*

Αποστολέας Θέμα: Μέντορας  (Αναγνώστηκε 12087 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kos1

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
    • Προφίλ
Απ: Μέντορας
« Απάντηση #84 στις: Οκτώβριος 08, 2022, 06:35:33 μμ »
Που τον είδες τον φανατισμό; Και λίγα λέει ..
Μας φτύνουν δηλαδή και εσύ θεωρείς ότι βρέχει

Είμαστε ο πιο απαξιωμένος κλάδος του δημοσίου. Μας συμπεριφέρονται και μας πληρώνουνε σαν να είμαστε ανειδίκευτοι παιδοφύλακες, αλλά τα όμως θέλουνε όλα πολυτελείας. Για τους ΠΕ04 που με αφορά άμεσα λόγου χάριν θέλουνε τον μαγκάιβερ πανεπιστήμονα με γνώσεις πάνω σε τέσσερα διακριτά πτυχία. Πέρνω λιγότερα από τον φύλακα όμως
Όσοι περάσατε / μπλέξατε με ΑΣΕΠ ξέρετε ότι είναι ο πλέον δύσκολος γραπτός διαγωνισμός του δημοσίου. Τώρα οι νεοδιόριστοι στο σχολείο μου αραδιάζουν τους τίτλους που χρειάζεται κανείς για να διοριστεί και τον μισθό τους και η κατάσταση είναι για γέλια και για κλάματα μαζί, θα με πείσουνε σε λίγο ότι την έχω και μια χαρά

Τουλάχιστον πέρα από τα καντήλια που τους σέρνει ο κόσμος, για πρώτη φορά φέτος αρχίζουν να γκρινιάζουν πολλοί ανοικτά για το χαρτζηλικάκι που δίνουν για μισθό

Ο κλάδος έχασε τη μεγάλη του ευκαιρία το μάρτη του '20 να ξεβρακώσει αυτά τα λαμόγια. Το μόνο που χρειαζόταν ήταν να παρουσιαστούμε στα σχολεία απαιτώντας να μας παράσχουν τον απαραίτητο εξοπλισμό να κάνουμε την τηλεκπαίδευση. Πολλοί φοβήθηκαν γιατί βλέπεις αυτή η χούντα το κατέστησε υποχρεωτικό-για εξοπλισμό ούτε λόγος, άλλοι ψήθηκαν ότι πρώτα έρχονται τα παιδιά και πάντα τελευταίοι εμείς, οι ρέστοι γουστάρανε μαθηματάκι χαλαρό από τον καναπέ τους
Θα χάλαγε το σύμπαν, τι θα λέγανε μετά; Οι τεμπέληδες που δεν αγοράζουν οι ίδιοι τον εξοπλισμό τους; Ίσως γινόταν και μια ωραία μεταστροφή της κοινής γνώμης
Έκτοτε η πατρίδα ευγνωμονούσα μας έδειξε πόσο μας υπολογίζει

Ένα μόνο νιώθουν αυτοί, μετράνε τα ψηφαλάκια..Και θέλω να πιστεύω ότι δε θα βρούνε ούτε τα δικά τους σε λίγο καιρό



Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μέντορας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:46:16 »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4072
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μέντορας
« Απάντηση #85 στις: Οκτώβριος 08, 2022, 06:40:22 μμ »
Προφανώς στον κλάδο κυκλοφορούν διαφορα, όπως παντού.
Και όντως το υπαιθ το έχει τερματίσει. Εγω πιστεύω ότι προκαλεί σκόπιμα, για να υπάρχουν αυτές οι αντανακλαστικές αντιδράσεις ώστε να αυτοεξευτελιζομαστε. Όταν σέρνει όλα τα σωματεία στα δικαστήρια, λίγοι λογικοί βλέπουν τη μελλοντική καταπάτηση των δικών τους δικαιωμάτων. Οι περισσότεροι κομπλεξικοί, επιβεβαιώνουν τις ιδεοληψίες τους: ο συνδικαλισμός μπλα μπλα, τα συντεχνιακά αιτήματα μπλα μπλα, οι εκπαιδευτικοί που δεν θέλουν να αξιολογηθούν μπλα μπλα. Και όσο χειροτερεύουν οι συνθήκες ζωής ολου του πληθυσμού, ο κόσμος θα βλέπει αυτό που θέλει: έχουμε μόνιμο μισθό (όχι όλοι, αλλά αυτό δεν το ξέρουν), στη χειρότερη σχολαμε δυο (το τι δουλειά έχουμε μετά επίσης κάνουν ότι δεν το ξέρουν), μπορούμε να πάρουμε άδεια για ψύλλου πήδημα (οι μόνιμοι μόνο, αλλά οπωσ και να χει αυτό είναι κάτι που μας ντροπιάζει), όταν κλείνουν τα σχολεία δεν έχουμε πρόβλημα ποιος θα κρατήσει τα παιδιά μας, έχουμε ελεύθερο το καλοκαίρι (χωρίς λεφτά για να το χαρούμε αλλά κι αυτό κάνουν ότι δεν το ξέρουν). Όταν λοιπόν στα μάτια του κόσμου είσαι, αν όχι προνομιούχος, τέλος πάντων τακτοποιημένος, πρέπει να προσεχεις πολύ πώς αντιδράς. Εδώ τόσα χρόνια που δεν έχουμε οικονομικά αιτήματα και μας κατηγορούν για συντεχνιακές απεργίες (που δεν κάνουμε κιόλας…), σκεψου τώρα να λες ότι απέχεις από πρόσθετα καθηκοντα μεταξύ άλλων γιατί σου προσθέτουν απλήρωτη εργασία. Ε ποιος θα σε πάρει στα σοβαρα; Ειλικρινα για το φετινό σκηνικο στο ίδιο έργο θεατές, αναρψτιεμαι αν οι συνδικαλιστές είναι βαλτοί, χαμηλής νοημοσύνης ή συναισθηματικά καθηλωμένοι στην εποχή των ΓΣ των σχολών μας που ψηφίζαμε για την έξοδο της Ελλάδας από το ΝΑΤΟ και τον πόλεμο στη Σερβία.

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Μέντορας
« Απάντηση #86 στις: Οκτώβριος 08, 2022, 08:23:20 μμ »
Ερώτηση προς όλους.
Υπάρχει συνεργασία μεταξύ μας μέσα στους συλλόγους; Ιδίως της πρωτοβάθμιας.
Υπηρετώ 35 προς 36 έτη. Παλαιοτέρα στην δευτεροβάθμια (εκεί συνεργαζόμαστε πιο στενά ειναι η αλήθεια). Τα τελευταία στην πρωτοβάθμια όπου οι δάσκαλοι είναι οι αφέντες (δυστυχώς) της τάξης. Όλα τα γνωρίζουν κλπ. κλ.π.
Πολλά από αυτά που προσπαθεί να επιβάλει ο εκάστοτε υπουργός θα είχαν λυθεί με λίγη καλή πρόθεση και προσπάθεια εκ μέρους μας. Αλλά που τέτοια διάθεση.
Σοβαρός αντίλογος με προτάσεις εκ μέρους μας δεν υπάρχουν. Αντίσταση με δήθεν επαναστατικά τσιτάτα, αφορισμούς και κατάρες δεν γίνεται.
Ηδη η ΟΛΜΕ και η ΟΙΕΛΕ ακολουθούν διαφορετική πορεία από την ΔΟΕ για μέντορα και συντονιστές.
Μόνο με σοβαρό αντίλογο και προτάσεις θα ανταπεξέλθουμε στα προβλήματα και τις πιέσεις. Τα υπόλοιπα είναι για να περνά απλά η ώρα.

