0 μέλη και 10 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Κανονικοί διορισμοι εννοεί ότι δεν έχουν γίνει μετά από εκλογές...με ΦΕΚ και μόνιμοι. Όχι απλώς να βγει μια προκήρυξη για να βάλουν οι αιτούντες προσόντα και να έχει μια δεξαμενή για να παίρνει αναπληρωτές και -αν κάποτε θελήσει- να πάρει από εκεί μόνιμους (όπως έγινε με τις προκηρύξεις 2ΓΕ/2019 που εφεραν μόνιμους διορισμούς 2 χρόνια μετά το άνοιγμα των πινάκων...(Αύγουστο 2021)
Στην δευετροβαθμια, σε αντιθεση με την πρωτοβαθμια η οργανικότητα ειναι ενα ρευστο/εωλο ζητημα. Ακομα και η αλλαγη του αλγοριθμου ναι μεν μπορει να φερει χειροπιαστα αριθμητικα αποτελεσματα ως προς την αυξηση των οργανικων αναγκων, αλλα και αυτο το ζητημα απαιτει πολιτικη απόφαση που θα δωσει ενα επιπλεον επιχειρημα στον τοτε υπουργο παιδειας να διαπραγματευτει με το υπουργειο εσωτερικων και οχι ότι κατ αναγκη η αλλαγη αλγοριθμου θα φερει διορισμούς. Ας παρουν αποφαση για διορισμούς και τα τεχνικα εργαλεια υπάρχουν
Ναι, μόνο που τα τεχνικά εργαλεία χρησιμοποιούνται παρελκυστικά και από το ΥΠΑΙΘ ως ένα πρώτο φρένο στις πιέσεις για διορισμούς.Εμείς στην Εκπαίδευση καλά κάνουμε και θέλουμε όσο το δυνατόν περισσότερους διορισμούς. Απλώς θα πρέπει να καταλάβουμε ότι οι διορισμοί Εκπαιδευτικών είναι κομμάτι ενός ευρύτερου παζλ το οποίο λέγεται "Διορισμοί στο Δημόσιο". Και μπορεί μεν να υπήρξε δεκαετία αδιοριστίας, αλλά η θεσμική μνήμη των εμπλεκόμενων Υπουργείων δεν πάει τόσο πίσω. Για διάφορους λόγους τόσο το ΥΠΕΣ όσο και το ΥΠΟΙΟ έχουν "στην μπούκα" το ΥΠΑΙΘ στην παρούσα συγκυρία.Η κουβέντα για συγκεκριμένα νούμερα διορισμών Εκπαιδευτικών θα ανοίξει μετά τις μεταθέσεις του 2023. Μέχρι τότε ό,τι ακούτε θα είναι εκτιμήσεις/μαντεψιές/ευσεβείς πόθοι/click-baits. Προφανώς χρειάζεται αγώνας με συχνή ΦΥΣΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ στο ΥΠΑΙΘ από όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη.Η άριστη γνώση του αντικειμένου των διορισμών είναι εκ των ων ουκ άνευ. Το αναφέρω αυτό, καθώς τα δείγματα γραφής από τους παραδοσιακά πιο δραστήριους συλλόγους δεν είναι ενθαρρυντικά. Επειδή υπήρξαν αρκετοί διορισμοί και έγιναν αλλαγές προσώπων, τα νέα πρόσωπα, προς το παρόν, φαίνεται να υπολείπονται σε γνώση του αντικειμένου και σε αγωνιστικότητα σε σχέση με τα παλιά.Όταν γίνεται λόγος στην Πρωτοβάθμια για "επαναφορά και ίδρυση οργανικών για τον υπεύθυνο ολοημέρου" (Σ.Σ. ουδέποτε καταργήθηκαν οι οργανικές θέσεις ΠΕ70 Ολοημέρου, γι' αυτό και μπόρεσαν να γίνουν τόσες χιλιάδες διορισμοί ΠΕ70, ρωτήστε σε οποιαδήποτε Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης) ή στη Δευτεροβάθμια για "επιτακτική ανάγκη για ίδρυση οργανικών θέσεων" (Σ.Σ. στη Δευτεροβάθμια υπάρχουν οργανικές θέσεις στην "αποθήκη" του ΥΠΑΙΘ, ο προκρούστειος αλγόριθμος είναι το πρόβλημα), κάποιο θέμα υπάρχει.
Ο patreas δεν κρίνει αυστηρά τους εκπαιδευτικούς. Αναφέρει απλώς τα δεδομένα, που είναι πολύ χρήσιμα για μας. Καλό είναι να αναγνωρίζουμε ποιος είναι μαζί μας και ποιος είναι εναντίον μας. Ο patreas είναι πάντα στο πλευρό των εκπαιδευτικών και είναι σημαντικό που τον έχουμε στο pde για να μοιράζεται μαζί μας σκέψεις και πληροφορίες.
Δεν παύει να είναι διοικητικός υπάλληλος του Υπουργείου...
Ωραία λογική. Σιγά μην του καταλογίσουμε τις ευθύνες των αποφάσεων. Ο άνθρωπος είναι εδώ για να βοηθάει. Σε λάθος άτομο τα λες!
Αγαπητέ μας Πατρέα,Θα έχουμε διορισμούς και φέτος; Πολλά ακούγονται...Πολύς κόσμος έχει επενδύσει στους συλλόγους μας, τους οποίους εμπιστευόμαστε και στηρίζουμε.