*

Αποστολέας Θέμα: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Α' Γυμνασίου  (Αναγνώστηκε 84533 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Εγώ είμαι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 769
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #84 στις: Ιούνιος 06, 2010, 01:38:37 πμ »
έχει αλλάξει το βιβλίο ναι ,σε δικό μου μαθητή έχει πεσει η αναγνώριση Οδυσσεά και Πηνελόπης αλλά και το σημείο που του ανακοινώνει η Καλυψώ ότι μπορεί να φύγει .Ζητάνε περίληψη ,προοικονομια,σταθερα επιθετα,χαρακτηρισμο και εισαγωγη ραψωδοι ,ή γιατί δεν είναι ιστορικο κείμενο η Οδύσσεια

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Α' Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:20:33 »

Αποσυνδεδεμένος pontiki!!!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Την άνοιξη αν δεν τη βρεις, τη φτιάχνεις...
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #85 στις: Ιούνιος 06, 2010, 02:01:20 πμ »
οκ... σας ευχαριστω πολύ! η αλήθεια είναι ότι ούτε καν την ύλη δεν ξέρω! αύριο θα τη δω και θα κρίνω!
 :)
άσχετο, αλλά το παλιό βιβλίο , το χοντρούλικο, δεν ήταν πολύ πιο ωραίο;

Αποσυνδεδεμένος max

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 463
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #86 στις: Ιούνιος 06, 2010, 09:06:51 πμ »
σημαντική είναι η ανακοίνωση της απόφασης να φύγει ο Οδυσσέας από την Καλυψώ . ζήτησαν προοικονομίες, τα επιχειρήματα με τα οποία η Καλυψω επιχειρεί να τον πείσει.ζήτησαν ακόμη να εντοπίσουν σημεία στα οποία ο ποιητής αφηγείται ή σημεία στα οποία έχουμε διάλογο. εισαγωγή βαλάνε διαφορές αοιδών, ραψωδών, το περιεχόμενο της οδύσσειας.

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #87 στις: Ιούνιος 06, 2010, 09:28:55 πμ »
άσχετο, αλλά το παλιό βιβλίο , το χοντρούλικο, δεν ήταν πολύ πιο ωραίο;
Και μένα το παλιό μου άρεσε περισσότερο. Είχε μεγαλύτερη ελευθερία στο τι θα διδάξεις. Ίσως βέβαια το καινούργιο είναι πιο συμμαζεμένο και πιο βολικό για διδασκαλία. Θα δείξει.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Α' Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:20:33 »

Αποσυνδεδεμένος pontiki!!!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Την άνοιξη αν δεν τη βρεις, τη φτιάχνεις...
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #88 στις: Ιούνιος 06, 2010, 10:01:22 πμ »
ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις!!αυριο θα γράψω τι έπεσε και στο δικό μου! :)

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #89 στις: Σεπτέμβριος 28, 2010, 04:58:54 μμ »
Θα ήθελα τη βοήθειά σας. Ο γιος μου πάει α γυμνασίου και Οδύσσεια τους κάνεις ένα ιερέας ο οποίος είναι και μαθηματικός και ιστορικός και πολλά άλλα σύμφωνα με το βιογραφικό που μοίρασε στο 1ο μάθημα στα παιδιά.
Έχουν κάνει 3 μαθήματα όλα κι όλα μέχρι σήμερα στα οποία τον περισσότερο χρόνο τον περάσανε με το να τους εξηγεί για τη βαθμολογία και τις εξετάσεις του Ιουνίου. Βιβλίο δεν έχουν ανοίξει αλλά ούτε και συζήτηση έχει γίνει πάνω στην εισαγωγή. Αντ΄αυτών τους μοίρασε χαρτάκια σμικρύνσεις βιβλίων σε διαστάσεις 7Χ10 εκ τα οποία σημειωτέον δεν διαβάζονται χωρίς μεγεθυντικό φακό. Μια εργασία τους έχει βάλει, να γράψουν το όνομά τους σε γραμμική Β κι όποιος τα κατάφερνε θα είχε ένα βαθμό παραπάνω στον έλεγχο. Δεν στηρίζομαι στα λεγόμενα του γιού μου γιατί παιδί είναι και υποκειμενικά βλέπει τα πράγματα. Όμως χθες τους μοίρασε ένα ακόμη χαρτάκι με ερωτήσεις (?) και τους έβαλε σήμερα διαγώνισμα τριμήνου ζητώντας τους να απαντήσουν σε όλες αυτές τις ερωτήσεις.

