλίζεται στον υποψήφιο φοιτητή οτι αυτό που ήξερε ότι έχει να αντιμετωπίσει θα παραμένει σταθερό, πόσο μάλλον ο απόφοιτος ή ο αναπληρωτής. Λάθος και άδικο είναι επίσης η αδιοριστία τόσων χρόνων και η ασάφεια για την μετέπειτα πορεία τους. Η αυτό θα πρέπει να ισχύσει ή μικτο σύστημα, συμπεριληπτικό, όπου ο καθένας θα παλεύει με τον τρόπο που του ταιριάζει και θεωρεί δίκαιο.
Και εγώ πιστεύω σε ένα μεικτό σύστημα. Άλλωστε έχει ξανασυζητηθεί το θέμα και αρκετοί καλοί συνάδελφοι, συνάδελφοι - άνθρωποι υπερ του γραπτού που δεν κοιτάζουν μόνο τον εαυτούλη τους έχουν συμφωνήσει. Τώρα γιατί συγκεκριμένα άτομα επαναφέρουν το θέμα διαρκώς, υποστηρίζοντας ΜΟΝΟ γραπτό και τίποτα άλλο, είναι γιατί έχουν ιδιοτελείς σκοπούς και σκέφτονται ΜΟΝΟ τον εαυτό τους. Αναμασάνε τα ίδια για τους δικούς τους σκοπούς. Πατάνε πάνω σε όλους και όλα μην υπολογίζοντας τίποτα.. Γι αυτό κ εγώ δεν θα ξανασυμμετάσχω στο θέμα...
Μεταβατική είχε υποτίθεται 2 χρόνια με το 60%-40% που δεν τηρήθηκε Ούτρε ως προς το χρόνια ούτε ως προς το ποσοστό και την πληρώσαμε πανάκριβα οι νομοταγείς του γραπτού που έπρεπε να διοριστούμε και εξαιτίας του παράθυρου που έγινε πόρτα και τρέχουμε στα δικαστήρια τόσα χρόνια.