*

Αποστολέας Θέμα: Σύσταση νέων οργανικών στην Πρωτοβάθμια  (Αναγνώστηκε 36482 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Σύσταση νέων οργανικών στην Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #126 στις: Φεβρουάριος 19, 2024, 02:55:13 μμ »
Ποιος είπε ότι ενώ έχουν γίνει συστάσεις οργανικών ολοημέρων στα δημοτικά, δεν έχουν γίνει στα ολοήμερα νηπιαγωγεία; Για να μην παραπληροφορούμε θα ήθελα να σας ενημερώσω πως από τις περίπου 12.000 οργανικές ΠΕ60, οι 3.000 (ποσοστό 25% επί των οργανικών σας θέσεων είναι οργανικές ΠΕ60 ολοημέρου. Το αντίστοιχο ποσοστό για τους ΠΕ70 είναι 6.500 σε σύνολο 42.000 περίπου οργανικών (15%). Οι συστάσεις αυτές έγιναν όλες τη δεκαετία 2000-2010 τόσο στα δημοτικά ΟΣΟ και στα νηπιαγωγεία. Το γιατί τώρα δεν επαρκούν για να καλυφθούν οι σημερινές ανάγκες είναι μεγάλο θέμα (έχει να κάνει πρωτίστως με τη διάρθρωση των νηπιαγωγείων και τον συνολικό αριθμό των σχολικών μονάδων αναλογικά με τον μαθητικό πληθυσμό και αλλά και κάποιους άλλους λόγους που δεν θα αναλύσω στην παρούσα στιγμή).

Επομένως καλό θα ήταν όταν διεκδικείτε κάτι να αναφέρεστε αποκλειστικά στον κλάδο σας και να μην κάνετε συγκρίσεις με άλλους κλάδους. Μπορείτε απλά να πείτε π.χ. πως για να καλυφθούν οι ανάγκες μας στο ολοήμερο πρέπει να διεκδικήσουμε τη σύσταση επιπλέον 1.000 θέσεων ΠΕ60 ολοημέρου και όχι ο τάδε κλάδος ίδρυσε οργανικές ενω εμείς όχι (που δεν ισχύει κιόλας στην προκειμένη περίπτωση). Εξάλλου, το έχω ξαναπεί: κανείς μας δεν λέει όχι στην ίδρυση οργανικών σε όλους τους κλάδους, ώστε οι αναπληρωτές να μειωθούν όσο γίνεται. Σε όλους τους κλάδους όμως και όχι εναντίον κάποιων κλάδων...

Ωραία όλα αυτά τα ρομαντικά, αλλά ισχύουν μόνο όταν οι διορισμοί καλύπτουν το 100% των κενών όλων των ειδικοτήτων. Επειδή προφανώς κάτι τέτοιο δεν ισχύει κι ο αριθμός των διορισμών κάθε χρόνο είναι αρκετά μικρότερος, εξ ορισμού η διεκδίκηση διορισμών για την ειδικότητα σου, είναι διεκδίκηση ενάντια σε όλες τις άλλες ειδικότητες. Με δεδομένο λοιπόν ότι δεν πρόκειται να καλυφθούν τα κενά όλων των ειδικοτήτων, όποιος πραγματικά κόπτεται για δικαιοσύνη, ζητάει 2 πράγματα:
1. Σύσταση/κατάργηση οργανικών με βάση τις πραγματικές ανάγκες της τελευταίας 5ετίας
2. Κατανομή διορισμών φέτος ώστε να ισορροπήσει το ποσοστό κάλυψης σε κάθε ειδικότητα, λαμβάνοντας υπόψη τα τελευταία 4 χρόνια διορισμών. Αφού ισορροπήσει το ποσοστό φέτος, από του χρόνου ισότιμη κάλυψη κενών σε όλες τις ειδικότητες.

