*

Αποστολέας Θέμα: Εκπαιδευτικοί Όμιλοι-Νέο Ολοήμερο  (Αναγνώστηκε 4756 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mortimer

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 33
  • "Και γαρ τ’ όναρ εκ Διός εστιν" (Όμηρος)
    • Προφίλ
Απ: Εκπαιδευτικοί Όμιλοι-Νέο Ολοήμερο
« Απάντηση #14 στις: Σεπτέμβριος 14, 2022, 09:00:46 πμ »
Εκτός από ρομποτική (που μπορεί να μην υπάρχουν ακόμη υλικά σε πολλά σχολεία - ειδικά Δημοτικά), ενδιαφέρουν έχουν και οι όμιλοι Πνευματικών Παιχνιδιών (πχ Σκάκι) και σχολικής Εφημερίδας.

Δεν ξέρω αν υπάρχει αναπληρωτής που δεν έχει όμιλο.
"Οι χαμένες ευκαιρίες είναι η μεγαλύτερη κακοτυχία"(Πέδρο Καλντερόν)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Εκπαιδευτικοί Όμιλοι-Νέο Ολοήμερο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:42:51 »

Αποσυνδεδεμένος English

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1440
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εκπαιδευτικοί Όμιλοι-Νέο Ολοήμερο
« Απάντηση #15 στις: Σεπτέμβριος 14, 2022, 06:44:43 μμ »
Εκτός από ρομποτική (που μπορεί να μην υπάρχουν ακόμη υλικά σε πολλά σχολεία - ειδικά Δημοτικά), ενδιαφέρουν έχουν και οι όμιλοι Πνευματικών Παιχνιδιών (πχ Σκάκι) και σχολικής Εφημερίδας.

Δεν ξέρω αν υπάρχει αναπληρωτής που δεν έχει όμιλο.
Πολλή ενδιαφέρουσα η ρομποτική αλλά πόσοι είναι αυτοί που έχουν τις γνώσεις να τη διδάξουν;

Αποσυνδεδεμένος mortimer

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 33
  • "Και γαρ τ’ όναρ εκ Διός εστιν" (Όμηρος)
    • Προφίλ
Απ: Εκπαιδευτικοί Όμιλοι-Νέο Ολοήμερο
« Απάντηση #16 στις: Σεπτέμβριος 14, 2022, 07:00:29 μμ »
Πολλή ενδιαφέρουσα η ρομποτική αλλά πόσοι είναι αυτοί που έχουν τις γνώσεις να τη διδάξουν;

Εδώ είναι που οι μέντορες θα έπρεπε να έχουν τελείως διαφορετικό ρόλο. Μέντορας σε εμάς του ΠΕ86 θα έπρεπε να είναι ένας καταξιωμένος Πληροφορικός-Εκπαιδευτικός που να βοηθάει τους νεοεισερχόμενους σε εκπαιδευτικά θέματα του κλάδου.
Έπειτα -χωρίς να εξαιρώ τον εαυτό μου- οι περισσότεροι απλά μαθαίνουμε τα παιδιά να ενώνουν τουβλάκια και να γράφουν κώδικα. Η εκπαιδευτική ρομποτική όμως εκτείνεται από τη φυσική μέχρι και τα μαθηματικά...
Τέλος, στα ΚΔΑΠ δουλεύαμε με 8-9 παιδιά.
Ο Όμιλος μπορεί να έχει και 15 από Α' έως Στ' Δημοτικού! Τα οποία βρίσκονται εκεί για διάφορους λόγους... Από το ότι τους αρέσει μέχρι επειδή απλά δουλεύουν οι γονείς...
Πρώτες ημέρες είναι όμως, όλα θα βρουν τον δρόμο τους και εμείς τον τρόπο...
"Οι χαμένες ευκαιρίες είναι η μεγαλύτερη κακοτυχία"(Πέδρο Καλντερόν)

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εκπαιδευτικοί Όμιλοι-Νέο Ολοήμερο
« Απάντηση #17 στις: Σεπτέμβριος 14, 2022, 09:53:47 μμ »
Πολλή ενδιαφέρουσα η ρομποτική αλλά πόσοι είναι αυτοί που έχουν τις γνώσεις να τη διδάξουν;

