0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τι νόημα έχει ένας Γραπτός η προφορικός η οτι άλλο τον έχεις τέτοια αναλογία υποψήφιων σε σχέση με τον αριθμό των διορισμών...?Κανένας διαγωνισμός δεν θα λύσει το πρόβλημα των 150.000+ λιμναζόντων πτυχιούχων...Το Υπουργείο πρέπει να περικόψει βαρβάτα τον αριθμό των εισακτέων στα πανεπιστήμια ΑΜΕΣΑ...Αλλιώς θα εξαντλούμαστε σε αέναο κυνήγι προσόντων πτυχίων η συμμετοχών σε διαγωνισμούς πάσης φύσεως...
ΑΚΡΙ
Το μαθηματικό Καστοριάς...έχει αυτή την στιγμή 4 μέλη ΔΕΠ...όπως το βλέπετε...Πόσα τέτοια τμήματα υπάρχουν στην Ελλάδα...? Τι εξυπηρετούν...?Το να καλύπτουμε την ανεργία με το να βάζουμε κόσμο (αβέρτα *) στα Πανεπιστήμια (γιατί αυτό γίνεται) λύνει το πρόβλημα ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ...όπως ανακαλύψαμε χιλιάδες πτυχιούχοι στον γραπτό διαγωνισμό του δημόσιου πριν 2 Εβδομάδες...
Κανένας διαγωνισμός δεν θα λύσει το πρόβλημα των 150.000+ λιμναζόντων πτυχιούχων...Το Υπουργείο πρέπει να περικόψει βαρβάτα τον αριθμό των εισακτέων στα πανεπιστήμια ΑΜΕΣΑ...
Διαφωνώ με τον όρο "λιμνάζοντες πτυχιούχοι", γιατί αυτός ο όρος είναι συνυφασμένος με τον επίσης στρεβλό όρο "καθηγητικές σχολές". Επειδή κάποιος επέλεξε να γίνει π.χ. μαθηματικός ή φυσικός και έτυχε συγκυριακά (από την επίδοση μιας ημέρας σε μία εξέταση) να περάσει στα αντίστοιχα Τμήματα της Καστοριάς, της Καβάλας, τη Λαμίας κ.λπ, γιατί θα πρέπει να αποτελεί μονόδρομο το ότι θα θέλει, και πολύ περισσότερο ότι θα "πρέπει", να γίνει εκπαιδευτικός; Φαντάζομαι ότι ξέρετε πόσες άλλες κατευθύνσεις υπάρχουν στους μαθηματικούς, δεν χρειάζεται να σας το πω εγώ. Επίσης, η "βαρβάτη περικοπή του αριθμού των εισακτέων από το υπουργείο" δεν σας θυμίζει κάπως "κεντρικό σχεδιασμό"; Γιατί να μην αφήνεται το κάθε πανεπιστημιακό ίδρυμα να ορίζει το ίδιο πόσους εισακτέους ανά Τμήμα "αντέχει", ή θέλει (ανάλογα με το βαθμό εξωστρέφειάς του);
Πως θα πας μπροστά...?