6 Οκτωβρίου 2022

Οι θέσεις ευθύνης στην εκπαίδευση πρέπει να συνοδεύονται από οικονομικά κίνητρα και η εφαρμογή των νομοθετημάτων να γίνεται μέσω διαλόγου κι όχι διώξεων!
https://www.edweek.gr/nai-leei-i-oiele-se-mentores-kai-endosholikoys-syntonistew-alla-me-apidoma-thesis/


12/09/2022
Η ΟΛΜΕ προτρέπει τους καθηγητές να μη γίνουν μέντορες και ενδοσχολικοί συντονιστές
https://www.esos.gr/arthra/79788/i-olme-protrepei-toys-kathigites-na-mi-ginoyn-mentores-kai-endosholikoi-syntonistes

« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 08, 2022, 08:33:29 μμ από Anemos2017 »
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Συνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2863
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Μέντορας
« Απάντηση #87 στις: Οκτώβριος 09, 2022, 12:19:16 πμ »
Εγώ ένα έχω να πω για την υπουργό και τις πρακτικές της. Οι καιροί έχουν γυρίσματα. Αυτά.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μέντορας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:46:16 »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4072
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μέντορας
« Απάντηση #88 στις: Οκτώβριος 09, 2022, 08:18:19 πμ »
Ερώτηση προς όλους.
Υπάρχει συνεργασία μεταξύ μας μέσα στους συλλόγους; Ιδίως της πρωτοβάθμιας.
Υπηρετώ 35 προς 36 έτη. Παλαιοτέρα στην δευτεροβάθμια (εκεί συνεργαζόμαστε πιο στενά ειναι η αλήθεια). Τα τελευταία στην πρωτοβάθμια όπου οι δάσκαλοι είναι οι αφέντες (δυστυχώς) της τάξης. Όλα τα γνωρίζουν κλπ. κλ.π.
Πολλά από αυτά που προσπαθεί να επιβάλει ο εκάστοτε υπουργός θα είχαν λυθεί με λίγη καλή πρόθεση και προσπάθεια εκ μέρους μας. Αλλά που τέτοια διάθεση.
Σοβαρός αντίλογος με προτάσεις εκ μέρους μας δεν υπάρχουν. Αντίσταση με δήθεν επαναστατικά τσιτάτα, αφορισμούς και κατάρες δεν γίνεται.
Ηδη η ΟΛΜΕ και η ΟΙΕΛΕ ακολουθούν διαφορετική πορεία από την ΔΟΕ για μέντορα και συντονιστές.
Μόνο με σοβαρό αντίλογο και προτάσεις θα ανταπεξέλθουμε στα προβλήματα και τις πιέσεις. Τα υπόλοιπα είναι για να περνά απλά η ώρα.

6 Οκτωβρίου 2022

Οι θέσεις ευθύνης στην εκπαίδευση πρέπει να συνοδεύονται από οικονομικά κίνητρα και η εφαρμογή των νομοθετημάτων να γίνεται μέσω διαλόγου κι όχι διώξεων!
https://www.edweek.gr/nai-leei-i-oiele-se-mentores-kai-endosholikoys-syntonistew-alla-me-apidoma-thesis/


12/09/2022
Η ΟΛΜΕ προτρέπει τους καθηγητές να μη γίνουν μέντορες και ενδοσχολικοί συντονιστές
https://www.esos.gr/arthra/79788/i-olme-protrepei-toys-kathigites-na-mi-ginoyn-mentores-kai-endosholikoi-syntonistes