Πάντως στα εργαστήρια δεξιοτήτων τη διδάσκουν καλλιτεχνικοί, μουσικοί κλπ, μαζί με τη σεξουαλική αγωγή. Αντί να την ενσωματώσουν στο μάθημα της πληροφορικής, όπως θα έπρεπε και να το ενισχύσουν, βάζουν άλλους που δεν έχουν την απαραίτητη εξειδίκευση να βγάλουν το φίδι από την τρύπα, στο όνομα μιας δήθεν διαθεματικότητας.
Ελπίζω, τουλάχιστον, ότι στους ομίλους θα μπορούμε να διαλέξουμε εμείς, μαζί με τους μαθητές το θέμα που μας ταιριάζει περισσότερο.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Εκπαιδευτικοί Όμιλοι-Νέο Ολοήμερο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:42:51 »

Αποσυνδεδεμένος menandros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1347
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εκπαιδευτικοί Όμιλοι-Νέο Ολοήμερο
« Απάντηση #18 στις: Οκτώβριος 04, 2022, 07:27:34 μμ »
μπορεί ένας καθηγητής να μπει υπεύθυνος σε περισσότερους του ενός ομίλους ; και να λάβει περισσότερες της μίας βεβαιώσεις;

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εκπαιδευτικοί Όμιλοι-Νέο Ολοήμερο
« Απάντηση #19 στις: Οκτώβριος 04, 2022, 08:07:20 μμ »
Σύμφωνα με το ΦΕΚ Β 4509 22, όχι.

Αποσυνδεδεμένος asta napane

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 953
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εκπαιδευτικοί Όμιλοι-Νέο Ολοήμερο
« Απάντηση #20 στις: Οκτώβριος 14, 2022, 01:14:00 μμ »
Άρα τα προγράμματα καταργούνται;

Και να που το μπάχαλο και η τρικυμία εν κρανίω στο μαρούσι ΞΑΝΑχτυπά ! Βγήκε η εγκύκλιος των προγραμμάτων (υποθέτω κατόπιν και πιέσεων συγκεκριμένων ομάδων...) και δημιουργείται μια πολυεπίπεδη δημιουργική ατμόσφαιρα στα σχολεία με πλήθος προγραμμάτων, περιπτώσεων κλπ κλπ . Περαστικά τους !

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εκπαιδευτικοί Όμιλοι-Νέο Ολοήμερο
« Απάντηση #21 στις: Οκτώβριος 14, 2022, 02:33:33 μμ »
Ήρθε και σε εμάς η εγκύκλιος των προγραμμάτων.
Οι όμιλοι είναι βαφτισμένα προγράμματα, άρα τι νόημα έχει να συνεχίσουν να υλοποιούνται τα προγράμματα στο προηγούμενο πλαίσιο, αφού προγράμματα/όμιλοι καλύπτουν ακριβώς τις ίδιες ανάγκες και δουλεύονται σε ώρες εκτός σχολείου; Η διαφορά είναι ότι ενώ στο πρώτο δεν παίρνεις απουσίες, στο δεύτερο παίρνεις, χρειάζεται υπεύθυνη δήλωση συμμετοχής από τους γονείς  και επιπλέον ότι περιορίζεται ο αριθμός των συμμετεχόντων έως 12.
Τι να πρωτοκάνουν παιδιά και εκπαιδευτικοί;

Αποσυνδεδεμένος asta napane

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 953
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εκπαιδευτικοί Όμιλοι-Νέο Ολοήμερο
« Απάντηση #22 στις: Οκτώβριος 14, 2022, 02:50:31 μμ »

Τι να πρωτοκάνουν παιδιά και εκπαιδευτικοί;

Όχι ότι με εκπλήσσει αλλά η παράνοια, η ιδεοληψία , η θολούρα (και επιμένω : οι πιέσεις να μη φανεί ότι δεν έχουμε λόγο να πιάνουμε καρέκλες στις διευθύνσεις και να βολτάρουμε... δεν γράφω άλλα) το τερματίζουν. θα ξαναπώ μόνον το εξής : ο κλάδος πρέπει να σταματήσει να βάζει πλάτη σε ΟΛΑ αυτά, είναι δύσκολο για δημιουργικούς ανθρώπους καιν υπεύθυνους, αλλά ας το κάνουν στην τάξη (μέχρι γυμνάσιο άνετα). Το βρισίδι ο κλάδος το τρώει όπως και να έχει. Έξυπνη υπονόμευση όποιων απαράδεκτα υπονομεύουν το εκπαιδευτικό έργο. Δεν πάει άλλο, δεν χάθηκε μόνο η μπάλα αλλά και η λογική ! Αλλιώς ας μπουν όλοι στη διαδικασία να μαζέψουν μόρια στην αξιολόγηση ! Τι να πει κανείς