Όλα τα άλλα είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε. "Εμείς είμαστε πιο σημαντική ειδικότητα", "εμείς έχουμε περισσότερα κενά", "χωρίς εμάς δεν ανοίγει το σχολείο", "εμείς τραβάμε όλο το κουπί κλπ". Αυτοί που έχουν τέτοιες απόψεις λοιπόν, καλώς να τις έχουν, αλλά να μην προσπαθούν να το παίξουν και υπέρμαχοι της δικαιοσύνης. Ξεκάθαρα θεωρούν ότι δεν είμαστε όλοι ίσοι.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σύσταση νέων οργανικών στην Πρωτοβάθμια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:55:51 »

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2001
    • Προφίλ
Απ: Σύσταση νέων οργανικών στην Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #127 στις: Φεβρουάριος 19, 2024, 06:43:52 μμ »
Ποιος είπε ότι ενώ έχουν γίνει συστάσεις οργανικών ολοημέρων στα δημοτικά, δεν έχουν γίνει στα ολοήμερα νηπιαγωγεία; Για να μην παραπληροφορούμε θα ήθελα να σας ενημερώσω πως από τις περίπου 12.000 οργανικές ΠΕ60, οι 3.000 (ποσοστό 25% επί των οργανικών σας θέσεων είναι οργανικές ΠΕ60 ολοημέρου. Το αντίστοιχο ποσοστό για τους ΠΕ70 είναι 6.500 σε σύνολο 42.000 περίπου οργανικών (15%). Οι συστάσεις αυτές έγιναν όλες τη δεκαετία 2000-2010 τόσο στα δημοτικά ΟΣΟ και στα νηπιαγωγεία. Το γιατί τώρα δεν επαρκούν για να καλυφθούν οι σημερινές ανάγκες είναι μεγάλο θέμα (έχει να κάνει πρωτίστως με τη διάρθρωση των νηπιαγωγείων και τον συνολικό αριθμό των σχολικών μονάδων αναλογικά με τον μαθητικό πληθυσμό και αλλά και κάποιους άλλους λόγους που δεν θα αναλύσω στην παρούσα στιγμή).

Δεν θα περίμενε, όμως, κάποιος εχέφρων να είναι ίδιο το ποσοστό οργανικών θέσεων για τη λειτουργία του Ολοήμερου Νηπιαγωγείου με αυτό για τη λειτουργία του Ολοήμερου Δημοτικού, καθώς κάθε Τμήμα στο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο απαιτεί ένα πλήρες άτομο, ενώ στο Ολοήμερο Δημοτικό δεν συμβαίνει το ίδιο (χώρια που μέρος των ωρών στο Ολοήμερο Δημοτικό καλύπτεται από τα υπόλοιπα ωραρίου όσων εργάζονται στο Πρωινό πρόγραμμα, κάτι που δεν μπορεί να συμβεί ούτε για 1 ώρα στο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο).

Αν κάνεις τους υπολογισμούς που έκανε και το ΥΠΕΣ πριν από 2 χρόνια, θα διαπιστώσεις ότι σε απόλυτα νούμερα οι ΠΕ60 είναι οι πιο "ριγμένοι" (ενώ ποσοστιαία οι πιο "ριγμένοι" είναι οι ΠΕ08 και ΠΕ91, πάντα μιλάμε για την Πρωτοβάθμια Γενική).

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 275
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σύσταση νέων οργανικών στην Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #128 στις: Φεβρουάριος 19, 2024, 06:52:01 μμ »

Κάποιοι συνάδελφοι του κλάδου μου μπορεί να τα πιστεύουν αυτά, εγώ όμως ποτέ δεν αδίκησα τις ειδικότητες που δουλεύουν στα δημοτικά και νομίζω φαίνεται από όσα έχω γράψει στο forum μέχρι τώρα (και ας έχουμε υποστεί πολλές δυσμενείς συνέπειες ως κλάδος με την εισροή των ειδικοτήτων στο δημοτικό σχολείο). Τώρα για τα υπόλοιπα, δεν θα ξαναανοίξω την κουβέντα για τις δίκαιες και μη δίκαιες κατανομές, τα έχουμε πει εξάλλου ξανά αυτά. Σε αυτό που δεν συμφωνώ και σου το έχω ξαναπεί είναι όταν λες πως είναι δεδομένο πως δεν θα καλυφθούν όλα τα κενά: όχι δεν πρέπει να είναι δεδομένο και πρέπει να διεκδικούμε την κάλυψη όλων των κενών.


