0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Έχετε καταλάβει σε τι διαφέρουν οι όμιλοι από τα προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων (πολιτιστικά, περιβαλλοντικά κλπ); Διαφέρουν στα διαδικαστικά αλλά σαν δουλειά με τους μαθητες, το ίδιο δεν είναι; Αλλά μόνο ο όμιλος δίνει μόρια; Δεν είναι κάπως θολό το τοπίο;
Εμείς έχουμε ήδη μοριοθήρα συναδελφο. Δεν λέω κάτι άλλο γιατί δεν θέλω να γίνω κακιά. Ο άνθρωπος έχει όρεξη για δουλειά αλλά κατέστη σαφές ότι το θέμα των μορίων τον απασχολεί πολύ γιατί έχει φιλοδοξίες. Τα προγράμματα επισήμως έπρεπε σε όλα τα σχολεία να είχαν σταματήσει μόλις καταργήθηκε η συμπλήρωση ωραρίου με αυτά. Και φυσικά κανεις δεν θα έπρεπε να δεχτεί όμιλο με αντάλλαγμα μόρια. Έχουμε καταπιεί μειώσεις μισθών και αύξηση ωραρίου, δεν θα έπρεπε όμως επίσημα να δεχόμαστε τίποτα άλλο. Οποίος θέλει ας κάνει στα τμήματα του μια ωραία διαθεματική εργασθα, ανάγνωση βιβλίου, εικαστικό διαγωνισμό, οτιδήποτε. Μέσα στο ωρολόγιο πρόγραμμα, γι όλα τα παιδιά, όπως θα έπρεπε να είναι ούτως ή άλλως. Δεν κατακρίνω όποιον θέλει να κάνει κάτι παραπάνω ως στέλεχος. Δεν είναι κακό να θες να εχεις καριέρα. Κι εγω θέλω, δεν το κρύβω. Μπορείς προσωπικά για την εξέλιξη σου, οικειοθελώς, να επιμορφώνεσαι, να κανεις δημοσιεύσεις κλπ. Το να τρέχεις να κυνηγάς μόρια ενώ σου καταπατούν τα δικαιώματα σου και σε ξεφτιλίζουν, το θεωρώ επαγγελματική αυτοταπείνωση.
Έχετε καταλάβει σε τι διαφέρουν οι όμιλοι από τα προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων (πολιτιστικά, περιβαλλοντικά κλπ);Διαφέρουν στα διαδικαστικά αλλά σαν δουλειά με τους μαθητες, το ίδιο δεν είναι; Αλλά μόνο ο όμιλος δίνει μόρια; Δεν είναι κάπως θολό το τοπίο;
Εμείς έχουμε ήδη μοριοθήρα συναδελφο. Δεν λέω κάτι άλλο γιατί δεν θέλω να γίνω κακιά. Ο άνθρωπος έχει όρεξη για δουλειά αλλά κατέστη σαφές ότι το θέμα των μορίων τον απασχολεί πολύ γιατί έχει φιλοδοξίες.
Από εδώ και πέρα βαφτίζουν τα προγράμματα ομίλους, αυτή είναι η διαφορά.