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εκπαιδευτικοί Όμιλοι-Νέο Ολοήμερο
« Απάντηση #23 στις: Οκτώβριος 14, 2022, 08:24:16 μμ »
Και να που το μπάχαλο και η τρικυμία εν κρανίω στο μαρούσι ΞΑΝΑχτυπά ! Βγήκε η εγκύκλιος των προγραμμάτων (υποθέτω κατόπιν και πιέσεων συγκεκριμένων ομάδων...) και δημιουργείται μια πολυεπίπεδη δημιουργική ατμόσφαιρα στα σχολεία με πλήθος προγραμμάτων, περιπτώσεων κλπ κλπ . Περαστικά τους !

Δεν την άνοιξα καν. Γιατί δεν μπορώ αυτήν την παράνοια. Και γιατί να κάνει κάποιος τώρα πρόγραμμα, ενώ αν έκανε όμιλο θα έπαιρνε μόρια; και τα προγράμματα έχουν κι αυτά τη γραφειοκρατία τους, ειδικά αν εχεις στενό κορσέ τον υπευυυνο όπως είναι η δικια μας, που για μένα ήταν  λόγος για να μην κάνει κανείς πρόγραμμα.

Εντωμεταξύ σκέφτομαι και το άλλο. Σε όλα τα σχολεία, πολλοί έχουμε κάνει στο παρελθόν προγράμματα, έστω και λόγω της ανάγκης να συμπληρωθούν οι ώρες, που υπερσυμπληρώνονταν όμως, αν σκεφτείς τη δουλειά που παραγόταν. Στο σχολείο μου πχ σκέφτομαι 7-8 άτομα από τους μόνιμους. Φέτος ένας κάνει όμιλο. Αυτός δηλαδή στο μάλλον, δικαιούται μόρια. Ενώ εμείς που τα κάναμε τόσα χρόνια, δεν μετράνε.

Οι όμιλοι θεωρώ ότι πριμοδοτούνται γιατί παρουσιάζονται σαν καινοτομία, γιατί υπάρχουν και στα πειραματικά, γιατί η λέξη όμιλος παραπέμπει σε μια κάστα παιδιών επιλεγμένη που κάνει κάτι ουαου το απόγευμα με τον πολύ ουαου καθηγητη που δεν ειναι τεμπέλης αλλά ειναι άριστος και έχει μια κλειστή λέσχη εκλεκτών που κάθε γονιός θέλει να συμμετέχει το παιδί του. Το όμιλος ακούγεται ψαγμένο (όμιλος ρομποτικής, όμιλος σκακιού, τετοια ωραία πράγματα, κουλτουριάρικα, όχι ας πούμε σαν πρόγραμμα με λαχανόκηπο ή θερμοκήπιο που ειναι πιο μπας κλας (ναι το έχω ακούσει αυτό από γονείς). Είναι καθαρα μάρκετινγκ. Rebranding για κάτι που υπήρχε για να φανεί ότι τώρα στα σχολεία έρχεται η καινοτομία ενώ  πριν ήταν γεμάτα άπλυτους συριζαίους που θα έκαναν τα παιδιά μας χίπηδες από κάμπινγκ στην Αμοργο.

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εκπαιδευτικοί Όμιλοι-Νέο Ολοήμερο
« Απάντηση #24 στις: Οκτώβριος 14, 2022, 08:36:11 μμ »


[...] Οι όμιλοι θεωρώ ότι πριμοδοτούνται γιατί παρουσιάζονται σαν καινοτομία, γιατί υπάρχουν και στα πειραματικά, γιατί η λέξη όμιλος παραπέμπει σε μια κάστα παιδιών επιλεγμένη που κάνει κάτι ουαου το απόγευμα με τον πολύ ουαου καθηγητη που δεν ειναι τεμπέλης αλλά ειναι άριστος και έχει μια κλειστή λέσχη εκλεκτών που κάθε γονιός θέλει να συμμετέχει το παιδί του. Το όμιλος ακούγεται ψαγμένο (όμιλος ρομποτικής, όμιλος σκακιού, τετοια ωραία πράγματα, κουλτουριάρικα, όχι ας πούμε σαν πρόγραμμα με λαχανόκηπο ή θερμοκήπιο που ειναι πιο μπας κλας (ναι το έχω ακούσει αυτό από γονείς). Είναι καθαρα μάρκετινγκ. Rebranding για κάτι που υπήρχε για να φανεί ότι τώρα στα σχολεία έρχεται η καινοτομία ενώ  πριν ήταν γεμάτα άπλυτους συριζαίους που θα έκαναν τα παιδιά μας χίπηδες από κάμπινγκ στην Αμοργο.