Αλλάζω όμως θέμα, για να κλείσουμε το θέμα με τις οργανικές των ΠΕ60. Με αφορμή την ανακοίνωση του συλλόγου εκπαιδευτικών Π.Ε. Α' Αθήνας για τη σύσταση νέων οργανικών νηπιαγωγών (που σχετίζεται με το προηγούμενο μήνυμά μου στο θέμα αυτό) θα ήθελα να θέσω κάποια ερωτήματα (και πολύ θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη των συναδέλφων νηπιαγωγών για αυτά):
https://e-wall.net/53222/apolyti-anagki-na-idrythoun-organikes-sta-nipiagogeia-se-panelladiko-epipedo/?fbclid=IwAR0kShAwM9EfMs1oxBmaagwLHNcCoj36jmvTPD9pALScCaJtAyU6M_umLGs

1. Πώς γίνεται ένα 3θέσιο λειτουργικά νηπιαγωγείο (δηλ. με 51-75 νήπια) να λειτουργεί με 3 τμήματα ολοημέρου (άρα να υπάρχουν τουλάχιστον 51 εγγραφές παιδιών και ανελλιπής φοίτηση τους καθημερινά έως τις 16.00); Όλα αυτά πια τα νήπια που γράφτηκαν εκεί λόγω της δίχρονης προσχολικής (και που διαφορετικά δεν θα φοιτούσαν καθόλου στο νηπιαγωγείο) κόπτονται να κάτσουν εκεί μέχρι τις 16.00; (και μιλάμε για ποσοστό πάνω από το 70% των συνολικών νηπίων του νηπιαγωγείου, το οποίο μπορεί να πλησιάζει και το 90% αν το εν λόγω νηπιαγωγείο έχει κάτω από 60 εγγεγραμμένα νήπια, όπως πέρυσι)

2. Πώς γίνεται σε 2 από τα μονοθέσια (οργανικά και λειτουργικά) νηπιαγωγεία (με ένα τμήμα ολοημέρου το καθένα) να είχε βγει τον Αύγουστο από μία υπεράριθμη νηπιαγωγός έκαστος (τσεκάρετε τις αντίστοιχες υπηρεσιακές μεταβολές), αν δεν υπάρχουν οργανικές ΠΕ60 ολοημέρου και το σύνολο των οργανικών ΠΕ60 στα εν λόγω σχολεία είναι μόνο αυτές που προκύπτουν από την οργανικότητά τους, όπως υπαινίσσεται στην ανακοίνωσή του ο σύλλογος;

Δηλαδή για όποιον δεν το κατάλαβε: για να βγει σε ένα νηπιαγωγείο μια συνάδελφος ΠΕ60 υπεράριθμη σημαίνει πως υπάρχει 1 επιπλέον μόνιμη με οργανική στο εν λόγω νηπιαγωγείο, από αυτές που πραγματικά χρειάζεται. Σε ένα τέτοιο μονοθέσιο χρειάζονται 2 νηπιαγωγοί (μια για το πρωινό και μια για το ολοήμερο). Άρα ενώ χρειάζονται 2, υπάρχουν 3 μόνιμες. Και ο μόνος τρόπος για να συμβεί αυτό εφόσον το νηπιαγωγείο είναι οργανικά μονοθέσιο είναι να υπάρχουν όχι 1 άλλα 2 μάλιστα οργανικές θέσεις ΠΕ60 ολοημέρου ιδρυμένες στο εν λόγω νηπιαγωγείο (αυτό συμβαίνει τουλάχιστον σε 2 απο τα μονοθέσια νηπιαγωγεία του πίνακα του συλλόγου). Επομένως ο ισχυρισμός του συλλόγου πως "η διαφορά οργανικότητας και λειτουργικότητας των νηπιαγωγείων φτάνει τις 30 θέσεις" δεν ισχύει σε καμία περίπτωση. Τέλος, το ότι επιλέχτηκαν τα νηπιαγωγεία του συγκεκριμένου δήμου δεν είναι τυχαίο: παρουσιάζουν τα πιο πολλά λειτουργικά κενά των νηπιαγωγείων της Α' Αθήνας.