Να τι έγραφε το χαρτάκι:

Ερωτήσεις εισαγωγής:
Ορισμός λ. Έπους, 9=
Είδη και π.χ. έπους =
Γνωρίσματα ηρωικών επών =
Κύκλος ,9 = επικός-Τρωικός
Διάρκεια – χρονολόγηση γεγονότων
Ομηρικών επών, 9,10=
Στρώματα πολιτισμού=
Αναχρονισμοί=
Αοιδοί και ραψωδοί, 10,11=
Επαναλήψεις και στιχουργική=
Ο Όμηρος, 11=
(το ομηρικό ζήτημα,11=)
Η αξία των ομηρικών επών, 11-2=
Καταγραφή και διαίρεσή τους,12=
Θέματα Οδύσσειας, 12=
Αρχή και τέλος Οδύσσειας, 14=
(Περίληψη Οδύσσειας (10 στίχοι)=13)
Τριμερής διαίρεση Οδύσσειας, 15=
Εργασίες ανακεφαλαίωση 15-6
Αποστήθιση προοιμίου, 17

Δεν έχω δουλέψει σε γυμνάσιο αλλά πιστεύω ότι σε καμιά περίπτωση δεν είναι αυτός ο τρόπος εξέτασης και πολύ περισσότερο δεν ζητάς να αποστηθίσει σε μια μέρα ένα παιδί που δεν γνωρίζει γρυ αρχαίων το προοίμιο, το οποίο ούτε καν ανάγνωση στην τάξη δεν έχει γινει.
Επειδή έχω σκοπό να πάω στο σχολείο και να μιλήσω μαζί του, αν μη τι άλλο να ξεκαθαρίσω τι περιμένει από τους μαθητές, θα ήθελα να ακούσω και τη δική σας γνώμη - των φιλολόγων- γιατί μπορεί να είμαι λάθος και άδικη μαζί του.


υγ τα περισσότερα χαρτάκια είναι χάρτες και εικόνες

Αποσυνδεδεμένος soul

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1081
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #90 στις: Σεπτέμβριος 28, 2010, 05:18:43 μμ »
Συγνώμη, αγαπητή rozy4,για να μη ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε, οι αριθμοί 9,10,11 κτλ που βάζεις στα δεξιά τι ακριβώς είναι;
πριν σου απαντήσω και πω τη γνώμη μου θα ήθελα να καταλάβω ακριβώς τι έχει βάλει σε μικρά παιδια 12 ετών που πρωτοέρχονται στο γ/σιο, στο 3ο μόλις μάθημα και αν αυτός ο άνθρωπος γνωρίζει καθολου το αναλυτικό ??? ??? ???
“Η ευτυχία δημιουργεί φίλους, Η δυστυχία τους δοκιμάζει”

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #91 στις: Σεπτέμβριος 28, 2010, 05:37:28 μμ »
έτσι τα γράφει το χαρτάκι. Νομίζω ότι είναι οι σελίδες του σχολικού βιβλίου, τουλάχιστον αυτό καταλαβαίνω εγώ.

Αποσυνδεδεμένος CynnemAprod

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 605
  • Φύλο: Άντρας
  • φαντασιόπληκτη Α.Δ.+Πανάθλιος
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #92 στις: Σεπτέμβριος 28, 2010, 05:41:44 μμ »
Iερέας είναι ??? Παίρνει διπλό μισθό; Τί ηλικία έχει;

Αποσυνδεδεμένος intemperanta

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 217
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #93 στις: Σεπτέμβριος 28, 2010, 05:43:55 μμ »
Θα ήθελα τη βοήθειά σας. Ο γιος μου πάει α γυμνασίου και Οδύσσεια τους κάνεις ένα ιερέας ο οποίος είναι και μαθηματικός και ιστορικός και πολλά άλλα σύμφωνα με το βιογραφικό που μοίρασε στο 1ο μάθημα στα παιδιά.
Έχουν κάνει 3 μαθήματα όλα κι όλα μέχρι σήμερα στα οποία τον περισσότερο χρόνο τον περάσανε με το να τους εξηγεί για τη βαθμολογία και τις εξετάσεις του Ιουνίου. Βιβλίο δεν έχουν ανοίξει αλλά ούτε και συζήτηση έχει γίνει πάνω στην εισαγωγή. Αντ΄αυτών τους μοίρασε χαρτάκια σμικρύνσεις βιβλίων σε διαστάσεις 7Χ10 εκ τα οποία σημειωτέον δεν διαβάζονται χωρίς μεγεθυντικό φακό. Μια εργασία τους έχει βάλει, να γράψουν το όνομά τους σε γραμμική Β κι όποιος τα κατάφερνε θα είχε ένα βαθμό παραπάνω στον έλεγχο. Δεν στηρίζομαι στα λεγόμενα του γιού μου γιατί παιδί είναι και υποκειμενικά βλέπει τα πράγματα. Όμως χθες τους μοίρασε ένα ακόμη χαρτάκι με ερωτήσεις (?) και τους έβαλε σήμερα διαγώνισμα τριμήνου ζητώντας τους να απαντήσουν σε όλες αυτές τις ερωτήσεις.