Α, βέβαια και μπορείς να κάνεις θερμοκήπιο σούπερ ουάου first class και να το συνδυάσεις με τη ρομποτική, κατασκευάζοντας drones με μορφή μέλισσας για τεχνητή επικονίαση, όπως κάνουν οι Γιαπωνέζοι!  ;D
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 14, 2022, 08:38:20 μμ από harac »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εκπαιδευτικοί Όμιλοι-Νέο Ολοήμερο
« Απάντηση #25 στις: Οκτώβριος 14, 2022, 08:45:09 μμ »
Α, βέβαια και μπορείς να κάνεις θερμοκήπιο σούπερ ουάου first class και να το συνδυάσεις με τη ρομποτική, κατασκευάζοντας drones με μορφή μέλισσας για τεχνητή επικονίαση, όπως κάνουν οι Γιαπωνέζοι!  ;D

Άλλο αυτό. Αυτό να πάρει και μόρια. Αλλιώς τι λέμε, να πάρει μόρια ο άλλος επειδή έπιασε μια τσάπα και φύτεψε και έβαλε τα πιτσιρίκια να ποτίζουν; Σιγά την επιστήμη. Γι αυτό τα πάμε τα παιδιά σχολείο; Για να γίνουν αγρότες; Εμείς τα πάμε για να γίνουν Ζακερμπεργκ. Καινοτόμοι. Να μιλάνε σε TedX. όχι να φυτεύουν μπρόκολο. Και ποιος ξέρει κι αν φυτεύει και τίποτα άλλο ο αναρχοαπλυτος που τους κάνει μάθημα που είναι και κατά του ανταγωνισμού και δεν τα ετοιμάζει για τον διαγωνισμό φυσικής, που στερεί από το σπλάχνο μας το πρώτο βήμα για το Νόμπελ, ενώ της άλλης τάξης ο δάσκαλος, αυτός δεν είναι της ισοπέδωσης, κάθε μέρα τεστ γράφουν σε όλα, να ξεχωρίσει η ήρα απ το σιτάρι απ το δημοτικό, και τα απογεύματα όλα κάτι κάνει, και να, αν υπήρχε αξιολόγηση, αυτός θα έπαιρνε περισσότερα χρήματα και θα ξεχώριζε, αλλά οι κομπλεξικοί δεν τα θέλετε αυτά.

(τα έχω ακούσει αυτά τα παραληρήματα. δεν τα επινοώ)

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εκπαιδευτικοί Όμιλοι-Νέο Ολοήμερο
« Απάντηση #26 στις: Οκτώβριος 14, 2022, 08:55:32 μμ »
Θέλουν προγράμματα με φυτώρια, όπου αντί για μπρόκολα και κολοκύθια να φύονται και να καλλιεργούνται νέοι Αϊνστάιν!
Να δούμε που θα χωρέσουν όλα αυτά τα σούπερ μυαλά που θα φυτρώσουν με τις νέες κενοτομίες (με ε).

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εκπαιδευτικοί Όμιλοι-Νέο Ολοήμερο
« Απάντηση #27 στις: Οκτώβριος 15, 2022, 07:30:18 πμ »
Θέλουν προγράμματα με φυτώρια, όπου αντί για μπρόκολα και κολοκύθια να φύονται και να καλλιεργούνται νέοι Αϊνστάιν!
Να δούμε που θα χωρέσουν όλα αυτά τα σούπερ μυαλά που θα φυτρώσουν με τις νέες κενοτομίες (με ε).