Και αυτά δεν τα γράφω για να στραφώ εναντίον των νηπιαγωγών. Έχουν το κάθε δικαίωμα να διεκδικούν σύσταση οργανικών εφόσον υπάρχουν οι ανάγκες (και στην Α' Αθήνας σίγουρα υπάρχουν ΤΗ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΣΤΙΓΜΗ: δεν μπορεί και τα 200 κενά της α' φάσης να είναι όλα λειτουργικά και στην περίπτωση της περιοχής αυτής όντως είναι αναγκαία τη στιγμή που μιλάμε σε κάποιο βαθμό η σύσταση). Όμως δυστυχώς το κράτος κοιτάει το δικό του συμφέρον και επειδή σε 4-5 χρόνια αυτά τα 200 κενά μπορεί να μην υφίστανται, είναι ιδιαίτερα διστακτικό στο να ιδρύσει θέσεις που λίγο αργότερα (δυστυχώς αναπόφευκτα) θα τις καταργήσει.

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 275
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σύσταση νέων οργανικών στην Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #129 στις: Φεβρουάριος 19, 2024, 07:08:36 μμ »
Δεν θα περίμενε, όμως, κάποιος εχέφρων να είναι ίδιο το ποσοστό οργανικών θέσεων για τη λειτουργία του Ολοήμερου Νηπιαγωγείου με αυτό για τη λειτουργία του Ολοήμερου Δημοτικού, καθώς κάθε Τμήμα στο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο απαιτεί ένα πλήρες άτομο, ενώ στο Ολοήμερο Δημοτικό δεν συμβαίνει το ίδιο (χώρια που μέρος των ωρών στο Ολοήμερο Δημοτικό καλύπτεται από τα υπόλοιπα ωραρίου όσων εργάζονται στο Πρωινό πρόγραμμα, κάτι που δεν μπορεί να συμβεί ούτε για 1 ώρα στο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο).

Αν κάνεις τους υπολογισμούς που έκανε και το ΥΠΕΣ πριν από 2 χρόνια, θα διαπιστώσεις ότι σε απόλυτα νούμερα οι ΠΕ60 είναι οι πιο "ριγμένοι" (ενώ ποσοστιαία οι πιο "ριγμένοι" είναι οι ΠΕ08 και ΠΕ91, πάντα μιλάμε για την Πρωτοβάθμια Γενική).

Φυσικά και δεν περιμένω το ποσοστό των οργανικών ολοημέρου να είναι ίδιο μεταξύ νηπιαγωγείου και δημοτικού, ο λόγος που έγραψα τα ποσοστά επί του συνόλου των οργανικών θέσεων ήταν για να καταδείξω ότι και στο νηπιαγωγείο υπάρχει σημαντικός αριθμός ιδρυμένων οργανικών ολοημέρου (πολλοί νηπιαγωγοί δεν το γνωρίζουν, ακόμα και σύλλογοι εκπαιδευτικών όπως έγραφα, πριν δω το μήνυμά σου Patreas). Ακόμα και να μην ίσχυε μάλιστα αυτό που συμβαίνει στα δημοτικά (στη μετά Ν. Φίλη εποχή) με τη συμπλήρωση ωραρίου των δασκάλων του πρωινού, πάλι τα νηπιαγωγεία θα λειτουργούσαν με μεγαλύτερο αριθμό ολοήμερων τμημάτων αναλογικά με τον μαθητικό πληθυσμό τους μόνο και μόνο επειδή είναι πολλές και μικρές σχολικές μονάδες (με πολύ μικρό απαιτούμενο αριθμό νηπίων για να συγκροτηθεί τμήμα) και φυσικά επειδή το ολοήμερο τμήμα στελεχώνεται όπως γράφεις και εσύ αποκλειστικά από ένα επιπλέον άτομο και μάλιστα μιας εδικότητας, σε αντίθεση με τα δημοτικά. Όσο για το "ριγμένοι" μπορώ να καταλάβω και αυτή τη λογική, αλλά όπως έγραψα και στο πιο πρόσφατό μου μήνυμα, δεν ξέρω για πόσο ακόμα θα είναι ριγμένοι. Τέλος, διαβάστε στο τελευταίο μήνυμά μου και τον πρώτο μου προβληματισμό, που νομίζω πως εξηγεί που οφείλεται σε έναν ίσως αρκετά μεγάλο βαθμό η τόσο εκρηκτική αύξηση λειτουργικών κενών στους ΠΕ60.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σύσταση νέων οργανικών στην Πρωτοβάθμια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:55:51 »