Η αλήθεια είναι ότι συνεργασία δεν υπάρχει στον βαθμό που θα έπρεπε. Δεν ξέρω με τι είδους αλλαγές θα μπορούσε να καλλιεργηθεί αυτό. Πιστεύω ότι η υπερβολική κατάτμηση αντικειμένων και ωρών, λειτουργεί αποτρεπτικά γιατί υπάρχει ένας φόρτος εργασίας μη παραγωγικός. Πχ στο σχολείο μου οι ΠΕ04 κάνουν κυριολεκτικά σε όλο το σχολείο (12 τμήματα, πάνω από 250 παιδιά). 1-2 ώρες το κάθε μάθημα. Πόσο μπορείς να προβληματιστείς χωριστά για 250 παιδιά; Οι φιλόλογοι αν είμαστε τυχεροί, μπαίνουμε σε δίπλα μαθήματα σε κάποια τμήματα, οπότε έχουμε λιγότερους. Οι άνθρωποι που κάνουν τα μονόωρα πάλι τι να πουν; Αυτά δεν είναι συνθήκες για συνεργασία. Δεν προλαβαίνεις και δεν ξέρεις τι να πρωτοκάνεις. Από την άλλη, συχνά δυσκολευόμαστε να δεχτούμε να έχουμε μια κοινή γραμμή (εκτός αν η κοινή γραμμή είναι η δική μας γραμμή), ή δυσκολευόμαστε να δεχτούμε το θεμιτό των πολλαπλών προσεγγίσεων, ώς ένα σημείο. Μια τετοια νοοτροπία συνεργασίας όμως, δεν επιβάλλεται από πάνω. Εξάλλου, γενικα στην Ελλάδα, ούτε μέσα από τις σπουδές ούτε από το σχολείο καλλιεργείται νοοτροπία συνεργασίας και ομαδικότητας. Αυτές οι αλλαγές πρέπει να ξεκινουν από κάτω.

Υπάρχει όμως και ένα άλλο ζήτημα. Η συνεργασία είναι αναγκαία σε μεγάλο βαθμό, όμως τίθεται και το ζήτημα της παιδαγωγικής ελευθερίας. Η εκπαίδευση είναι κατά βάθος προσανατολισμένη στη λογική των πανελληνίων και των επιδόσεων, που τα πράγματα είναι ξεκάθαρα, μέχρι το λύκειο όμως υπάρχουν άλλα 11 χρόνια εκπαίδευσης. Από τη μια θα ήταν καλό, όταν ξεκινάς ειδικά, να εχεις έτοιμο ένα πλάνο, διδακτικό υλικό, ασκήσεις, για να μην χαθείς και για να μη χρειαχεται να γράφεις βιβλία μόνος σου, όμως αυτό ταυτόχρονα, είναι περιοριστικό. Κρίνοντας από τα δικά μου μαθήματα, τα φιλολογικά, η δυνητική ελευθερια στο τι θα κανεις, είναι μεγάλη, η ύλη επίσης είναι μεγάλη και πολλά που ζητούν, είναι ανέφικτα ή ανουσια. Αναγκαστικά ο καθένας ιεραρχεί και επιλέγει. Αν υπάρχει υποχρεωτικά κοινή γραμμή λόγω ενός συντονιστή, αυτό θα μπορούσε να αποτρέψει κάποια ζητήματα μη συνεργασίας που κατά καιρούς προκύπτουν, όμως θα ήταν και υπερβολικά περιοριστικό αν εξαρτάτο από τις διαθέσεις του κάθε συντονιστή. Κι εγω αν ήμουν συντονίστρια και θα περιόρισα τους άλλους, και το αντίθετο. Αυτό δεν ξέρω πώς θα μπορούσε να λυθεί. Ή μάλλον, ξέρω. Με ποικιλία διδακτικού υλικού σε αποθετηρια, μικρότερη ύλη, θεσμοθετημένο χρόνο για δημιουργικές εργασίες, ώστε να υπάρχει ένα μίνιμουμ κοινών δραστηριοτήτων αλλά και ένας βαθμός ελευθερίας. Χωρίς αυτά, θα είναι απλα επιβολή.

Αυτά προφανώς μας προβληματίζουν όλους, αναρψτιεμαι όμως γιατί δεν τα λέμε έτσι όπως είναι; Γιατί μιλάμε μόνο με συνθήματα;


Αποσυνδεδεμένος lemonpies

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μέντορας
« Απάντηση #89 στις: Οκτώβριος 09, 2022, 09:34:44 πμ »
@lemonpies

**Τα σχόλια σου πέραν της απαξίωσης βρίθουν και αντιφάσεων.**

H απαξίωση για μένα είναι μονόδρομος, σε συμπεριφορές και πρακτικές που πραγματικά αξίζουν και δικαιολογούν αυτή την απαξίωση.
Οτιδήποτε και οποιοσδήποτε εναντιώνεται στις έννοιες της δημοκρατίας, της εμπιστοσύνης, της ελευθερίας, αξίζουν και δικαιολογούν την απαξίωσή μου.