Έχω καταλάβει ότι υπάρχει μερίδα γονέων με παιδιά υψηλών επιδόσεων, που θεωρεί ότι από πίσω κρύβεται ένα μοναδικό μυαλό, ππυ κάποιος εκπαιδευτικός μπορεί να κρατήσει πίσω, αν δεν κάνει το κάτι παραπάνω, ή να εκτοξεύσει, αν κάνει το κάτι παραπάνω. «το κάτι παραπάνω» κατά τη δική τους αντίληψη φυσικά. Αν ο εκπαιδευτικός έκανε το κάτι παραπάνω για να ενταξει όλο το τμήμα, να μην μείνουν μαθητες πίσω (στο μέτρο του δυνατού), ώστε να υπάρχει ομοιογένεια και να μπορούν να προχωρούν στο μέλλον πιο γρήγορα όλοι, αυτό δεν θα θεωρηθεί «το κάτι παραπάνω» κι ας είναι η δυσκολότερη δουλειά. Είναι η νοοτροπία ότι δεν θελουμε καλύτερη εκπαίδευση συνολικά, θέλουμε καλύτερη εκπαίδευση για το δικό μας παιδί, για να ξεχωρίσει το δικό μας παιδί. Να διαλέξουμε καλό σχολείο για το δικό μας παιδί κοκ. Αυτών των γονέων τα άγρια χαϊδευει η Κεραμεως με τις «κενοτομιες».

Πίσω απ αυτό όμως κρύβεται και μια άλλη πλευρά. Τα μεγάλα τμήματα πολλών ταχυτήτων με παιδιά ανομοιογενή, ανομοιογενή ώς πρις τις επιδόσεις αλλά και ως προς το κοινωνικό περιβάλλον, δημιουργούν πολλαπλά προβλήματα. Αν στην ίδια τάξη εχεις τα παιδιά που διαβάζουν λογοτεχνία, μαθαίνουν κλασική μουσική, πηγαίνουν με τους γονείς διακοπές και σε μουσεία κλπ, έχουν ευρύτητα εγκυκλοπαιδικών γνώσεων, και ταυτόχρονα μαθητες που δεν μιλούν καλά ελληνικά, και μαθητες με διάφορες δυσκολίες (μαθησιακές, ψυχολογικές), και μαθητες που μεγαλώνουν στη σαβούρα των ριάλιτι, όλο αυτό το ετερόκλητο πλήθος, κανένα παιδί δεν λαμβάνει την εκπαίδευση που του αξίζει και που καλύπτει τις ανάγκες του. Αυτός που χρειάζεται βοήθεια ή αργό ρυθμό, απλα μένει πίσω και φυτοζωεί, όποιος θέλει κάτι παραπάνω (για να ικανοποιήσει τη διανοητική του περιέργεια) δεν το παίρνει, το παιδί της τηλεοπτικής υποκουλτούρας θα μείνει στην τηλεοπτική υποκουλτούρα, τελικά του μόνου που θα καλυφθούν οι ανάγκες είναι του μαθητικού προφίλ που εξυπηρετεί το εκπαιδευτικό σύστημα: το ήσυχο διαβαστερό επιμελές παιδί, όχι απαραίτητα έξυπνο, όχι ταλαντούχο, αλλά αρκετά ικανό και με αρκετή υποστήριξη από το σπίτι ώστε να ανταποκρίνεται στη δεδομένη ύλη και στον δεδομένο τρόπο εξέτασης, για να παίρνει καλούς βαθμούς, χωρίς να αποζητά κάποια παραπάνω πνευματική τροφή.

Όλοι χάνουμε απ αυτήν την κατάσταση κι ο καθένας πιάνεται απ όπου μπορεί να πιαστεί.  Ο γονιός παραμυθιάζεται από τους ομίλους και τα πρότυπα με εξετάσεις , ενώ αυτά προϋπηρχαν σε άλλη μορφή, ο εκπαιδευτικός παραμυθιάζεται από τα παιδαγωγικά συνέδρια ή τα μόρια ή τα ερασμους κλπ. Σαν να έχουμε παραιτηθεί από την ελπίδα να βελτιώσουμε κάτι μέσα στο μάθημα, μέσα από την κανονική ύλη και τα σχολικα βιβλία, για όλους τους μαθητες.

Προγράμματα και όμιλοι για το κάτι παραπάνω, έπρεπε να είναι θεσμοθετημένα εντός ωρολογίου για όλους, να μετράνε ως διδακτική ώρα και να επιλέγει ο μαθητής αυτό που θέλει. Ας πούμε δυο τελευταίες ώρες την εβδομάδα, προσφέρονται χ όμιλοι σε κάθε σχολείο, μοιράζονται τα παιδιά σε όποιον επιθυμούν και κάνουν κάτι σχετικό με τα ενδθαφεροντα τους, χορούς, τραγούδι, ζωγραφική, φιλαναγνωσία, σκάκι, μπάσκετ, αγωγή υγείας, οτιδήποτε.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159793
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 515
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 487
Σύνολο: 491

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.082 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.