Αποσυνδεδεμένος Eleven

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σύσταση νέων οργανικών στην Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #130 στις: Φεβρουάριος 21, 2024, 01:35:45 πμ »
Αγαπητέ Πατρέα,

Σωστά όσα λες για τους νηπιαγωγούς! Ταυτόχρονα όμως και οι φιλόλογοι είναι ριγμένοι στα ΤΕ και γενικότερα στα κενά που υπάρχουν ακόμα στα σχολεία. Υπάρχουν τόσες ανάγκες και εξακολουθεί να προβλέπεται ένα οργανικό κενό φιλολόγων στα ΤΕ, παρά την πλειοψηφία των ωρών που έχει ο κλάδος. Υπάρχει κάποιο νεότερο πάνω σε αυτό;

Αποσυνδεδεμένος teacher25

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 48
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σύσταση νέων οργανικών στην Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #131 στις: Φεβρουάριος 22, 2024, 09:37:45 μμ »
Πες τα patreas!!! Ήταν που θα δινόταν έμφαση στην προσχολική αγωγή από το υπουργείο ....

Συνδεδεμένος tonasotger

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 60
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος lyxnari

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σύσταση νέων οργανικών στην Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #133 στις: Μάρτιος 14, 2024, 02:45:57 μμ »
Να το δουμε και να μην το πιστεύουμε!

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 275
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σύσταση νέων οργανικών στην Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #134 στις: Μάρτιος 14, 2024, 03:19:49 μμ »
https://www.facebook.com/share/p/2dght1Yt7UkHFoFr/

Ε αφού πέτυχε το κόλπο με τους ΕΕΠ-ΕΒΠ και επείσθημεν όλοι πως το ΥΠΑΙΘΑ προσπαθεί για τις νέες οργανικές (αλλά κάποιοι άλλοι δεν δίνουν το ΟΚ), γιατί να μην γίνει το ίδιο και με τις οργανικές των κοινών ειδικοτήτων; Εξάλλου ο χρόνος δεν μας πιέζει φέτος, οπότε γιατί να μην πουλήσουν λίγο ελπίδα; (και πέρυσι τα ίδια μάλιστα έλεγαν οι αιρετοί, ότι στο παρατσάκ δεν δόθηκαν οι οργανικές αλλά εκείνοι πάλεψαν για τη διεκδίκησή τους)

Και φυσικά αν τελικά δεν προλάβουν και πάλι, δεν θα φταίει η υπουργάρα μας, αλλά τα γνωστά νομοτεχνικά ζητήματα των συναρμόδιων υπουργείων. Εκτός βέβαια αν έχουν σκοπό τελικά να καταργήσουν θέσεις από κάπου αλλού για να τις μεταφέρουν στις ειδικότητες, όλα είναι να τα περιμένουμε από αυτούς...

Αποσυνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1693
    • Προφίλ
Απ: Σύσταση νέων οργανικών στην Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #135 στις: Μάρτιος 14, 2024, 05:14:11 μμ »
https://www.esos.gr/arthra/87369/teli-martioy-me-arhes-aprilioy-oi-metatheseis-ekpaideytikon-pe
Του αιρετού στο ΚΥΣΠΕ  Νίκου Φασφαλή

Θέλω να σας ενημερώσω ότι οι Μεταθέσεις των συναδέλφων Εκπαιδευτικών της Π.Ε θα ολοκληρωθούν τέλος Μαρτίου ή τις πρώτες μέρες του Απρίλη 2024.

Η εξέλιξη αυτή οφείλεται στην πρόθεση του Υπουργείου, όπως μας ανακοινώθηκε στη σημερινή συνεδρίαση του ΚΥΣΠΕ,να υλοποιήσει το αίτημά μας να συμπεριληφθούν στον υπολογισμό των κενών και οι νέες οργανικές θέσεις όλων των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων!

Ως Αιρετός εκπρόσωπος του Κλάδου θεωρώ ότι η εξέλιξη αυτή θα αποτελέσει με την υλοποίησή της, πέρα από την προσωπική ικανοποίηση που νιώθω για τη συμβολή μου,  δικαίωση της θέσης του Κλάδου για τη νομοθέτηση των νέων οργανικών θέσεων για όλους.