Αν όμως εντόπισες αντιφάσεις στα σχόλιά μου και στον τρόπο σκέψης μου, θα με ενδιέφερε πάρα πολύ να μου τις υποδείξεις, παραθέτοντας τα ανάλογα χωρία με τα λόγια μου. Ώστε είτε να διευκρινίσω τι ακριβώς εννοώ, είτε να αλλάξω τον τρόπο που σκέφτομαι.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 09, 2022, 09:44:46 πμ από lemonpies »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.
https://www.youtube.com/watch?v=9OX_qQODfbg

Αποσυνδεδεμένος lemonpies

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μέντορας
« Απάντηση #90 στις: Οκτώβριος 09, 2022, 09:52:40 πμ »
Υπάρχει όμως και ένα άλλο ζήτημα. Η συνεργασία είναι αναγκαία σε μεγάλο βαθμό, όμως τίθεται και το ζήτημα της παιδαγωγικής ελευθερίας. Η εκπαίδευση είναι κατά βάθος προσανατολισμένη στη λογική των πανελληνίων και των επιδόσεων, που τα πράγματα είναι ξεκάθαρα, μέχρι το λύκειο όμως υπάρχουν άλλα 11 χρόνια εκπαίδευσης. Από τη μια θα ήταν καλό, όταν ξεκινάς ειδικά, να εχεις έτοιμο ένα πλάνο, διδακτικό υλικό, ασκήσεις, για να μην χαθείς και για να μη χρειαχεται να γράφεις βιβλία μόνος σου, όμως αυτό ταυτόχρονα, είναι περιοριστικό. Κρίνοντας από τα δικά μου μαθήματα, τα φιλολογικά, η δυνητική ελευθερια στο τι θα κανεις, είναι μεγάλη, η ύλη επίσης είναι μεγάλη και πολλά που ζητούν, είναι ανέφικτα ή ανουσια. Αναγκαστικά ο καθένας ιεραρχεί και επιλέγει. Αν υπάρχει υποχρεωτικά κοινή γραμμή λόγω ενός συντονιστή, αυτό θα μπορούσε να αποτρέψει κάποια ζητήματα μη συνεργασίας που κατά καιρούς προκύπτουν, όμως θα ήταν και υπερβολικά περιοριστικό αν εξαρτάτο από τις διαθέσεις του κάθε συντονιστή. Κι εγω αν ήμουν συντονίστρια και θα περιόρισα τους άλλους, και το αντίθετο. Αυτό δεν ξέρω πώς θα μπορούσε να λυθεί. Ή μάλλον, ξέρω. Με ποικιλία διδακτικού υλικού σε αποθετηρια, μικρότερη ύλη, θεσμοθετημένο χρόνο για δημιουργικές εργασίες, ώστε να υπάρχει ένα μίνιμουμ κοινών δραστηριοτήτων αλλά και ένας βαθμός ελευθερίας. Χωρίς αυτά, θα είναι απλα επιβολή.

Αυτά προφανώς μας προβληματίζουν όλους, αναρψτιεμαι όμως γιατί δεν τα λέμε έτσι όπως είναι; Γιατί μιλάμε μόνο με συνθήματα;

Ακριβώς αυτός είναι ο σκοπός της ακατανόμαστης ψυχοπαθούς δικτάτορος, η ασφυκτικά ελεγχόμενη ύλη μαθημάτων με σκοπό τον περιορισμό της παιδαγωγικής ελευθερίας και την μονόπλευρη παιδεία. Για αυτόν ακριβώς τον λόγο εισηγείται τον θεσμό των φερέλπιδων συντονιστών-δικτατορίσκων. Με την βοήθεια αυτών των "καραβανάδων" φιλοδοξεί να περιορίσει ασφυκτικά την ύλη των μαθημάτων αποκλειστικά και μόνο σε αυτά που θέλει η ίδια να διδάσκονται στα παιδιά, ώστε τα σχολεία να διαπλάθουν δούλους του δικτατορικού καθεστώτος-συστήματος που πρεσβεύει, αντί για ελεύθερους ανθρώπους.

