0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ποιος είπε ότι ενώ έχουν γίνει συστάσεις οργανικών ολοημέρων στα δημοτικά, δεν έχουν γίνει στα ολοήμερα νηπιαγωγεία; Για να μην παραπληροφορούμε θα ήθελα να σας ενημερώσω πως από τις περίπου 12.000 οργανικές ΠΕ60, οι 3.000 (ποσοστό 25% επί των οργανικών σας θέσεων είναι οργανικές ΠΕ60 ολοημέρου. Το αντίστοιχο ποσοστό για τους ΠΕ70 είναι 6.500 σε σύνολο 42.000 περίπου οργανικών (15%). Οι συστάσεις αυτές έγιναν όλες τη δεκαετία 2000-2010 τόσο στα δημοτικά ΟΣΟ και στα νηπιαγωγεία. Το γιατί τώρα δεν επαρκούν για να καλυφθούν οι σημερινές ανάγκες είναι μεγάλο θέμα (έχει να κάνει πρωτίστως με τη διάρθρωση των νηπιαγωγείων και τον συνολικό αριθμό των σχολικών μονάδων αναλογικά με τον μαθητικό πληθυσμό και αλλά και κάποιους άλλους λόγους που δεν θα αναλύσω στην παρούσα στιγμή). Επομένως καλό θα ήταν όταν διεκδικείτε κάτι να αναφέρεστε αποκλειστικά στον κλάδο σας και να μην κάνετε συγκρίσεις με άλλους κλάδους. Μπορείτε απλά να πείτε π.χ. πως για να καλυφθούν οι ανάγκες μας στο ολοήμερο πρέπει να διεκδικήσουμε τη σύσταση επιπλέον 1.000 θέσεων ΠΕ60 ολοημέρου και όχι ο τάδε κλάδος ίδρυσε οργανικές ενω εμείς όχι (που δεν ισχύει κιόλας στην προκειμένη περίπτωση). Εξάλλου, το έχω ξαναπεί: κανείς μας δεν λέει όχι στην ίδρυση οργανικών σε όλους τους κλάδους, ώστε οι αναπληρωτές να μειωθούν όσο γίνεται. Σε όλους τους κλάδους όμως και όχι εναντίον κάποιων κλάδων...
Ποιος είπε ότι ενώ έχουν γίνει συστάσεις οργανικών ολοημέρων στα δημοτικά, δεν έχουν γίνει στα ολοήμερα νηπιαγωγεία; Για να μην παραπληροφορούμε θα ήθελα να σας ενημερώσω πως από τις περίπου 12.000 οργανικές ΠΕ60, οι 3.000 (ποσοστό 25% επί των οργανικών σας θέσεων είναι οργανικές ΠΕ60 ολοημέρου. Το αντίστοιχο ποσοστό για τους ΠΕ70 είναι 6.500 σε σύνολο 42.000 περίπου οργανικών (15%). Οι συστάσεις αυτές έγιναν όλες τη δεκαετία 2000-2010 τόσο στα δημοτικά ΟΣΟ και στα νηπιαγωγεία. Το γιατί τώρα δεν επαρκούν για να καλυφθούν οι σημερινές ανάγκες είναι μεγάλο θέμα (έχει να κάνει πρωτίστως με τη διάρθρωση των νηπιαγωγείων και τον συνολικό αριθμό των σχολικών μονάδων αναλογικά με τον μαθητικό πληθυσμό και αλλά και κάποιους άλλους λόγους που δεν θα αναλύσω στην παρούσα στιγμή).
Δεν θα περίμενε, όμως, κάποιος εχέφρων να είναι ίδιο το ποσοστό οργανικών θέσεων για τη λειτουργία του Ολοήμερου Νηπιαγωγείου με αυτό για τη λειτουργία του Ολοήμερου Δημοτικού, καθώς κάθε Τμήμα στο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο απαιτεί ένα πλήρες άτομο, ενώ στο Ολοήμερο Δημοτικό δεν συμβαίνει το ίδιο (χώρια που μέρος των ωρών στο Ολοήμερο Δημοτικό καλύπτεται από τα υπόλοιπα ωραρίου όσων εργάζονται στο Πρωινό πρόγραμμα, κάτι που δεν μπορεί να συμβεί ούτε για 1 ώρα στο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο).Αν κάνεις τους υπολογισμούς που έκανε και το ΥΠΕΣ πριν από 2 χρόνια, θα διαπιστώσεις ότι σε απόλυτα νούμερα οι ΠΕ60 είναι οι πιο "ριγμένοι" (ενώ ποσοστιαία οι πιο "ριγμένοι" είναι οι ΠΕ08 και ΠΕ91, πάντα μιλάμε για την Πρωτοβάθμια Γενική).
https://www.facebook.com/share/p/2dght1Yt7UkHFoFr/
Δεν σχολιάζω σχεδόν ποτέ, δεν γίνεται όμως να αφήσω ασχολίαστο αυτό:"Εκτός βέβαια αν έχουν σκοπό τελικά να καταργήσουν θέσεις από κάπου αλλού για να τις μεταφέρουν στις ειδικότητες, όλα είναι να τα περιμένουμε από αυτούς..."Απλά Ντροπή... οι κοινές ειδικότητες στην πρωτοβάθμια είναι διαχρονικά οι πιο αδικημένοι σε όλη την εκπαίδευση από όποια πλευρά και να το δεις.