Αποσυνδεδεμένος tatti

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 158
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σύσταση νέων οργανικών στην Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #136 στις: Μάρτιος 14, 2024, 09:48:57 μμ »
Δεν σχολιάζω σχεδόν ποτέ, δεν γίνεται όμως να αφήσω ασχολίαστο αυτό:
"Εκτός βέβαια αν έχουν σκοπό τελικά να καταργήσουν θέσεις από κάπου αλλού για να τις μεταφέρουν στις ειδικότητες, όλα είναι να τα περιμένουμε από αυτούς..."
Απλά Ντροπή... οι κοινές ειδικότητες στην πρωτοβάθμια είναι διαχρονικά οι πιο αδικημένοι σε όλη την εκπαίδευση από όποια πλευρά και να το δεις.

ΠΕ08

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 275
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σύσταση νέων οργανικών στην Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #137 στις: Μάρτιος 14, 2024, 10:01:45 μμ »
Δεν σχολιάζω σχεδόν ποτέ, δεν γίνεται όμως να αφήσω ασχολίαστο αυτό:
"Εκτός βέβαια αν έχουν σκοπό τελικά να καταργήσουν θέσεις από κάπου αλλού για να τις μεταφέρουν στις ειδικότητες, όλα είναι να τα περιμένουμε από αυτούς..."
Απλά Ντροπή... οι κοινές ειδικότητες στην πρωτοβάθμια είναι διαχρονικά οι πιο αδικημένοι σε όλη την εκπαίδευση από όποια πλευρά και να το δεις.

Αν διαβάσεις προηγούμενα μηνύματά μου για το θέμα αυτό θα δεις ότι τάσσομαι υπέρ της ίδρυσης νέων οργανικών στις ειδικότητες. Το τελευταίο μου σχόλιο ήταν απλά ένας προβληματισμός για το πως θα γίνει αυτό, όταν ΥΠΕΣ και ΥΠΟΙΚ έχουν πει ξεκάθαρα όχι για φέτος στο αίτημα του υπουργείου (φάνηκε ξεκάθαρα από την ιστορία με τους ΕΕΠ-ΕΒΠ). Μακάρι να διαψευστώ αλλά με βάση τη λογική και μόνο θεωρώ όλη τη σημερινή αναζωπύρωση του ζητήματος ένα καλοστημένο κόλπο του υπουργείου και μη πω και των ίδιων των αιρετών. Αλλά επειδή μπορεί να πέφτω και έξω το κλείνω εδώ και ας περιμένουμε να έρθουν μόνες τους οι εξελίξεις...

Αποσυνδεδεμένος tatti

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 158
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σύσταση νέων οργανικών στην Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #138 στις: Μάρτιος 14, 2024, 10:16:42 μμ »
Το σχόλιο μου δεν ήταν για την πρόθεση ή όχι του υπουργείου να κάνει σύσταση, τις ίδιες σκέψεις άλλωστε έχω και εγώ.
Το σχόλιο μου ήτανε για την πιθανή μεταφορά οργανικών από άλλες ειδικότητες ως φόβος τύπου "μη μας πάρουν και αυτοί θέσεις" από τις ήδη λίγες που υπάρχουν για όλους,  αν κάνω λάθος στην ερμηνεία της σκέψης σου,  τότε συγγνώμη.
ΠΕ08

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2380
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Σύσταση νέων οργανικών στην Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #139 στις: Μάρτιος 14, 2024, 10:21:11 μμ »
Πέρσι τον Φλεβάρη ο Patreas αν θυμάμαι καλά μας είχε ενημερώσει για τις 3000 προτάσεις σύστασης οργανικών στην α/θμια για τις ειδικότητες.
Θα ήταν ιδιαιτέρως χρήσιμο να είχαμε και την φετινή εικόνα λίγο πριν την πολυαναμενόμενη κίνηση του υπουργείου. Από κάποιες ανακοινώσεις αιρετών έχω την αίσθηση ότι οι φετινές προτάσεις πρέπει να ήταν ελαφρώς αυξημένες.

Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159849
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 580
Σύνολο: 588

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.109 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.