Ο συντονιστής εκπαιδευτικού έργου σε κάθε σχολείο, αν το σχολείο τον χρειάζεται πραγματικά, πρέπει να εκλέγεται από τους εκπαιδευτικούς. Και όχι να διορίζεται από την δικτάτορα. Μόνο έτσι θα διασφαλίσουμε ότι δεν θα επεμβαίνει στην δουλειά μας η δικτάτορας, και ότι θα υπάρχει ποικιλία διδακτικού υλικού σε αποθετήρια, μικρότερη ύλη, θεσμοθετημένος χρόνος για δημιουργικές εργασίες, με ένα μίνιμουμ κοινών δραστηριοτήτων και ένα αρκετά μεγάλο βαθμό διδακτικής ελευθερίας.

Και για όσους θεωρούν υπερβολικά αυτά που λέω για δικτάτορες, ας θυμηθούν την ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΚΗ ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΟΥ WEBEX σε όλα τα σχολεία (ενώ θα μπορούσαν τα δημόσια σχολεία να διαλέξουν ελεύθερα την πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης τους, όπως επέτρεψαν να γίνει στα ιδιωτικά) για να πάρουν μια πρόγευση για το τι μας προετοιμάζουν οι δικτάτορες, αν τους αφήσουμε εμείς βέβαια.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 09, 2022, 02:19:52 μμ από lemonpies »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.
https://www.youtube.com/watch?v=9OX_qQODfbg

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4072
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μέντορας
« Απάντηση #91 στις: Οκτώβριος 09, 2022, 10:45:42 πμ »
Τι σε κάνει μα πιστεύεις ότι η εκλογή συντονιστή μέσα από το σύλλογο θα είναι σωστή; Εγω προσωπικά δεν θα ηθεκα να με συντονίζει καμία από τις άλλες φιλολόγους του σχολείου μου. Και ούτε αυτές εμένα. Καλά συνεργαζόμαστε αλλά, η μια πάει πολύ γρήγορα, η άλλη πάει υπερβολικά αργά, η παράλλη είναι πολύ παραδοσιακή. Κι αυτές αντιστοιχα θα πουν ότι εγω κατά μια πάω γρήγορα, κατά την άλλη πάω αργά, επειδή δεν θέλω να μαθαίνουν το βιβλίο απ έξω τα κακό μαθαίνω, παρακάμπτω υπερβολικά το βιβλίο και δίνω πολύ δικό μου υλικό, προσπερνώ πολλές ενότητες περιληπτικά γιατί θέλω να έχουν μια γενική αίσθηση του ιστορικού γιγνεσθαι κλπ. Καμία μας δεν είναι απόλυτα σωστή και καμία μας δεν είναι απόλυτα λάθος, απλώς έχουμε διαφορετικές απόψεις γιατί ερμηνεύουμε διαφορετικά το τι πρέπει να κάνουμε με τα ακατάλληλα βιβλία και την απουσία σαφών οδηγιών ή την αναντιστοιχία των νέων προγραμμάτων σπουδών με τη νομοθεσία περί εξέτασης του μαθήματος. Επομένως, το ίδιο περιορισμένη θα ένιωθα όπως κι αν είχε επιλέγει ο συντονιστής.