Να τι έγραφε το χαρτάκι:

Ερωτήσεις εισαγωγής:
Ορισμός λ. Έπους, 9=
Είδη και π.χ. έπους =
Γνωρίσματα ηρωικών επών =
Κύκλος ,9 = επικός-Τρωικός
Διάρκεια – χρονολόγηση γεγονότων
Ομηρικών επών, 9,10=
Στρώματα πολιτισμού=
Αναχρονισμοί=
Αοιδοί και ραψωδοί, 10,11=
Επαναλήψεις και στιχουργική=
Ο Όμηρος, 11=
(το ομηρικό ζήτημα,11=)
Η αξία των ομηρικών επών, 11-2=
Καταγραφή και διαίρεσή τους,12=
Θέματα Οδύσσειας, 12=
Αρχή και τέλος Οδύσσειας, 14=
(Περίληψη Οδύσσειας (10 στίχοι)=13)
Τριμερής διαίρεση Οδύσσειας, 15=
Εργασίες ανακεφαλαίωση 15-6
Αποστήθιση προοιμίου, 17Δεν έχω δουλέψει σε γυμνάσιο αλλά πιστεύω ότι σε καμιά περίπτωση δεν είναι αυτός ο τρόπος εξέτασης και πολύ περισσότερο δεν ζητάς να αποστηθίσει σε μια μέρα ένα παιδί που δεν γνωρίζει γρυ αρχαίων το προοίμιο, το οποίο ούτε καν ανάγνωση στην τάξη δεν έχει γινει.
Επειδή έχω σκοπό να πάω στο σχολείο και να μιλήσω μαζί του, αν μη τι άλλο να ξεκαθαρίσω τι περιμένει από τους μαθητές, θα ήθελα να ακούσω και τη δική σας γνώμη - των φιλολόγων- γιατί μπορεί να είμαι λάθος και άδικη μαζί του.


υγ τα περισσότερα χαρτάκια είναι χάρτες και εικόνες


 ::) ???

Αποσυνδεδεμένος intemperanta

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 217
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #94 στις: Σεπτέμβριος 28, 2010, 05:45:18 μμ »
Iερέας είναι ??? Παίρνει διπλό μισθό; Τί ηλικία έχει;


Κι εμεις ειχαμε οταν πηγαιναμε σχολειο καθηγητη- ιερεα, αλλα εκανε θρησκευτικα

Αποσυνδεδεμένος gringa

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #95 στις: Σεπτέμβριος 28, 2010, 05:52:20 μμ »
Σελίδες στο σχολικό βιβλίο πρέπει να είναι έτσι όπως το βλέπω.

Τους ζητάει να αποστηθίσουν το προίμιο? Πλάκα κάνεις?  ??? Ούτε εγώ το ξέρω απ' έξω, θα μας τρελάνει? Εννοείται να μιλήσεις μαζί του. Δεν είναι δυνατόν να ζητήσει σε διαγώνισμα πράγματα που δεν έχει κάνει στην τάξη! Και μάλιστα σε παιδάκια Α Γυμνασίου...

Απαράδεκτο!

Άσχετο: Αν δε μπορεί να διαβάσει ο μικρός σου τις φωτοτυπίες, μπορεί να κατεβάσει το βιβλίο απ' το Π.Ι. Όχι ότι είναι υποχρεωμένο το παιδί να το κατεβάσει, υποχρέωση του σχολείου είναι να του παρέχει τα βιββλία του.

Τέλος πάντων...

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #96 στις: Σεπτέμβριος 28, 2010, 05:54:57 μμ »
Βιβλίο έχουν -ευτυχώς. Οι σμικρύνσεις είναι από κάποιο άλλο βιβλίο και όπως έγραψα κυρίως χάρτες και εικόνες.
Ναι στα αρχαία, στη σελίδα 17 γράφει το χαρτάκι.


Το πρόβλημά μου είναι να μην μισήσει ο μικρός τον Όμηρο και σε συνέχεια τα αρχαία αλλά και να μην πέσει το ηθικό του προτού καν ξεκινήσει η χρονιά.

Αποσυνδεδεμένος gringa

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #97 στις: Σεπτέμβριος 28, 2010, 06:20:11 μμ »
Δε θέλω να είμαι απισιόδοξη, αλλά αν δεν το προσπαθήσεις μόνη σου, μάλλον θα τον σιχαθεί τον Όμηρο με τον εν λόγω καθηγητή. Προσπάθησε να του εξηγείς ορισμένα πράγματα μόνη σου τουλάχιστον, για να έχει μια ιδέα το παιδί.

Μα να αποστηθίσουν το προίμιο? (έχω φάει το κόλλημα εγώ τώρα). Ποιός ακριβώς είναι ο διδακτικός στόχος αυτής της ενέργειας? Και να σκεφτείς ότι ο Όμηρος διδάσκεται από μετάφραση... Εδώ δεν τους βάζουμε να αποστηθίσουν ούτε στα αρχαία απ' το πρωτότυπο. Ούτε καν τον ορισμό της τραγωδίας δε ζητάνε πλέον...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 529
Σύνολο: 532

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.144 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.