0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ελπιζω να μην γινει γραπτος Ασεπ καθώς ούτε αδιάβλητος είναι ούτε δίκαιος. Μπορεί εκείνη την ημέρα πχ ένα πολύ καλός καθηγητής να είναι άρρωστος, αγχωμένος ή κουρασμένος και να μην γράψει καλά.. Και ένα κουτορνηθι να τα έχει μάθει παπαγαλια και να περάσει τις εξετάσεις.. Οπως έχει γίνει και στις πανελλήνιες μερικές φορές... Και λες "πως έγραψες αυτός ο χαζός τόσο καλά;"...
Στις πανελλήνιες ένας μαθητής μπορεί να είναι αγχωμένος ή κουρασμένος και να μην γράψει καλά. Αυτό σημαίνει ότι οι πανελλήνιες εξετάσεις δεν είναι δίκαιες ή ότι δεν είναι αδιάβλητες; Εγώ δεν ξέρω κανένα κουτορνίθι που τα έμαθε παπαγαλία και πέρασε τις εξετάσεις. Αυτά τα πράγματα δεν γίνονται, ούτε στη θεωρητική κατεύθυνση, πόσο μάλλον στη θετική!Ο καλά προετοιμασμένος εκπαιδευτικός, που κατέχει το αντικείμενό του, δεν θα έχει κανένα πρόβλημα στις εξετάσεις. Δεν απαιτείται να διαπρέψει. Ζητείται να περάσει τη βάση, για να μπορεί να είναι στους πίνακες και να προσμετρηθούν τα προσόντα του! Δεν λέω ότι είναι εύκολο, αλλά σίγουρα δεν είναι άδικο. Επίσης, δίνει ελπίδα σε πολλούς να διδάξουν, που δεν είχαν την ευκαιρία να αποκτήσουν μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς τίτλους.
Πόσες εξετάσεις δηλαδή πρέπει να περασουμε εμεις οι εκπαιδευτικοί για να θεωρηθουμε ικανοί να δουλεψουμε? Και ολα αυτα για μισθους της πλάκας, ενώ ολοι οι αλλοι στο δημόσιο δεν περνανε τιποτα από αυτά!!!
Νομικά, ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ δεν γίνεται να πιάσει ούτε τους φρεσκοδιορισμένους, ούτε τους παλιότερα διορισμένους.Από την ώρα που θα ψηφιστεί ο νέος νόμος, θα εφαρμοστεί σε εκείνους που δεν είναι ακόμα διορισμένοι.
Τα αποτελεσματα του γραπτου που εγινε τον Μαρτιο βγηκαν στους 2 περιπου μηνες απο την υλοποιηση του.