Αποσυνδεδεμένος lemonpies

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μέντορας
« Απάντηση #92 στις: Οκτώβριος 09, 2022, 10:59:34 πμ »
Τι σε κάνει μα πιστεύεις ότι η εκλογή συντονιστή μέσα από το σύλλογο θα είναι σωστή; Εγω προσωπικά δεν θα ηθεκα να με συντονίζει καμία από τις άλλες φιλολόγους του σχολείου μου. Και ούτε αυτές εμένα. Καλά συνεργαζόμαστε αλλά, η μια πάει πολύ γρήγορα, η άλλη πάει υπερβολικά αργά, η παράλλη είναι πολύ παραδοσιακή. Κι αυτές αντιστοιχα θα πουν ότι εγω κατά μια πάω γρήγορα, κατά την άλλη πάω αργά, επειδή δεν θέλω να μαθαίνουν το βιβλίο απ έξω τα κακό μαθαίνω, παρακάμπτω υπερβολικά το βιβλίο και δίνω πολύ δικό μου υλικό, προσπερνώ πολλές ενότητες περιληπτικά γιατί θέλω να έχουν μια γενική αίσθηση του ιστορικού γιγνεσθαι κλπ. Καμία μας δεν είναι απόλυτα σωστή και καμία μας δεν είναι απόλυτα λάθος, απλώς έχουμε διαφορετικές απόψεις γιατί ερμηνεύουμε διαφορετικά το τι πρέπει να κάνουμε με τα ακατάλληλα βιβλία και την απουσία σαφών οδηγιών ή την αναντιστοιχία των νέων προγραμμάτων σπουδών με τη νομοθεσία περί εξέτασης του μαθήματος. Επομένως, το ίδιο περιορισμένη θα ένιωθα όπως κι αν είχε επιλέγει ο συντονιστής.

Γιαυτό είπα "αν το σχολείο τον χρειάζεται πραγματικά". Είναι η δική σου περίπτωση.

Ο συντονιστής εκπαιδευτικού έργου σε κάθε σχολείο, αν το σχολείο τον χρειάζεται πραγματικά, πρέπει να εκλέγεται από τους εκπαιδευτικούς.

Το έβαλα και σε bold, ώστε να μην υπάρχει παρανόηση. Αν οι εκπαιδευτικοί ενός σχολείου κρίνουν ότι δεν χρειάζεται συντονιστής, τότε δεν πρέπει να είναι υποχρεωτικό να εκλέγεται συντονιστής στο σχολείο αυτό.

Ο θεσμός του μέντορα πρέπει να βασίζεται στην ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ, και ο θεσμός του συντονιστή πρέπει να βασίζεται στην ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ.
Έννοιες που η ψυχοπαθής δικτάτορας αδυνατεί να κατανοήσει.

Η απεργία συνεχίζεται, μέχρι την τελική νίκη της δημοκρατίας των συλλόγων διδασκόντων, μέχρι την πλήρη αποκατάσταση της ορθής δημοκρατικής διοικητικής οργάνωσης των σχολείων μας, την οποία αναίσχυντα αποξήλωσε η δικτάτορας με τα κατάπτυστα νομοθετήματά της.

« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 09, 2022, 02:36:46 μμ από lemonpies »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.
https://www.youtube.com/watch?v=9OX_qQODfbg

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 286
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μέντορας
« Απάντηση #93 στις: Οκτώβριος 09, 2022, 04:25:07 μμ »
"αν το σχολείο τον χρειάζεται πραγματικά"
πραγματικά μπορεί να τον χρειάζονται ορισμένοι καθηγητές, αλλά το σχολείο ολόκληρο μπορεί να μην τον χρειάζεται και να βρεθεί να τον έχει. Δεν συμφωνώ με ανάθεση θεσμικών ρόλων μέσω συλλόγου, ανάθεση επιτήρησης σε οποιονδήποτε μπορεί να μην του αρέσω επειδή δεν μου αρέσει ή επειδή είναι διεφθαρμένος. Θέλω ξεκάθαρα να απέχω και δεν δέχομαι να είμαι ούτε βασιλιάς ούτε δούλος.
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4072
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μέντορας
« Απάντηση #94 στις: Οκτώβριος 09, 2022, 04:47:41 μμ »
Εγω είμαι υπέρ της εκλογής διευθυντων -υποδιευθυντών από τον Σύλλογο και θα έλεγα και πιο τολμηρά, να είναι μόνο καθηγητές του συλλόγου υποψήφιοι. Προτιμώ να κάνει λάθος ο σύλλογος δημοκρατικά, παρα να κάνει λάθος ένα υπηρεσιακό συμβούλιο, που το «λάθος» μάλλον θα είναι σκόπιμο.

Ως προς αυτήν την άτυπη ιεραρχία όμως, έχω ενστάσεις γιατί είναι άτυπη αρχικά και δευτερον γιατί είναι προφανές ότι απλώς θέλει να δημιουργήσει μια φίλα διακείμενη δεξαμενή στελεχών. Επίσης είναι ασαφείς οι αρμοδιότητες. Αν είναι να κάνουμε του κεφαλιού μας, το κάνουμε χωρίς συντονιστή. Αν υπήρχε κάτι σαφές, θα ήταν αλλιώς. Θα ήξερες τι σε περιμένει. Επίσης αν αυτοί ήταν κανονικά στελέχη με ιεραρχικά ανώτερη θέση, θα ήταν πάλι αλλιώς. Μεταξύ ίσων, δεν γίνεται κάποιοι να είναι ανώτεροι αλλά όχι ακριβως ανώτεροι κλπ. Να μην σχολιάσω και τη θέση ευθύνης χωρίς μισθολογικό ή άλλο αντίτιμο.

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 286
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μέντορας
« Απάντηση #95 στις: Οκτώβριος 09, 2022, 06:00:33 μμ »
Προτιμώ πάντοτε την αξιοκρατία και αυτή δεν είναι ανάμεσα σε φιλαράκια, παλιούς γνωστούς, εντοπιότητες, αρχαιότητες και γαλόνια. Ούτε σε μεταπτυχιακά βέβαια εξ αποστάσεως από το πουθενά και προσόντα αγορασμένα, αλλά όχι να δουλευόμαστε κ μεταξύ μας και να λέμε ότι έχουμε δημοκρατία επειδή επέλεξε ο Σύλλογος. Γιατί  πρέπει να διαλέξουμε μεταξύ δυο κακών το λιγότερο κακό; ποιος μας κατάντησε έτσι;
Στο θέμα μας πάντως και όπως έχουν τα πράγματα, εγώ θα θεωρώ πως όποιος κατέχει θέση μέντορα ή συντονιστή έχει χάσει την αξιοπρέπειά του.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 09, 2022, 06:06:38 μμ από ppil »
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4072
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μέντορας
« Απάντηση #96 στις: Οκτώβριος 09, 2022, 06:11:03 μμ »
Έτσι όπως είναι στην Ελλάδα τα πράγματα, αξιοκρατία θεωρώ μόνο τις γραπτές εξετάσεις σε μελέτες περιπτωσης. Σε καμία περίπτωση δεν θεωρώ αξιοκρατία την απαρίθμηση χαρτιών και τις συνεντεύξεις. Την εκλογή από τον σύλλογο δεν τη θεωρώ το λιγότερο κακό, τη θεωρώ μονόδρομο.

Στο θέμα μας, εγω προσωπικά δεν θεωρώ ότι χάνει την αξιοπιστία του όποιος δεχτεί τη θέση. Αν τη δεχτεί εικονικά όπως θα έπρεπε να κάνουν όλα τα σχολεία, ή ακόμα καλύτερα αν αρχίσει να βομβαρδίζει τους συλλόγους και το ιεπ με προτάσεις και απορίες, θα έλεγα κιόλας ότι έκανε σωστά τη δουλειά του. Γενικα είμαι της αποψης ότι το σύστημα το χτυπάμε καλύτερα από μέσα και το αφήνουμε να αυτό εξευτελιστεί και να καταρρεύσει.

Αποσυνδεδεμένος marieta 2014

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 230
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μέντορας
« Απάντηση #97 στις: Δεκέμβριος 26, 2022, 12:27:45 μμ »
Συνάδελφε με μόνον τέσσερα χρόνια προϋπηρεσία στο δημόσιο σχολειό όχι μόνο δεν πιάνεις την πολυπόθητη θέση του μέντορα που επιθυμείς, αλλά υποχρεούσαι βάσει νόμου να δεχθείς μέντορα να σε καθοδηγήσει και να σε αξιολογήσει.
;D

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158542
  • Σύνολο θεμάτων: 19199
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 403
Σύνολο: 420

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.076 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.